Norises laiks: 27. februāris plkst. 16.00-19.00
Norises vieta: Birojnīca, Bergā Bazārā
Kafijas pauze
Dalības maksa: 60 EUR
Google savā projektā “Oxygen” atklāja, ka darbinieki koučingu uzskata par vissvarīgāko vadītāju kompetenci. Emocionālā inteliģence, iesaiste un personiskās attiecības ar savu komandu nevis tehniskā ekspertīze bija visaugstāk novērtētā kompetence vadītājos. (https://hbr.org/2013/12/how-google-sold-its-engineers-on-management)
Severīne Žordāna (Séverine Jourdain), koučinga nodaļas vadītāja uzņēmumā Nestlé Group saka: “Mūsu ambīcija ir pilnībā integrēt koučingu mūsu uzņēmuma domāšanā…padarīt koučingu… par mūsu nākotnes līderības stilu”. (http://www.knowitall.ch/index.php?option=com_content&view=article&id=1431&catid=281&Itemid=318)
Koučinga vadības stilā uzsvars ir nevis uz kontroli un uzraudzību, bet uz darba izpildes attīstīšanu augstākā kvalitātē. Tas nenozīmē, ka darbinieki var darīt, kas viņiem ienāk prātā. Viņi vēl joprojām ir atbildīgi par darba izpildes plānu īstenošanu. Vadīšana notiek caur partnerību un iedrošinājumu, nodrošinot izaugsmi, attīstību un autonomiju nevis, sakot priekšā, kas jādara. Pētījumi rāda, ka šis vadības stils ne tikai gūst atzinību, bet ir arī produktīvāks nekā tradicionālais direktīvais vadības stils. (Bungay Stainier, 2016; HBR Guide, 2014; Simpson, 2014; Whitmore, 2009)
Aicinām kopīgi iepazīt koučinga vadības stilu un apgūt praktiskus paņēmienus darbinieku kompetenču attīstīšanai un viņu motivēšanai.
Darbnīcas ieteicamas iesācējiem koučinga jomā. Darbnīcu sērija veidota tā, lai varētu iepazīt koučingu kā vadības instrumentu soli pa solim, piedaloties visās darbnīcās pēc kārtas. Tomēr aicinām piedalīties arī tos, kuri var apmeklēt tikai atsevišķas šī cikla darbnīcas.
Cikla 1. darbnīca: Kas ir koučings?
Kāpēc koučings ir efektīvs biznesā?
Vadītāja loma koučinga procesā: interešu konflikts; kurš nosaka mērķi?
Kad izmantot un kad neizmantot koučingu?
Kādēļ koučings var nestrādāt?
Koučinga pamatprasmes I
Koučinga attiecību pamatā ir uzticēšanās, kas lielā mērā veidojas ne tikai no tā, kas ir, bet arī no tā, kas nav pateikts. Prasmīgs vadītājs pirmām kārtām prot klausīties un sadzirdēt vairāk nekā faktiski ir pateikts. Tāpēc attiecību veidošana un klausīšanās prasmes tiek uzskatītas par koučinga pamata kompetencēm.
-Koučinga attiecību veidošana
-Aktīvā klausīšanās. 3 klausīšanās līmeņi
-Schulz von Thun klausīšanās modeli
Katrīna Ošleja ir vadības koučs, līderības trenere, kā arī personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma Talentor Latvia Partnere. Konsultantes pamatkompetence ir vadītāju kompetenču definēšana, novērtēšana un attīstība. Katrīna ir apguvusi Kognitīvi biheiviorālo psihoterapiju un strādā arī kā terapeits. Dažkārt terapijas laukā apgūtais ir noderīgs, strādājot ar organizācijām un otrādi, tādēļ Katrīna labprāt dalās ar savu pieredzi terapeitisko pieeju izmantošanā organizācijās.
Katrīna ir Starptautiskās kouču federācijas (International Coach Federation) Latvijas nodaļas valdes locekle un bijusi šīs organizācijas prezidente no 2015. – 2017.gadam. Katrīna ir ieguvusi Starptautiskās kouču federācijas profesionālās akreditācijas PCC (Professional Certified Coach) līmeni, kas apliecina vismaz 750 koučinga prakses stundu darbu. Katrīna ir ieguvusi Maģistra grādu organizāciju psiholoģijā un Maģistra grādu filozofijā – abus Latvijas Universitātē. Viņas viedoklis par personāla vadības un darba tirgus jautājumiem ir augstu novērtēts un bieži tiek atspoguļots sabiedriskajos medijos.
Koučinga darbnīcu ciklā vadītājiem ar Katrīnu Ošleju ietilpst piecas darbnīcas:
27. februāris: Kas ir koučings? Koučinga pamatprasmes I
27. marts: Koučinga pamatprasmes II
24. aprīlī: Koučinga process pēc GROW modeļa.
8. maijs: Koučinga tehnikas I
17.maijs: Koučinga tehnikas II
Dalības maksa: 60 EUR par vienu darbnīcu. Apmeklējot visas cikla darbnīcas, dalības maksai 10% atlaide jeb 270 EUR par dalību piecās darbnīcās.
BlueOrange klienti un žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par BlueOrange klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Atlaides nesummējas.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu