Norises laiks: 27. aprīlī plkst. 14.00-18.00
Norises vieta: tiešsaiste ZOOM
50% uzņēmumu uzskata, ka tuvākā gada laikā tos varētu piemeklēt lielāka vai mazāka krīze.
90% no tiem, kas pieļauj krīzes iespēju, domā, ka tā varētu notikt tieši digitālajā vidē.
Tas tiešām var notikt negaidīti - viens kļūdains tvīts, mulķīga publikācija Facebook vai lieks Instagram komentārs var samazināt uzņēmuma vērtību, iegūt sliktu publicitāti un zaudēt daudzus klientus.
Taču tie nav vienīgie riski uzņēmumiem, kas komunicē digitālajā vidē - tikpat liels drauds ilgtermiņā ir pastāvīgas, mazas komunikācijas klūdiņas, kas rada nepareizo priekšstatu par uzņēmumu, produktu, pakalpojumu.
Izvairīties no tām būtu bijis ļoti vienkārši.
Par šiem un citiem gadījumiem aģentūras New Black vadītājs Artūrs Mednis ar radošo direktori Vladislavu Romanovu stāstīs 4 stundu garā seminārā.
Semināra ietvaros tiks analizētas vairāk kā 50 uzņēmumu kļūdas un krīzes situācijas, tai skaitā analizēts, kā uzņēmumi rīkojās, kāds tam bija rezultāts, utt.
Seminārs paredzēts uzņēmumu vadītājiem, mārketinga un PR speciālistiem, aģentūru darbiniekiem.
4 stundu semināra cena 90 EUR (ar PVN)
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonentiem 20% atlaide.
Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums:
[email protected], +371 29447030
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu