Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut • IR.lv
14. septembris 2018
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut
14. septembris 2018
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Citu cilvēku ieteikums mūsdienās ir pārliecinošākais mārketinga “ierocis”. Tādēļ visā pasaulē zīmolu komunikācijā aizvien lielāku lomu spēlē viedokļu līderu mārketings (influencer marketing).

Taču bieži vien neatbildēti paliek jautājumi, kā atrast un uzrunāt patiešām ietekmīgus viedokļu līderus un kā sadarboties ar viņiem tā, lai sniegtu maksimālu pievienoto vērtību savam zīmolam?

Seminārā runāsim par to:

• Kāpēc cilvēki uzticas citu ieteikumiem?
• Kas ir viedokļu līderu mārketings un kādus izmērāmus rezultātus tas spēj sniegt zīmolam?
• Kādi ir viedokļu līderu tipi un sadarbības formas?
• Kā izvēlēties viedokļu līderus, noteikt to ietekmi un prognozēt sagaidāmos rezultātus?
• Kādas dažādu sociālo tīklu atšķirības ir jāņem vērā viedokļu līderu mārketingā?
• Kādas kļūdas nepieļaut, uzsākot darbu ar viedokļu līderiem?

Darbnīca paredzēta: uzņēmumu vadītājiem, zīmolu vadītājiem, mārketinga vadītājiem, reklāmas, mediju un PR aģentūru darbiniekiem.

 

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača. 
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital. Digitālā satura mārketinga aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Kristīne Rasnača, New Black izpilddirektore un stratēģe. Jau vairāk nekā 10 gadus strādā ar sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga un integrētās mārketinga komunikācijas projektiem Baltijā un pasaulē. Pasniedz lekcijas studentiem par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.

Dalības maksa: 75 EUR (summa ar PVN)

Šoruden piedāvājam četras sociālo mediju darbnīcas:
14. septembrī plkst. 10.00-13.00: Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
28. septembrī plkst. 10.00-13.00: Aizmirstam Facebook. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
2. novembrī plkst. 10.00-13.00: Millennials. Kā uzrunāt "tūkstošgades paaudzi": teorija un prakse. Darbnīca ar Artūru Medni un Kristīni Rasnaču.
30. novembrī plkst. 10.00-13.00: Saturs soctīklos- kā būt saprastam, nevis pārprastam. Darbnīca ar Artūru Medni un Ievu Biti.

Vienas darbnīcas dalības maksa 75 EUR (ar PVN). Piedaloties jebkurās divās darbnīcās, dalības maksa 140 EUR (70 EUR par vienu darbnīcu), piedaloties jebkurās trīs darbnīcās - dalības maksa 195 EUR (65 EUR par vienu darbnīcu), visās četrās - 240 EUR (60 EUR par vienu darbnīcu).
Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides summējas tikai visu četru darbnīcu apmeklējuma gadījumā.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu