Mūs patiesi iedvesmo vadītāji, kuri ir redzami, jūtami un ticami iestājas par kaut ko ārpus peļņas
Arvien spraigāk saasinās cīņa par darbaspēku, uzņēmumi apzinātāk veido savu tēlu, investē motivācijas sistēmās, veido pat atsevišķas nodaļas, kas nodarbojas ar darbinieku labbūtību, kandidātu piesaistes mārketingu, pēta darbinieku vajadzības un noskaidro, kāpēc aizgājušie devās prom. Vēl pirms gadiem desmit lielākā daļa darba devēju to uzskatītu par līdzekļu izšķiešanu. Tagad tā kļuvusi par nepieciešamu investīciju.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.