Divriteņus brīvprātīgi var piereģistrēt CSDD vai direkcijas mājaslapā
Ceļu satiksmes un drošības direkcijas (CSDD) nodaļās patlaban oficiāli piereģistrēti ir 146 velosipēdi, vēsta aģentūra LETA.
Savus velosipēdus interesenti var reģistrēt, ierodoties personiski vai arī izmantojot direkcijas e-pakalpojumus. Maksa par šo pakalpojumu ir 1,22 lati.
Valdība, lai efektīvāk cīnītos pret zādzībām un to gadījumā velosipēdu būtu iespējams vieglāk identificēt, sniegusi iespēju brīvprātīgi tos reģistrēt direkcijā, atbalstot izmaiņas transportlīdzekļu reģistrācijas noteikumos.
Komentāri (36)
daina_tabuna 29.03.2011. 08.50
@Toms Kohs
6) ne katram velosipēdam ir iegravēts identifikācijas numurs un tādus nevar piereģistrēt, mums ģimenē no 4 velosipēdiem tikai vienam tāds ir, domāju, ka vidēji valstī tā arī varētu būt, ka 25-30% ir tādi, kurus šī iemesla dēļ vispār var reģistrēt, pārējiem tas pasākums sanāks vēl dārgāks par to latdiusdiu, jo nāksies vēl kaut kur gravēt paša izdomātu numuru.
2
anita_meistere > daina_tabuna 29.03.2011. 09.16
lol…tas tak pašu veloīpašnieku labab. jebkuram +- normālam ričukam ir tas numurs (apakšā, zem pedāļiem).
0
daina_tabuna > daina_tabuna 29.03.2011. 10.52
Mēdz būt arī uz rāmja blakus stūres rumbai. Bet tie +/- normālie ričuki ir tādi, kas maksā virs latiem 90- 100 un ir pirkti pēdējos 10 gados. Nevienam PSRS laikos ražotajam nav nekāda numura, bet tie vēl arvien ir plašāk izplatītie. Ja neskaita lielpilsētas, kur cilvēki varēja atļauties nopirkt ko svaigāku. Man tēvs braukā ar zviedru armijas norakstīto velosipēdu. Bija laiki, kad tādus veda iekšā Latvijā. Ražots ap 1950. gadu un, protams, arī ir bez kaut kādiem numuriem. Mātei vecais labais ММВЗ. Bērni man braukā ar “ķīniešiem” pa 50 latiem, kam arī nav numuru. Vienīgi lielajam puikam ir 7-gadīgs noname kalnu velosipēds, kam gan ir numurs.
0
Madara Konuša 29.03.2011. 08.29
Skaidrs, ka maz reģistrē jo: 1) Tas tomēr ir maksas pakalpojums, kur līdzīgi ka ar citiem CSDD maksas pakalpojumiem nav īsti skaidrs par ko tie maksāts un kur ta nauda paliek un kapēc summa ir tieši tāda. 2) Pirms pakalpojuma uzsākšanas starp velobraucejiem nebija milzīgs pieprasījums pēc tāda pakalpojuma – arī citos reģistros ir samērā maz reģistrētu velo. 3) Velobraucēji caurmērā netic, ka reģistrētam velo ir lielākas izredzes tikt atgūtam nekā nereģistrētm; 4) CSDD tomēr ir autovadītāju kantoris un daudzi velobraucēji negrib sapīties ar tiem, kas velobraucējus atsakās saprast jau gadiem ilgi. 5) Nav zināmi fakti, ka līdzīgi reģistri kādās citās valstīs būtu efektīvi, ja nu vienīgi lai izdomātu iekasēt kādus jaunus velobrauceju nodokļus, līdzīgi kā tiek šobrīd apspriests, piemēram, Ņujorkā.
0
lebronj2356 28.03.2011. 18.23
Nav jau slikta ideja, ja vien kāds gudrinieks CSDD vai SM neizdomās velo nodoklīti, jo netērē degvielu, utt. Bez tam šķiet bija portāls, kurā reģistrēt savus velosipēdus, lai zādzības gadījumā ziņotu !
0