Norises laiks: 17. februāris 10.00-13.00
Norises vieta: tiešsaiste ZOOM
Uzņēmumu un iestāžu klientu apkalpošanas speciālisti bieži vien ir kā zibensnovedēji, cenšoties rast klientu problēmu risinājumus, vienlaikus nezaudējot mieru un saglabājot laipnu attieksmi pat ļoti sarežģītās situācijās un ievērojot organizācijas iekšējos noteikumus.
Kā padarīt saziņu uz klientu vērstu un draudzīgāku, kā skaidrot situācijas vienkārši un saprotami, kā rakstīt iedarbīgi un vienlaikus pieklājīgi, kā mazināt pārpratumus un vēstuļu ķēdes – par to visu runāsim šajā darbnīcā.
Interaktīvās un praktiskās mācībās dalībnieki:
Darbnīcu vadīs Aiga Veckalne, aizrautīga tulkotāja un valodniece. Vadījusi seminārus un praktiskas nodarbības par latviešu valodu publiskajā runā, tipiskajām kļūdām un ieteikumiem lietišķajā sarakstē un dokumentos, elektroniskās sarakstes etiķeti latviešu un angļu valodā, kā arī konsultējusi vairākus uzņēmumus un nevalstiskās organizācijas. Vada valodas raidierakstu “Pieturzīmes”.
Savulaik bijusi “Skrivanek Grupa” Centrālās un Austrumeiropas reģiona vadītāja, kā arī “Skrivanek Baltic” valdes locekle. 2017./2018. mācību gadā mācījusi latviešu valodu un Latvijas kultūru un literatūru Sietlas Vašingtonas Universitātē ASV. Šobrīd strādā Ventspils Augstskolā, kur arī studē doktora studiju programmā “Valodniecība”.
Darbnīcas dalības maksa 50 EUR (ar PVN)
Piedāvājam 2 darbnīcas ar Aigu Veckalni:
17. februārī: Kā atbildēt uz sūdzībām cieņpilni un iedarbīgi
17. martā: Kā novērst starpkultūru izraisītus pārpratumus e-pasta saziņā
Piedaloties abās Aigas Veckalnes darbnīcās, dalības maksa vienai darbnīcai 45 EUR (ar PVN).
Atkārtojums:
25. maijā: Kā atbildēt uz sūdzībām cieņpilni un iedarbīgi
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas!
Piesakieties abonēt šeit: https://ir.lv/abonesana, rakstiet: [email protected] vai zvaniet - 27734907.
Vairāk informācijas: [email protected], 29447030
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu