Millennials. Kā uzrunāt "tūkstošgades paaudzi": teorija un prakse • IR.lv
9. novembris 2018
Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse
9. novembris 2018
Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse

Millennials. Kā uzrunāt “tūkstošgades paaudzi”: teorija un prakse

Millennials jeb “tūkstošgades paaudze” ir sasniegusi pilngadību un līdz 2025. gadam pamazām kļūs par galvenajiem patērētājiem un darbaspēku visā pasaulē, tostarp arī Latvijā.
Katru dienu mēs lasām virsrakstus par to, cik svarīgi ir zīmoliem jau tagad spēt uzrunāt un izprast “tūkstošgades paaudzi”, taču realitātē daudzi mārketinga speciālisti vēl nespēj atrast pareizu pieeju zīmola komunikācijā ar tiem.

Iepazīsties ar “tūkstošgades paaudzi”– Kas viņi ir? Kādēļ viņi ir unikāli? Kam viņi tic?
“Tūkstošgades paaudzes” prāts– Kādēļ viņi uzskata tā, kā uzskata? Ar ko savā dzīves uztverē viņi atšķiras no citām paaudzēm?
“Tūkstošgades paaudzes” patērētāji – Ko viņi sagaida no zīmoliem? Kādas stratēģijas ir efektīvas šīs paaudzes uzrunāšanā? Kā sociālie tīkli ietekmē šīs paaudzes pirkumu lēmumus?
Veiksmes stāsti– Kāda ir uzņēmumu pieredze komunikācijā ar šo auditoriju? Kas ir veiksmīgākie piemēri, no kuriem varam iedvesmoties?

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača. 
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Kristīne RasnačaNew Black izpilddirektore un stratēģe. Jau vairāk nekā 10 gadus strādā ar sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga un integrētās mārketinga komunikācijas projektiem Baltijā un pasaulē. Pasniedz lekcijas studentiem par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.

Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)

Piedāvājam vēl vienu sociālo mediju darbnīcu:
30. novembrī plkst. 10.00-13.00: Saturs soctīklos- kā būt saprastam, nevis pārprastam. Darbnīca ar Artūru Medni un Ievu Biti.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties jebkurās abās darbnīcās, dalības maksa 140 EUR (70 EUR par vienu darbnīcu).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides summējas tikai visu četru darbnīcu apmeklējuma gadījumā.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

 

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu