KĀ VEIDOT KONSTRUKTĪVU DIALOGU DISKUTABLOS JAUTĀJUMOS. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu • IR.lv
26. aprīlis 2022
KĀ VEIDOT KONSTRUKTĪVU DIALOGU DISKUTABLOS JAUTĀJUMOS. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu
26. aprīlis 2022
KĀ VEIDOT KONSTRUKTĪVU DIALOGU DISKUTABLOS JAUTĀJUMOS. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu

KĀ VEIDOT KONSTRUKTĪVU DIALOGU DISKUTABLOS JAUTĀJUMOS. Darbnīca ar Edmundu Apsalonu

Pēdējā laikā publiskajā telpā arvien biežāk ir dzirdami aicinājumi uz dialogu un vēlāk tiem sekojošā vilšanās par to, ka dialogs tomēr īsti nav sanācis. Kāpēc dialogs ar atšķirīgi domājošajiem neizdodas? Vai tās ir tikai situatīvas neveiksmes, vai tomēr iemesls ir meklējams sistemātisku komunikācijas kļūdu pieļaušanā, kuru pamatā nereti ir nepilnīga izpratne par dialogu kā specifisku komunikācijas veidu? Vai mēs apzināmies, uz ko īsti aicinām un vai mēs paši esam gatavi atvērtam un atklātam dialogam ar tiem, kuru viedoklis kardināli atšķiras no mūsējā?

Darbnīcas ir paredzētas visiem, kuri darbā vai sadzīvē regulāri nonāk saskarsmē ar atšķirīgu vai pat pretēju viedokļu paudējiem un kuri vēlas, nevis noraidīt citādo redzējumu, bet saprast to, lai rastu abām pusēm pieņemamu, konstruktīvu risinājumu, kuri vēlas pilnveidot savu prasmi veidot konstruktīvu dialogu –  sarunāties, saprasties un sadarboties ar citādi domājošiem.

2.darbnīca: KĀ VEIDOT KONSTRUKTĪVU DIALOGU DISKUTABLOS JAUTĀJUMOS?

  • Kāda ir konstruktīva dialoga pamatstruktūra? Kā strukturēt individuālas pārrunas, sarunu ar cilvēku grupu un dialoģisku uzstāšanos plašākas auditorijas priekšā? Kāpēc vienota komunikācijas platforma ir svarīgākais konstruktīva dialoga iespējamības nosacījums? Kā noteikt saskarsmes punktus ar sarunas partneri – tos abus vienojošos jautājumus, kas veidos drošu pamatu konstruktīvai sarunai?
  • Kā praktiski realizēt dialoga argumentējošo posmu? Kā konstruktīvi pamatot savu atšķirīgo redzējumu? Ar ko skaidrojoša argumentācija atšķiras no pierādošas? Ko ir iespējams pierādīt, bet ko – tikai paskaidrot?
  • Kā praktiski realizēt dialoga konstruējošo posmu? Kā saprasties ar citādi domājošiem un kopīgi izveidot kopēju viedokli? Kāda ir viedokļu saskaņošanas loģika? Par ko mēs varam saprasties, bet par ko saprasties nav lemts?

Darbnīcu vadīs Edmunds Apsalons  - Brēmenes Universitātes un Latvijas Universitātes doktors filozofijā, viens no Latvijas vadošajiem speciālistiem starppersonu komunikācijas jomā, grāmatu Valodas lietojuma loģika; Komunikācijas kompetence: kā sarunāties un veidot attiecības autors, konsultants un treneris organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas jautājumos ar vairāk kā desmit gadu praktisko pieredzi pieaugušo izglītībā.

Dalības maksa vienā darbnīcā - 60 EUR (ar PVN).
Žurnāla IR Nauda gada abonentiem 20% atlaide.

Īpašs piedāvājums NVO, skolu un augstskolu pārstāvjiem, arī studentiem – 50% atlaide šī cikla darbnīcām. Ja vēlaties izmantot šo iespēju - rakstiet: [email protected] vai zvaniet: + 371 29447030.
Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu - mēs izveidosim jums speciālu cenas piedāvājumu.
Vairāk informācijas: [email protected], + 371 29447030.
Atlaides nesummējas.

Lai kļūtu par abonentu, nāciet te: https://ir.lv/abonesana,  rakstiet uz [email protected] vai zvaniet +371 27734907.
29. jūlijs
Vasaras akadēmija jauniešiem “Aktīvs domātājs”
Vasaras akadēmija jauniešiem “Aktīvs domātājs”
5. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-9. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-9. augusts)
5. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-16. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (5.-16. augusts)
12. augusts
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (12.-16. augusts)
IR VASARAS SKOLA BĒRNIEM (12.-16. augusts)

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu