Būt pārmaiņu locim

38

Komentāri (38)

Andris Vītols 24.05.2023. 21.20

Pēc Berklava noņemšanas tā latviešu ietekme uz budžeta sadali, uz migrantu ievešanu kļuva daudz mazāka nekā Lietuvas PSR. … Kur bija Lietuva 1939.gadā un kur bija 1989.gadā (salīdzinot ar Latviju). … Viens no būtiskiem iemesliem bija tas, ka lietuvieši sastājās tajā VALDOŠAJĀ PARTIJĀ (mazāku % ienākumu atdeva PSRS budžetā, mazāk dzīvokļu deva atvaļinātajiem armijniekiem…) !!! … … Izrādās, ka arī Pīlēns bijis viens no komuņakām – vai labāks par Jūsu nosauktajiem personāžiem ??? … … Bija taču cita komuņaka – A.Šķēles partijā. … Par tiem laikiem nenosodu, ja visu nezinu, bet man riebjas, ka šitie KOMUŅAKAS mūs visur pamāca (ne tikai gludināt bikses). … …

0
0
Atbildēt

2

    Andris Vītols > Andris Vītols 24.05.2023. 21.23

    Tā bija tikai atbilde QAnon. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 24.05.2023. 23.34

    Pīlēns, atšķirībā no Gorbunova, Urbanoviča, Riekstiņa, Vaivara, Reira, Rungaiņa bija, varbūt, ierindas biedrs. Teiksim tā, sestdienas zālītes pīpētājs, kas protams jāņem vērā, pieņemot darbā noteiktos amatos, tad augstāk minētie uzskatāmi par narkobaroniem, pēc kuriem raud karātavu cilpa. Gribētos īpaši izcelt komunistu cūkas: Riekstiņu un Vaivaru, Vienotības prokremlisko zagļu un sodomītu nominētos premjera kandidātus un Reira draudziņu Rungaini, ar kuru kopā Vienotība izputināja valsts mantu vismaz pus miljarda apmērā. Pat nešaubos, ka Jūs, atškirībā no ierindas parķiica Pīlēna, bijāt aktīvists, spriežot pēc tā, kā nostrādā Jūsu sekrēta dziedzeri, tiklīdz kāds aizkar JV vai A/Par.
    Es nekādi nespēju iedomāties, ka Lietuvas kompartijas biedri ietekmēja to, kur tika izvietots Baltijas kara apgabala štābs, ar visām no tā izejošām sekām.
    Es viņam par to, ka Lietuvas nacionālistu vara neielaida savā valstī krievijas organizēto noziedzību, atšķirībā no Latvijas, kuras politiķi un speciālie dienesti to vēl apkalpo, bet viņš cenšas attaisnot to, ka merkantīlu iemeslu dēļ bija stājies parķijā. Gribējāt biezāku desas šķēli uz maizes, labāk vajadzēja iet zagt, tas būtu godīgāk.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > QAnon 25.05.2023. 03.33

    Tieši Jūs neadekvāti reaģējat, ja pieminu tos komuņakas, kuri nav Jūsu “peramo” sarakstā. … Es nekarinu Jums “birkas”, ja arī Jums nepiekrītu. … Nekad neesmu bijis NEVIENĀ partijā, frontē. … … Frontē
    sākumā neiestājos, jo tās LTF nodaļas vadītājus biju iepazinis agrāk (no sliktās puses). … Vēlāk satiku to LTF vadītāju, kurš bija kādu laiku mans “zinātniskā komunisma” pasniedzējs. … (pārcentīgs nebija). … Viņš jutās neērti … pēc manas domas pie viņa stāties LTF. … Tā arī neiestājos frontē, bet biju LTF ATBALSTĪTAIS kandidāts uz Rīgas pašvaldību (LTF biedrs netika otrajā kārtā). … Neievēlēja, pāris % man pietrūka. … Interfronte bija pastrādājusi, jo otrajā kārtā no LTF gandrīz nevienu neievēlēja. … Tāds LTF kandidāts BUROVS Bolderājas apgabalā nesaņēma pat 20% balsu ( Rīgas Balss to publicēja)… … . Par savu naudu pavairoju savu “programmu” …. Divi mani zobi cieta izvietojot “agitāciju”..
    Tāds es “aktīvists”, nevis komuņaka, kā Šķēle, Burovs, Pīlēns… … Varbūt viņi mums “labie komunisti”. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > QAnon 25.05.2023. 18.32

    Jūs rakstījāt – ”… viņš cenšas attaisnot to, ka merkantīlu iemeslu dēļ bija stājies parķijā. Gribējāt biezāku desas šķēli uz maizes, labāk vajadzēja iet zagt, tas būtu godīgāk.”- … …Jūs rakstījāt – ”… Pīlēns, atšķirībā no Gorbunova, Urbanoviča, Riekstiņa, Vaivara, Reira, Rungaiņa bija, varbūt, ierindas biedrs.”- … …
    Tad kas vadīja Šķēli, Pīlēnu ? … Viņi merkantīlu iemeslu vai PĀRLIECĪBAS dēļ stājās PSKP rindās? … …
    Es centīšos Jums palīdzēt, centīšos būt Šķēles, Pīlēna advokāts. … … Iespējams, ka Šķēle, Pīlēns stājās PSKP, lai kopā ar Gorbunovu, Urbanoviču, Riekstiņu, Reiru, Ēlerti, Lembergu …. SAGRAUTU PSKP partiju no iekšpuses. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.05.2023. 06.04

Nezināju, ka Latvijā ir ES lielākais valsts apmaksāto, uzturēto tiesnešu skaits uz 1 iedzīvotāju .
Bet tiesiskums ir tikai bagāto privilēģija.
Jā un tagad valsts tērē miljonus krievu uzņemšanai no krievijas.

Interesanti – cik miljonus maksājam ukraiņu un cik krievu uzņemšanai Latvijā

0
0
Atbildēt

1

    kolpants > Sskaisle 23.05.2023. 09.11

    Что вы курите? какие миллионы на русских из России?

    https://zinas.tv3.lv/latvija/patveruma-mekletaju-skaits-latvija-ir-loti-liels-norada-pmlp-prieksniece/
    Šogad līdz 12. maijam kopumā patvērumu pieprasījušas 372 personas. Patvērumu pieprasījis 161 Sīrijas, 46 Afganistānas, 51 Irākas, 17 Bangladešas, 14 Baltkrievijas, 15 Krievijas un trīs Ukrainas valstspiederīgie.
    Около 4% от всех. А на сирийцев тогда уже миллиарды?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 19.05.2023. 13.12

Andri, ko tu saki par šo?

Ja Pilēns nepubliskos , nedarīs caurspīdīgus prezidenta kancelejas izdevumus – es būšu šausmīgi vīlusies un varēšu pieveinoties Pīlēna kritizētāju komandai

https://neatkariga.nra.lv/komentari/maris-krautmanis-3/414905-naudas-smuci-egila-levita-kanceleja-paslauka-zem-ierobezotas-pieejamibas?_gl=1*1v58b94*_ga*MTU3Nzk3NTY1Ny4xNjcwOTM2MTMw*_ga_LTMBW853YH*MTY4NDQ5NDQwNi42My4xLjE2ODQ0OTQ1MDkuMC4wLjA.

0
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Sskaisle 20.05.2023. 01.13

    Tie kopējie izdevumi nav noslēpums (man tā šķiet), bet to, cik kurš konkrēti saņem valsts, pašvaldību iestādēm nav jānorāda. … To pienākumu publiskot mājas lapās visas darbinieku algas atcēla SATVERSMES tiesa (neņemot vērā JV un varbūt vēl kādu deputātu iebildumus). … … Par to jau kritiski izteicos, ka tādā veidā arī tiesneši noslepenoja savas algas (Ineta Ziemele, Aldis Laviņš un citi ), bez REĀLA PAMATOJUMA!!! …. Starp pieteicējiem bija arī Carnikavas deputāte, kura tagad sēž SAEIMĀ (vai no ZZS, vai AS). … Visdrīzāk Pīlēns pateiks, ka NEDRĪKST, ka likums neļauj (tāpat kā E.Levitam). …
    … Un es Jums ”uzbrukšu”, ja Latvijas prezidentu Jūs nepamatoti, rupji apsaukāsiet, LAI ari KURŠ TAS BŪS !!! …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Andris Vītols 20.05.2023. 05.56

    Nu redz, Andri, es sagaidīju, ka atbildēsi konkrēti- prezis levits ierosināja un viņam un viņa kancelejai pacēla algas par 25% , bet tad nav kauna vēl šmugulēties ar naudām, vēl nepietiek…..
    Panorāmā Teikmanis attaisnojās, ka esot bijuši ļoti aizņemti, nav bijis laika papīrus sakārtot.

    Tad redz kāda tā levita jaunā kārtība- no nabagiem prasa lai viss būtu sakārtots, rēķini – tas pats tet par katru nokavēto dienu lika un liek soda procentus, bet prezis noslepeno kancelejas darbību un šķiežās ar miljoniem kā tāds trakais miljonārs
    Šoreiz vari neatbildēt – tāpat zinu, ka tavuprāt – citi vainīgi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 20.05.2023. 05.58

    Un tie tavi uzbrukumi tāda nabaga plosīšanās , emociju nolaišana renē….

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 19.05.2023. 07.32

la.lv publicē TV24 intervijas. Vienā no tām Kreituse min faktu, ka kurā tur ministrijā VK konstatējusi, ka neizmantoti ir 40 milj eiro, kā es saprotu no mediju klusēšanas, tad arī NBS ipeirkuma miljoni un vid organizēto bandītisko sirojumu shēmas ari netiks iztiesātas un līdzekļi atgirezti valsts budžetā – vienlaicīgi – skolotājiem vajag vien 4 milj , bet pat tos nevar sakasīt. Kopš pagājušā gada esmu pietiekusies LU kursiem, lai pārkvalificētos par angļu valodas skolotāju pamatskolā. Mans maksājums būtu nepilni 700 eur, bet – es pat netieku pie tā maksājuma , jo valsts nespēj samaksāt savu maksājuma dalu un kursi nenotiek un skolotāju nav un nebūs.

Un kad es dzirdu, vai kā šeit lasu, cik labs bija levits un cik labs ir kariņs ar savu JV – tad man ir tā sajūta kā čekistu laikos, kad bija viena – mediju sludinātā patiesība un otra – paša redzētā , dzīvotā patiesība

0
0
Atbildēt

0

QAnon 18.05.2023. 20.03

Pīlēns ir sapelnījis naudu, bet Rinkēviča vienīgais sasniegums ir sodomija, ko ne visi atzinīgi vērtē. Ja jāsalīdzina, tad Pīlēns iŗ kā Rīcības Prezidets, Trampa kungs, bet Rinkēvičš, kā Pirmais ASV Pederastu prezidents https://img.washingtonpost.com/rf/image_1484w/WashingtonPost/Content/Blogs/right-turn/StandingArt/newsweek-obama-gay-president.jpg?uuid=44DXhJ3DEeG2MpN9Y8q_5w. Obama ar Baidenu lien vai ādas laukā, lai iznīcinātu savu valsti, jo ja atklātībā nonāks kremļa arhīvi, abiem būs gals. tas pats sagaidīs Klintonu ģimenīti un Karteru ASV Latvijas prestižam noteikti nenāks par labu, kad visiem, kas ar to sarokosies, būs jāapstrādā rokas ar ūdeņraža pārskābi, lai nesaķertu zarnu infekcijas.

+1
-5
Atbildēt

0

Sskaisle 18.05.2023. 06.38

Manuprāt, kārtējais importa produkts, kuru mums cenšas iešmugulēt. Prezidentam jābūt cilvēkam no Latvijas.
Otrs, manuprāt, tik labi, īsi un konkrēti kā Kreituse par Pinto jau pateica, pateikt nav iespējams. Vispār Kreituse ir mana – runā indīgi, bet argumentēti. Varu piekrist, varu nepiekrist , bet viņa savu viedokli pamato.

Es joprojām domāju, ka labākais kandidāts ir Pīlēns, un tad Rinkēvičs, ja nu Pīlēns noteikti par labu šai saeimai ir.

Un vēl – izšķīrstu jauno IR un tad salīdzinu ar to informāciju,ko varu gūt internetā un secinu,ka IR ir kļuvis tik kreisi liberāls, tik virspusēji subjektīvs , ka arī man beidzot sāk zust interese.
https://www.youtube.com/watch?v=yuoTU9j44Dc&t=2996s

+2
-7
Atbildēt

2

    Vahamurka > Sskaisle 18.05.2023. 12.22

    Nu ta beidzot…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 19.05.2023. 02.49

    Jūs rakstījāt -”…Vispār Kreituse ir mana – runā indīgi, bet argumentēti. Varu piekrist, varu nepiekrist , bet viņa savu viedokli pamato….”- … …
    Daudzi citi arī savu viedokli PAMATO, bet Jūs uzbrūkat, saukājat par ”čekistiem” pat jaunākus par Jums utt. … …
    Vai tad Jums nav vairs svarīgs PADOMJU laikos SASTRĀDĀTAIS un teiktais. .. Tad citiem no Jums arī vairs nebūs pārmetumu par PSRS laiku ??? … … Atceros, kā Dobelis un Gore- Grava- Kreituse utt. vāca parakstus Haritonova aizstāvībai, bet neatceros ar kādu argumentāciju. … … Kaut ko par kolhoziem rakstīja ar ”labu argumentāciju” (PSRS laikā). … …
    Laiki mainās, bet Gore- Grava- Kreituse vienmēr ”RUNĀ PAREIZI” – atbilstoši laikam. …

    +5
    0
    Atbildēt

    4

    Sskaisle > Andris Vītols 19.05.2023. 07.10

    ko tu Andri plosies, tas tomēr ir tik šausmīgi nožēlojami – protams, ka čekisti –

    lūk, lsm.lv lasu , ko raksta Anita Brauna – viņa apgalvo, ka visi, kuri kritizē valdību, kritizē Rietumus ir čekisti. Viņa gan lieto citus vārdus – fsb organizētā troļļu fabrika utt. , bet nu izteiksmes forma jau nemaina saturu.
    Vienlaicīgi viņa sūdzās, ka apmelo sabiedriskos medijus un uzticas sociālajiem tīkliem, bet – padomā pats , kāda informācija mums tiek sniegta un kāda noklusēta. Cik objektīvi mēs līdz ar to spējam spriest par notiekošo.

    Man patik ne tikai Kreituse, bet arī Gints Grūbe man patik , bet – viņa Brīvības bulvāris – autorraidījums LR1 ir tikai un vienīgi kreisi liberalo uzskatu paudējs. Kāpēc?

    Un vel man izcili labi patik Agnese Irbe. Jo arī viņa vienmēr pamato savus apgalvojumus. Un atkal – es kā protestante ne vienmēr viņai piekrītu, bet es vienmēr ieklausos tajā , ko viņa saka vai raksta. Bet- cik Agnese Irbe ir uzrunāta sabiedriskajos medijos? Inetu Lipši, kura man ari patik es dzirdu no rīta un vakarā, bet cik – Irbi?

    Un tu pratini kolpantu kā tāds čekists – vai tu atzīsti kremļa agresiju Ukrainā, bet- kāpēc tu pats neatbildi , ka ja saeimā ir proklremliski spēki, kāpēc levits tādu saeimu neatlaiž?

    Ja valsts vara īsteno latviešiem nedraudzigu politiku tad pavisam driz te kolpantu būs vairak kā vītolu un skaisles un vienkārši visi jautājumi saeimā automātiski tiks lemti viņu labā

    Laiki mainās un cilvēki arī – tagad tu tāds patirots, ka lec no biskēm laukā, bet padlaikos es nekur neredzēju Andri Vitolu ar sarkanbaltusarkanu karogu staigājam. Kāpēc tu driksti mainīties , bet Kreituse nedrikst?

    +1
    -1
    Atbildēt

    3

    QAnon > Sskaisle 19.05.2023. 11.18

    Pildot sava apsviedīgāka sugas un saprāta brāļa, Šlesera, bandas pieņemtās UA, no kurām iedzīvojās tikai noziedznieki, tādi kā ABLV un Rietumu banku īpašnieki, jo izmantojot banku priekšrocības, viņi UA varēja tirgot par dempinga cenām un viņu Vienotības stipendiāti, valstī varēja tika ievazāts nedomājams skaits krievijas bandītu un FSBešņiku, jo čekas sūda maisa Maizīša kantoris, DP un mūsu varonīgā milicija, loģiski, tam nekādus šķēršļus nelika. Vēl ne tik sen kompromat rakstīja, ka Mārupē apmetušies uz dzīvi divi krievijas likumīgie zagļi. Cik ilgs laiks pagāja, kamēr tiesa atzina drosmīgo žurnālistu Leonīdu Jakobsonu nevainīgu kremli pārstāvošā Ušakova un krievijas spiega un diversanta Hapilova sarakstes publicēšanu par ko viņš cieta uzbrukumā, kur viņam tika smagi savainota seja. Normālā valstī policija pusstundas laikā būtu izdauzījusi no Ušakova visu informāciju par sarīkoto uzbrukumu tikai ne valstī, kuras milicija nodota Solncevas stipendiāta pārziņā. https://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=9472

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 20.05.2023. 02.25

    Jūs rakstījāt -”… Un tu pratini kolpantu kā tāds čekists – vai tu atzīsti kremļa agresiju Ukrainā, bet- kāpēc tu pats neatbildi , ka ja saeimā ir prokremliski spēki, kāpēc Levits tādu saeimu neatlaiž? ”- … … Vajag padomāt, kam tas būtu IZDEVĪGI !!! … Tieši prokremliskajiem spēkiem šoreiz tas būtu izdevīgi (viņi vairāk apvienotos un noteikti saņemtu kādas 5 līdz 10 vietas vairāk). … Labāk iztikt bez dārgām jukām vai izpriecām, jo tagad neko būtiski labāku neievēlēs … …
    Par ”kolpanta” pratināšanu. … … Līdzīgus jautājumus uzdod arī ”Latvijas Fakti”, un arī SKDS savās aptaujās (tad Jums arī tur rādās ”čekisti”). … …
    Tas ”kolpants” nav tiesīgs te latviešus ”pamācīt”, ja IR AGRESORA (slepkavu) PUSĒ !!! …. … Ja Jums kaut kas nav skaidrs, tad atveriet ”IR” un SKATIETIES uz ukraiņiem bez kājām, rokām – KAMĒR PIELEKS (kurš agresors, slepkava). … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 23.05.2023. 09.17

    Tas ”kolpants” nav tiesīgs te latviešus ”pamācīt”, ja IR AGRESORA (slepkavu) PUSĒ !!!
    я гражданин Латвии, а не России. Мне вообще непонятно, на каком основании вы вдруг стали прям ТРЕБОВАТЬ, чтобы я вам что-то доказывал или пояснял. Вы что, этнонацист? Начинаете требовать по этническому принципу? Может еще потребуете от русских Латвии нашивки на рукавах носить с указанием мнения, чтобы лично вам удобно видеть было, кто какое имеет мнение?
    Вы кто такой, чтобы тут начинать судить, кто имеет право, кто не имеет? А где вы были, когда в Киеве были массовые демонстрации “русских на нож”? Вы тогда осудили киевские власти за потакание такому опасному национализму и таким лозунгам? Вот когда покажете линки, где будет возможно видеть ваше осуждение, тогда будете иметь право с меня что-то требовать.

    0
    0
    Atbildēt

    4

    QAnon > kolpants 23.05.2023. 12.01

    Ja par drausmīgo etnocīdu “golodomor” ukraiņi būtu uzsēdinājuši miljardu “русских на нож”, ko viņiem varētu pārmest? Tas gan bija jādara jau par Koļana II WWI pasaules kara sarīkošanu, ar mērķi sagrābt daļu Austroungārijas, Balkānus un daļu Turcijas. Toreiz, karam sākoties, krieviem bija ne mazāka eiforija, kā par Putina 50 000 čečenu bērnu zvērisku noslepkavošanu, vai par Krimas sagrābšanu, zvērībām Bučā, vai Mariopules un tās iedzīvotāju iznīcināšanu. Katrs krievs, kurš priecājās par savas armijas uzvarām, ir personīgi vainīgs simtiem tūkstošu Ukrainas civiliedzīvotāju nāvē, kaut gan patiesībā ar miljons krievu dzīvībām nepietiks samaksāt par vienu ukraiņu bērna asariņu.
    Šodien tikai ar šausmām iedomājos, ja toreiz vairāk kā pirms 100 gadiem vācieši nebūtu gājuši palīgā saviem tautiešiem, Koļanam būtu palikusi Somija, Polija un Baltijas valstis un tas vēl būtu sagrābis visu ko plānojis, brīnišķīgā amatnieku, tirgotāju, zinātnieku Stambula sauktos Carjgrad, bet Zilās mošejas vietā būtu krievu sātanistu templis, kur blusaini nodzērušies sadisti popi rīkotu savas pedofīlu orģijas.
    Pasaules sabiedrībai ir jāizdara viss, lai neviens krievs nekad savā mūžā vairs nepaņemtu rokās ieroci un tas nodrošināms tikai ar totālu un globālu derusifikāciju. Priekš tāda asinskāra radījuma kā tu, kurš pat tagad ietiepīgi atsakās saprast, ka jums ir “kriška” un vēl miljoniem citu necilvēku, derusifikācija nozīmē nāvi vai mūža katorgu, tāpēc ka jūs jau nekas vairs neizlabos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > kolpants 24.05.2023. 03.45

    Visās valstīs var atrast radikāļus, provokatorus, lai kaut kā pamatotu savu agresiju (tā darīja gan Vācija, gan PSRS, bet tagad Krievija). … Ja Ukrainas valsts tajā Kijivā būtu pieļāvusi agresiju pret KRIEVIEM, tad tie paši KRIEVI nešautu uz Krievijas tankiem Kijivas ielas, lai aizstāvētu ievēlēto Zeļenski, ievēlēto parlamentu utt. … … KREMLIS”

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 24.05.2023. 14.12

    Ja 5 miljoni ukraiņu nebūtu pēc krievu sarīkotā etnocīda kopā ar krieviem 1939. uzbrukuši miermīlīgām Polijai un Somijai, 1940. miermīlīgām: Igaunijai, Latvijai, Lietuvai un Rumānijai, vēl pirms tam 1936. gadā Spānijai, 1932. gadā iznīcinājuši Tivas republiku, bet pavērsuši stobrus pretējā virzienā, karš būtu taisnīgi beidzies vēl 1941. gadā ar nesalīdzināmi mazāku upuru skaitu un mazākiem postījumiem. Nebūtu sagrauta ierastā pasaules kārtība, 1/4 planētas nebūtu novesta pie bada un vājprātīgu sadistu diktāta, puse Eiropas nebūtu nonākusi viskrieviskākā necilvēka, Staļina, verdzībā un, likteņa ironija, resnais nosmēķētais alkašs Čerčils nebūtu padirsis impēriju, kurā pirms viņa nekad nenorietēja saule. Par krievu šaušana pa krievu tankiem vispār nebūtu runas, jo nebūtu krievu tanku un nebūtu krievu, jo krievi ir mākslīga nācija. Visi krievi būtu vai nu sameklējuši savas saknes, atguvuši cilvēku sejas un humanizējušies, vai arī nebūtu varējuši sadzīvot mūsu “kopīgā dzīvoklī” un būtu bijuši spiesti to pamest.
    Vēl par tiem “krieviem”, kas šāvuši pa krievu tankiem, pavisam droši, ka kopš WWII vismaz 10 miljoni ukraiņu ir tikuši dehumanizēti jeb pārkrievoti.
    Visās valstīs var atrast arī radikāļus un provokatorus, bet krievi, tas ir kolektīvais putins, tāpat kā bija kolektīvais staļins. Atgādināšu, ka Krimas sagrābšanu atbalstīja 87% krievijas iedzīvotāju, tie varētu būt kādi 98% krievu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > kolpants 24.05.2023. 04.30

    KREMLIS gadiem draudēja Latvijai, tad Ukrainai arī ar iebrukumu, ar ieročiem. … Nevis kādi ļautiņi ar plakātiem, bet KREMĻA TV, politiķi un pats valsts prezidents Putins draudēja… … Desmitiem TŪKSTOŠU CILVĒKU Krievija NOGALINA, sakropļo, bet Jūs to cenšaties ATTAISNOT ar kaut kādiem mītiņā izteiktiem provokatora draudiem (ar nazi)… … Krievija draudēja ar atomieročiem, bet to Jūs nevērtējat. … … No kurienes Jums tāds ĻAUNUMS PRET CITEM CILVĒKIEM ??? …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > kolpants 24.05.2023. 06.06

    Es NEZINU, vai Jūs esat krievs, ebrejs, gruzīns, baltkrievs, latvietis utt. … … Secīgi es uzdevu jautājumu “kolpantam”, kurš raksta krieviski, lasa latviski. … Es te krievus (un citas tautības) NEAIZSKĀRU, tāpēc nav pamata Jūsu pārmetumiem. … Ja es nosodu Krievijas agresiju, putinistus, rašistus, tad tas NENOZĪMĒ, ka “uzbrūku” Latvijas krieviem tautības dēļ. … … Rašisti, putinisti ir tikai tie, kuri aizstāv Krievijas agresiju, slepkavības. … …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 20.05.2023. 03.13

    Jūs rakstījāt -”..Kāpēc tu driksti mainīties , bet Kreituse nedrikst? ”- … …
    Es rakstīju -” Laiki mainās, bet Gore- Grava- Kreituse vienmēr ”RUNĀ PAREIZI” – atbilstoši laikam. … … Es NEKUR nerakstīju, ka Kreituse nedrīkstētu mainīties, bet tieši otrādi – es UZSVĒRU, ka viņa MAINĀS ”LĪDZI LAIKAM”. … … To teicu TĀPĒC, KA CITIEM Jūs pārmetat par PSRS laiku, par darbu ”orgānos”, partijā, čekā, cekā utt., bet Kreitusei NEKĀDU PĀRMETUMU. ….
    Jūs mani saukājat par ”čekistu”, bet ES TUR KUR BIJA Gore-Grava-Kreituse NEKAD NEBIJU (ņesostojal). … … … …
    Tie, kurus savēlam, arī ir tā ”valsts vara”. … Kā ”gudrīši” balso – tā arī dzīvo…. Labi, ka visi neiet balsot, tad visādu klaunu, blēžu būtu savēlēts vēl vairāk !!! …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 20.05.2023. 06.02

    Kreituse nav politiķe, kura dzīvo un korumpējas uz mūsu rēķina.
    Tā ir milzīga atšķirība.
    Un vēl- ja pareizi saprotu, viņa nav bijusi čekas maisos.
    Nu un par tiem latviešiem, kuri lieli varoņi, pēc kara un lieli varoņi ar savu klusēšanu ar neko labu teikt nevaru.
    Neprotestē, bet savāc pekelītes un aizbrauc, vai klusi nomirst. Ar to andri nav jālepojas

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 20.05.2023. 18.18

    Palasiet kādās partijās bija Kreituse un kas bija Goris. … … Varbūt neatceraties, ka viņa bija amatos SAEIMĀ. … Daudzi nebija čekas maisos, citi atnesa no čekas izziņu, ka nebija sadarbojušies (”caur”tiesu, kā to noteica likums). … Es nerakstīju, ka Kreitusei kāds sakars ar čeku ! ..
    . Un tas ir labi, ka sekojat Kreituses teiktajam, jo viņa māk savu domu izteikt saprotami, pat atraktīvi. … Bet citus viedokļus arī vajag uzklausīt (īpaši skolotājam jāprot citus uzklausīt). … …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 19.05.2023. 12.13

    Čekisti bija ne tikai VĀk, NKVD, KGB, bet arī FSB un tos siles lopus, kurus FSBešņiki ir nopirkuši un sakompromitējuši diversiju un sabotāžu rīkošanai var saukt par čekistiem. Čeka nebeidzās 1991. gada 21. augustā un čekistus var atpazīt pēc to darbiem. Spriežot pēc tā, cik fanātiski tika sargāti čekas maisi, turpināts PL “0” varints, UA dalīšana no krievijas iesūtītiem ienaidniekiem, uzcelta ar gāzi darbināma TECII 2. kārta, par 1/3, vai pat 1/4 nogrūzta Citadele, krimas čekistiem bez naudas atdotais LM izvazāšanai līdz galam, krievu militārista atvases, Vējoņa nonākšana preža pilī, var droši aplēst, ka mūsu Saeimā čekistu ir vismaz 60%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 19.05.2023. 12.51

    Ja kāds slikti informēts un spriest nespējīgs domā, ka Solncevas brigāžu, krievijas FSB, mūsu padumjās milicijas, prokuratūras un tiesas, Pārdaugavas, mūsu krievu partiju, LC un, iespējams, DPsaimnieks kopīgā specoperācija, kurā Amsterdamā tika nogalināts Latvijas kriminālās kases turētājs, Viktors Balulis, sagrauts Haritonova grupējums, viss krimināls nonāca LC saimnieku Pārdaugavas rokās, bet kriminālā kase Solncevas brigādēm, bija cīņa pret noziedzību. Fufels, noziedzības Latvijā par kapeiku mazāks nepalika, tikai palielinājās krievijas ietekme. Tātad, visi dalībnieki rīkojās ar nodomu maksimāli kaitēt Latviešu valstij. Putins tik augstu novērtēja Sergeja Mihailova mūsu organizētās noziedzības un milicijas uzraudzīšanu, ka uzdāvināja tam pulksteni https://tltgorod.ru/reporter/?reporter=45597

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 20.05.2023. 04.31

    Neesmu tik labi informēts, kā Jūs, par tām bandu lietām. … Tajos ”juku laikos” pieļauju, ka bija slikta izvēle un vēl … sliktāka. … Jūs bandītus dalāt ”labajos” (vietējos) un ”sliktajos”. … Tagad nevainīgu cilvēku slepkavas nevar un nevajag uzskatīt par ”labajiem”, ja mums vispār ir SAVA valsts, policija utt …
    Jūs rakstījāt – ” Latvijas kriminālās kases turētājs, Viktors Balulis, …… Haritonova grupējums… … ”- … Tas ir super -”Latvijas kriminālā kase” !!! … Deputātu vairākums Jums ”čekisti” (60%), bet krievu bandītu ”obšaks” Jums sanāk ”Latvijas … kase”. … … Varbūt nevajag (60%) SAEIMAS saukāt par ”čekistiem”, bet uzrakstīt ”pareizāku rīcības plānu Latvijai”…., tad to nodot ”savai NA” (ja NA čekas stukaču vairs nav?) … …

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 20.05.2023. 15.17

    Es uzskatu, ka tik precīzi aprakstīju situāciju, ka pat tādam, kurš palīgskolā norakstīja no Šlesera, būtu bijis jāsaprot. Lietuva notiesāja uz nāvi krievijas kriminālo autoritāti, Laventa draudziņu, bet pie mums visi Latvijas ceļa čekas pederasti un komunistu cūkas ēda no tāda paša krievijas ietekmes aģenta, Laventa, rokas un kad to par simtiem miljonu izkrāpšanu notiesāja, tas īsu laiku atpūtās Linezera slimnīcā. Latvijas ceļa stipendiju maksātājs, Tovancevs, kurš bija izkrāpis 3 miljonus, tā vietā, lai pūtu cietumā, sēdēja mājas arestā, no kura pats par sevi saprotams, pazuda. Padumjās Latvijas tiesa ļāva aizmukt Šlesera paģeļņikam Milušam un, kad to Kiprā beidzot aizturēja, ne SAB, ne DP, ne IeM neatradās neviena, kas tam aizbrauktu pakaļ, kaut arī vēlēšanu pirkšana skaitās smags noziegums. Kāpēc morālo kropļu un fekāliju stumdītāju slavētais krievijas organizētās noziedzības piesedzējs Kozlovskis personīgi to neatveda uz Latvija? Pēc aizmukšanas uz krieviju tas panāca soda atcelšanu. Labi ne Jums, jo kā sapratu Jums ar to domāšanu īsti nevedas un nav zināšanu ne ekonomikā, ne tieslietās, bet gribētu pavaicāt Levitam, kā tas ir iespējams ka vienā valstī piespiesto sodu citā var atcelt, jeb tas arī tik pat labi pārzin likumdošanu. Paskaidroju kāpēc. Ja tiktu no adījuma parauts aiz viena diedziņa, viss adījums izjuktu un tad no cietumiem vajadzētu atbrīvot vismaz pusi ieslodzīto, lai atbrīvotos vieta noziedzīgo grupējumu: JV, A/Par Jaunai Kompartijai, ZRP, LPP un LC dalībniekiem.
    Ar ko Latvija atķirās no Lietuvas? Tur nacionāli noskaņoti politiķi nepārdalīja kriminālu par labu krievijas organizētai noziedzībai, to vispār valstī neielaida un tāpēc tur noziedzības līmenis zemāks un augstāks dzīves līmenis. Lietuvas valdības līdzīgi Latvijas, kuras vadīja Dombrovskis un Kariņš, pēc kuriem tribunāls raud, nesataisīja neatmaksājamus parādus. Tur neatradās tādi izdzimteņi, kuri būtu braukuši izteikt Putinam savu padevību, jo viņi to mazo pederastu nicināja.
    Tikai noziedzības pilnīgi sagrauztā valstī bija iespējams atdot valstij stratēģiski nozīmīgu banku, kā Citadele par sviestmaizi, uzdāvināt ienaidnieku valsts noziedzniekiem LM un tirgot OIK atļaujas, kas jau nesušas vismaz miljardu lielus zaudējumus mūsu patērētājam. Tikai galēji sapuvusī Vienotība varēja uz Eiropu virzīt pilnībā bankrotējušo uzņēmēju, politiķi un vīrieti, Dombrovski, lai tas mēsls vēl varētu iebraukt savas priekšējās atļurbenes (ķepas) ES finansēs.
    Nevajag tēlot galīgu idiotu, jeb krievu ganizonu kuces bērnu! Mūsu prokremlisko zagļu un pederastu piesegto krievu bandītu ”obšaks” Mums sanāk ”Latvijas krimināla kase”
    Pareizais rīcības plāns, būtu palūgt mūsu sabiedroto, Polijas vai UK speciālos dienestus jau nākošā nedēļā uzsākt mūsu politiķu un ierēdņu ikdienas pārbaudes ar poligrāfa testu par lojalitāti valstij un tad, es nešaubos, jau dienas laikā Zilupi būtu forsējuši jau vairāk nekā 60 mūsu varu izkrāpušie čekisti, sarīkot Saeimas vēlēšanas un pēc tam pārbaudes veikt visiem uz kuriem būtu kritušas aizdomas, vai izlozes kārtībā. Par valstij nodarīto skādi miljona apmērā atjaunot nāvessodus. Aizmukušiem aizsūtīt pakaļ speciāli sagatavotus vīrus, kas no tiem izdauzītu pēdējo gramu čekas sūdu un pēc tam nogalinātu. Tādus, kā Dombroskis, Pabriks, Pavļuts, jau tikai iedomājoties sevi pie silēm, pārņemtu vairākas dienas nepārejoša diareja.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 20.05.2023. 19.51

    Jūs rakstījāt – ”..Pareizais rīcības plāns, būtu palūgt mūsu sabiedroto, Polijas vai UK speciālos dienestus jau nākošā nedēļā uzsākt mūsu politiķu un ierēdņu ikdienas pārbaudes ar poligrāfa testu par lojalitāti valstij … … sarīkot Saeimas vēlēšanas un pēc tam pārbaudes veikt visiem uz kuriem būtu kritušas aizdomas… ”- … …
    UK speciālie dienesti paši nevar sastādīt tādu testu lai veiktu Latvijas pilsoņu pārbaudes (vietējiem jāpalīdz). … Tad jau sanāks, ka paši SAEIMAS ”čekisti” un NA politiķi sevi testēs. … Neticu, ka NA politiķi palūgs UK speciālos dienestus, lai brauc NA politiķus pašus testēt !!! …
    Jūs rakstījāt – ”…Aizmukušiem aizsūtīt pakaļ speciāli sagatavotus vīrus, kas (tos) … … pēc tam nogalinātu.”- … … Jums tāda bandītu izpratne par taisnīgumu. … Vai Jūs pats ”testēsiet” tos ”vīrus”, pārbaudīsiet, vai ir ”speciāli sagatavoti” (vai nav tie paši Jūsu vienmēr piesauktie ”fekāliju stumdītāji”, kuri var Jūs nodot). … … Jā, tā Jums ir sāpīga problēma, kuru nevar atrisināt, citus pazemojot, aizskarot. …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Andris Vītols 21.05.2023. 00.43

    Protams, ka UK speciālisti varētu notestēt visus mūsu siles lopus, jo tur dzīvo pietiekoši daudz latviešu, kuri pēc īpašām pārbaudēm varētu piedalīties testu veikšanā. Kas attiecas uz tādiem kā Godmanis, Birkavs, Šlesers, Freiberga, Zatļers, Dombrovskis, Pabriks, Pavļuts un vēl kādi 20, tad to pārbaudēm pat nevajadzētu poligrāfu, arī medicīniskos preparātus varētu izlaist un uzreiz ķerties pie trešās nopratināšanas stadijas, jo to gadījumā vajadzētu noskaidrot tikai viņu nodarītā smaguma pakāpi, kuratorus un līdzdalībniekus

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 21.05.2023. 01.03

    Prokuratūra trīs organizācijas “DVS Urantija” līderiem par Krievijas sāktā kara Ukrainā attaisnošanu un slavināšanu, kā arī nacionālā un etniskā naida provocēšanu piemērojusi naudas sodu un sabiedrisko darbu.
    https://nra.lv/latvija/415071-dziednieku-organizacijas-lideriem-par-krievijas-kara-noziegumu-atbalstisanu-piemero-naudas-sodu-un-sabiedrisko-darbu.htm
    Militārās tehnoloģijas plūst uz Krieviju caur Baltijas valstīm
    https://neatkariga.nra.lv/izpete/415018-militaras-tehnologijas-plust-uz-krieviju-caur-baltijas-valstim?_gl=1*17yfav5*_ga*MTkxMjI2OTUyMy4xNjM1MTUzOTEx*_ga_LTMBW853YH*MTY4NDYxOTQyNC4xODguMS4xNjg0NjE5ODMxLjAuMC4w Kādā citā valstī vēl, kā tikai kur vara ir krievus mīlošu zagļu un pederastu, kuru olas glabājas čekas lombarda seifā, vēl varētu izlasīt tādus rakstus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Andris Vītols 23.05.2023. 09.25

    Laiki mainās, bet Gore- Grava- Kreituse vienmēr ”RUNĀ PAREIZI” – atbilstoši laikam.

    Что-то вы призабыли в это красивое перечисление добавить Элерте, Вайдере и Тейкманиса
    Та же ярая патриотка Вайдере в советское время выбрала крайне идеологический предмет политэкономию. И диссертацию писала о преимуществе экономики ГДР перед экономикой ФРГ. Теперь этот факт подает как Es savukārt kā ekonomiste negribēju rakstīt par sociālisma ekonomiku, jo jau trešajā kursā biju sapratusi, ka tā ir funkcionēt nespējīga. Tāpēc pēc studiju beigšanas izvēlējos disertācijas tēmu Vācijas Federatīvās Republikas reģionālā ekonomiskā politika.
    То есть она хочет сказать, что она во времена СССР типа хвалила экономику ФРГ))
    Как и рассказы Элерте, как она в компартию вступила “чтобы изнутри говорить и подрывать КПСС”. Типа снаружи это было невозможно))

    Но пипл хавает! Точнее, пиплу типа Тейкманиса и выгодна такая позиция “мы вступали и служили оккупантам, чтобы изнутри подрывать”

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 24.05.2023. 05.21

    Tā arī notika, kā Jūs rakstījāt ! … … To sistēmu pamatā sagrāva no iekšpuses , tāpēc pat labi, ka arī latvieši tur bija iekšā un varēja tos procesus arī ietekmēt. … … Ja tajā PSKP nestātos, tad LPSR visu noteiktu TIKAI KRIEVI ( bijušie virsnieki utt.). … … Tad latviešu LPSR paliktu zem 40%, ja latviešu komunisti nekavētu to migrantu ievešanu. … … Kādam arī bija jāmāca tā politekonomija, PSKP vēsture utt. … … Par krievu komuņakām kāpēc nerakstāt, to bija daudz vairāk. … … Visur sēdēja, dalīja dzīvokļus savējiem (arī migrantiem, virsniekiem). … …

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 24.05.2023. 18.42

    Ja tajā PSKP nestātos, tad atklātie ienaidnieki: gorbunovi, čeveri, urbanoviči, reiri, riekstiņi, vaivari un simtiem citu, nebūtu varējuši savai politiskai varai pievienot vēl ekonomisko un, visdrīzākais, 1991. 22, augusta rīts būtu bijis pēdējais to mūžā un Latvija attīstītos, kā tā attīstījās pēc 1919. gada kad visi apzinātie komisāri un komunisti tika aizsūtīti uz elli. Šodien nebūtu iespējams, ka kāds apspriestu viena fiziska, garīga un morāla invalīda, kurš bija zem vienas sedziņas ar kremli pārstāvošo SC, ar ko viņi kopā rīkoja neostaļinisko valsts apvērsumu, kurš Putina kucei Zatļeram deva līdzi uz Maskavu savu labāko vazelīnu, kurš centās pierunāt Prezidentu Bērziņa kungu doties 9. maijā uz Maskavu, lai tur apgānītu krievu nogalināto pus miljona latviešu un desmitiem miljonu citu eiropiešu piemiņu un kurš nelietīgi meloja par neesošiem starpvalstu līgumiem, kas it kā aizstāvot rašistisko necilvēku zvērību slavējošo izstukanu, prezidenta kandidatūru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam