KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču • IR.lv
8. oktobris 2019
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču
8. oktobris 2019
KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču

KĀ VEIKSMĪGĀK SAVIENOT SOCIĀLO TĪKLU KOMUNIKĀCIJU AR REKLĀMU? Darbnīca ar Irbi Katrīnu Zolneroviču

Daudz runājam par sociālo tīklu mārketingu, sociālo komunikāciju un sociālo tīklu reklāmu. Nereti uzņēmumi iet galējībās, veidojot tikai sociālo tīklo komunikāciju, bet neizmantojot sponsorēšanas iespējas, vai arī veidojot tikai reklāmu, bet nepievēršot uzmanību sociālo tīklu komunikācijai.
Bet ne vienmēr augsta iesaiste sociālo tīklu komunikācijā ir rādītājs, ka uzlabosies arī biznesa mērķi. 

Lai būtu labākais rezultāts un lielākais ieguvums no sociālo tīklu platformas Facebook, kas ir otra izmantotākā interneta vietne pēc Google meklētāja, un Instagram - sociālo tīklu platformas ar augstāko iesaisti -  ir nepieciešams izprast sociālo tīklu komunikācijas un reklāmas lomu digitālā mārketinga stratēģijā. 

Šajā darbnīcā tiks apskatīti principi, kā veiksmīgāk sadalīt resursus komunikācijas veidošanai platformās Instagram un Facebook, kādus risinājumus izvelēties reklāmai atkarībā no auditorijas iesaistes līmeņa, kā atrast balansu un kādus risinājumus izvēlēties, lai veicinātu abus - gan iesaisti un zīmola atpazīstamību, gan arī tiešu atdevi uz rezultātu. 

-Cik regulāri veidot komunikāciju, lai tā ir efektīva?
-Kurus ziņojumus izmantot reklāmā?
-Kā veidot reklāmu, lai reklāmas materiālus var pēc tam izmantot arī sociālo tīklu komunikācijā?
-Kādas auditorijas izvēlēties atpazīstamības gūšanai un kādas auditorijas pārdošanas aktivizēšanai?
-Kā pareizi un pārskatāmi veidot reklāmas kampaņu struktūru?
-Kurā mirkli ir vērts paļauties uz automatizāciju un kurā vērts manuāli kontrolēt lietas?
-Kādas cenas par sasniegto auditoriju sagaidīt no katra veida kampaņām?
-Kā parūpēties, ka varat veikt remārketingu jeb atkārtoto kampaņu?
-Kā veidot konversiju uzskaiti?
Šie un vēl citi jautājumi būs tie, uz kuriem gūsiet atbildes šajā darbnīcā. 

Darbnīcu vadīs Irbe Katrīna Zolneroviča - digitālā mārketinga aģentūras Infinitum Reklāmas nodaļas vadītāja un viena no sešiem Google sertificētiem treneriem Latvijā. Savā ikdienā Irbe veido un vada reklāmas kampaņas uzņēmumiem, kas darbojas ekomercijas, medicīnas, apdrošināšanas, finanšu, tūrisma u.c. nozarēs. Irbe un viņas komanda strādā ar tādiem reklāmas kanāliem kā Google (Search, Display, YouTube), Facebook, adQuota, Adform, RTB House, Yandex, TrafficJunky, Bing, LinkedIn, Twitter u.c.

Šoruden piedāvājam trīs darbnīcas ar Irbi Zolneroviču:
8. oktobrī - Kā veiksmīgāk savienot sociālo tīklu komunikāciju ar reklāmu?
13. novembrī - Kā realizēt veiksmīgu integrētu digitālo kampaņu?
4. decembrī - Atribūcijas analīze. Analytics, AdForm un Gemius.

Vienas darbnīcas dalības maksa 65 EUR (ar PVN). Piedaloties visās trīs darbnīcās, cena 180 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588.

29. jūlijs
Vasaras akadēmija jauniešiem “Aktīvs domātājs”
Vasaras akadēmija jauniešiem “Aktīvs domātājs”
5. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-9. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-9. augusts)
5. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-16. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-16. augusts)
12. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (12.-16. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (12.-16. augusts)

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu