16. janvāris
DATU NOZĪME MĀRKETINGĀ, KOMUNIKĀCIJĀ, PĀRDOŠANĀ UN VISPĀR. Seminārs ar Artūru Medni
16. janvāris
DATU NOZĪME MĀRKETINGĀ, KOMUNIKĀCIJĀ, PĀRDOŠANĀ UN VISPĀR. Seminārs ar Artūru Medni

DATU NOZĪME MĀRKETINGĀ, KOMUNIKĀCIJĀ, PĀRDOŠANĀ UN VISPĀR. Seminārs ar Artūru Medni

Efektīva mārketinga komunikācija un pareiza reklamēšanās internetā ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām prasmēm veiksmīga zīmola, produkta vai pakalpojuma popularizēšanai un mērķu sasniegšanai.
Mūsdienās strauju uzrāvienu ir piedzīvojusi e-komercija, daudzi pakalpojumu sniedzēji un pārdevēji darbojas gan tiešsaistē, gan realizē savus pakalpojumus kādā fiziskā vietā, bet daļa savus klientus sasniedz tikai ar interneta platformu palīdzību.
Kā to izdarīt pareizāk, precīzāk un efektīvāk, kā izvēlēties kanālus, izstrādāt pareizās taktikas? Kā uzņēmumu, tā mārketinga vadītāji biežākās kļūdas pieļauj brīžos, kad lēmumu pieņemšanā nebalstās datos, bet gan burbulī, kurā tie dzīvo.
Lai Latvijas uzņēmumi labāk saprastu, kā efektīvāk un rezultatīvāk sasniegt plašas auditorijas un attīstīt savu biznesu, digitālā mārketinga aģentūras New Black vadītājs Artūrs Mednis ir apkopojis dažādus datus, atziņas un daudzus padomus šajā jomā.
Seminārā labāk izpratīsim gan datu nozīmi, izpētīsim dažādus datus par sasniedzamajām mērķa auditorijām, patērētāju uzvedību un izmaksām dažādos kanālos, utml. Iegūtā informācija palīdzēs katram uzņēmumam pārvērtēt to, kā tie komunicē šobrīd, kā reklamējas, pozicionē savu pakalpojumu, izstrādā un pārdod savu produktu vai pakalpojumu.
Semināra mērķa auditorija:
  • uzņēmumu mārketinga speciālisti un vadītāji,
  • pārdošanas vadītāji,
  • uzņēmumu vadītāji un īpašnieki.

Artūrs Mednis ir jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar vairāk kā 20 gadu pieredzi komunikāciju nozarē, aģentūras New Black dibinātājs un radošais direktors. Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.

Seminārs notiks tiešsaistē.
Dalības maksa 90 EUR (ar PVN).
Dalība abos semināros - 160 EUR (ar PVN)
- 9. janvārī: B2B MĀRKETINGS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ
- 16. janvārī: DATU NOZĪME MĀRKETINGĀ, KOMUNIKĀCIJĀ, PĀRDOŠANĀ UN VISPĀR

Žurnāla “Ir Nauda” gada abonentiem vienmēr 20% atlaide – 72 EUR (ar PVN) un 144 EUR (ar PVN).
Atlaides nesummējas!

Ja vēlaties pieteikt lielāku dalībnieku skaitu, lūdzu, sazinieties ar mums: [email protected], +371 29447030
Ja vēlaties abonēt: https://ir.lv/abonesana

 

1. februāris
VARDARBĪBA DARBAVIETĀ: NO ATPAZĪŠANAS LĪDZ NEPIEĻAUŠANAI. Darbnīca ar Mariju Ābeltiņu
VARDARBĪBA DARBAVIETĀ: NO ATPAZĪŠANAS LĪDZ NEPIEĻAUŠANAI. Darbnīca ar Mariju Ābeltiņu
10. februāris
IEDARBĪGI TEKSTI. Darbnīca ar Vairi Strazdu
IEDARBĪGI TEKSTI. Darbnīca ar Vairi Strazdu
16. februāris
DARBINIEKU MOTIVĀCIJA PRAKSĒ. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
DARBINIEKU MOTIVĀCIJA PRAKSĒ. Darbnīca ar Katrīnu Ošleju
21. februāris
ATTĀLINĀTAS PREZENTĀCIJAS – LIELAS AMBĪCIJAS MAZĀ EKRĀNĀ. Darbnīca ar Olgu Kazaku
ATTĀLINĀTAS PREZENTĀCIJAS – LIELAS AMBĪCIJAS MAZĀ EKRĀNĀ. Darbnīca ar Olgu Kazaku
22. februāris
ZĪMOLS – KĀ NOKĻŪT PIE SAVAS ZĪMOLA PLATFORMAS. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu
ZĪMOLS – KĀ NOKĻŪT PIE SAVAS ZĪMOLA PLATFORMAS. Darbnīca ar Edgaru Pētersonu

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu