Reklāmas aģentūras „DDB Latvija” izpilddirektors, sociālā uzņēmuma „Mammu” dibinātājs Andris Rubīns piedāvā ideju par sociālo uzņēmējdarbību un uzdod jautājumu, vai Latvija varētu kļūt par sociālā biznesa centru pasaulē.
Uzņēmuma „Mammu” uzmanības lokā ir jaunās māmiņas, kas iesaistījušās šajā projektā. Uzņēmums piedāvā viņām strādāt mājās bērnu kopšanas atvaļinājuma laikā, radot augstas kvalitātes šalles un citus aksesuārus pēc izcilu Latvijas dizaineru izstrādātiem paraugiem.
Lai gan “Mammu” ir pirmais sociālais uzņēmums Latvijā, sociālais bizness pasaulē nav nekas jauns. Tā kā daudzas sociālās grupas pašas nevar iekļauties biznesā, sociālā biznesa uzņēmumi dod iespēju šiem cilvēkiem iesaistīties uzņēmējdarbībā un strādāt. Andris Rubīns uzskata, ka Latvijai ir daudzi priekšnoteikumi, lai tā kļūtu par ievērojamu sociālā biznesa centru.
#idejasLatvijai ir „Swedbank” rosināts sabiedrisks projekts. Tā mērķis ir pulcēt cilvēkus ar jaunām idejām Latvijas izaugsmei un sekmēt, lai šīs idejas nonāk sabiedrības, mediju un lēmumu pieņēmēju darba kārtībā.
Komentāri (40)