Millennials. Kā uzrunāt "tūkstošgades paaudzi": teorija un prakse • IR.lv
30. oktobris 2017
Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse
30. oktobris 2017
Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse

Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse

Millennials jeb “tūkstošgades paaudze” ir sasniegusi pilngadību un līdz 2025. gadam pamazām kļūs par galvenajiem patērētājiem un darbaspēku visā pasaulē, tostarp arī Latvijā.
Katru dienu mēs lasām virsrakstus par to, cik svarīgi ir zīmoliem jau tagad spēt uzrunāt un izprast “tūkstošgades paaudzi”, taču realitātē daudzi mārketinga speciālisti vēl nespēj atrast pareizu pieeju zīmola komunikācijā ar tiem.

Iepazīsties ar “tūkstošgades paaudzi”– Kas viņi ir? Kādēļ viņi ir unikāli? Kam viņi tic?
“Tūkstošgades paaudzes” prāts– Kādēļ viņi uzskata tā, kā uzskata? Ar ko savā dzīves uztverē viņi atšķiras no citām paaudzēm?
“Tūkstošgades paaudzes” patērētāji – Ko viņi sagaida no zīmoliem? Kādas stratēģijas ir efektīvas šīs paaudzes uzrunāšanā? Kā sociālie tīkli ietekmē šīs paaudzes pirkumu lēmumus?
Veiksmes stāsti– Kāda ir uzņēmumu pieredze komunikācijā ar šo auditoriju? Kas ir veiksmīgākie piemēri, no kuriem varam iedvesmoties?

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača. 
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš šī gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Kristīne Rasnača, sabiedrisko attiecību vadītāja un projektu direktore radošā digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black. Jau vairāk nekā 10 gadus strādā ar sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga un integrētās mārketinga komunikācijas projektiem Baltijā un pasaulē. Pasniedz lekcijas studentiem par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.

“BlueOrange” klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

24. aprīlis
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
SITUATĪVĀS LĪDERĪBAS MODELIS. 2. daļa. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
25. aprīlis
KĀ AIZRAUJOŠI PASNIEGT DATU VIZUALIZĀCIJAS? Darbnīca ar Rihardu Garanču
KĀ AIZRAUJOŠI PASNIEGT DATU VIZUALIZĀCIJAS? Darbnīca ar Rihardu Garanču
30. aprīlis
EFEKTĪVI DIGITĀLĀS REKLĀMAS TRIKI. Seminārs ar Līvu Bleideli
EFEKTĪVI DIGITĀLĀS REKLĀMAS TRIKI. Seminārs ar Līvu Bleideli
8. maijs
E-KOMERCIJAS TENDENCES 2024. Seminārs ar Līvu Bleideli
E-KOMERCIJAS TENDENCES 2024. Seminārs ar Līvu Bleideli
10. maijs
ChatGPT pamatkurss – 1. līmenis. Seminārs ar Artūru Medni
ChatGPT pamatkurss – 1. līmenis. Seminārs ar Artūru Medni

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu