Norises laiks: 30. marts plkst. 15.00-18.00
Norises vieta: Kalnciema kvartāls
Plānota kafijas pauze
Aģentūra HAVAS jau 13. gadu pēc kārtas ir veikusi pētījumu MEANINGFUL BRANDS, kura pamatā ir zīmolu vērtības noteikšana.
Lai novērtētu zīmola uztveri patērētāja acīs, mēs raugāmies uz trim vērtību pīlāriem:
Absolūtā vairumā gadījumu zīmoli koncentrējas tieši uz funkcionālajiem ieguvumiem kā galveno ziņu, ap kuru veidot zīmola komunikāciju.
Taču statistiski raugoties, funkcionālie ieguvumi veido tikai aptuveni 40% no zīmola uztveres vērtības.
Tas nozīmē, ka ap 60% no komunikācijas potenciāla netiek izmantoti.
Kā nepazaudēt saikni ar patērētāju un audzēt zīmola vērtību patērētāju acīs?
Laikmetā, kad sabiedrība neredz lietderību vairāk kā 75% zīmolu, komunikācijas jēgpilnums un atbilstība sabiedrības uzskatiem ir prioritāra ikvienam zīmolam.
Pateicoties pētījuma Meaningful Brands datiem gan globālā, gan lokālā mērogā, zīmola komunikāciju ir iespējams padarīt daudz jēgpilnāku un audzēt zīmola vērtību patērētāju acīs, sniedzot ieguldījumu plašākās sabiedrības interesēs.
Tieši šie ir galvenie temati, ar kuriem gatavs dalīties Ritvars Vulis.
Ritvars Vulis ir ar 10 gadu pieredzi komunikāciju jomā. Kopš 2021. gada Ritvars ir aģentūras HAVAS CREATIVE vadītājs, aktīvi iesaistās globālā pētījuma Meaningful Brands rezultātu apkopošanā un Meaningful Brand Idea ieviešanā dažādu zīmolu komunikācijā. Iepriekš strādājis mārketinga jomā Lattelecom un Proact IT.
Dalības maksa - 75 EUR (ar PVN).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti vienmēr saņem 20% atlaidi - 60 EUR (ar PVN).
Ja vēlaties pieteikt vairākus dalībniekus, lūdzu, sazinieties ar mums: [email protected], +371 29447030
Lai kļūtu par abonentu, nāciet te: https://ir.lv/abonesana, rakstiet uz [email protected] vai zvaniet - +371 27734907.
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu