SM pirmdien jāziņo valdībai par Vecpiebalgas ceļu • IR.lv

SM pirmdien jāziņo valdībai par Vecpiebalgas ceļu

14
Foto: Edijs Pālens, LETA
Dita Pabrika

Uzklausot Satiksmes ministrijas priekšlikumus, valdība lems, kā risināt kritiskā ceļa posma likteni

Ministru prezidents Valdis Dombrovskis lūdzis Satiksmes ministriju līdz 15.aprīlim iesniegt rezolūciju un priekšlikumus par kritiskā stāvoklī esošā valsts autoceļa P30 posma atjaunošanu, reaģējot uz Vecpiebalgas novada domes prasību izsludināt ārkārtējo situāciju šajā ceļa teritorijā.

Vecpiebalgas pašvaldība jau trešdien pieprasīja valdībai izsludināt ārkārtējo situāciju ceļa posmā no Meļļiem līdz Vecpiebalgas un Madonas novada robežai, un nekavējoši novērst apdraudējumu autobraucēju veselībai un drošībai, taču valdība vēl nav reagējusi uz šo prasību. Satiksmes ministrijai nepieciešams veikt izvērtēšanu par ceļa stāvokli, pēc kā noteiktajā datumā tiks lemts par tālāku rīcību lietas risināšanā, “Ir” piektdien noskaidroja Valsts kancelejā.

Kā ziņots, 10.aprīlī spēkā stājās likums „Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli”, saskaņā ar kuru Vecpiebalgas novada dome pieprasīja Ministru kabinetam tūlītēju ārkārtas situācijas izsludināšanu autoceļa P30 sabrukušajā posmā.

Otrdien VAS “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļas vadītājs Mārtiņš Dambergs informēja, ka autoceļa P30 Cēsis-Vecpiebalga-Madona rekonstruēšana tiek plānota 2014. gadā, taču novada dome un iedzīvotāji pieprasa tūlītēju rīcību apdraudējuma novēršanai un trešdien publiskā sapulcē Rīgā izteica savu prasību valdībai.

Komentāri (14)

Egitazz 12.04.2013. 22.20

Vajag valdības sēdi, tērēt laiku, lai saprastu, ka vajag remontēt.Kāds cits risinājums? slēgt ceļu?

Un otrais- risinot situāciju tikai tāpēc, ka izsludināta ārkārtas situācija- atvērt Pandoras lādi citām pašvaldībām darīt to pašu.

+7
0
Atbildēt

1

    sausins > Egitazz 13.04.2013. 11.01

    Es domāju ka ārkārtas situācija ir veids kā juridiski atteikties no liekās birokrātijas, piemēram ceļu uzturēšanas standartiem kuri prasa “izkrāsot bedres”.
    Līdzīgi par projektēšanas darbiem – ir jāatsakās no visādiem ilūzoriem plāniem par automaģistrālēm ar lēngaitas joslām ut.l. – nav un tuvākajā laikā nebūs ne tādu satiksmes intensitātes pieaugumu, ne reālu vajadzību !

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 12.04.2013. 21.44

Visi atkal ir tik šausmīgi gudri, zin kā jādara, kaut pat tuvumā nav stāvējuši ceļu būvei. Un atkal nez kāpēc tiek domāts, ka kaut kas, valdība vai ceļinieki sēž uz naudas maisiem, un ceļus neremontē. Ir jau ir, korupcija, bet tādi nav ne lielākā daļa ceļinieku, ne politiķu. Šaurpierītes domā, ka tādi ir visi..
Ja pēdejos gados miljardus ieguldītu ceļos, nez vai Latvija būtu no krīzes tikusi ārā. Tas, ka situācija ir kritiska, nav apstrīdama, par to, ka tā ir jālabo, nav šaubu, taču pārmest Valdībai, ka tā ir upurējusi ceļa nozari, lai risinātu globālākas problēmas, es neņemos. Pie kam, tieši ar savu nivelējošo attieksmi paši vien esam to panākuši. Valsts iestādēs vairs nav profesionāļu, tik ierēdņi, kas pārbīda papīrus. Tāpēc nav alternatīvu ideju, bet ir tikai gaidīšana uz finanšu ministriju, kas iedos naudu.
Pēc politekonomijas dogmām jebkurai valstij ir trīs stratēģiskie virzieni- enerģētika, transports un sakari. Par sakariem tā kā nevarētu žēloties, kamēr pirmie divi ir galīgu dimbā. Ceru (bet negāžu žulti jau tagad), ceru,ka valdība to dzirdēs un darīs. Moš neindeksēs pensijas jau šogad, bet labos ceļus. Un atvainojiet, populistiskās prasības par zagļu salikšanu cietumos, ir tikai lozungi, jo, lai to izdarītu vajag konkrēti kur, ko un cik. Citādi tāda plika lozungu saukšana vien sanāk.

+6
-2
Atbildēt

0

disassociative 12.04.2013. 19.02

Ziņujumā pietiek ar vienu vārdu – “sabrucis”.

Par kuru ceļu nākamo? Varbūt vienkāršāk salikt visu valdību vienā busiņā un izvadāt pa Latvijas ceļiem? Ap 80% ceļu ir pusbrukuši vai sabrukuši. Vai tiešām kāds vēl to nezina? Neizbrauc no Rīgas pa Latviju vispār? Vienīgais ceļš uz lidostu un Briseli vai kādam ministram, piemēram, Austrāliju?

+4
-3
Atbildēt

3

    piziks > disassociative 12.04.2013. 19.19

    Alias, ceļinieku biedrība jau organizē deputātu vadāšanu pa ceļiem visos novados — no Kurzemes līdz Latgalei. Pieteikusies esot divi, ceļinieku iespītejušies — vedīšot kaut tos 2-us, lai tomēr skatās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > disassociative 12.04.2013. 19.36

    Jā, zinu, ka teicu, ka liela daļa vainas kravas auto, bet šodien dzirdēju, ka viens 2012. gadā (tas ir pirms kādiem 6 mēnešiem) pēc jaunākajiem latgoļu standartiem atjaunots superhaivejs jau esot neapbraucamās bedrēs, tiesa, pats neesmu braucis, tādēļ varbūt tas ir kāds no vecajiem posmiem, jo pie mums jau vairāk kā dažus kilometrus vienā gadā saremontēt var tikai zelta projekta ietvaros. Taču, ja tas, nedod dievs, ir kāds no jaunajiem posmiem, tur var līdzēt vienīgi pagāniski rituāli ar ceļubūves činavnieku piedalīšanos, bet cerēsim uz to labāko.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > disassociative 12.04.2013. 20.03

    Lētāk būtu prasīt ziņojumu – kur ir tie 20% ceļu, kuri nav sabrukuši!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu