Brigmanis pieļauj, ka Zatlers varētu palikt amatā • IR.lv

Brigmanis pieļauj, ka Zatlers varētu palikt amatā

55
Augusts Brigmanis. Foto: Elmārs Rudzītis, F64

Sabiedriskās komitejas viedoklis neietekmēšot balsojumu par prezidentu

Šobrīd aizvien lielāka kļūst iespējamība, ka pašreizējais Valsts prezidents Valdis Zatlers ieņems amatu arī otro pilnvaru termiņa laiku, pirmdien intervijā ''Neatkarīgajai Rīta Avīzei'' paudis Saeimas Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) frakcijas priekšsēdētājs Augusts Brigmanis, vēsta aģentūra BNS.

Runājot par medijos plaši izskanējušo paša teikumu, ka "Vienotība" ir izsmēlusi augstāko amatpersonu limitus, Brigmanis norāda: "Jā, tagad pat tā nedaudz muļķīgi iznācis – visi baidās vispār kādu virzīt, lai limita robežu nepārsniegtu. (Smejas.) Taču šādā saspēlē sabiedrība nedrīkst ciest. Es jūtu, ka saspēles rezultāts varētu būt tāds, ka Valdis Zatlers paliktu amatā. Situācija pamazām uz to virzās."

Savukārt Saeimas priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas (''Vienotība'', JL) iniciatīvu izveidot sabiedrisku komiteju prezidenta amata kandidātu vērtēšanai Brigmanis par īsti piemērotu neatzīst: "Valsts pārvaldes un pašvaldību lietu komisija, ko vada ZZS deputāts Vitauts Staņa, arī diskutēs par Valsts prezidenta ievēlēšanas kritērijiem. Manuprāt, šī ir komisija, kurai piedien diskutēt par šādiem jautājumiem parlamentā, turklāt arī uz komisiju var uzaicināt sabiedrībā cienījamus cilvēkus, lai viņi izsakās par šo jautājumu.''

Jautāts, "Vienotība" ar minēto Āboltiņas iniciatīvu jau nav apspēlējusi ZZS Valsts prezidenta Valsts prezidenta izvēles kampaņā, Brigmanis atbild: "Man ļoti patīk spēlēt zolīti. Ir liels kārdinājums uzspēlēt uz ''tumšo''. Ne vienmēr īstā spēle ir tā, ko spēlē ar atklātām kārtīm. Un ne vienmēr tas, kurš spēlē ar atklātām kārtīm, vinnē. Ja "Vienotībai" gribas veidot šādu padomi vai komisiju, lai veido. Bet katram ir jāsaprot, ka Valsts prezidentu ievēlē aizklāti. Un "X" stundā katrs balsos tā, kā būs izlēmis pats, nevis tā, kā būs izlēmušas n-tās sadibinātās komisijas. Aizklātos balsojumos deputāti parasti nepakļaujas ārējam spiedienam."

TV3 raidījums ''Nekā personīga'' (NP) svētdien izvirzīja versiju, ka ZZS par ieganstu Zatlera neatbalstīšanai varētu izmantot viņa piekrišanu Latvijas dalībai Visaginas atomelektrostacijas (AES) projektā, lai arī to noteic valsts apstiprinātā enerģētikas politika. Pēc NP vēstītā, Visaginas projekts, kas vairotu Latvijas enerģētisko neatkarību no Krievijas, ir pretrunā apvienības ''Par labu Latviju'' līderu atbalstītajai iespējamai sadarbībai Kaļiņingradā plānotās AES būvē.

Komentāri (55)

mary75 07.02.2011. 08.58

Brigmanis: “Un “X” stundā katrs balsos tā, kā būs izlēmis pats…”.
—————————————————————
Jaunākā anekdote – Brigmanis un ZZS paši lemj, kā jābalso.
Pārsmejos no paša rīta, kaut tukšā dūšā smieties neesot veselīgi.
Bet, kas par toni, kas zemtekstiem – kā mēs lemsim, tā būs, V var pastāvēt pie ratiem.
Laikam, tā Brigmanis kādreiz runāja partijas sekretāra amatā, mācīdams citus, kad jāsēj, kad jāpļauj, un kāpēc kapitālisma sakāve un komunisma uzvara ir neizbēgama.
Ja jau pat Lemberga “šestjorkas” sāk runāt tādā tonī, pēdējais laiks V domāt, kā rīkoties.

+18
0
Atbildēt

12

    piziks > mary75 07.02.2011. 12.09

    ZanE… :) Rulle no pietiek.com un Zatlera inaugurācijas preses konferences? Nu-nu… Ja Ozoliņš nav vīnu pārdzēries un laikus =/IR uzlāpījies, dažreiz nopietni ņemams.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.02.2011. 13.38

    to Optiskais Tēmeklis
    Šeit vietā ir teiciens “dzērājs izguļas….”. Tavas iekāres objekts Šlesers nedzer vispār.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 07.02.2011. 13.35

    to Bet
    Ozoliņš ir izaudzis par žurnālistu, saukt Kļockina pakalpiņu Tomsonu par žurnālistu, būtu aizvainojums žurnālistiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 07.02.2011. 09.55

    Domāju, ja neveiks konsolidāciju – V jāiet opozīcijā, sekas būs graujošas, lai tad ZZS arī uzņemas atbildību.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.02.2011. 11.50

    Tur Tev, Zane, piekrītu! Jāiet un jāskaidro vismaz tiem, kuri ir kaut cik domājoši! savai kursa biedrenei Kurzemē jau šo to skaidroju, līdz viņa piekrita, ka tā ir.Grūtāk būs ar kaimiņmājas dzērāju, kurš balsoja , kā pats atzinās par Lembi!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 07.02.2011. 10.34

    ….Bet!….vai Tu redzi daudzus žurnālistus, kuri šādus jautājumus ir spējīgi uzdot?…jautāt un tirpināt līdz saņem konkrētu atbildi?…diemžēl – neredzu!…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.02.2011. 10.53

    Zane!
    Ir gan tādi žurnālisti, gan radio, gan arī LTV( Tomsons, B. Rulle, Ozoliņš no Ir utt! Protams, ka tie, kuri bāzīs galvu cilpā nav daudz! Bet šādi jautājumi ir jāuzdod, ja negribam, ka mūs ievelk dziļāk Krievijas apkampienos, jo pārāk jau tas nupat strauji notiek. Neizdevās ar SC pie varas, tad izskatās pilnībā, ka uzpērk ZZS!(Vējonis pie Putina, Lembergs ar Antonovu utt).
    Ko mums citu darīt, kā vilkt šos atklātībā, lai muļķi, kuri uzticējās Lembim un zaļajiem, kā arī ZZS, to visu redz un, lai tautas muļķākā daļa sāk domāt, ka ZZS vienkārši ir nopirkti! Vienkārši pat pretīgi par to domāt, ka ZZS deputātiem vēl nepietiek ar to naudu, ko viņi saņem no valsts, ka ir gatavi pārdot savu godaprātu, ja viņiem vispār tāds ir! patiesību sakot nemaz nezinu, kas ir ZZS sastāvā par izmaiņām šajā saeimā! par vecajiem blēžiem nemaz neceru, ka tie būtu mainījušies!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 07.02.2011. 11.35

    …Bet….par nosauktajiem žurnālistiem piekrītu, taču…cik liela ir auditorija, kura lasa Ozoliņa rakstus?…cik viņu viedoklis pieejams plašākām masām?…tie, kuri aizmiglotu skatienu līdz šim balsojuši par “saimnieku”…tie diez vai spēs saprast notiekošo…
    …pirms vēlēšanām teicu – būs jārunā, jāstāsta, jāpārliecina…nupat ir brīdis, kad katram saprātīgam cilvēkam ir atkal jāstāsta, jārunā, jāizskaidro ZZS destruktīvā darbība – savam kaimiņam, kolēģim, radagabalam…jo kopējām akcijām cilvēkus nepacels…šobrīd vienīgais ierocis ir – VĀRDS!!!…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.02.2011. 10.26

    Opozīcijā Vienotība iet nedrīkst un viss! tauta to nekad līdz šim nav piedevusi! Vienkārši tie ZZS jāvelk katru dienu laukā no pagrīdes un viņu melnie darbi jāizgaismo! Jāprasa konkrēti ZZS, kas atbildēs, ja konsolidācija nenotiks??? vai viņi atstās pozīciju!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 07.02.2011. 12.20

    Tur gan Tev, Bet, taisnība. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 07.02.2011. 12.14

    Optiskais, ja Ozoliņš pārdzeras, kā Tu saki, vīnu, bet spēj analizēt to, kas notiek mūsu valstī, tad lai mums būtu vairāk tādu žurnālistu, kuri pārdzeras vīnu, nekā tādi, kas pērkami par milzu naudu, kā piemēram, atkarīgā rīta avīze un LNT!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 07.02.2011. 09.35

    Taisnība jau ir kopumā, tikai ko gan var V izdomāt!? Lemberga ietkme ir vienkārši neadekvāta. Agrāk bija jāmaksā stipendijas, lai savas lietas izbīdītu. Tagad tas pat vairs nav jādara – Lembergs pats ir reāli pie kloķiem. Tāda ietekme pie siles viņam vēl nekad nav bijusi un pirms pērnajām vēlēšanām diez vai viņam pat sapņos rādījās, ka zaļzemniekiem šitā nospīdēs. No tejienes arī Brigmaņa pašpārliecinātības piepampums. Viss ir likumsakarīgi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 07.02.2011. 08.45

…Man ļoti patīk spēlēt zolīti. Ir liels kārdinājums uzspēlēt uz ”tumšo”. ++++ I. Kalninjs saliidzinaaja LV iekshpolitiku ar pokera speeli, Brigmanim patiik uzspeelet zoliiti – tuvaak tautais tomeer :) Vajadzeetu likt vinjiem saprast, shiem muusu politikaanjiem, ka tas ir pretiigi – klausiities shaadu muldeshanu

Pirms veeleshanaam IR uztaisiija labu interviju ar Ziili un Dzintaru. Tagad to pashu vajadzeetu izdariit ar ZZS. “Izpurinaat” par visu -par 50 milj. konsolidaaciju un patiesu strukturaalo reformu, LR energopolitiku, par speeju uznjemties atbildiibu, ja Dombrovska MK demisionees, jo neredzees jeegu turpinaat straadaat ZZS destrukcijas deelj utt.

+10
0
Atbildēt

10

    piziks > buchamona 07.02.2011. 12.06

    Dzeri, tad jau elektorāts nemaz tik stulbs nav: ka zviedri vainīgi, ASV informējis arī Skotu bankas analītiķis, — un, ja kādai Latvijas elektorāta daļai sakrīt domas un viedokļi ar banku anaklītīķi, varbūt nav tik slābi, kā Tev šķiet… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 07.02.2011. 10.23

    Džeri!
    Pats taču zini, kas notiek ar partiju, kura atstāj koalīciju!!!
    tauta nākošajās vēlēšanās to nepiedod. Tā tas bija ar JL, tad arTP! Tā tautas lielas daļas, ne visas, domāšana ir tuvredzīga un uz to arī spēlē ZZS. Vai tad par velti viņi ir tik ilgi valdībā. Melos un melos, nu gluži tāpat kā TP!! Atšķirība būs šoreiz., šajā saeimā, jo ar melošanu šoreiz ZZS cauri netiks, tāpat kā TP un Vienotībai ir tās prasības no ZZS un citi melnie Lemberga darbi jāizness laukā masu saziņas līdzekļos, te es nedomāju presi un privātos telekanālus, bet radio un sbaiedrisko TV! Par to katru dienu jārunā žurnālistiem , un tā arī jāpasaka, ka, kas uzņemsies atbildību, ja tos 50 mil. konsolidācijas pasākumus neatradīs valsts budžetā, bet ir kur atrast: izglītības jomā!!!! Tik daudz augstskolu Latvijā nav vajadzīgs, to visu var apvienot dažās universitātēs arī ar nodaļām perifērijā! priekš kam Latvija ražo tik daudz skolotāju, kam darba nebūs? Paskaitiet paši: Daugavpils, Liepāja, LVU!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.02.2011. 12.32

    Man šķiet, ka vainu vienmēr, pirmkārt, jāmeklē sevī.
    Ja mums bija tik tizla valdība, un ļāva zviedriem tik viegli dalīt tos kredītus, tad, tā arī, pirmkārt, mūsu valdības vaina.
    SVF brīdināja, bet, vai tad Garants ko ņēma galvā?
    Vai arī mēs esam kādi zīdaiņi, kas nesaprot, ko dara?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 07.02.2011. 11.46

    Gudra vajadzētu likt pēdiņās, vai ne!!
    Es arī šito tautas atbalstu ZZS nebiju gaidījusi, pie tam vēl Rīgā un arī Vidzemē, ka kurzemnieki balso, to es vēl kaut cik saprastu, jo dažiem, pat izglītotiem cilvēkiem, ir stulbas domas, ka Lembis sakārtojis Ventspili! Es to pavaicāju savai kursa biedrenei, kura dzīvo kurzemē un bijusi uz to puķu paklāju, ko Lembis organizēja! Cilvēki ir tik stulbi un naivi, bet tad bļauj, ka ir tik slikti, bet vainīgi ir citi. ne jau ZZS!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 07.02.2011. 09.41

    Viss saaks iet uz grunti briidii, ka kritiis mums kreditreitingi utt – viss tas par ko Krustpunktaa runaaja Vilks, bet es sapratu, ka liidz shim kriizes punktam ir kaada nedeelja laika, lai ZZS naaktu pie praata. Ja nee – vinjiem naaksies speecigi skaidroties par notikusho

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.02.2011. 09.33

    Nezinu, kā būtu ar SC, redzu tikai, ka sliktāk, kā tagad, kad apstājies pilnīgi viss, un valsts pamazām sāk atkal iet uz grunti, sliktāk vairs nevar būt.
    Skaidrs, ar VL sliktāk nebūtu, bet, tas tikai minimāli mazinātu Lemberga ietekmi.
    Bet, kāda nozīme, kā būtu, ja būtu, te jādomā, ko darīt tālāk, cik ilgi tas tā var turpināties?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.02.2011. 11.22

    Vai kāds varēja iedomāties, ka 20 gadus pēc neatkarības Latvijā visu noteiks kompartijas augsti funkcionāri un smagos noziegumos apsūdzētais?
    Gudra gan mums tā tauta, zina, par ko balsot.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 07.02.2011. 09.11

    Es vienmeer esmu teicis, ka optimaalais koaliicijas variants buutu bijis V+ZZS+VL/LNNK. Arii Dombrovskis taa uzskatiija :) Astonjas balsis klaat Vienotiibas cik tur balsiim, tas tomeer buutiski mazinaatu ZZS diktaata iespeejas, njemot veera to, ka pati ZZS nemaz nav tik vienota.
    Ja runa ir par SC un iespeejaam ar SC balsiim uzpiest uz ZZS – esam jau par to runaajushi – es neredzu atshkjiriibu starp Urbi(Karginu, Krasovicki utt) un Lembergu. Ja nu vieniigi – SC bez vinju oligarhiem liidz naak veel citas, politiskas – mums visiem zinaamas cuciibas

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.02.2011. 09.52

    Kam viņi skaidrosies?
    Viņu atbalstītāji ir absolūti neadekvāta publika, ja vēl arvien par viņiem balso, manuprāt, lielākai daļai no tiem vispār nav internets, un vārds “kredītreitings” tiem neko neizsaka, toties visi sajūsmā par Lemberga murgiem par to, ka Latvijai parādi vispār nebūtu jāatdod, ka pie visa vainīgi zviedri un amerikāņi, utt.
    Tiem viņi skaidrosies?
    Viņi savu reitingu saglabās jebkurā gadījumā, vainīgs būs Dombrovskis un V.
    Vienīgā izeja – V piedraudēt par aiziešanu opozīcijā, iespējams, kad visa atbildība draudēs pašiem, tad sāks domāt, bet, arī šaubos.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 07.02.2011. 09.01

    Tad tu, tomēr, atzīsti, ka šis, iespējams, nebija tas optimālākais koalīcijas variants, un, ka ZZS ir pilnībā atkarīga no Lemberga, un ne par kādu tās patstāvību nevar būt ne runa?
    Bet, no tās intervijas jēgu neredzu.
    Intervēt un ticēt var cilvēkiem, kuri ir patstāvīgi lēmumu pieņemšanā.
    ZZS jau atkārtoti parādīja, ka tās vārdam ir nulles vērtība, pēc Lemberga uzbrēciena domas pāris stundu laikā var mainīties uz pretējām.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 07.02.2011. 09.29

http://www.apollo.lv/portal/news/articles/228806

Tā, paturam šo prātā pie nākamajām vēlēšanām, sen jau bija zināms, ka dažas ”zaļo” grupas Latvijā ir politiski diriģētas no ieinteresētākām kaimiņvalstīm, bet ka LZP ir šādi cūkas nebija ne jausmas, žēl, bet labāk ātrāk uzzināt, kas ir kas nekā vēlāk ! Gribētu argumentus no LZP ”gudriniekiem” – kāpēc labāk Kaļeņingradā(Kēningsbergā) ? Domājiet, ka radioaktīvais mākonis neatnāks – diplomus tur kādam vajag atņemt, ja tādi vispār ir – no Černobiļas ka nemetās bija līdz Norvēģijas polāram lokam fons bija klāt. Vai arī mēs kaut ko nezinam, ko Vējonis ar Putinu bija sarunājis ?!

+9
0
Atbildēt

11

    Elīna Barkovska > lebronj2356 07.02.2011. 13.14

    BET:

    VIENOTĪBAI BIJA JĀSTĀV TAISNI. NEVAJAG SAVAS AFĒRAS TULKOT KĀ DIPLOMĀTIJU.

    Viņi, V, ir savu vēlētāju nodevuši. Kamēr nemainīsim satversmi, nekas labs mūs negaida.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > lebronj2356 07.02.2011. 09.45

    Nu un tāpēc, šinī kontekstā, lai kāds pasaka, ar ko ZZS bija labāks koalīcijas partneris, nevis SC?
    ZZS nestrādā Kremļa labā, ar Lembergqa svētību?
    Domāju, jebkurā variantā, Urbanovicam tāda ietekme, kā Lembergam tagad, nebūtu.
    Un direzin vai viņi rīkotos tik nekaunīgi.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > lebronj2356 07.02.2011. 09.49

    Ņemot vērā, ka V ir nodevusi savus vēlētājus ar uzviju,(jo dēļ valdības stabilitātes esot principi jāaizmirst) Šīs valdības dienas ir skaitītas, un tad kad V nokļūs opozīcijā par viņiem vienkārši aizmirsīs.

    Tagad es saprotu, kāpēc Repše aizgāja…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 07.02.2011. 10.16

    Dzeri, rupji runājot – viens sūds nav labāks par otru, vienīgais labums būtu tos sašķelt, lai pa mazākām proporcijām nemaitā gaisu. Es tomēr vērtējot šīs partijas ZZS liktu labāku zīmi – ir tur tomēr kkas ņemams, SC – vieni šovinisti, Maskavas pakalpiņi un salmu kūlēji & batonu spraudēji. Tāda nu mums tā Saeima sabalsota – es neteiktu, ka lieli bloki vienmēr ir tas labākais !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 07.02.2011. 12.11

    Bronks!
    Nav jau tik vienkārši: gāzt vai negāzt valdību, jo kurš tad gāzīs, ne jau nu ZZS, jo tiem šis variants ir ļoti labs!
    Tas, ka ZZS traucē jau negāž valdību, bet bojā tās reputāciju un tas jau ir ZZS mērķis! acīmredzot par to arī samaksāts no austrumiem, lai grautu Vienotības reputāciju. nepieņemot 50 milj konsolidāciju- tiks grauta Vienotība, ne jau ZZS , vismaz no nedomājošās tautas daļas. Tāda arī ir kremlinu stratēģija. Re, kā opozīcija klusē, jo faktiskā opozīcija jau ir koalīcijā un tā ir ZZS! ideāls variants kremlim!
    Ja valdība pazaudēs SVF naudu, tad arī tā nespēs samaksāt par budžeta deficītu, bet ZZS tā būs gāzusi valdību un mazgās rokas nevainībā, ja tauta nesapratīs, kas īsti pie tā vainīgs!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 07.02.2011. 10.29

    Bronks!
    Nav labi redzēt tikai savu degungalu! Vienmēr jāskatās tālāk, kas tieši bremzē valstij svarīgu lēmumu pieņemšanu!
    Tu taču nedomā, ka ZZS to dara sava prieka pēc? Domāju, ka kremlis tos ir nopircis, vismaz vadību( augšgalu) tie tad arī bremzē!
    Un, ko, tavuprāt, darīt Vienotībai?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > lebronj2356 07.02.2011. 10.55

    BET; Manuprāt V jāparāda ZZS mugurkauls un raksturs. Ja ZZS grib gāzst valdību, lai tik gāž. Vēlētājs to nepiedos. ZZS ir tik liela loma, cik V tai ir piešķīrusi. Nav ko baidīties, jāstrādā, jāturās pie principiem, un vēlētājs to atmaksās.

    BET… Ja neviens neredz Mūrnieces problēmu, tad šķiet nekas labs nav gaidāms.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > lebronj2356 07.02.2011. 09.38

    Jā, tas krievu pasākumiņš, kurā Vējonis toreiz piedalījās un privāti bija ticies ar Putinu, bija ļoti aizdomīgs. Tā arī neko Vējonis nepateica, par ko runājuši, kad viņam žurnālists ar mikrofonu tieši pajautāja.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 07.02.2011. 12.03

    Bronks!
    Redz, jau redz, Mūrnieces problēmu! šis sievisķis man jau sen nepatīk, kad pirmais darbs valdībā bija mēginājums piešķirt oreni Segliņam!!! Par ko gan, vai par 13. janvāra grautiņa sekmēšanu!!! Viņa jau pati piesakās pirmā ministrēt, bet Valdis no šim sieviešu ambīcijām vaļā netiek, jo pārāk jau tolerants! Arī Solvitas karjerisms mūsu valstij izmaksā pārāk dārgi. Skumji, ka Vienotībā dažiem cilvēkiem priekšgalā bija un ir tik milzīgas ambīcijas. Bet, vai mums pārējiem no tautas ir cita izvēle, ja nu vienīgi izsvītrot šos ambiciozos cilvēkus, bet vienprātīgi visiem svītrot!
    Šie ambiciozie ir Mūrniece , Solvita un Ģirts, vismaz , manuprāt, bet tāpēc jau nemainīšu savu rietumniecisko orientāciju! Jāsvītro šie laukā un viss!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > lebronj2356 07.02.2011. 11.00

    ZANE: kā jau teicu BET, Vienotībai nekur nav jāiet. Jāstāv taisni. Ja ZZS žurkas grib gāzt valdību, lai šauj pirmie. Tad jau redzēs, kur tas bumerangs aizlidos. Situācijai kad ZZS nekad ne par ko neatbild beidzot ir jāpieliek trekns punkts. 50 miljonus zin labāk kur dabūt, uz priekšu. Ar SVF runās citā tonī? OK Liels procents viņus ievēlēja, nu tad saņemiet.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 07.02.2011. 10.41

    …Bronks…Tev šķiet, ja V aizies opozīcijā, tad koalīcija ZZS+SC varbūt pieķerot vēl klāt arī mirstošos ašistus…uzraks apslēpto mantu, kredīti jāatdod nebūs, rīt paaugstinās pensijas un samazinās nodokļus?…piedod, zaļas prostitūtas ne ar ko neatšķiras no oranžām….

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu