Gadsimta projekts

6

Komentāri (6)

Sskaisle 24.12.2023. 07.56

Man nav ne jausmas par tehnisko pusi, bet es brīnos un nenobrīnos par projekta finansiālās puses necaurskatamību, t.i.- par korupcijas riskiem. Ja nūsu valstī korumpantiem ir visatļautība, nesodāmība, kāpēc man jānotic, ka arī šis projekt nebūs izzagšanas paraugstunda?

Garisonu no AM slavina, ka esot bijis labs ierēdnis- bet tieši viņa priekšniecības laikā nosledza koruptīvo līgumu par nbs ēdināšanu. Manā sapratnē tās lietas neiet kopā. Mums stāsta par korpciju un tad to slavina. Kaut kāds absurds .

Un vēl- mūsu valsts nespēja – impotence liek apšaubīt nu jau jāraksta- visu ko.
Vilcieni uz un no Viļņas, igauņu pierobežas autobusu satiksmi nodrošinās igauņi…. rūpnīcas, viesnīcas putina krievijai?

Kas tad mums?

+1
-5
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sskaisle 26.12.2023. 21.00

    Iedomājieties- mediji ziņo, ka valstij nav naudas. Nu nav- nabaga valsts, bet Eiropas naudu – 200 miljonus apgūt nespējam.

    Politiķi – nu jaunās vienotības politiķi saka, ka jceļ nodokļi, jo valstij nav naudas, bet to kas ir izšķērdē, atfod korumpantiem, vai – valsts nespēj paņemt.

    Lai par to nebūtu jālej asaras un sanāktu sirdsdrapēm- amatpersonām palielinās algas, bet nabagiem- rēķinus.

    Normāli?

    Nh tad cuj- liek nu atkal mīnusus

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Artūrs Ozols 23.12.2023. 13.01

Projekts ir izaicinošs ,bet allaž jāatminas ,ka te nevar būt vakardienas risinājumu . runa ir par vismaz 100 gadu nākotni !!! Priecājos par to kā rit no malas redzamā Rīgas stacijas būve , te var ieraudzīt nākotni ! Un Ašeradena kungam vismazāk būtu jākreņķējas par “ekselī salikto budžetu.” Te jādomā par valsts obligāciju laidieniem vismaz nākošajiem 50 , ja ne 75 gadiem . Tie varētu būt nākošo 5-6 gadu laidieni pa 400 miljoniem gadā un , ja to pieļauj finanšu tirgi , tad vismaz 20 gadu atmaksas termiņos . Publicētajā trases zīmējumā izbrīnu raisa lidostas loka pieturvietu uzskaitījums , pat Ķekava jau ir izaicinājums braucējiem no Viļņas uz Rīgas lidostu ,kur nu viss pārējais 10 pieturvietu uzskaitījumā ,te tas nav ātrvilciens . Un tad tunelis ? Būtu jādomā par ‘trešo sliedi” no Rīgas līdz Imantai ,bet vēlāk vispār līdz Jūrmalai.

+6
0
Atbildēt

1

    Uldis.M42 > Artūrs Ozols 25.12.2023. 20.42

    Cik miljardus uz to nopelnīs Skonto būve, Re&Re, Binders un citi Vienotības stipendiju maksātāji un uz cik desmitiem gadu, pat ja vara būtu tāda Latvijas saimnieka, kā Kārlis Ulmanis, rokās mūsu pēcnācējiem būtu jāapmaksā prokremlisko zagļu un fekāliju stumdītāju tēriņi? Ar noteikumu, ka tie nolādētie izdzimteņi nebūtu paguvuši latviešu valsti nolaist kanalizācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Uldis.M42 25.12.2023. 20.55

    Ar tēriņiem paredzēto naudu pietiktu visu Latvijas dzelzceļu pārvest uz šaurākās sliedēm, visa dzelzceļa elektrifikāciju, Rīgas staciju atstāt, kā tā bija, jo Rīga nekas nebūt tāds HAB, pat kā Varšava un nekādu dzelzceļu uz lidostu. Lidostai pietiktu ar express busiem, kas no centra attietu ik pēc 15 minūtēm. Naudas vēl pāri paliktu visiem bāreņiem un sirmgalvjiem un tiesas procesiem visiem, kas bija saplāņojuši iedzīvoties uz RailBaltic

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    WunderGe > Uldis.M42 28.12.2023. 15.20

    Centrālajā stacijā bija vajadzīgi eskalatori uz visiem peroniem, peroni — augstie visās stacijās. Uz lidostu uzbūvēt sliedes var arī no Imantas.

    To varēja paveikt, mho, par naudu, kas šajos gados izplenderēta RB kantora žurku algās, “koordinācijā” un ātrvilciena multfilmās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam