Norises laiks: 10. oktobris plkst.16.00-19.00
Norises vieta: Kalnciema kvartāla kafejnīca/vīna veikals
Kafijas pauze
Dalības maksa: 90 EUR
Televīzijas reklāmas ir skaistas un efektīvas, bet ar to nepietiek.
Kā orientēties mūsdienu haosā un paskatīties uz integrēto komunikāciju stratēģiski?
Darbnīcu vadīs Kristaps Siliņš - apbalvotākais zīmolu stratēģis Baltijā, strādājis ar 75+ zīmoliem vairāk kā 10 valstīs, nesen arī Nīderlandē, Vācijā un Lielbritānijā.
Viņa radītās kampaņas aprakstītas The New York Times un Forbes atzinis Kristapu par vienu no “30 zem 30” Latvijas talantiem.
Izveidojis stratēģijas aģentūru White Label un 2016. gadā kļuvis arī par radošās aģentūras McCANN Rīga vadošo partneri.
Vienīgais Latvijā saņēmis Eiropā augstāko balvu par kampaņu efektivitāti, zelta Euro EFFIE.
Ir izveidojis savu metodi zīmolu stratēģijas veidošanā The Strategy of No.
Zīmolu stratēģijas ciklā ar Kristapu Siliņu ietilpst divas darbnīcas:
- 10. oktobrī, plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 1. daļa
- 7. novembrī plkst. 16.00-19.00 "Ārpus televīzijas" - 2. daļa
Dalības maksa vienai darbnīcai: 90 EUR.
Apmeklējot abas cikla darbnīcas - 11% atlaide jeb 160 EUR par dalību divās cikla darbnīcās.
"BlueOrange" klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Atlaides nesummējas.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588
Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu