Saturs vai forma?
1Saistītie raksti
Viedoklis /
19. aprīlis
Kas patiesībā kavē skolēnus sasniegt labākus rezultātus matemātikā?
Viedoklis /
18. aprīlis
STEM nozare Latvijā: ar cerību nepietiks – jāinvestē cilvēkos
Viedoklis /
15. aprīlis
Ko mēs sagaidām no skolām?
Viedoklis /
10. aprīlis
Izpratne par STEM nozīmību Latvijā ir, ar īstenošanu – sarežģītāk
Vēsture /
7. aprīlis
«Bagātnieks priekš vispārības»
Komentāri (1)
Oskars Kaulçns 14.08.2020. 08.35
Pamatnostādnes vēl neesmu lasījis, atzīstos. Taču mazliet iebilstu viedokļa rakstā izteiktajai domai par novecojušu ideju izmantošanu, īpaši par “skolu kā mācīšanās kopienu”. Ja tā būtu vidējās skolas ikdiena, es neko neteiktu, taču mana un to kolēģu pieredze, ar kuriem esmu runājis, liecina, ka vismaz pagaidām tas ir diezgan tāls un nepiepildīts sapnis Latvijas skolās. Tiesa, ne visās un tomēr. Turklāt fakts, ka kāds pētnieks par kādu jautājumu ir uzrakstījis disertāciju, manuprāt, nav pietiekams pamatojums, lai kādi ideju izglītībā pasludinātu par novecojušu.
0