Izdabāšanas cena
1Saistītie raksti
Veiksme /
6. novembris
Bizness — blakne sirdslietai
Pusdienās /
16. oktobris
Kino kā pelnītājs
Komentāri (1)
J.Biotops 08.12.2023. 14.40
Ne jau Adidas samaksāja tam meistardziedonim miljardu, bet pircēji, kuri izvēlējās piemaksāt pie pirktajām čībiņām, neko labāku par to nesaņemot. Kādi pircēji, tādi miljardieri.
Pasaulē, kur bezsmadzeņu siekalmuzikants var godīgi nopelnīt miljardus par kedu reklāmu, nevar prasīt, lai politikānis, dzenoties pēc deputāta dažu desmittūkstošu aldziņas, saprastu, ko dara un runā. Sabiedrība, kas apavu izvēlē klausa muzikantam, vienmēr ievēlēs savai saprašanai atbilstošus likumdevējus.
Bet Adidas zaudējumi ir pašu godam nopelnīti. Tā turēt!
0