Vainīgais atrasts?

66

Komentāri (66)

Sskaisle 23.02.2020. 08.19

Tikko tvnet rakstīts, ka Lielbritānijā sodīts autovadītājs par bīstamu manevru uz šosejas. Līdzīgi citās Eiropas civilizētās valstīs soda ne tikai par jau izdarītu satiksmes pārkāpumu, bet par apdraudējumu, par risku, kam pakļauj līdzcilvēkus.

Latvijā tā nenotiek , visa nauda, ko iekasē
nodokļos aiziet amatpersonām prēmijām un ceļojumiem.

Ko var teikt autobraucēji, ja pat kājāmgājējiem pēc būtības jāstaigā ķiverēs un bruņu vestēs. Aizvajar no rīta – lielā ātrumā man pabrauc garām puisis uz skrejriteņa. Redzu, ka apdzen man pa ptiekšu ejošos, bet lai noturētu līdzsvaru, viņš nepārliecinās, ka ceļš apdzīšanai ir brīvs, viņš neuzskata par nepieciešamu brīdināt no mugurpuses braucošos, ka veiks apdzīšanas manevru

Absilūts bardaks, bandītisms valsts augstākajā līmenī.

Nu labi. Drusku slinkums, bet laikam tomēr aiziešu uz baznīcu. Variantu nav …

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 23.02.2020. 08.03

Vītols jautā par polittūrismu. Ka es nekonkrēti rakstot.
To polittūrismu, protams, ka izmanto visi. Cilvēki te Latvijā mirst nost nenormālākā bardaka, valsts impotences dēļ , bet kad jāceļo, tad visi kā traki metas stiprināt valsts starptautisko prestižu.

Īpaši jau sportā – sportistiem naudas nav, bet tas pats vējonis ceļoja pa pasauli uz sporta spēlēm ar visu kanceleju, izskatījās, ka pilnā sastāvā

Sabiedriskie mediji par to klusēja, bet privātie gan rakstīja , cik viņķelr kā ministrr neko izdarīt nevarēja, bet Ņujorkā par cik tur tūkstošiem uz mūsu rēķina gan varēja…..

Tāpēc valstij vajadzēs naudu un būs jāceļ nodokļi….

+1
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 23.02.2020. 07.46

Ja par drošību ….. Lūk, LTV 1 Rīta Panorāmā tika ziņots, šķiet ceturtdien, ka Monreālā uz laiku aizliegs skrejriteņu lietošanu vispār.

Pilsētas vara to panato ar to, ka skrejriteņu lietotāji nemitīgi pārkāpj drošības noteikumus- tādējādi apdraudot gan sevi, gan citus satiksmes dalībniekus. Ka nemitīgi skrejriteņus atstāj tam neparedzētās, neatļautās vietās, nenēsā aizsarķivetes utt. Ka 2019.gadā vien – neatceros – 300 vai 3000 ir sodīti par noteikumu pārkāpumiem, tādējādi traucējot citus transporta !!!!! vadītājus.

Man mute vaļā …. Kā ir Latvijā , Rīgā – absolūts bardaks – tādi noteikumi vispār nav !!!! – Tagad tiekot gatavoti – bet – paredzēs , ka skrejriteņu ietotāji brauks tikai pa ietvēm!!!!! Tieši tāpat kā velosipēdisti. Un kājāmgājēji tagad jau ar valsts likuma spēku kļūs par kr

+1
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sskaisle 23.02.2020. 07.56

    Jā kājāmgājēji kļūs par krievu ruletes dalībniekiem.

    Gandrīz nevienā – vismaz es neatradu – ka ka kādā civilizētā Rietumeiropas pilsētā skrejriteņi drīkstētu braukt pa ietvēm.

    Kāpēc Latvijā drīkstēs? Pareizi, tāpēc ka Latvijā cilvēks, kurš staigā kājām acīmredzot ir nabags un valstij par tādiem nav nekāda daļa. Neies tādiem ne naudu, ne laiku tērēt.

    Pagājušajā gadā CSDD iedalīja nepilnu miljonu , kampaņai par drošības jostu lietošanu. Visa nauda aizgāja , manā vērtējumā, vienkārši tizlām reklāmas kampaņām, nevis tā kā civilizētās valstīs – lai kontrolētu satiksmes dalībniekus un lai mācītu viņiem likumh ievērošanu.

    Kāpēc? Tāpēc, ka arī CSDD ir savs politiskais jumts un savi reklām8sti, kuri jābaro.

    ĶUZIS vienkārši ir karstākais piemērs tam, ka vari būt nulle kāvalsts amatprrsona, bet pratīsi būt pazemīgs un iztapīgs – varas vīri tevi novērtēs …..

    Nu to es saucu par čekistu – komunistu varu.

    Sveiciens JKP – uzrakstīju Satiksmes ministrijas mājas lapā sūdzību – pilnu ar jautājumiem par jaunajiem skrejriteņu lietošanas noteikumiem. Kāpēc tie būtībā ar likuma spēku nostiprinās kājāmgājēju apdraudētību. Man neatbildēja. Gaidu trešo mēnesi…..

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Sskaisle 23.02.2020. 10.30

    Nesen izskanēja informācija, ka CSDD plāno atcelt velosipēdu braukšanas apmācības un velosipēdu vadītāju apliecības bērniem, jo citur Eiropā tādas neesot. Uzskatu, ka tā būs milzīga kļūda vēl, ņemot vērā mūsu ceļus, infrastruktūru, nabadzības riskus.
    Pieredze ar esošajām CSDD bērnu velo braukšanas un satiksmes drošības apmācībām instruktoru vadībā ir ārkārtīgi pozitīva, tas tiešām bērniem dod neatsveramas zināšanas un drošību, kā arī disciplinē uz ceļa.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > lindab456 25.02.2020. 10.06

    Скажите спасибо министру Линкайтису, он поддерживает эту инициативу

    0
    0
    Atbildēt

    0

Maris Leja 22.02.2020. 08.23

Šorīt klausos LR1- tur runā par 54 mirušo bojāeju.
Nomirt un tad vēl iet bojā- kāds drausmīgs liktenis!

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 21.02.2020. 09.19

vispār jau drausmīgi –

lūk, šorīt klausos LTV1 Rīta Panorāmu – beidzot !1!! – preses apskatā iekļauts arī žurnāls IR.
Jauki! Bet – tie naciķu niķi – kā āža kāja no smalkas bikšu staras lien laukā!

Tā jaunā dāma gandrīz priecīga izstāsta, ka tā un tā – notiesāts tik viens un tas laikam ir slikti.
Bet – ne viņa, ne kāds cits medijs, izņemto pašu žurnālu IR nevērš sabiedrības uzmanību – ka saeimā tiek lobēts jauns būvniecības likums, kurš paredzēs kolektīvo – t.i. – nekādu būnieku atbildību. NU ELLE UN INDIJA – NEPLP – visas tās ētikas padomes, tās saeimas komisijas un kas tik vel nē – kur ir pilnvērtīga informācija sabiedrībai? pAR KO ES MAKSĀJU NODOKĻUS, JA MAN SABIEDIRSKIE MEDIJI NESPEJ NODROŠINĀT DROŠTICAMU UN PILNVĒRTĪGU INFORMĀCIJU?

Par ko vakardien saeimā tik nelabā balsī brēca biedrs Zakatistovs? Par valsts drošību? Neticu !!!! Ne par 1000 daļu neticu ! Toties esmu pārliecināta, ka brēca par būvnieku interesēm , lai takš ļauj būvēt, kur lobisti iecerējusi un lai tie koku aizstāvji skrien pa gaisu

Runas vīriem ir tas spēks – to mēs zinām vēl kopš Mērnieku laikiem , bet mēs zinām arī kā vienam otram runas vīram izgāja , kad par daudz saēdās un sadzērās !

+1
-1
Atbildēt

2

Sskaisle 20.02.2020. 20.56

Lūk, noskatījos LTV1 Panorāmu.

Zakatistovs no kaimiņa partijas palēkdamies kliedza par valsts drošību. Jo labāk kungiem maksā, jo spalgāk šie brēc.

Tomēr jāatgādina zakatistovam un visiem politiķiem – tas, ka esiet valsti pakārtojuši tikai savu interešu aizstāvēšanai , ka tik klaji un rupji ignorējiet sabiedrībss
Intereses, ir patiesais Latvijas valsts drošības apdraudējums.

Ja šāda situācija – klaja melošana, pazemojoša sabiedrības krāpšana, manipulēšana ar informāciju turpināsies – cilvēki meklēs alternatīvas. Citus glābējus un tie noteikti nebūs no suņbūdas izbēgušie vaukšķi.

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 20.02.2020. 20.48

L

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 20.02.2020. 15.47

Es cenšos saprast, bet nespēju – kā NA – naciķiem ir izdevies sašņorēt un noturēt Robertu Zīli.
Idejas dēļ tas nav – to es saprotu, bet kas tur apakšā ir – nesaprotu. Vai tiešām nauda? Ja jā – tad nu gan traki.

0
-1
Atbildēt

1

    QAnon > Sskaisle 22.02.2020. 13.07

    Galīgi esi nojūgusies nodzītā krievu praporu “podsķilka”, ka iedomājies, ka Zīles kungs varētu būt kopā ar kremliskām padibenēm: JV, JKP vai Par (OIK)?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

QAnon 20.02.2020. 12.26

Nav notiesāts Re&Re, kas maksāja stipendijas čekas kājslauķu, zagļu un pederastu parķijas locekļiem (pociem), jo firmas vienā vietā sakrautā smagā krava arī iegāza jumtu, nav notiesāts Ušmeriks, kura pienākums bija uzraudzīt būvniekus. Jāsēž bija mazam kroplītim, Zatļera tuvākam līdzskrējējam Sprūdžam, kurš tā vietā, lai pēc tam, kad RD staļinisti īsi pirms Krājbankas bankrota sava paģeļņika bankā iegrūda 10 miljonus rīdzinieku naudas, atlaistu RD, skatījās uz viņu izdarībām caur pirkstiem. Bez šaubām vainīga ir Savicka apteksne Valdiņa, kura tā vietā, lai izsauktu Sprūdžu pie sevis, uzmestu to uz ceļa un pārlauztu viņa asaku, turpināja ar to koķetēt. Visi tie ir pelnījuši tikt izdoti bojāgājušu tuviniekiem sodīšanai.

+1
-3
Atbildēt

1

    Kristaps Ķēdis > altinyildiz 20.02.2020. 19.58

    Protams, protams. Ušakovs tagad mazgā rokas nevainībā. Aizlaidās tak uz Jevrosojuz :)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Kristaps Ķēdis 21.02.2020. 13.23

    Kopā ar sugas brāli, bankrotējušo uzņēmēju, cilvēku un vīrieti, kolorado lenteni Dombrovski.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Sskaisle 20.02.2020. 09.20

Man kā Latvijas pilsonei ir nenormāli grūti noskatīties, kas notiek manā valstī.

Vakardien skatos LTV1 – TIEŠA RUNA. Tā ir diskusija par ZOLITŪDES TRAĢĒDIJU.

Lūk – runā Ločmele Ļuņova – manā vērtējumā viņai nav tiesības, viņai nav morālas tiesības runāt par Zolitūdes upuriem , jo viņa kā politiķe pati personīgi ir bijusi iesaistīta korupcijas skandālā un kā Saskaņas biedre viņa nemitīgi demonstrē pretlatvisku noskaņojumu. Pat ja viņas argumenti ir loģiski un pamatoti – tad tā melnā amoralitātes nasta man neļauj viņas teikto pieņemt .

Bet nu labi – kā saka – ieniadnieks ir ienaidnieks, tik un tā labu vārdu par tādu nepateiksi, bet nu lūk – bezmiegs klāt – Ķuzis – sēž pārpūties kā pāvs, bet kā nu nē – par nekā nedarīšanu – par Valsts Policijas novešanu līdz trulu, pusdebīlu iztapoņu līmenim- Tavu brīnumu – ķuzi ne tikai apblavo ar zelta lietu – kabatas pārbāž ar visiem iespējamiem maksājumiem – bet vēl uzaicina stāties Jaunajā vienotībā un kandidēt Rīgas Domes vēlēšanās ! Debess apstājies, zeme atveries ! Glāb mūs no šitiem nolādētajiem bandītiem , Nu uzklausi mūsu lūgšanas !

Padomājiet – sēž ķuzis studijā acis mirkšķinot un klusējot – bet kad runā – tad skaidrā latviešu valodā paziņo, ka valsts policija notikuma vietā ( sagruvušā veikala vietā) pierādījumus neesot meklējusi. Esot glābusi mirstošos ( maita kā melo !)
Lūk, šajā brīdī – tikko ķuzis to pateica, studijā bija jāierodas smukajiem specivienību pārstāvjiem, ja nē – jāizsauc ASV jūras kājnieki – un ķuzis jāarestēs un jāieliek izmeklēšanas kamerā un jāuztaisa paraugprāva – kāpēc Valsts policija nesavāca pierādījumus, kas bija tiešie, konkrētie un būtībā izšķirošie apstākļi, lai vispār izmeklēšana un tiesāšana varētu notikt sekmīgi

Tā vietā – NEZINU – kuri JV ideologi nolēma ņemt ķuzi savu miljonu paspārnē un tagad vadāt ka laimes lāci – lai cilvēks turpina muldēt – bumbiņas dirst

Tas ir pasaules gals, tas ir normālas demokrātiskas , latviskas valsts gals – nu kungi un dāmas – nu beidziet muldēt – nu sauciet lietas vārdos –

Jūs mums – nodokļu maksātājiem atņemiet naudu – tik nenormāli daudz naudas, bet pretī par to jūs nespējiet kaut vai tik daudz, kā novākt Ziemassvētku eglīti operas priekšā , kuri spoži spulgo pretī saulesgaismai vēl 20. februāra rītā

es studēju vēsturi, es pati iztaujāju un pierakstīju represēto ,okupācijas varu nomocīto cilvēku atmiņas – tad mans jautājums ir – ar ko šodienas varas cinisms – brutālā, bezatbildīgā valdīšana – naudas atņemšana mums, nespēja nodrošināt elementāru kārtību – ar ko tas viss atšķiras no okupācijas laiku varas ļaunumu? Ka neved uz Sibīriju? Ka Sibīrijas vietā paši bēg uz Anglijas atkritumu škirošanas rūpnīcām, vai BELGIJAS lopukautuvēm?

Nenormāli – tas, kas notiek ir nenormāli . Jautājums – vai ir cerība , ka kaut kas var mainīties? Tādā nozīmē, ka sakārtoties.
Alberts Einšteins ir teicis, ka vecu problēmu nevar sakārtot ar veco domāšanu – ja sabiedrība no partijām nespēs pieprasīt atteikšanos no vecā – tad nekas nemainīsies –

būs tikai daudz daudz sliktāk – varu paredzēt, ka būs tik slikti, ka ne tikai daži nodevēji, bet pat neticīgie vairāk sāks ticēt Putinam un labprātāk pārdosies Ķīnas naudai, nekā sargās pašu valsti un sabiedrību

+3
-3
Atbildēt

2

    QAnon > Sskaisle 20.02.2020. 13.35

    Latviešu varoņi, leģionāri, lēja savas asinis ne jau par freibergām, zatļeriem, dombrovskiem , pabrikiem, bordāniem un citiem ienaidniekiem, bet par savu tautu un zemi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 21.02.2020. 05.38

    Es domāju, ka JV labāks kandidāts būtu Ķuzis, nekā Ķirsis. Ķirša vadībā JV varētu pat Rīgā nepārvarēt % barjeru, Bez JV būtu divi koalīcijas varianti – Burvs ar SASKAŅU vai Burovs ar visiem pārējiem, bez SASKAŅAS.
    Jūs rakstījāt -” kāpēc Valsts policija nesavāca pierādījumus, kas bija tiešie, konkrētie un būtībā izšķirošie apstākļi, lai vispār izmeklēšana un tiesāšana varētu notikt sekmīgi ‘….. Varbūt Ķuzis kaut kā neveikli izteicās, bet šaubos, ka kādu attaisnoja tāpēc, ka nebija atrasta kāda skrūve. Ēka sabruka kļūdaina projekta dēļ, nevis tāpēc, ka celtnieki samainīja skrūves. Par RTU buvniecības ekspertu secināto ”IR” jau rakstīja, tāpēc Jūsu ”gudrības” būvniecības jomā nekomentēšu.
    Tiesai IR bijis pamats pārējos attaisnot, jo netika pierādīts, ka apsūdzētie nav pilldījuši viņiem ar likumu uzliktos pienākumus. Ne būvekspertam Gulbim, ne BŪVVALDEI nebija likumu normās noteikts PIENĀKUMS pārrēķināt nesošo konstrukciju stiprību. Nav likumā pienākumu – navar apsūdzēt par ”nolaidību” … Tāds būvniecības process Latvijā tika pieļauts no Godmaņa, Gaiļa, Šķēles, Kalvīša ”laikiem”… līdz traģiskajām sekām. Kuru tad ”nozīmēt” par vainīgo – manis nosauktos… vai prokuroru nosauktos? Jumts nesabruka tāpēc, ka zem tā bija veikals ”Maxima”, secīgi tika attaisnoti arī veikala darbinieki. Neko, manuprāt, būtiski SPRIEDUMĀ nemainīs arī otrās instances tiesa.

    0
    0
    Atbildēt

    5

    Sskaisle > Andris Vītols 21.02.2020. 09.27

    apžēlojaties – jūs vispār domājiet, ko jūs te rakstiet ?
    nepietiek , ka ķuzis valsts policiju nolaidis līdz kliņķim – līdz bezjēdzībai – tagad jums vajag, lai arī Rīgu nolaiž podā un pa Daugavu aizskalo uz jūru ?

    Nenormālība kaut kāda . Kas notiek ar cilvēkiem?

    Pastāstiet man – kā notiek noziegumu izmeklēšana , tiesas procesa sagatavošana? Lasot tikai krimināllikumus, vai tomēr vispirms iepazīstoties ar lietas materiāliem, kurus sagatavo balstoties uz pierādījumiem?

    Kādus makaronus jūs ma te gribiet sakārt uz ausīm?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 21.02.2020. 18.25

    Lasīsim SPRIEDUMU. Manuprāt tajos gruvešos paņēma pietiekoši daudz ”pierādījumu”. Tiesnesis runāja par būvniecības procesa dokumentāciju, tā ir svarīgāka, jo tur jābūt fiksētiem gan darbiem, gan izpildītājiem utt (tos neglabāja veikala ēkā). I.Sergeta aizstāvji runā par nepietiekamiem pierādījumiem, ”sliktu” izmeklēšanu, bet tā parasti rīkojas aizstāvji klienta interesēs. Vai mums vajag otru ”Lemberga” lietas atkārtojumu, kur ”kaudzēm” pierādījumu, bet pabeigt lietu nevar??? Ko Jūs gribat pierādīt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 21.02.2020. 09.40

    ķuzis nevis neveikli izrunajās – bet auksti ciniski atkārtoja to, ko es personīgi piedzīvoju 2017.gadā.

    Pilsētas , kuras slimnīcā no traumām nomira mana māsīca, VP dežūriecirknī es uzzināju, ka krimināllieta par māsīcas slepkavību ir ierosināta , bet tajā nav nekādu ierakstu, kas liecinātu par darbībām un man jāggriežas novada centrā – pilsetā, kur dzīvoja mana māsīca un kur tā lieta ierosināta. Pirmdienas rītā zvanu tā novada VP un stādos priekšā , kas es esmu un kādā jautājumā viņam zvanu – ka māsīca ir noslepkavota, bet ka nekādi pierādījumi par notiekošo nav ievākti, kāpēc? Novada vp galvenais priekšnieks nevis man izteica līdzjūtību – cilvēciski – man žēl, ka ar jūsu māsīcu tā ir noticis, bet sāka uz mani brēkt – burtiski tādiem vārdiem – ko es te iedomājos aizrādīt polciijai , būtu savu dzērāju savākusi, kamēr bija dzīva, tad nebūtu nosista un nebūtu tagad te jāzvanās un jātraucē VP darbs. Ka policija pati zinot, kas ir un kas nav jādara un lai es te savu degunu nebāžot.

    Saprotama lieta, ka uzrakstīju sūdzību par čekas puņķi – nu necilvēks kaut kāds . Izlasīju visus likumus , par kuru pantu lai rakstu un uzrakstīju. Valsts Policija man atbildēja, ka veikusi iekšējo izmeklēšanu un visticamāk es kaut ko esmu pārpratusi, jo viņi – VP nekāu pārkāpumu nav konstatejusi

    Kūža kantoris – un tagad tāds vadītājs ies politikā ?

    Es pat nerunāju par visām tām aizdomīgajām lietām, kurās ķuzis iesaistījās un par kurām mēs zinām, ka tās vienkārši tika noklusētas un mēs par tām nedrīkstam ne runāt, ne rakstīt , jo pierādījumi ir norakti. Gulami laimīgs darbojas Zviedrijā, tiesneši attaisnoti un viss notiek –

    Nē – par balsošanu par Jauno Vienotību manā gadījumā vairs nevar būt ne runas !

    Paceliet augšā visas tās krimināllietas , kurās iesaistīta pati polcija – kaut vai studentes Pupiņas slepkavība ? Paceliet augšā ķuža intervijas – kādi bija viņa komentāri

    Tikpat labi Jaunā Vienotība var iet uz kapiem un tos beztiesiskos upurus izrakt un nospārdīt – tas ir tieši tas pats, kas savās rindās uzņemt čakšu un ķuzi – cilvēkus , kuriem grēku pakaļā ir tik daudz, ka viņi pat eņģeļu kori nogremdētu

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 21.02.2020. 18.38

    Es Ķuzi neslavēju. Es tikai pateicu, ka JV labāka izvēle starp Ķirsi un Ķuzi – būtu Ķuzis. Ja visi Jums slikti, tad …. par SASKAŅU un Stepaņenko. Par ko ???

    +2
    -2
    Atbildēt

    3

    QAnon > Andris Vītols 21.02.2020. 19.06

    Same bull shit.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 22.02.2020. 13.03

    Lai man neviens nebāztu acīs, ka Rīgu izlaupa bāleliņi, labāk lai pie varas ir zagļi ar krieviskiem uzvārdiem, bet ne morālie kropļi, kremļjaģas un pederasti, kuri vainojami čekas magaafēru: TECII 2. kārta, Citadele, LM, PV, AirBaltic, OIK un daudzu citu īstenošanā, kuri ir no tā paša NKVDešņiku šineļa no kura Saskaņa.
    Ķuzis, atšķirībā no SC koalīcijas partnera, Ķirša, ar Kazlovski ir pudu sāls noēdis. Būs, kas pieskata Krievijas FSB un Nodrošinājuma valsts aģentūras cigarešu rūpalu Rīgā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Andris Vītols 25.02.2020. 02.18

    Varbūt esmu kļūdījies. Ja Ķuža padotā vaina kontrabandas piesegšanā ir pierādīta, tad Ķuzi virzīt nevar, jo viņš ar šo cilvēku kopā svinējis …. Gulami restorānā savu dzimšanas dienu. Varbūt kļūdos, tāpēc lūdzu informāciju par padoto, kurš it kā piesedzis kontrabandu. Ja nevainīgs – atvainojos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 22.02.2020. 07.09

    Ķuzis sabiedrībai paziņoja, ka nolēmis pamest VP vadītāja posteni. Viņš noliedza , ka Ģirģens – IeM ministrs būtu viņam to licis darīt.
    Un te atkal parādās vājie mediji – viņi nepaskaidroja sabiedrībai, ka
    Ķuzis bija spiests pats aiziet no darba, jo nespēja pildīt elementāras lietas. Kuldīgas dedzinātāji ne tikai nav noķerti un notiesāti, bet neviens pat negrasās to darīt. Tai pusē valda vistākie mafijas bosi. Pwc klasiskiem mafijas likumiem.

    Mani skolasbiedri stāsta briesmu lietas, ka dedzināts esot pamatoti, jo kāds naudu paņēmis, bet darbu nav izdarījis.

    Mans klasesbiedrs saka, ka tajā pusē, viņš nosauca konkrēti, bet es to šeit nevaru darīt, ka tur darbojas grupa, kura zemniekiem zog lauksaimniecības tehniku un pēc tam piedāvā to atpirkt. Klases biedrs vērsies policijā un sapratis, ka tur visticamāk ir rīkojums policijai tajās lietās nejaukties. Savu traktoru viņš atguvis tādā veidā, ka vaktējis to brāļu darbošanos un vienā brīdī iegājis viņu sētā, iekāpis savā traktorā un aizbraucis mājās. Pēc 2 gadiem neveiksmīgiem mēģinājumiem likumīgi atgūt savu īpašumu. Liels bijis viņa šoks, ka nākošajās dienās ieradusies VP un likusi uzrādīt dokumentus, ka tas ir viņa traktors. Kamēr brīdī, kad traktoru nozaga – tā pati VP atteicās ierosināt lietu par zādzību.

    Saku vēlreiz, pieņemt savā partijā un virzīt vēlēšanās tādu cilvēku kā Ķuzis, man nozīmē tikai vienu – Rīgā var būt vēl sliktāk kā ir.

    Un nevajag panikā blēt, ka tad balso par Saskaņu. Cilvēki tā darīs, ja nebūs latviešu kandidāti par ko balsot. Ja vienīgie, ko JV var virzīt ir ķuzis un ķirsis, tad tas ir apzināts JV signāls tautai, ka viņi negrib valdīt Rīgā.

    Arī Attisbtībai / Par Staķis nav mans kandidāts. Labs cilvēks – tam es noticu uz vārda, bet RD vadītājam ir jābūt labam politiķim, Staķis nav ļāvis spriest par sevi kā politiķi.

    Man patīk Pūce. Jo viņš ir darītājs un
    viņš ir gudrs. Viņķele ir nulle, sēdināma uz viena apsūdzamo sola ar čakšu. Bet Pūce dara, skaidro, runā. Balsotu par Pūci acis nemirkšķinot.

    NA cilinskis nav darītjās un arī nav runātājs, domāju, ka tieši tāpēc viņu virza….

    Gaidu JKP kandidātu – var teikt – vienīgā cerība…bet es vērtēšu, protams

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 22.02.2020. 08.36

    Saistībā ar to Gulami kukuli tiesnesei Bērziņai. Visa vienošanās par soda apmēru notika ”savējo” prokuratūrā. Ne tur policija, ne Ķuzis vainojams, ka lieta pat tiesā nenonāca,,,,, ”Knābis” paņēma ciet, bet prokuratūra …. būtībā ”palaida”. Nevajag tomēr citu ”kļūdas” uzkraut Ķuzim,,, JV un citiem, kuri Jums nepatīk.
    Tajā ”ĀTRO KREDĪTU” partijā ir sakarīgi cilvēki, bet Pūce man nepatīk, atšķirībā no Viņķeles, kura cenšās darīt sakarīgas lietas. Viņa par E.Levitu balsoja arī ”pirmajā” reizē, kad pārējā Vienotība balsoja par Bērziņu. Par ko konkrēti Jūs Viņķeli apsūdzat??? Čakša arī pirms ielikšanas ministres amatā bija labā…. Labāk vadīt kultūras ministriju,,,,

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Andris Vītols 22.02.2020. 12.15

    Pacel augšā medijus – kā tyr bija ar Ķuzi un Gulami.

    Kā interesēs ir vāja, viegli kompromitējama valsts polucija?

    Par prokuratūras vainu tiesiskas valsts iznīcināšanā vai precīzāk – izveidošanā, man nekad nav bijušas šaubas. Kalnmeiers nav ģenprokurors, kuram uzticas sabiedrība. Nabadzībai ir daudz seju – arī slinkums un bezatbildība, bet viennozīmīgi, ka galvensis cēlonis ir absolūtais beztiesiskums, par kuru ir atbildīga ST, AT, ĢP , arī TM.

    Ja Misānes māsa nebūtu iesaistījusi starptautisko sabiedrību – neticu, ka valsts vara būtu glābusi Kristīni, nu neticu.

    Būtu jāsāk ar sabiedrības aicinājumu, lai TS pamet visi ar čekistiem saistītie.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 25.02.2020. 02.27

    Varbūt esmu kļūdījies. Ja Ķuža padotā vaina kontrabandas piesegšanā ir pierādīta, tad Ķuzi virzīt nevar, jo viņš ar šo cilvēku kopā svinējis …….. Gulami restorānā savu dzimšanas dienu.
    Varbūt kļūdos, tāpēc lūdzu informāciju par padoto, kurš it kā piesedzis kontrabandu.
    Ja nevainīgs – atvainojos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 22.02.2020. 12.23

    Sarunājam būt konkrētākiem – Pūce savu rīcību vienmēr skaidro un pamato. Ne vienmēr viņam tas izdodas.

    No viņķeles es dzirdu 2 lietas – jāceļ nodokļi un korupciju medicīnas nozarē un farmācijā izskaust nav iespējams

    Tikko iecēla Stradiņos Muciņu – esot izcils prpfesionālis. Nav dibenu sasildījis, kad paxiņo – viss tagad būs par maksu.

    Par e- veselības miljonu izšķērdēšanu laikam jau ir muļķīgi runāt. Cilvēki mirst nost – ministre plāta rokas ….

    Labi, lai viss ir par maksu. Bet par ko man nodokļi jāmaksā? Lai minstres komandējumos miljonus notriektu? Lai draugiem biznesus kārtotu?

    Par to cik cilvēki tiesiski neaizsargāti ir, ka VP drīzāk ir plēsoņas nevis sargi – to Tu ignorē. Kāpēc ? Negribi konkrētību?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 22.02.2020. 21.12

    Jūsu viedokli izlasīju, bet maz ko sapratu no rakstītā. Vajag tomēr censties savu domu izteikt precīzāk, lai var saprast, kura ministre ”miljonus notriec”, kura ”’draugiem biznesu kārto”.’, kura ministre vainojama e-veselības problēmās…
    Mans viedoklis par nodokliem farmācijas nozarē. Latvijā cenas vidēji augstākās BALTIJAS valstīs (ap 20% , 30%…). Samazinot PVN cenas tāpat paliks stipri augstākas kā kaimiņu valstīs (tirgotāji pēc laiciņa ”atlaidi” ieliks cenā)……… PVN likme nav mainīta sen, bet cenas ”AUGŠĀ”…………… Es PVN nodokli palielinātu, un vienlaicīgi palielinātu no valsts kompensējamo zāļu sarakstu un samazinātu pacienta līdzmaksājumu. Nepatīkami, bet nodokļi būs jāceļ… lai palielinātu algas mediķiem, skolotājiem …utt. Nepatīkami, līst lietus…. vainīgs Vītols un Viņķele…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 22.02.2020. 12.52

    Vienotība kopā ar saviem staļiniskiem sugas un saprāta brāļiem balsoja par Putina favorītu, krievu militārista atvasi, Vējoni. Kas attiecas uz Ķuzi, noziedznieks Gulami viņam uzsauca rautu uz dzimšanas dienu. https://kriminal.lv/news/de-facto-kyuzis-otmetil-50-letie-v-gostinitse-gulami-i-utverzhdaet-chto-oplatil-schet-sam

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 22.02.2020. 20.16

    Atvainojos, nebalsoja par Levitu, bet par Vējoni tajā reizē Vienotība(izņemot Viņķeli un Čigāni, kuras balsoja par Levitu)….. Jūs esat daudz lasījis, Jums ir daudz informācijas, bet es nesaprotu kāpēc Jūs gandrīz visus vēlaties pazemot. Varbūt Jūs esat TROLLIS kāds ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 22.02.2020. 22.01

    Kāpēc visus? Tikai ienaidniekus, kas dala UA krievu bandītiem un čekistiem, kas gadiem sargāja čekas maisus, kas čekas, vai tai tuvām firmām nodrošina valsts pasūtījumu monopolu, čekas kājslauķi, kurš draudēja izrēķināties ar krietniem ministriem, kas pie Brīvības pieminekļa pieminēs mūsu varoņus, kas izrēķinājās ar ministru Cilinski, kas pēc savu čekas kuratoru pasūtījuma uzcēla TECII 2. kārtu, lai vairotu Latvijas atkarību no Gazprom, kas čekistiem par 1/3 vai pat 1/4 daļu no vērtības atdeva Citadeli, kas Krimas čekistiem galīgai izvazāšanai bez naudas atdeva valstij stratēģiski nozīmīgo, pus miljarda vērto LM, kas čekistiem par Gudrona dīķu un Stradiņa slimnīcas projektos sataisītiem brāķiem uzdāvināja papildus 16 un 16, 5 miljonu, kas štazi(KGB) oficierim, Montāgam Girmesam nodeva AirBaltic, pat nepainteresējoties par viņa naudas izcelsmi, kas ienaidniekam uzdāvināja Abrenes apriņķi, kas latviešiem svētā varoņu – leģionāru piemiņas dienā lika žogu ap Brīvības pieminekli, kas piedalījās krievu fašistisko izdzimteņu vandālisma aktos 16. martā un izstādē “Maidana cilvēki”, kas robežsardzes un NBS vadībās salika Krievijas kara skolu beidzējus.
    Apnika, domāju, ka tūkstotim nāvessodu esmu salasījis, jeb ir kas iebilstams?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 23.02.2020. 00.41

    Šādu tekstu jau var lasīt. Tie ”stiprie vārdi” novērš uzmanību no izteiktās domas, viedokļa.
    Es uzmanos no super patriotiem, un ne bez pamata. Kā liecina pieejamie čekas dokumenti, liecības, tad daudzi ”lielākie patrioti” izrādās bija stukači.
    Tas Grostiņš, kurš bija pret ES, kurš grib padzīt SAEIMU ARĪ BIJIS STUKAČS….. Domāju, ka ne visai gudrs viņš, bet izrādās gudrs ”INTERFRONTISTS”.
    Es iebilstu pret anonīmiem komentāriem, anonīmu tiesu, anonīmiem šāvējiem. Tas viss tomēr izskatās pēc provokācijas.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Andris Vītols 23.02.2020. 13.09

    Neatceros patriotus, kuru vārdi būtu atklājušies čekas maisos, ja vien ar “patrioti” nav domāts sarainas čeka kroplis, Godmanis, “Latvijas aviolīnijas” izputinātājs Ģiņēvičs, Peters un tiem līdzīgie. Stukačam Grostiņam ir tāda pat komjaunatnes darboņa noziedzīgā pagātne, kā Reiram, Urbanovičam, Rungainim, Rimševičam, utt. Tāpat kā Grostiņš pret ES, bija arī krievi. Es neesmu pret ES, bet viennozīmīgi esmu pret tādu, kuras putiniskā parlamenta lielākā daļa nobalsoja par krievu fašistiskā lopa, Tolstoja ievēlēšanu Eiropas Padomes Parlamentārās asamblejas vicespīkera amatā, pret tādu ES, kur toni nosaka tādi Eiropas ienaidnieki, putinososi, kā alkašs Junkers, Tusks, kuru lielākā daļa poļu uzskata par Smoļenskas 10.04.10. terora akta līdzdalībnieku un Savicka apteksne, bankrotējušais kolorado lentenis, Dombrovskis, kuru dēļ Lielbritānija bija spiesta glābties. Ja es nerakstu komentārus ar izdomātu vārdu un uzvārdu, es nebūt neesmu anonīms, jo par mani viss ir zināms Solncevas struktūrvienībā, IeM, FSBešņiku midzeņos DP un SAB un tātad arī Lubjankā Dzeržinska laukumā. Ja es uzskatītu, ka kremlis baidās, ka es varētu nopietni apdraudēt viņu varu Latvijā, es, protams, būtu anonīms, tā, ka neviena čekas padla mani neuzietu, bet tagad es nerakstu savu vārdu un uzvārdu,tikai tāpēc, ka gribu izvairīties no psihiski nenosvērtiem, intelektuāli alternatīvi apdāvinātiem JV, JKP, Par(OIK) un Saskaņas faniem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 23.02.2020. 13.11

    Starp citu, kā ar manis uzskaitītiem pastrādātiem noziegumiem pret latviešu valsti un tautu, varbūt tos pastrādāja NA ar ZZS, jeb varbūt marsieši?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 23.02.2020. 21.31

    Nav man laika visu norādīto analizēt un dot savu skaidrojumu. Noziegumi ir bijuši, bet ir bijuši arī politiķu kompromisi un kļūdas. Jums ir savs ”cietais” viedoklis, tāpēc nav nekāda jēga Jūs par kaut ko pārliecināt, tāpat kā man ir savs viedoklis.
    Par NA ”mātes” partiju kādreiz balsoju, jo citi bija ”sliktāki”. Pēc tam viņi neizturēja pārbaudi ar varu un naudu (daudzi ”biedri” uzsūcās” GKR), viņu darbība Rīgas domĒ Birka vadībā noveda pie varas nodošanas SASKAŅAI. Man personiski sanāca tiesāšanās kā sievas pārstāvim maksātnespējas lietā pret Tieslietu ministriju. Tas Rasnača un draugu ”kantoris” savā cinismā pret ”cilvēku parasto” pārspēj PSRS laiku nomenklatūru. To nevarēju par iedomāties, ka izveidojusies SAVĒJO ”izglītoto neģēļu sistēma”, kura čakarē savus pilsoņus. PSRS laika bērnudārznieki, skolnieki tagad ”jāj” tos, kuri bija pie barikādēm (par to esmu jau rakstījis).
    Par ZZS. Nu pats PSKP biedrs atvilka to Meroni. Tagad redziet Meroni, nevis Lembergs vainīgs. NU prihvatizēji to ”trubu”, tad piesaisti vietējos, nevis ārzemniekus. Ari komunists Šķēle spirta nozari atdeva tiem pašiem, kurus Jūs te pieminējāt (ne Dombrovskis, bet Šķēle atdeva).

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 23.02.2020. 22.44

    Ločmelis, Vansovičs, Ābele, Velmers un Bunkuss, lielākie MNA afēristi, noteikti nebija Rasnača kunga draugi. Tie visi baroja Vienotību. Nezinu kurš “atvilka” Meroni, bet viennozīmīgi sūdumaiss Maizītis tam nodeva Lemberga mantu, izvazāšanai. Kas atvilka komunistu Rungaini, pateicoties kura noziedzīgam grupējumam Citadeles afērā valsts zaudēja vismaz 200 miljonus un mums vairs nav reģionālā rūpniecības flagmaņa, LM, ja ne pārliecinātais komunists Reirs?
    Tam kurš būs parūpējies, lai sods Vienotības neliešiem kļūtu hrestomātisks un atturētu zagļus un kremļa mauķeles no iešanas politikā vismaz 100 gadus, varētu pakritizēt Lembergu. Vairāk nevienu.
    Kad Dombrovskis piedraudēja krietniem ministriem ar izrēķināšanos par latviešu varoņu – leģionāru pieminēšanu 16. martā pie Brīvības pieminekļa, viņa rīklei vajadzēja gadīties kāda leģionāra mazdēla rokā un tai bija jābūt pēdējai tā čekas kājslauķa nelietībai. Tādi mēsli nav pelnījuši bradāt mūsu mīļo planētu.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 24.02.2020. 01.32

    Es iesniedzu Tieslietu ministrijai vairākas sūdzības par MA direktora Ābeles pieņemtajiem LĒMUMIEM. Rasnača ”kantoris” NA sponsora M.Sprūda algoto draugu E.Ābeli aizstāvēja, mūsu SŪDZĪBAS noraidīja. Visās partijās gadās negodīgi vai nekompetenti biedri, bet NA vadītā minisrija uzraudzīja to Ābeles vadīto MA un aizstāvēja Vienotības E.Abeli.. Varētu saprast, ja (kā mūsdienu robinhudi) aptīra bagātos tie Rasnača – NA cilvēciņi, bet NEVARU PIEDOT, ja muļķo un čakarē latvijas pilsoņus, kuriem liedz pat tiesības uz tiesu, kad viņi prasa darba samaksu. Tajā NA protams ir daudz patriotu, bet par noteicējiem kļuva ”BATJKAS”, ”RASNAČI”, un tā biatlona specialiste – Broka… stāvus, guļus…SASKAŅĀ… T.Ždanoka savējos cilvēkus nonodod, nečakarē, kā to dara NA darboņi (viltus ”patrioti)….
    Jūs taču zināt, ka Meroni bija Lemberga atrastais advokāts. ”Uzmeta” viņš savu saimnieku, bet Jums vienmēr vainīgs kāds no Vienotības.
    Vienotība pazaudēja daudzus atbalstītājus visādu ”zaķu”, partijas kasieru dēļ. Pateicoties tādiem ļoti rupjiem vārdiem par JV biedriem, daudzi sāk JV žēlot. Ja sit bez pierādījumiem, tad daudzi nostājas cietušā pusē. Tāpat turpiniet. Vēlu veiksmi Jums – drosmīgais, anonīmais, nepieklājīgais NA un ZZS atbalstītāj. Lai slava NA un ZZS !!!

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 24.02.2020. 11.37

    “M.Sprūda algoto draugu E.Ābeli”
    ————-
    Tas jau velk uz sovoku ideologa, Suslova, prēmiju. Protams, ka Ābeles padotais MNA, Sprūda kungs, nebija nekāds Vienotības žuļika Ābeles draugs. Brokas kundze ir ne tikai biatlona speciāliste, bet salīdzinot ar ābeltiņām un bordāniem arī talantīga pieprasīta juriste. Kā tur beidzās ar uz čekas paskvilu skribentes, Sprances, sacerējumu un Solncevas stipendiāta, Kazlovska, kantora safabricēto apsūdzību pamata, uzcepto lietu? Nešaubos, ka no Latvijas nodokļu maksātāju, tai skaitā Vienotības intelektuāli alternatīvi apdāvināto atbalstītāju, maciņiem nāksies samakstāt Sprūda kongam ECT piespriesto miljona kompensāciju par kazemātos 8 mēnešu pavadīto laiku. Par ko sāks žēlot Vienotību, ja vēl pat pirmais simts nav publiski sodīts Doma, vai Karātavu laukumā? Ķīnā par viņu nodarīto vairāki tūkstoši būtu publiski nošauti. Ja par 1 miljonu skādi ar nāvi sodītu vienu ienaidnieku, par čekas kuratoru pasūtīto TECII 2. kārtu, sanāktu tūkstotis.
    Vai man vēl jāatgādina par Rinkēviču, Kazlovski un Ķirsi, kuri bija ērti iekārtojušies zem SC staļinistu sedziņas un būtu tur palikuši, ja ne Olšteina sirdsapziņas sešinieks, un visa Vienotība, kas ar tiem pārijiem, putinososu padibenēm, ir vienā partijā, ir tādi paši saskaņieši.

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 24.02.2020. 16.16

    Tas varbūt jāatzīst, ka draugs nebija, bet tajā intervijā M.Sprūds slavēja E.Ābeli, skaidrojot to, kāpēc viņu pieņēmis par palīgu vai konsultantu lietā. Tam visam gan nav nozīmes, jo to rakstīja ”čekas” skribenti (Jūsuprāt gandrīz visi, kuri pauž citu viedokli ir saistīti ar čeku). Piekrītu, ka Brokas kundze ir talantīga juriste, bet ko tad NA savējos neaizstāv, ja nepatiesi, nepelnīti viņai tie sliktie uzbrūk. Ar TEC projektiem, manuprāt, nodarbojās Šķēle un ”draugi”, kuriem ”piespēlē” izdevīgus projektus NA. Vai tā nav NA, kura palīdzēja Šleseram, Šķēlem, Vilkastēm…… lēti tikt pie zemes, lai pēc tam ļautu nopelnīt 10x vairāk ( no visu mūsu nodokļu naudas to zemi pērkot atpakaļ….nomājot…). Vai tie ir savas valsts patrioti, kuri būtībā apzog, muļko savas valsts pilsoņus ???

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 24.02.2020. 18.20

    Ja ko aizsāka TP un Miķelsons , neuzlika Vienotībai nekādas saistības pret čekas rezidentu, Savicki un Gazprom. Viennozīmīgi, Dombrovskis un Kampars ir atbildīgi par gala lēmuma pieņemšanu, vēl jo vairāk, ja tiem abiem par enerģētiku un ekonomiku nav vairāk saprašanas, kā cūkai no ķīniešu ābece, tad nozares speciālisti cēla trauksmi par atkarību no Gazprom.
    NA nevarēja nekādi nevarēja palīdzēt kādam tikt pie zemes, jo nekad nav bijuši pie teikšanas. Visu noteica Vienotības tikumiskie un ideoloģiskie priekšteči: LC komunistu cūkas un čekas pederasti, pēc tam Kalvītis – Godmanis – Šļesers un beigās Vienotības prokremliskā šļura. Pat, kad Krasta kungs bija formālais valdības vadītājs, Latvijas ienaidnieki: LC un DPsaimnieks, rupji pārkāpjot “koalīcijas” vienošanos, pieņēma PL “0” variantu, kas perspektīvē dod iespējas miljardam nēģeru un simts miljoniem krievu tikt pie Latvijas pasēm un tas joprojām ir spēkā. Vienotības čekas kājslauķi, zagļi un pederasti gāja vēl tālāk, uzdāvināja visu nelegālo imigrantu, WWII noziegumu mantinieku, atvasēm, pilsonību kopš dzimšanas.
    Katrs nelietis, kurš mēģina tiem rast kaut niecīgāko attaisnojumu, ir uzkrāvis uz sevi viņu vainu un pelnījis bargu un taisnīgu sodu. Par noziegumiem pret valsti parasts nāvessods būtu neattaisnojama mīkstsirdība.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 24.02.2020. 19.37

    Nevainīgie eņgeļi = NA, pat valdību vadīja, Rīgas DOMI vadīja, bet nu nekur nav vainojami. Arī tagad citi vainīgi, ja NA ministrs bīda Šleseram, Šķēlem izdevīgu projektu. Vai to NA kāds nohipnotizējis, ka viņi pret savu gribu ir kopā ar ”slikto” JV ???
    Ja rupji apsaukājat citu partiju bijušos komunistus, tad nav korekti ”aizmirst” par savējiem no NA un ZZS.
    Manuprāt Jūs pazemojat godīgos, pieklājīgos NA biedrus, radot iespaidu, ka NA ir nepieklājīgo un anonīmo viltus patriotu partija. Rodas šaubas, ka esat NA atbalstītājs.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 24.02.2020. 22.11

    Kā jau rakstīju, čekas kājslauķu, zagļu, pederastu un krievmīļu fanāt, ņemot vērā to, ka Vienotības sugas brāļi, Latvijas ienaidnieki: LC un DPsaimnieks, voluntāri pieņēma PL “0” variantu, NA vadīja valdību tikai formāli. Varbūt čukča nemaz nelasi, tikai apmierina savas grafomāna tieksmes?
    Lietas saucot īstos vārdos, nespēju iedomāties, ka tas varētu aizvainot krietnos un godīgos cilvēkus. Pieklājīgie NA biedri var būt lepni, ka nav čekistu un noziedznieku pakalpiņi un STS un zarnu infekciju perēkļi un pēc sarokošanās ar viņiem, nav nekavējoši jāmazgā rokas ar H2O2. Vai ja nacionālpatriotiem gar cisku netek anālās vagīnas sekrēts, viņi uzreiz ir viltus patrioti?
    Augstākiem organismiem ir raksturīgi atcerēties ne tikai to, kas bija vakar, bet arī senākas lietas. Vai tas no vecuma demences, jeb alkohola, ka tika pieminēta Vilkaste, kas bija Bojāra draudzene. Gribētu uzzināt NA ministra, kurš bīda Šļeseram un Šķēlei izdevīgu projektu, vārdu? Nodrošinot Re&Re, Skonto būvei un Binders valsts pasūtījumu monopolu un ABLV un Rietumu bankai iespējas mazgāt naudu, finansēt starptautisko terorismu un tirgot UA krievu bandītiem un čekistiem, Vienotība radījusi simtiem miljonu finansu un neatgriezeniskus reputācijas zaudējumus.
    Čekistu orālā vagīna kopā ar saimniekiem:
    http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2014-08/sb/dombrovskis_dinamo_vesnakovs_1330239b_47de_35e5_8450_2481406f53a0-83525257.jpg
    https://www.pietiek.com/raksti/rietumu_bankas_saimnieki_vilusies_slesera,_sak_investet_vienotiba_un_citas_lielakajas_partijas
    p.s. Reirs nav kaut kāds “bijušais”, bet gan funkcionārs – kolaborants. Ja nemaldos, Francijā tādus 1945. lika pie sienas, kaut viņu nodarījums nebija tik smags. Francija nepiedzīvoja ko līdzīgu mūsu bezprecedenta etnocīdam, “Baigam gadam”

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > altinyildiz 25.02.2020. 01.54

    Ķuzis nav pieķerts, bet viņa padotais bija ”zem lupas”(es to nezināju, tāpat nezinu vai atzina padoto par vainīgu) ‘. Ķuzis bija Gulami restorānā, to es zināju. Kopā tas liecina, ka Ķuzi virzīt nekur nevar, ja tas padotais notiesāts izrādītos…. Tāpat nezināju, ka Dombrovskis hokeju tur kopā skatās (slikts stils priekš Vienotības).
    Paskatījos par Rietumu banku…. uzturēšanās atļaujām…. Manuprāt viena pati Vienotība nevarēja panākt partiju reklāmu aizliegumu, sponsorēšanas aizliegumu partijām. Secīgi ņēma naudu no sponsoriem (tāpat kā NA un citi), jo nebija ”valsts” finansējums. Nepiekritīšu, ka Vienotību sponsorēja tikai sliktie, bet NA sponsorēja tikai ”labie”. Jāaizliedz reklāmas TV, ”vidē” (autobusiem, uz sienām utt.), jāaizliedz ņemt naudu no sponsoriem, tā mazinot atkarību no viņiem….
    Vispār jau ir slikts stils atbildēt uz personiski aizskarošiem tekstiem, bet centīšos atbildēt Jūsu stilā.
    Daļa cilvēku ar homoseksuālu orientāciju to cenšās slēpt. Vēl vairāk, viņi visādā veidā izrāda nepatiku un naidu pret homoseksuālistiem, Jums kaut kas ļoti sāp, tas jūtams pēc jūsu tekstiem. Tik spēcīgi un izjusti nevar uzrakstīt, ja pašam nesāp. Es domāju par dvēseli, nevis par tām vietām, kuras detalizēti savos tekstos aprakstijāt. Varbūt bērnības trauma vai kāda cita problēma tam pamatā, ka tā dvēsele sāp.
    Atvainojos, ja mans teksts Jūs papildus sāpināja ( neesmu psihologs, lai patiesi varētu palīdzēt ).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 22.02.2020. 07.19

    Un vēl Vītol, jāņem vērā fakts, ka paši politiķi Latvijā politisko vidi ir padarījuši par tik maucīgu, ka normāli cilvēki vienkārši baidās iet politikā.

    Pavērtējiet – cik mums ir tādi politiķi, ar kuriem jūs, kā mēdz teikt kopā ietu izlūkos? Vai nu bandīti, kur skaidrs, ka notirgos tevi, vai apēdis, vai gļēvuļi, kuri pašai būs jāglābj.

    Ķuzis ir nabadzības simbols politikā.

    Tas pats G.Bojārs – žurnālists no LTV1 būtu miljons reižu labāks politiķis, vai tas tiesnesis – smuks un gudrs, tik nevaru visiem vārdus atcerēties. Lai velk nost mantiju un iet un dara un esmu droša, ka izdarītu. Kamēr Ķuzis jau ir pierādījis, ka nav ne darītājs un pat ne runātājs

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 22.02.2020. 09.00

    Jūs rakstījāt -”.. paši politiķi Latvijā politisko vidi ir padarījuši par tik maucīgu, ka normāli cilvēki vienkārši baidās iet politikā.” …. Kā ar to vēlētāju atbildību, ja savēlējuši… bandītus…gļēvuļus…populistus, ākstus utt?…… Ja to Jūsu piesaukto tiesnesi ieliktu Viņķeles vietā …. viņa ģimene visai drīz uzzinātu, cik viņš slikts … ministrs… vēl sliktāks par iepriekšējo (viņai vismaz atbilstošāka izglītība bijusi…utt.).
    Raksts tomēr bija par tiesas SPRIEDUMU, nevis par politiķiem…

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 22.02.2020. 12.08

    Andri, kamēr varas elite manipulē ar mums sniegto informāciju, nevienam nav tiesības pārmest vēlētāju izvēli.

    Tad, kad sabiedriskie mediji sniegs sabiedrībai pilnvērtīgu informāciju, lūk tai brīdī tādi pārmetumi drīkst būt – šobrīd – tā ir nabagu sišana, nekas cits. Vai par Ķuža atkāpšanos mums ir pilnvērtīga informācija? Vai par nozares – Valsts Policijas nolaišanu lūdz absolūtai 0 ir kāds publiski izskanējis vērtējums ? Analīze? Cilvēku domāšana jau ir amputēta un tad te karina mums virsū visu, kuriem ne gods, ne morāle, ne sirdsapziņa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 22.02.2020. 14.45

    “nebija likuma normās noteikts pienākums…”
    Būvniecība tomēr ir kolektīvs darbs. Sabiedrība nespēj samērot katastrofas apmērus ar viena cilvēka nodarījumu un, kur tajā visā ir citu speciālistu un iesaistīto un atbildīgo vieta? Piekrītu RīgaTV24 Preses kluba pēdējā diskusijā izteiktajam viedokli , ka grūti aptvert kā viens cilvēks varēja sagraut tik milzīgu būvi un vai nebija jāseko sistēmiskai kļūdu analīzei un plašākiem secinājumiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > lindab456 22.02.2020. 15.25

    Juristi saka, ka nevar būt kolektīva tiesiskā atbildība. Var būt juridiskas personas atbildība.

    Varbūt tomēr VP tiesnesi nenodrošināja ar visiem pierādījumiem citu notiessāšanai?

    Viens var daudzus iznīcināt un kā saka uzreiz. Tikko Hanavā kāds vācu terorists nogalināja daudxus – laikam 9

    0
    0
    Atbildēt

    2

    QAnon > Sskaisle 22.02.2020. 16.30

    Nogalināto, kuriem tika sasolīts, ka viņi ES varēs negausīgi rīt un nekontrolēti vairoties, asinis ir uz štazi kuces, Merkeles rokām. https://www.youtube.com/watch?v=Fc3kh83lWiI

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Sskaisle 22.02.2020. 17.04

    Neattaisnoju inženieri, bet bija jānodala ēkas sagrūšana un cilvēku upuri – viņiem tur nevajadzēja atrasties. Ne jau aprēķini noteica to, ka veikals strādāja un cilvēki iepirkās būvobjektā, kurā notiek celtniecība.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 22.02.2020. 23.47

    Es neesmu redzējis nekādus dokumentus, kuri liecinātu par Maxima saistību ar ēkas sabrukšanu. Arī veikala apsargu rīcību viltus trauksmes gadījumā likumu normas precīzi nenoteica. Pēc nelaimes visi gudri. Ja negribam piedzīvot traģiskas sekas sabrūkot ēkām, vai satiksmes negadījumos uz ceļiem, tad mums drošība jāpieprasa, par drošības uzraudzību arī jāmaksā.
    Uz Latvijas ceļiem bojāgājušo skaits gadā bija daudz lielāks nekā sabrūkot veikala ēkai, bet cilvēki protestēja pret DROŠĪBAS PALIELINĀŠANU UZ CEĻIEM (ieviešot ātruma kontroli ar radaru palīdzību). Kad sabrūk ēka, vai notiek avārija, tad var vainīgos notiesāt, bet nevar atdzīvināt bojāgājušos.
    Vai tā tomēr nav liekulība vainot citus par to, ka viņi bija ”nepareizajā vietā” un rīkojās pēc spēkā esošajiem normatīviem, darba instrukcijām. PAŠI ”gudrīši” NOTEIKUMUS PĀRKĀPJ un citus nosoda. Var teikt, ka BŪVNIECĪBĀ nebija tā ”radara”, kurš fiksētu pārkāpumus, kļūdas aprēķinos. Arī būvniekiem ”radari” nepatīk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Andris Vītols 23.02.2020. 03.04

    Tā nebija stihiska nelaime vai nelaimes gadījums. Veikala ēka nesabruka, tā tika sabrucināta.
    Runājot par četru acu principu un drošības standartiem, notikušā saistību ar Valsts būvinspekcijas likvidāciju ir grūti noliegt. Tas pats attiecas uz speciālistiem būvinspekcijā, kadru politiku, kādēļ noteicošie ir juristi un papīru salīdzināšana.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 23.02.2020. 09.30

    Tīšām neviens neko nebrucināja, arī skrūves bija projektā norādītās, jo tie montētāji taču nav pašnāvnieki, bet izmeklētāji šādā lietā prasti krāpnieki ari nevarētu būt..Sabruktu ar jebkurām skrūvēm, tikai ātrāk vai vēlāk tas pats notiktu.
    Ja būtu mazāk tai rudenī lijis, tad varbūt …. sabruktu jumts ar visiem iekārtotajiem celiņiem un bērnu laukumiem ….. Paveiktos, ja sabruktu naktī (tad arī Maximu neapsūdzētu).
    Es nezinu, vai tā likvidētā Valsts būvinspekcija būtu tiešām pārrēķinājusi kopņu nestspēju. Viņi tās savas funkcijas nodeva Rīgai. Tam parakstu un IESTĀŽU skaitam nav būtiska nozīme no drošības viedokļa, ja neviens reāli nepārbauda aprēķinus… Tiem parakstiem IR būtiska NOZĪME, kad jādodās uz TIESU…
    Ir uzskats, ka citi iesaistītie varēja saskatīt nepareizības un novērst ēkas sabrukšanu. Nu nevar ”uz aci” parasti novērtēt. Gadās liktenīgas kļūdas arī speciālistiem savā nozarē. Pārbaudot ĶEGUMA TILTA nestspēju bojā gāja ekspertīzes vadītājs ( mans bijušais būvmehānikas pasniedzējs) un vēl vairāki cilvēki. Tilts sabruka ātri, tāpēc nepaspēja izglābties.
    Vai Jūs ”uz aci” varat noteikt, kuri Rīgas tilti … paši … drošākie?

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Andris Vītols 23.02.2020. 12.25

    Nepiekrītu viedoklim, ka speciālistiem, viņu pieredzei un zināšanām nav nozīme. Tieši ar šo attieksmi, esam tur, kur esam. Ja arī nepārrēķina, tad kontaktējoties speciālistam ar speciālistu, redzot nepilnības vai kļūdas, var vērst uz tām uzmanību.
    Slodzes audzēšanai uz veikala jumta var vilkt paralēles ar Ķeguma HES tilta slodzes pārbaudi, tikai apakšā veikalā cilvēki tam nebija gatavi. Ja toreiz tas varbūt bija profesionālais izaicinājums, azarts, tad Zolitūdes gadījumā ir redzamas materiālās intereses, maksimālas peļņas jautājums, tādēļ vien salīdzinājums nav ētisks.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 23.02.2020. 17.45

    Es nerakstīju, ka zināšanām, pieredzei nav nozīme. Es rakstīju, ka arī zinoši speciēlisti var kļūdīties, kā gadās jebkurā jomā. Es rakstīju, ka ēka sabruka, jo bija kļudas projektā. Ja sabruktu skolas sporta zāle, tad vainīgi projektētāji, ja sabrūk veikala ēka, tad vainīgs veikals, jo domājis par peļņu…. Dega PREZIDENTA PILS, vainīgs prezidents utt. Katram savi pienākumi, katram sava atbildība.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Andris Vītols 24.02.2020. 14.02

    Tiesa nebija par to, ka – sabruktu jebkurā gadījumā, agrāk vai vēlāk. Tiesa bija par katastrofu, kas notika ēkai sagrūstot būvdarbu laikā, kad apakšā turpināja darboties veikals un atradās cilvēki. Tas uzdod konkrētus jautājumus uz kuriem nevar atbildēt izvairīgi vispārināti vai filozofiski. Vai tiešām Jūs pieļaujat domu, ka skolas sporta zālē vienlaicīgi var notikt celtniecības darbi un turpināt trenēties bērni?
    Un kā, Jūsuprāt, Valsts būvinspekcija kā būvniecības valsts kontroles un uzraudzības iestāde, kā augstāka pārraugoša un kontrolējoša institūcija var savas funkcijas nodot Rīgai?
    Domāju, ka cietušie un sabiedrība gaidīja, ka tiesa vērtēs ne tikai atsevišķus izpildītājus, bet arī juridiskās personas un labuma guvējus, kā arī uzraugošās un kontrolējošās institūcijas.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > lindab456 24.02.2020. 18.52

    Jūs rakstījāt -”Domāju, ka cietušie un sabiedrība gaidīja, ka tiesa vērtēs ne tikai atsevišķus izpildītājus, bet arī juridiskās personas un labuma guvējus, kā arī uzraugošās un kontrolējošās institūcijas.”
    Pieļauju, ka tiesa pilnajā SPRIEDUMĀ dos arī novērtējumu būvniecības jomas tiesiskā regulējuma kvalitātei un uzraugošo un kontrolējošo institūciju darbam.
    Pieļauju, ka tiesa vērtēja arī to, vai ”jumta” labiekārtošanas darbi bija veikala darba laikā pieļaujami (no likuma viedokļa) un vai bija būvvaldē saņemta atļauja.
    Ēkas nomnieki protams varēja veikalu darbu apturēt ”būvdarbu” laikā, varēja darbu apturēt arī signalizācijas sistēmas pārbaudes laikā. No otras puses, tajā laikā netika konstatēta degšana, praktiski nenotika arī nekādi būvdarbi vai būvmateriālu pārvietošana…, kas varētu izraisīt jumta brukšanu. Neviens nesaskatīja nekādu reālu apdraudējumu cilvēkiem. Savukārt tiesa nekonstatēja, ka ”jumta” labiekārtošana būtu cēlonis ēkas sabrukšanai (SPRIEDUMS par to neliecina).
    Mēs taču redzam, ka tiltu remonta laikā satiksme tiek slēgta tikai daļēji, bet cilvēki brauc un brauc (nepieprasa tilta slēgšanu). Savukārt Maximai tā kā bijis jāparedz ēkas sabrukšanas iespēja un veikals jāslēdz.
    Starp citu vienā skolā remota laikā griesti iebruka, bet paveicās, jo visi bērni bija ēdnīcā (kaut kur VIDZEMĒ).
    Arī tiesa nedrīkst -” … atbildēt izvairīgi vispārināti vai filozofiski.”…. Gaidīsim SPRIEDUMU.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Andris Vītols 25.02.2020. 10.19

    Paldies par skaidrojumu. Komentāru uzdevums nav atrisināt, vai tā bija labiekārtošana vai būvdarbi un kādas bija slodzes. Un tomēr nepamet sajūta, ka jautājums ir par to, ar kuru pusi notiek identificēšanās. Tīri cilvēcīgi nevar vienādi līdzi just visām pusēm. Manuprāt, lūgums pēc līdzjūtības un taisnīgas tiesas brēc uz debesīm no cietušajiem, kas pēc katastrofas un sešu gadu vārdzināšanas nav saņēmuši atbildes.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    lindab456 > lindab456 25.02.2020. 11.34

    Ir situācijas, kur avārijas notiek aiz nezināšanas, nabadzības, iespēju, līdzekļu trūkuma. Bet gadījumos, kur naudai pavairojot naudu, tiek riskēts ar cilvēkiem, nav attaisnojuma. Pasūtītājs vienmēr gribēs maksimālo, bet izpildītājam ir jāzina, kurā brīdī ir jāapstājas un baseinus uz jumta uzlikt nevar.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > lindab456 22.02.2020. 22.54

    Aviācijas nozarē arī ir kolektīvs darbs. Abi piloti ir apmācīti, bet noteiktie drošības standarti pirms lidojuma pieprasa lai viena pilota veiktās darbības kontrolētu otrs pilots (visu pēc saraksta)…. Vienam pilotam ”jāizķer” otra pilota iespējamās kļūdas, bet BŪVNIECĪBĀ viena konstruktora darbu jāpārbauda citam konstruktoram. Nevienam nebija LIKUMĀ noteikts pienākums pārbaudīt I.Sergeta veiktos konstrukciju stiprības aprēķinus (ja tādi bija). Arī BŪVVALDĒ algu saņēma, bet nekas nebija reāli jāpārbauda (izņemot papīrus -pēc saraksta). Protams loģiski būtu, ja ekspertam būtu pienākums ”aprēķināt”, bet BŪVVALDEI pienākums šādus aprēķinus pieprasīt no eksperta Gulbja. Ja šādi pienākumi likumā nav noteikti, tad nav pamata vainot tiesu par apsūdzēto attaisnošanu. Nav likumā noteikti pienākumi – navar apsūdzēt par ”nolaidību” … (ekspertu Gulbi, BŪVVALDES IERĒDŅUS). Mums ir daudz juristu, bet maz kvalificētu konstruktoru. Ja likumā ieliktu prasības veikt reālu konstrukciju stiprības pārbaudi, tas pagarinātu projektēšanas laiku un PALIELINĀTU izmaksas. Tāds būvniecības process Latvijā tika pieļauts no Godmaņa, Gaiļa, Šķēles, Kalvīša ”laikiem”… līdz traģiskajām sekām. Arī tagad SAEIMA par drošību nedomā, kā raksta ”IR” (daži deputāti joprojām muld par ķīniešu skrūvēm, izplata viltus ziņas).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 20.02.2020. 07.18

Raksts ievietots rubrikā ANALĪZE, vēru vaļā ar cerību. Izrādījos muļķis, jo tā laikam tagad sauc paviršus atstāstījumus.

+1
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam