BEIDZIET RUNĀT PAR SEVI: KĀ ZĪMOLIEM VAIRĀK KLAUSĪTIES, LAI IEGŪTU UZMANĪBU. Darbnīca ar Annu Celmiņu • IR.lv
24. novembris 2020
BEIDZIET RUNĀT PAR SEVI: KĀ ZĪMOLIEM VAIRĀK KLAUSĪTIES, LAI IEGŪTU UZMANĪBU. Darbnīca ar Annu Celmiņu
24. novembris 2020
BEIDZIET RUNĀT PAR SEVI: KĀ ZĪMOLIEM VAIRĀK KLAUSĪTIES, LAI IEGŪTU UZMANĪBU. Darbnīca ar Annu Celmiņu

BEIDZIET RUNĀT PAR SEVI: KĀ ZĪMOLIEM VAIRĀK KLAUSĪTIES, LAI IEGŪTU UZMANĪBU. Darbnīca ar Annu Celmiņu

Labākās reklāmas vairs neizskatās pēc reklāmām un zīmoli cīnās par cilvēku uzmanību, kas kļūst arvien grūtāk pieejama un “dārga”.  Turpināt šajā troksnī runāt par sevi visticamāk nebūs produktīvi.

Tāpēc darbnīca būs par to, kā prasmīgi klausīties kas notiek tur ārā - ko cilvēki runā, kā jūtas un ko domā - un kā tikt iekšā šajās sarunās, saņemot “atļauju” no klausītāja.

Turklāt kā būt citiem soli priekšā, mēģinot paredzēt šo pašu pāris mēnešus uz priekšu. Tas nav viegli, un šobrīd teju neiespējami, bet mēs vienalga mēģināsim.

Augošākie zīmoli ir tie, kuri kombinē ilgtermiņa vīziju ar spēju reaģēt īstermiņā.
Darbnīcā domāsim par abām lietām - kādu lomu zīmols ilgtermiņā var ieņemt cilvēka dzīvē (brand building) un kā tikt uz cilvēku uzmanības “radara” ar īstermiņa aktivitātēm (activation).
Runāsim par makro, mikro un nano tendencēm, par instrumentiem, ar kuriem šīs tendences uzmeklēt un kā tās iedzīvināt komunikācijā.

Tēmas nosaukums paredz, ka es nevarēšu visu laiku runāt, kamēr jūs klausāties. Tāpēc šī būs interaktīva darbnīca.
Uz darbnīcu ņemiet līdzi zīmolu, ar kuru vēlaties strādāt - to, kuru jūs pārstāvat vai arī to, uz kā bāzes vēlaties trenēties klausīties.

Darbnīcu vadīs Anna Celmiņa. Annai ir vairāk kā 10 gadu pieredze zīmolu stratēģiju veidošanā Latvijā un ārvalstīs. Strādājusi reklāmas aģentūrā Story Worldwide Londonā ar tādiem klientiem kā Johnson&Johnson, Lexus un Brown Forman. Savukārt “klienta pusē” vadījusi Stratēģiskā mārketinga departamentu Britu Medicīnas asociācijā Londonā.

Annai ir maģistra grādi komunikācijās no Stokholmas universitātes un no Kings College Londonā.

Šobrīd Anna ir Nord DDB Riga Stratēģiskā konsultante un strādā ar vadošajiem zīmoliem Baltijā.

Darbnīcas dalības maksa 50 EUR (ar PVN). Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Lai kļūtu par abonentu, nāc te: https://ir.lv/abonesana,  rakstiet uz [email protected] vai zvani - 27734907.

Darbnīca notiks tiešsaistē. Dalībnieki saņems saiti uz norises vietu. Vairāk informācijas: [email protected], 29447030.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu