"Infogr.am" apbalvo "The New York Times" par labāko datu vizualizāciju • IR.lv

“Infogr.am” apbalvo “The New York Times” par labāko datu vizualizāciju

28

“The New York Times” projektu “Infogr.am” lietotāji atzinuši par labāko

Ņujorkas dienas laikraksts “The New York Times” ir saņēmis “Infogr.am” balvu par labāko datu vizualizācijas stāstu, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma “Infogr.am” pārstāve Nika Aleksejeva.

Mediju projekts, kas izpētījis nevienlīdzību ieņēmumos ASV, balstoties uz personas dzimšanas vietu (“In Climbing Income Ladder, Location Matters”), “Infogr.am” lietotāju balsojumā ieguva vislielāko atzinību un saņēma Datu žurnālistikas balvu 2014 (Data Journalism Awards 2014), ko organizē “Global Editors Network” (GEN).

“Vēlamies pateikties “Infogr.am” balsotājiem un GEN samita organizatoriem. Esam gandarīti, ka mūsu darbs ir vainagojies panākumiem. Vienmēr ir patīkami saņem pozitīvu atzinību no saviem lasītājiem,” saka “The New York Times” digitālo projektu vadītājs Pols Smarls.

“The New York Times” projekts “Augot ieņēmumiem, izcelsmes vietai ir nozīme” bija izvirzīts kā viens no 12 labākajiem starptautiskajā Datu žurnālistikas balvas 2014 kategorijā “Datu stāsts interneta vai drukātajā medijā”. Tas bija viens no pieciem labākajiem, ko izvēlējās “Infogr.am” ekspertu grupa un izvirzīja publiskam balsojumam. Vairāk nekā 2000 “Infogr.am” lietotāju no visas pasaules tieši šo projektu izvēlējās kā labāko šī gada datu vizualizācijas stāstu.

“Mēs izveidojām “Infogr.am”, lai cilvēkus visā pasaulē iedvesmotu radīt vizuāli uzskatāmas infografikas. Datu vizualizācijas ļauj daudz dziļāk izprast dažādas kopsakarības. “The New York Times” stāsts ir lielisks piemērs tam, kā medijs var iesaistīt savus lasītājus sabiedrībai svarīgos jautājumos,” bilda “Infogr.am” dibinātājs Uldis Leiterts.

“Infogr.am” 2012.gada februārī dibināja Uldis Leiterts, Raimonds Kaže un Alise Semjonova. Kompānija ir globāls līderis datu vizualizācijas nozarē. “Infogr.am” ir datu vizualizācijas rīks, kas tiešsaistē ļauj ērti un ātri publicēt datus vizuāli uzskatāmā veidā. Šo servisu visā pasaulē šobrīd izmanto aptuveni 1 miljons lietotāju, ik mēnesi radot ap 50 tūkstošiem infografiku. Lietotāju vidū ir tādi starptautiskie mediji kā “Huffington Post”, “The Guardian”, “The Walstreet Journal”, “Washington Post”, “CBS News”, MTV, “Al Jazeera” un daudzi citi.

 

Komentāri (28)

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu