Norises laiks: 12. maijs plkst. 10.00-13.00
Norises vieta: tiešsaiste
Veselīgs dzīvesveids, wellness, Covid, garīgā veselība - tēmas, kas spraucas iekšā to uzņēmumu komunikācijā, kurus iepriekš šīs tēmas nemaz nenodarbināja.
Kāpēc? Jo veselības tēmas ir cilvēku dienaskārtībā vairāk nekā jebkad. Piedzīvojam veselības žanra demokratizēšanos - gan caur digitālu veselības monitorēšanu, gan līdzatbildību slimību profilaksē.
Nemaz nerunājot par to, kādā mērā vīruss ir ielicis veselības tēmu komunikatoru un mārketinga cilvēku dienaskārtībā.
Darbnīcas mērķis ir paskatīties uz šo vēsturiski konservatīvo komunikācijas jomu no citas puses un sākt praktizēt veselības tēmas radošā, cilvēkiem aktuālā veidā.
Darbnīcas saturs:
- Pasaulē un Latvijā aktuālās veselības tēmas: dati un tendences
- Radošākās un efektīvākās kampaņas veselības mārketingā un ko no tām mācīties
- Kā atrast savu tēmu un balss toni veselības komunikācijā?
- Kā radoši izpausties medicīnas tēmās, nepārkāpjot sarkanās līnijas?
Darbnīca piemērota ikvienam, kurš darbojas mārketingā vai praktizē komunikāciju ar klientu.
Darbnīcu vadīs Anna Celmiņa.
Anna apguvusi veselības komunikāciju, vadot Stratēģiskā mārketinga departamentu Britu Medicīnas asociācijā Londonā kā arī strādājot ar Johnson&Johnson Lifescan zīmolu lokalizāciju Eiropā. Pēdējā gada laikā izstrādātas vairāku kampaņu stratēģijas Veselības ministrijai un SPKC, kā arī līdzradīta Apturi Covid lietotne.
Annai ir maģistra grādi komunikācijā no Stokholmas universitātes un no Kings College Londonā.
Šobrīd Anna ir Nord DDB Riga Stratēģiskā konsultante un strādā ar vadošajiem zīmoliem Baltijā.
Darbnīcas dalības maksa 60 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.
Vairāk informācijas: [email protected], 27734907.
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu