Kas maksās un kas iegūs no transporta dekarbonizācijas?
1Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Viedoklis /
22. novembris
Vai lielas atkritumu pārstrādes rūpnīcas mazajā Latvijā atrisinās visas vides problēmas?
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Ārpolitika /
20. novembris
Pirmdien pulksten divpadsmitos
Viedoklis /
6. novembris
Uzņēmumu kreditēšana kā nosacījums valsts attīstībai – kā to veicināt?
Komentāri (1)
Uldis.M42 15.12.2023. 15.56
Kā rāda akcīzes nodokļa likmes, varu sagrābušie prokremliskie zagļi un pederasti pēc savu saimnieku prasības no 2021. gada 1. janvāra 5 reizes samazināja nodokli dabas gāzei, ko paredzēts izmantot par automobīļu degvielu un gatavojas situāciju saglabāt līdz 2026. gadam https://www.vid.gov.lv/lv/akcizes-nodokla-likmes un saglabāja nekādu nodokli par metāna izmantošanu apkurei un rūpnieciskos procesos, lai nevienam nerastos vēlme būtiski racionalizēt tā patēriņu, vai pāriet uz vietējo kurināmo. Latvija ir vienīgā valsts pasaulē, kur maksā OIK noziedznieku firmām, kas no valsts kapračiem sapirkušās atļaujas un var atļauties ražot elektroenerģiju no gāzes un koksnes, neizmantojot pāri palikušo siltumu un viena no retām, kur netiek atbalstīta elektroenerģijas ražošana no saules.
0