Klimata un zaļie mērķi Latvijā – uzņēmuma “Bioventa” pieredze
1Saistītie raksti
Viedoklis /
24. aprīlis
Zaļo koridoru zaļajai enerģijai
Viedoklis /
22. aprīlis
Augstskolu konkurētspēja mākslīgā intelekta laikmetā – pastāvēs, kas pārvērtīsies
Viedoklis /
18. aprīlis
Ilgtspējīga ieguldīšana – kā tai klājas un kas gaidāms?
Viedoklis /
15. aprīlis
Vai esam slinkāki par skandināviem jeb Kā paaugstināt darbaspēka produktivitāti?
4
Komentāri (1)
QAnon 06.12.2022. 17.06
Izlietotā pārtikas eļla lieliski nostājas un tā der braukšanai vasaras apstākļos, bet kā kuģu degviela, tā ir izcila, tāpēc nav jātērē metanols, enerģija un darbs, lai to vēl pārstrādātu. Pavisam cita lieta, izlietotās motoreļļas, kas jāpārtvaicē un pēc tam vēl jādzidrina, lai no tām iznāktu normāls dīzelis. Audzēt rapsi dīzeļdegvielai ir lauksaimniecības zemes resursu izniekošana, tāpat kā kukurūzu gāzei, jo no rapšu salmiem un kukurūzas stiebriem var saražot gan gāzi, gan dīzeli un siltumu pie viena, protams. Tas ir murgs, kad Latvija importē kukurūzu un rapšu pārtikas eļļu, kas viss aug uz vietas. Tas tā, eksporta fanātiķiem, kas aizmirst, ka importa aizstāšana tas pats eksports vien iznāk, tikai atkrīt loģistikas izmaksas un, bieži vien, arī valūtas konvertācija.
0