VIZUĀLĀS IDENTITĀTES MINIMUMS. Darbnīca ar Miķeli Baštiku
Kā izveidot vienkāršu, skaidru un spēcīgu vizuālo identitāti, jeb minimum viable brand identity maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Kas ir zīmola vizuālās identitātes pamatprincipi un galvenie elementi. Kā ar vienkāršiem izteiksmes līdzekļiem izveidot skaidru un konsekventu zīmola vizuālo valodu.
Miķelis Baštiks ir zīmolu dizaina studijas «Asketic» līdzdibinātājs un vadošais dizainers. Ikdienā strādā ar augošiem un ambicioziem uzņēmumiem, lai veidotu elegantu, skaidru un konsekventu zīmola vizuālo valodu. Papildus veido«Asketic podcast» par dizainu, biznesu un zīmolvedību Latvijā un Baltijā.
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.