Šis ir interesants laiks, kad ir jāpārstrukturē visas ierastās domāšanas formas, jo daudz kas no vecā vairs nestrādā. Jādara savādāk, jo patērētāju paradumi ir mainījušies, jo katrs eiro mārketingā pēkšņi ir tik ļoti no svara.
Darbnīcas teorētiskajā daļā tiks diskutēts par esošajiem - lokālajiem, kā arī pasaules Covid-laika mārketinga piemēriem, bet praktiskajā daļā tiks radīti komunikācijas risinājumi saviem spēkiem.
Līdzi jāņem - savs zīmols, ar ko strādāt, un labs garastāvoklis.
Darbnīcu vadīs Raimonds Platacis.
Raimonds mārketinga sfērā darbojas jau 14 gadus. 2012. gadā kopā ar partneriem nodibinājis aģentūru Abnormal, kas pārliecinoši iekaroja savu vietu nestandarta reklāmas nišā.
Raimonds ir Latvian Art Director's club biedrs un reklāmas skolas pasniedzējs.
Šobrīd darbojas kā radošais vizionārs 3ClientAgency un ir vieslektors Latvijas Universitātē, Kultūras akadēmijā, Magnetic Latvia biznesa inkubatoros.
Darbnīcas dalības maksa 50 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, rakstiet uz [email protected] vai zvani - 27734907.
Darbnīca notiks tiešsaistē. Dalībnieki saņems saiti uz norises vietu.
Vairāk informācijas: [email protected], 29447030.