„Ir” spējis veidot saturu, ar kuru cilvēki paši vēlas dalīties
Pirmo reizi Latvijā izveidots tops par ietekmīgākajiem zīmoliem sociālajā tīklā „twitter”. Topa otrajā vietā ierindojies žurnāls „Ir”. Ietekmīgākais zīmols „twitter” šobrīd saskaņā ar pētījumu ir Radio 101, bet trešajā vietā – mūzikas festivāls „Positivus”.
Tops izveidots , izpētot trīs lietas – retvītus, sekotāju skaitu un zīmola pieminējumu citos tvītos. Zimolu reitings tiks atjaunots katru mēnesi.
Kā norāda topa izveidotāji, Radio 101 izrādījies pats apspriestākais zīmols sociālajā tīklā, žurnāls „Ir” spējis visveiksmīgāk veidot saturu, ar kuru cilvēki paši vēlas dalīties, bet „airBaltic” ir vispopulārākais zīmols, kura ziņām ik dienas seko vairāk kā 12 tūkstoši lietotāju.
Twitter ietekmīgākais zīmols ir viena no nominācijām Latvijā mīlētāko zīmolu topa ietvaros, kuru veido "DDB Consulting" sadarbībā ar biznesa žurnālu "Kapitāls", tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūru "TNS Latvia", Twitter pētniekiem "SOON" un vienu no Baltijas vadošajām digitālajām aģentūrām CUBE.
Komentāri (26)
baiba_kalnmeiere 28.10.2010. 18.28
Hmzz, nez ko par to domā RadioSWH
0
aija_semjonova 28.10.2010. 20.36
Twitter tāda, ta ka liela tautu histērija-ceru drīz beigsies!
Bet par IR prieks, tāpat
0