Norises laiks: 12. februāris plkst. 10.00-13.00
Norises vieta: Cafe Film Noir
Kafijas pauze
Dalības maksa 75 EUR (ar PVN)
Jums nevajag kārtējo “zīmola platformu”, “servisa dizaina domāšanu”, “vērtību pozicionējumu”, “dzīvesstila izpēti” un “pieredžu mārketingu”.
Jums vajag pārdot. Par to arī šī saruna, paredzēta tieši uzņēmumu vadītājiem.
Darbnīcu vadīs Kristaps Siliņš - apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, strādājis ar 75+ zīmoliem vairāk kā 10 valstīs, nesen arī Nīderlandē, Vācijā un Lielbritānijā.
Viņa radītās kampaņas aprakstītas The New York Times un Forbes atzinis Kristapu par vienu no “30 zem 30” Latvijas talantiem.
Izveidojis stratēģijas aģentūru White Label un 2016. gadā kļuvis arī par radošās aģentūras McCANN Rīga vadošo partneri.
Vienīgais Latvijā saņēmis Eiropā augstāko balvu par kampaņu efektivitāti, zelta Euro EFFIE.
Ir izveidojis savu metodi zīmolu stratēģijas veidošanā: The Strategy of No.
Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 27734907.
Vairāk informācijas: [email protected], 27734907
Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu