Slavenā aktrise izveidojusi uzņēmumu, kura vērtība tiek lēsta ap 120 miljoniem ASV dolāru. Tas viss sākās pirms desmit gadiem, kad Gvineta Paltrova sāka elektroniski izsūtīt apkārtrakstu ar ieteikumiem par labām (un dārgām) precēm, ko lieto pati un iesaka citiem. Tagad viņas ieteikumi un piedāvātās preces bieži izpelnās kritiku par pesteļošanu un pseidozinātni
Kādā no pagājušā gada novembra pirmdienām, ienākot Hārvarda Biznesa skolas auditorijā, studenti pārsteigti atklāja, ka ciemos tik tiešām ir ieradusies pati Gvineta Paltrova (45). Viņa bija apsēdusies solā un klikšķināja savu viedtālruni. Mācību telpa todien bija pārpildīta, jo skolā bija viesu diena. Studenti bija paņēmuši līdzi sievas, mammas, draugus un tamlīdzīgi. Dažiem vietu nepietika un bija jāstāv kājās. Tās dienas lekcijas tēma bija Izklaides, mediju un sporta bizness. Apsolīto viešņu Paltrovu daudzi studenti bija ieradušies izprašņāt par viņas izveidoto dzīvesstila un labsajūtas e-komercijas uzņēmumu Goop, lai gūtu papildu zināšanas par to, kā radīt «ilgtspējīgas konkurences priekšrocības» — vismaz tā bija pieteikts lekcijas anotācijā.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.