Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā • IR.lv
29. janvāris 2019
Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā
29. janvāris 2019
Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā

Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā

Digitālās reklāmas kanālus izmantojot reizēm tiek piemirsts, cik lielu ietekmi uz rezultātu sniedz tieši izmantotie vizuālie reklāmas materiāli - baneri, video, audio.

Darbnīca būs noderīga tiem, kas ikdienā pieņem lēmumus par mārketinga virzību un uzņemas atbildību par sasniegto rezultātu, tiem, kam ir interese apskatīt dziļāk reklāmas piemērus un mācīties no veiksmīgajiem.

  • Kāda nozīme ir vizuālajiem materiāliem, kā tie ietekmē digitālās reklāmas rezultātu. Apskatīsim dažādus digitālās reklāmas piemērus  - gan veiksmīgus, gan mazāk veiksmīgus. Kopīgi identificēsim, kas ir bijis veiksmīgais elements;
  • Termins “baneru nogurums” - kā laicīgi pamanīt, ka auditorija vājāk iesaistās ar reklāmas materiāliem un kā šo apiet;
  • Kāpēc digitāli integrētas kampaņas bieži vien ir efektīvākas kā viena kanāla reklāma? (izmantojot vairākus kanālus reklāmas komunicēšanai, nevis vienu, piemēram, sociālo tīklu reklāma, rich media reklāma, tradicionālo digitālo mediju reklāma sniedz spēcīgāku rezultātu);
  • Kā patērējot mazāk resursu, izveidot nepieciešamos reklāmas materiālus - tehnisko specifikāciju apskatīšana.

Darbnīcu vadīs Irbe Katrīna Zolneroviča - digitālā mārketinga aģentūras Infinitum Reklāmas nodaļas vadītāja un viena no sešiem Google sertificētiem treneriem Latvijā. Savā ikdienā Irbe veido un vada reklāmas kampaņas uzņēmumiem, kas darbojas ekomercijas, medicīnas, apdrošināšanas, finanšu, tūrisma u.c. nozarēs. Irbe un viņas komanda strādā ar tādiem reklāmas kanāliem kā Google (Search, Display, YouTube), Facebook, adQuota, Adform, RTB House, Yandex, TrafficJunky, Bing, LinkedIn, Twitter u.c.

Dalības maksa 65 EUR (ar PVN)

Piedāvājam trīs darbnīcas ar Irbi Zolneroviču:
29. janvārī 10.00 - 13.00: Vizuālo materiālu izvēle digitālajā reklāmā
26. februārī 10.00 - 13.00: Industrijas digitālajā reklāmā
26. martā 10.00 - 13.00 : Digitālo datu analīze un attīstība


Vienas darbnīcas dalības maksa 65 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trīs darbnīcās, cena 180 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Informācijai: Pasākums tiks fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli tiks izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

24. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
25. aprīlis
KĀ AIZRAUJOŠI PASNIEGT DATU VIZUALIZĀCIJAS? Darbnīca ar Rihardu Garanču
KĀ AIZRAUJOŠI PASNIEGT DATU VIZUALIZĀCIJAS? Darbnīca ar Rihardu Garanču
30. aprīlis
EFEKTĪVI DIGITĀLĀS REKLĀMAS TRIKI. Seminārs ar Līvu Bleideli
EFEKTĪVI DIGITĀLĀS REKLĀMAS TRIKI. Seminārs ar Līvu Bleideli
8. maijs
E-KOMERCIJAS TENDENCES 2024. Seminārs ar Līvu Bleideli
E-KOMERCIJAS TENDENCES 2024. Seminārs ar Līvu Bleideli
10. maijs
ChatGPT pamatkurss – 1. līmenis. Seminārs ar Artūru Medni
ChatGPT pamatkurss – 1. līmenis. Seminārs ar Artūru Medni

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu