Radošums, zinātkāre un abstraktā domāšana – atslēga bērnu sagatavotībai nākotnei
1Saistītie raksti
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/Berni_pixabay-165x165.jpg)
Viedoklis /
12. jūlijs
Kā motivēt bērnus runāt par ikdienu un sajūtām
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/kids-5741934_1280-165x165.jpg)
Viedoklis /
28. jūnijs
Mazi bērni kultūras pasākumos – vai bērns ir gatavs apmeklēt koncertu vai muzeju?
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/computer-6906848_1280-165x165.jpg)
Viedoklis /
7. jūnijs
Bērnu dabisko interesi par tehnoloģijām var un vajag virzīt produktīvā gultnē
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/EdgarsFoto_PRINT_1008-165x165.png)
Veiksme /
5. jūnijs
Mājās ir vislabāk!
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/Ivo-Almanis-20240523-Reinis-Hofmanis-02-165x165.png)
Portrets /
2. jūnijs
Ar digitālo sugu būs jārēķinās!
Komentāri (1)
Atis Priedītis 06.01.2020. 10.55
Manuprāt, bērniem ir jāiemāca tā saucamā “zemapziņas domāšana”. Tas ir kvalitatīvi jauns, daudz produktīvāks, domāšanas veids, kurš tiek izmantots ļoti, ļoti maz. Vismaz pat populārzinātniskus rakstus par šādu domāšanas veidu latviešu valodā atradis neesmu.
0