Aizstāvu tos, kurus vajā

69

Komentāri (69)

PukitisLaunitis71 02.10.2019. 12.56

FSB trollim uz pirmo klasi, bet, ja neizdodas arī tur iemācīties lasīt – pie psihiatra. Melu atmaskošana nav ”komunisma slavinājums”, bet jūsu tiesības melot un tēlot muļķus ir manas (un jebkura cita) tiesības atmaskot melus un muļķības. Tādas tās lietas, necienītie naida runātāji un viltus upuri.

+1
-1
Atbildēt

1

    lindab456 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 14.16

    Tiesības ir, bet demokrātijas, tiesiskuma un morāles rāmjos. Noliedzot upurus, attaisno viņu varmākas.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > lindab456 02.10.2019. 17.14

    Tiesības ir tikai kopā art pienākumiem un atbildību – tai skaitā atbildību par saviem paziņojumiem un pienākumu tos apstiprināt ar faktiem. Vai arī pašam iestājas atbildība par meliem un apmelošanu. Melojot un uzdotdoties par viltus upuri, melis gan pats attaisno varmākas (slēpjot viņu īstos noziegumus), gan apmelo un diskreditē istos upurus (novēršot uzmanību no īstajām represijām uz meliem un fantāzijām.)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 23.48

    Ko Jūs saprotat ar – īsts vai neīsts upuris?
    Vai latviešu tauta, kas turpat 50 gadus atradās zem okupācijas režīma, tika nīdēta un dalīta ar deportācijām un piespiedu emigrāciju – ir vai nav upuris?
    No šī aspekta arī kolaboracionisti un komformisti, kas sevi uzskata par latviešiem, ir režīma upuri, jo viņu dvēseles ir svešas varas saēstas un privilēģijas ir akmens kaklā ar laika degli.
    Duāla situācija: kā latvietis – upuris, bet individuāli, kalpojot okupācijas varai un, faktiski , nostājoties pret savu tautu, vienlaicīgi – arī varmāka.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > lindab456 03.10.2019. 13.36

    Elementāri, FSB trolli. Īsts upuris – patiešām represētais, kurš var pierādīt savu statusu ar lietu, spriedumu un, ja ir bijuši informatoru ziņojumi, var arī noskaidrot, kurš informators veicinājis viņa notiesāšanu. Viltus upuris – melis, kurš nekad nav bijis tiesāts, bet kaut kādu iemeslu dēļ (jumts noslīdējis no projektā pardzētās vietas, gribas izcelties, cilvēks notic’;ejis pats savām fantāzijām un izmisīgi noliedz realitāti) aizrīdamies bļauj, ka personiskos konfliktos, kuros viņš bijis iesaistīts pirms 30 gadiem, ir vainīga VDK un vispār visi, kas viņam nepiekrīt, ir no VDK. Viltus upuri ir nesaudzīgi jāatmasko, jo viņi attaisno padomju režīma represijas (novēršot uzmanību no īstām repreijām) un diskreditē patiešām represētos (radot iespaidu, ka visi represētie ir meļi un viltvārži).
    Un neslēpies aiz tautas mugurām. Slēpšanās aiz tautas mugurām ir neliešu pēdējais patvērums. Runā tikai savā vārdā, pārstāvi pats sevi, atbildi par sevi un nemelo, bet, ja esi atmaslots melos – nespītējies un otrreiz vairs nemelo.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 13.42

    Es nostājos konkrēti pret vienu meli – viltus VDK upuri un, augstākais, diviem spītēšanās šovmenīšiem, viņa piesedzējiem. Latviešu ir divi miljoni, bet jūsu, meļu, tikai trīs, tā ka nekādu ”tautu” jūs nepārstāvat un neesat tiesīgi uzstāties tās vārdā.
    Starp citu, normāla cilvēka pazīme ir pēc iespējas ātrāk izbeigt personiskus konfliktus (salīgstot mieru ar otru konfliktējošo pusi, ja iespējams, vai izbeidzot attiecības, ja nav iespējams), nekad vairs pie tiem neatgriezties un nemazgāt savas netīrās trusenes publiski. Tikai ķīvpakaļa ir spējīgs visu mūžu pieminēt personisku konfliktu un kladzināt par to publiski, un tikai galvā drātētais var neatšķirt personisku konfliktu (kurā varbūt pats bijis vainīgs) no politiskām represijām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 13.46

    Mūsu sabiedrotajā valstī ASV ir viltus veterāni, kas nēsā nepelnītus apbalvojumus un militāro uniformu, kaut gan nekad nav dienējuši bruņotajos spēkos, un ir citi amerikāņi, kas šos viltvāržus atmasko un nosoda. Tāds pat liktenis (atmaskojums un nosodījums) gaida viltus politiski represētos Latvijā un viltus pretpadomju aktīvistus – tikai histēriski bļaustīties spējīgus tukšvāržus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 15.35

    Tas kā es saskatu – Jūsu komentāri ir vērsti uz jautājuma novienkāršošanu un apslāpēšanu, iedzenot katru atsevišķu cietušo pusi neiespējamas tiesvedības strupceļā. Ir jābūt ciniķim, lai nesaprast, ka upuru ģimenēm, pat tīri teorētiski, nav tādu resursu, lai individuālā līmenī spētu pilnvērtīgi veikt izmeklēšanu, t. sk., slēgtos arhīvos un, lai uzturētu tiesvedību, faktiski, lai cīnītos ar noziedzīgu režīmu un vēl ar laika distanci. Un cik cietušo un viņu ģimenes vispār šobrīd vēl ir palikušas un ir gatavas tam visam iet cauri? Ir jābūt liekulim un viltus pamācītājam, lai nesaprastu, ka nozieguma apmērs un smagums nav individuāli aptverams. Tas vispār nav līdz galam apzināms un uzskaitāms. Lai nesaprastu, ka runa nav par vienkāršu noziegumu, kas risināms individuālā ceļā, bet – par vēsturisku netaisnību, noziegumu pret valsti un tautu un, ka, paralēli atsevišķām lietām, risinājumam ir jābūt valstiskam, tā ir valsts atbildība.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    PukitisLaunitis71 > lindab456 03.10.2019. 16.27

    Tieši otrādi, meli un analfabēt, mana pieeja veicina jautājuma noskaidrošanu – ir vai nav bijušas represijas ;sanu- bet ”strupceļā” paši sevi iedzen izmisīgi melojošie ķīvpakaļas, jo izrādās, ka viņu apgalvojumi nav pierādāmi, tātad ir melīgi.
    Nekam tādam nav ”jāiet cauri” – lai nosauktu konkrētu lietu, nav vajadzīgs jauns tiesas process.
    UN, SPĪTĒŠANĀS ŠOVMENĪTI, IEGAUMĒ VIENREIZ UN NETĒLO MUĻĶI – NOZIEGUMA FAKTS IR JĀPIERĀDA,M VAI ARĪ TU PATS KĻŪSTI PAR NOZIEDZNIEKU (MELI UN APMELOTĀJU.) TIKAI TĀDI VAR BŪT RISINĀJKUMI TISISKĀ VALSTĪ, KĀDA IR LATVIJA.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > lindab456 03.10.2019. 16.32

    Lai dabūtu arhīva izziņu, kas vai nu apstiprina vai neapstiprina politiski represētā statusu, nekādi ”tādi resursi” nav vajadzīgi. Tāpat kā nav vajadzīgas ne ”individuālas izmeklēšanas”, ne laušanās kauit kādos neeksistējošos ”speciālajos arhīvos” – fakts, ka tāds un tāds ir bijis tiesāts pēc tāda un tāda panta, nav ne kara, ne firmas noslēpums :P
    Ir jābūt vai nu daunim vai profesionālam naida kurinātājam, lai nesaprastu elementāras lietas un mēģinātu tās sarežģīt.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 16.37

    Piemēram, kādā citā tiesiskā valstī – ASV tiesa pāris minūšu laikā izgāza neonacistu ķīvpakaļu mēģinājumu rīkot tiesas zālē strīdēšanās šovu par to, vai ir vai nav bijušdas gāzes kameras. Tiesnesis uzreiz pēc sēdes atklāšanas paziņoja ”Tiesa atzīst gāzes kameru pastāvēšanu par pierādītu faktu” un ar to sēde arī beidzās. Tieši tāpat vai vai nu konstatēt vai nekonstatēt, ka tāds un tāds vai nu ir vai nav bijis politiski represēts, vienkārši uzrādot izziņu, kas apstiprina vai nu vienu vai otru. Starp citu, šajā portālā figurējošais viltus upuris arī pats neapgalvo, ka ir bijis tiesāts un notiesāts, tā ka, pat ja Putinjs viņam pārskaitītu miljardu, viņš tāpat nevarētu neko sameklēt :P

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 16.46

    Politiski represētajiem, tāpat kā visiem cilvēkiem, ir ne tikai ģimenes, bet arī mazbērni utt. un arhīva izziņu var saņemt tikpat labi 1 dienu kā 100 gadus pēc notikuša fakta. Bet var arī pēc 200 un 300. Protams, ja ir noticis fakts, par kuru tiek pieprasīta izziņa.
    Šajā portālā ir mākslīgi radīta pseidoproblēma, kura tikpat labi var būt daļa no hibrīdtrollinga kampaņas ar mērķi diskreditēt ‘istos politiski represētos.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 16.51

    Runājot par latviešiem, bravūrīgais antikomunisma karotāj 30 gadus pēc komunistu partijas izformēšanas – tu neesi un netiksi iecelts par rases tīrības komisāru latviskuma jautājumā un tev nebūs teikšanas par to, kas ir citi. Tāpat tu neesi arī vislielākais cietējs, lai te histērijas lēkmēs klaigātu. Un, visticamāk, neesi cietējs vispār. Kliegšanas skaļums un pārdzīvotā smagums var nesakrist un pat būt pilnīgi pretēji.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 17.31

    Histēriķu un meļu pēdējā atruna – ”nav laika un resursu.” Nekādi neatrodas puse dienas, lai saņemtu no arhīva prasīto informāciju, bet gadiem ilgi atrodas laiks un resursi datorlaika apmaksai, lai bezjēgā kurinātu histēriju. Vai tikai histērijas kurināšana un meli nav so viltus upuru patiesais mērķis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > PukitisLaunitis71 04.10.2019. 12.39

    Kā Jūs iedomājaties notiesāt atbildīgos un vainīgos par deportācijām un represijām, atbildīgos par latviešu leģionāru izdošanu?
    Kas attaisnos un atjaunos taisnīgumu tiem politizsūtītajiem, kuru nezināmie kapi, ja tādi vispār ir, ir izkaisīti aiz polārā loka u.c. izsūtījuma vietās?
    Cik ciniski – pēc informācijas slēpšanas turpat 30 gadus, gaidot uz tiešo liecinieku aiziešanu, runāt par tiesvedību!
    Vēsturiskā taisnīguma atjaunošana nav tikai individuāls uzdevums, tas ir arī valsts pienākums un atbildība, ja reiz okupācijas fakts ir atzīts.
    Ir jāmācās no citu valstu piemēra, ir jāveido atbalsta centrs, kas veic dokumentācijas darbu un kurā bez vēsturniekiem strādā arī jurist u. c. eksperti. Telpas stāv brīvas – Rīgas centrā, ne viena neiekārots, autentisks ēku komplekss.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > lindab456 05.10.2019. 09.30

    Apzināti vai nejauši, bet akcents ir novirzījies uz upuru identificēšanu, uz upuru cīņu par savu reabilitēšanu, attaisnošanu. Upuru bildes ir eksponētas, izliktas pie sienas – no jauna uzplēšot rētas. Vainīgie un atbildīgie ir ekspozīciju apmeklētāji. Upuru identificēšana un vēstures fiksēšana, dokumentēšana, skaidrošana ir pamats. Bet tā ir tikai viena puse, ja pretī nav adekvāts vainīgo saraksts, tad var teikt, ka rētu uzplēšana turpinās, vēl un vēlreiz izejam savu moku un pazemojumu ceļu.
    Domāju, ka tieši valsts uzdevums būtu identificēt vainīgos, kā arī – ierosināt un veikt tiesvedību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

PukitisLaunitis71 01.10.2019. 22.22

Kremļa propagandistam trollim atgādinu, ka pensija ir atkarīga no algas lieluma. Tas pirmkārt. Otrkārt, dabas likums ”ņekas nerodas no nekā” attiecas arī uz materiuālajām vērtībām. Bet par karalienes balsi kāds dežūrējošais bļauris labāk nebūtu sācis, Vispirms savus tonīšus no malas paklausies. ‘;art,

+1
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 11.58

    tevi tviteris sauc atpakaļ – viesturneja beigusies un beidz te sprediķot

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 02.10.2019. 12.25

    Iegaumē, FSB štata trolli – vienīgais, kam tu te vari pavēlēt apklust, esi tu pats. Tā arī dari. Skaidrs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2019. 17.10

Kādā sarunā Vizma teica:

«Ja kāds saka: bija tādi laiki – netici! Tādu laiku nebija. Vienmēr bija izvēle. Nevienam nebija jākļūst par cūku!»

https://www.tvnet.lv/6774666/vizma-kadas-gramatas-piecdesmitgade?utm_source=facebook.com&utm_medium=social&utm_campaign=share-buttons&utm_content=6774666&fbclid=IwAR2aM66YQFi47AG59JCW2lTmYgKQalw2xNKEw33YNKsyGm8Awz3nUTPCfJg

+2
-1
Atbildēt

1

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 01.10.2019. 19.13

    Savukārt Maķedonijas Filips savam dēlam Aleksandram ir teicis: “Pavēli saviem vīriem tikai to, ko dari pats.” Visskaļākie naida bļāvēji un tikai citu tiesātāji paši arī ir vislielākie cūkas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2019. 11.04

tādi ļoti pretrunīgi apgalvojumi.
Par eitanāziju – manuprāt, ļoti vērtīgu domu izteica Agnese Irbe – https://klasika.lsm.lv/lv/raksts/mana-muzika/klasiskais-filologs-antiko-zinatnu-doktore-tulkotaja-un-publicis.a121838/
Proti, ka nāvessodus mēs -civilizētā Eiropas sabiedrība atcēlām, jo ir nehumāni nogalināt un vēl nehumānāk ir nogalināt kļūdas dēļ, kas vienkārši ir cilvēciski – kļūdīties.
Tagad , kad runa ir par veciem un slimiem – mēs metamies otrā galējībā – bez diskusijām un strīdiem piekrītam, ka ir labi nogalināt slimos un vecos , mierīgu sirdi pieļaujot arī kļūdīšanos.
Lūk, tādi procesi ir biedējoši –

+2
-2
Atbildēt

1

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 01.10.2019. 16.59

    Ja cilvēciskas kļūdas dēļ pieliktu pie sienas jūs pašu, vai jūs arī tikpat gudri prātuļotu savas dzīves pēdējās sekundēs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2019. 10.42

es ļoti daudz kam,ko sludina VSīlis piekrītu un nepiekrītu

Kad kļuvu par kristieti, mana Baznīcas krustmāte man visu laiku sludināja tikai Jauno Derību – Mīlestība, mīlestība, mīlestība, Kristus, krustā sišana un pestīšana. Un bija jāpaiet gadiem, kamēr es pati sāku uzdot jautājumus par Veco Derību. Jautāju savai krustmātei, kāpēc nestāsta par VD. Ko es gribot zināt. Piemēram, kas ir viņas mīļākais VD varonis. Dāvids. Viņa cilvēciskais pretrunīgums, viņa biseksualitāte, viņa DIEVA mīlestība utt. utpjr. Es neko lāgā par Dāvidu nezināju un nolēmu, ka nav ko izjautāt cilvēki – jālasa. Un tā es lasu Bībeli un domāju . Piemēŗam, tagad jau kādu trešo reizi lasu Esteres grāmatu, jo gribu saprast – kas bija Estere. Vai tiešām viņa mīlēja ķēniņu vai bija gatava dzīvot būtībā prostitūcijā savas tautas dēļ. Vai iespējams tā mīlēt tautu, tā ziedoties – to es lasu un cenšos saprast.
Bet – laikam 4.vai 5. grāmatā ir tādi Esteres vārdi – ja es aiziešu bojā, tad aiziešu. Un tā man šķiet visgodīgākā un viscilvēciskākā attieksme pret nāvi. T.i. – Tu nedrīksti aizliegt sevi tikai tāpēc, ka zini savu mirstīgumu un savu ievainojamību

https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/krustpunkta/krustpunkta-filozofs-rigas-stradina-universitates-asocietais-pro.a121852/

+1
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 01.10.2019. 10.31

nu kā es domāju , pūķīti ļaunīti – vispirms Tu noliec gar zemi Ati Priedīti – ka netalantīgs neveiksinieks, kurš klačojas komentāros, jo nevar neko par čekistiem pierādīt , tad Tu pabaidi Sandru Jansoni, ka nevajag savā profilā rakstīt īsto vārdu un uzvārdu , ka vajag slēpties un tad tu pasludini, ka nabaga čekistu un čekas klaudzinātāju raganu medības ir jau sākušās. Nav tā kā par daudz pretrunu vienam pūķītim ?

Nav tā kā ļoti perfekti kremliski ? Vakardien tv panorāmā rādīja un stāstīja, kā Maskavā pilnīgi par neko – par stāvēšanu uz ielas un skatīšanos , ticis saņemts ciet populārs aktieris un notiesāts , it kā par uzbrukumu miličiem. No sākuma uz 3 gadiem, pēc tam uz 1 gadu nosacīti.

Katram sava galva uz pleciem, bet es to uztvēru kā visīstāko čekas un čekas – komunistu varas sveicienu strauji zimirstošajiem latviešiem , latviešu tautai – lūk, mēģināsiet pīkstēt – lūk, būs jums cietums un ne katrs no jums ir slavens aktieris , kuru metīsies glābt un sargāt.

Tu pūķīti ļaunīti tikai apstiprināji manu pieredzi, kuru jau te aprakstīju – ka čekistiem – asisnsuņiem – piedraudēt otram ar nāvi ir tas pats, kas aiziet un pačurāt. Vai pārciest caurejas neērtības.
Nekā jauna. Kaut kādu čekas upuru tramdīšanu komentāros es uztveru tikai kā tādu čekistu- komunistu sanitārās higiēnas pasākumu.
Cita lieta, ja ķertos klāt viņu biznesam vai amatam – lūk tad gan – jā – tad gan es domāju, ka cilvēki mirst nevis tāpēc, ka sirds pēkšņi apstājās , bet sirdi pēkšņi apstādināja.

+2
-1
Atbildēt

3

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 01.10.2019. 16.50

    Nu kā es domāju, trollis Drosma lasīt neprot. Tas, ka Priedītis neko nevar pierādīt (tādā nozīmē kā pierādīt tiesā vai zinātniskā diskusijā) zina arī viņš pats, bet anonimitāte kā vienīgā interneta lietotāju garantija ir sen zināms paņēmiens un tikai profesionāls ķīvpakaļa var to apstrīdēt Starp citu, es nevis ”baidu”, bet ”iesaku”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 01.10.2019. 21.00

    Kremļa trollis ar palamu Drosma nevar 1. apstiprināt, ka draudus saturošie teksti viņam nerēgojas ( jau jau rēgojas paši čekisti, kāpēc ne viņu draudi?) 2. paskaidrot, kāds Latvijai sakars ar Putina režīma policiju, 3. nekādi nevar iegauumēt, ka histēriski bļāvieni ”es-‘čekas upuris”” (bez [pierādījumiem, protams) nevienu nepadara neaizskaramu un nekritizējamu.
    Te notiekošā bezpierādījumu klaigāšanu par ”čeku” vietā un nevietā, biežāk nevietā, jau izskatās pēc organizētas histērijas uzkurināšanas. Kā potrtāls, tā obligāti naida runātava un atejas bedre.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 02.10.2019. 12.32

    Pat pēdējam muļķim no FSB algotņiem būtru laiks iegaumēt, ka mūsdienu Krievijā milicijas milicijas nav, ir policija. Kā trollis, tā obligāti pilnīgs nejēga visos jautājumos, par kuriem mēģina izteikties?

    0
    0
    Atbildēt

    0

PukitisLaunitis71 30.09.2019. 23.17

Atbilde Kosteņeckai. Nekļūdās tikai tas, kas neko nedara.

+1
-1
Atbildēt

0

Atis Priedītis 28.09.2019. 20.28

Kāpēc neviens nejūtas vainīgs?
Ir atvērti “čekas maisi” un izrādās, ka pilnīgi veltīgi. Gandrīz visi tajos esošie kategoriski noliedz sadarbības faktu ar VDK, nerunājot vēl par kaut kādu vainas sajūtu – neviens taču no “stučīšanas” neesot cietis, nekādu vajāšanu vispār neesot bijis. Un tad es sāku pamazām domās šķetināt šo dīvaino problēmu. Tālāk sekos manas pārdomas, piebildīšu, man nav pilnīgi nekādas pieejas VDK dokumentiem. Esmu gan pārskatījis publicētos “čekas maisus” un tur atradis vairāk nekā 20 man personīgi ļoti labi pazīstamus cilvēkus.

Pirmsākums vajāšanām bija pats vajājamais. Tātad galvenais vainīgais ir viņš – “pats uzprasījās”. Tālāk sekoja viena vai vairāku “stukaču” ziņojumi “orgāniem”. Un orgāni sāka darboties. Kāds augstāks VDK darbinieks pieņēma lēmumu, sākt šo cilvēku vispirms jau novērot. Kā tas tika darīts jau ir diezgan plaši aprakstīts. Ja novērošanas liecināja, ka cilvēks, kurš “pats uzprasījās” tiešām ir ļoti bīstams, tika uzsāktas vajāšanas. Tas ko es rakstu attiecas uz notikumiem pēc 1986.gada, kad vajāšanas, kā tiek apgalvots, vispār neesot notikušas.

Vajāšanu mērķis bija piespiest šo cilvēku pašam saprast, ka viņš domā un rīkojas nepareizi. Šim cilvēkam bija jādodas pie VDK darbiniekiem, visā jāatzīstas, jāsola laboties un jāpiekrīt kļūt par “stukaču”. Diemžēl, bija daži spītīgie, kuri to nedarīja un turpināja domāt un rīkoties nepareizi. Un tad tika iedarbināts visbriesmīgākais vajāšanu mehānisms – psiholoģiskais terors un tika pat izmantoti arī psihotronie ieroči. Par šiem ieročiem, kuru oficiāli vispār nav, šobrīd jau ir ļoti daudz publikāciju internetā.

Sekas – cilvēks, kurš turpināja spītēties izdarīja pašnāvību, sajuka prātā vai gāja bojā “nelaimes gadījumā”. Paši VDK darbinieki anonīmās publikācijās apgalvo, ka cilvēka nogalināšana esot bijusi “perebor – pārspīlētība”. Vainīgie VDK aģenti par šādu lietu kārtību esot sodīti.

Un tagad atbilde uz virsraksta jautājumu – kāpēc neviens nejūtas vainīgs. Un tas ir pareizi – katrs izdarīja tikai kādu mazu “sīkumiņu”. Viens pasūtīja vajāšanas, citi “stučīja”, citi visu izplānoja, citi organizēja, citi izdarīja “melno darbu”. Tātad katrs mazu sīkumiņu bet pie visa vainīgs ir tieši tas kurš “pats uzprasījās”. Nu kāpēc bija tik spītīgs un negāja “nožēlot” savus grēkus. Dīvaini, bet tieši tā šobrīd visu apraksta arī lieli masu mediji. Visbriesmīgākie mūsdienu noziedznieki ir tie, kuriem izdevās palikt dzīviem. Par viņiem NAV NEVIENAS PUBLIKĀCIJAS.

+4
-2
Atbildēt

6

    Sandra Jansone > Atis Priedītis 28.09.2019. 22.37

    Skatos Priedes Zilo.
    Kur tāda līmeņa darbi šodien?
    Ikstenu ķibilds sauc par prozisti nr 1, cik miljoni samaksāti par to viņas iziešanu pasaulē,ko mums pasniedz,kā milzīgu sasniegumu.
    Labi,bet nu jā….tādi esam….
    Baigi bezcerīgi….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Atis Priedītis 30.09.2019. 16.56

    nē – es nedomāju, ka pilnigi par velti

    Kosteņeckai tas baigi nepatīk, bet man patīk – tas ko delfos dara Domburs.
    Lasu tur komentārus – arī Tavus – un daudzi lasa .
    Lai arī čekistu un viņu kalpu klaudzinātāju nomocīti esam, bet gana inteliģenti, lai domātu .

    Klau – nesen gāju garām Pēterbznīcai – tur viens krievs četriem – šķiet viesiem stāsta – vot naši tut obronu deržaļi – a ņemci ….

    Viena lieta, ka vedīs te iekšā vergus – krievvalodīgos, kurus tad drāzīs vēl nežēlīgāk kā mums, cita lieta ka tie nabagi jau tikai pelnīs naudu ļoti bagātajiem, bet mums būs jārij viņu nekvalificētais darbs un jāmācās putina un kremļa dzimtā krievu valoda un trešais, ka liela daļa metīsies veidot masu ždanokas demonstrantu rindām

    Bet Ati, ko tad citu čekistiem vajaga ? Un čekas klaudzinātājiem ? Vai ne …

    Tā kā zini – čekisti rullē un viņu kalpi vēl vairāk
    pag – nevaru beigt – piedod – Kosteņecka lepna – viņas gramatu dos skolu bibliotēkām – kamēr Latvijas vēstures gramatas skolu bibliotēkās anv – nu nav un viss

    Saproti ?

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Drosma97 30.09.2019. 17.27

    Domburs ir spiets vai apzināti no maisiem izvelk tikai gadījumus bez nopietnām sekām. Par maigu un nevainīgu stučīšanu. Bet bija taču Jānis Blūms (Menueta vadītājs), Andrejs Lihtenbergs (dziedātājs), Klāvs Elsbergs (dzejnieks), Juris Podnieks (kino režisors). Un tās nebija pašnāvības vai “nelaimes gadījumi”. Arī par viņiem ir atrodami stukaču ziņojumi. Tikai joprojām tā ir aizliegtā tēma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Atis Priedītis 30.09.2019. 17.37

    jā, bet velk – kamēr paskaties, kas notika LNB ? Kas notika valsts simtgades koncertā ? Visā Latvijā nebija, nav neviena koncerta vadītāja, ka vajadzeja šipkevicu no labvakara?

    Ai , labi Ati, zini – man jau patīk arī popmūzika – bija tāds tears of fears – viņiem ir tāda shout – ka ļaunos laikos, nevajag pārdot dvēseles – lai nu mums izpaliek visādi labumi, toties savas dvēselītes esam nosargājuši – un zini, tici man – tas ir pāri visam – nekāds pasaules zelts nestāv preti no vainas brīvai apziņai

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Atis Priedītis 30.09.2019. 17.28

    Ati, vēl par čekistiem
    Padomā – vai nav joki – joku lugu varētu taisīt – Rokpelnis uzraksta grāmatu Muzejs. Metaforās un dzejā izstāsta , kā kļuva par klaudzinātāju un kā izzaga NMM kolekciju. Vispārējs klusums – pēkšņi visi izliekas par beigtām pelēm . Nu Kristus dzejnieku neliek mierā un Rokpelnis oficiāli paziņo, ka ir bijis klaudzinātājs .
    Nu vētra ūdensglāzē
    Varonīgais Jundze paziņo, ka drīzāk kļūs par pavļiku morozovu un nodos māti, nekā ļaus darīt pāri dzejniekam Rokpelnim – nekādu raganu medību nebūs ! Āmen!

    Jādomā , ka ROKPELNIM jau vilka uz raudienu, bet kad publiskoja šos maisus un viņa tur nebija …. saki, kā Tu domā , kā viņš jutās? Zini, kā tajos krimiķos – notiek slepkavība , vainīgais iet ziņot uz policiju, bet līķis pa to laiku pazūd.
    Nu – vai nav joki ?

    Eh, Ati, Ati …

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    Atis Priedītis > Drosma97 30.09.2019. 19.06

    Es ceru uz labu turpinājumu. Murgs ilgi izdzīvot nevar. Jau ir pirmie pozitīvie signāli. Vēl gan nedaudz jāpagaida.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Drosma97 30.09.2019. 23.33

    Pavļiks Morozovs nodeva tēvu un, visticamāk, viņu kāds sakūdiīja – nu nevarēja reālajā pasaulē zēnam 14 gados būt ideoloģiskā pārliecība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 30.09.2019. 23.15

    Izklausāties pēc konspirologa. Lai kaut ko pierādītu, ar murgiem par ”psihotronajiem ieročiem” (kuru patiešām nav) un žēlošanos, ka jūsuprāt vainīgie neatzīstas, ir par maz. Starp citu, civilzētās valstīs atzīšanās vai neatzīšanās vispār nav vainas rādītājs…

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 07.58

    Dīvaini – par psihotroniem ieročiem internetā ir ļoti daudz publikāciju. Vai tiešām Jūsuprāt tie ir tikai izdomājumi un fantāzijas. Bet kā zināms nav dūmu bez uguns. Varbūt kaut kad to eksistence tiks atzīta arī oficiāli. Es drīzāk gaidu nevis kāda atzīšanos bet gan iespēju par visu vienkārši izrunāties. Šobrīd man tādas iespējas nav. Nu nevaru es tā vienkārši doties teiksim, pie R.Paula un sākt viņu izprašņāt. Tas būtu jādara žurnālistiem. Tikai kā man rakstīja E.Veidemane – Nevienu tas neinteresē un salīdzinot ar Paulu es neesmu “Nekas”.

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 01.10.2019. 16.43

    Nevis manuprāt, bet par to liecina fakti. Neviens nav šos ieročus ne turējis rokā, ne nofotografējis, ne bijis tos ražojošā rūpnīcā, ne publicējis rasējumus vai vismaz darbības principa shēmu. Bet internets tāpēc arī ir radīts, lai tur muļķības publicētu.
    Šobrīd jums nav viena – spējas piedāvāt tēmu sarunai. Nu nevarat aiziet pie Paula, viņam nebūs interesanti ar katru konspirologu tukšas fantāzijas apspriest. Un arī žurnālists nevar lauzties svešā īpašumā un pratināt visus. Pat policijai vajag orderi, lai ieietu pie cilvēka, un pat izmeklētājam cilvēks drīkst neatbildēt. Kāpēc jūs domājat, ka jums vai žurnālistam ir vairāk tiesību nekā izmeklētājam, bet cilvēkam brīvā sabiedrībā ir mazāk tisību nekā aizdomās turētajam?

    0
    0
    Atbildēt

    2

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 16.46

    Un vispār sarunai tikai tad ir jēga, ja sarunas rezultātā divi var par kaut ko vienoties, kaut ko noskaidrot. Ja jums ir jau pirms sarunas gatavs viedoklis un jūs pie tā paliksiet, pat dzirdot 1000 atspēkojumus, tad jāda jums vajadzība ar kādu runāt un kāda citiem vajadzība runāt ar jums?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Atis Priedītis > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 17.20

    Tāpēc jau man vienīgais variants ir visu publicēt kā savas atmiņas. Un tā kā pretējā puse klusē, tad manas atmiņas ir vienīgā liecība. Dīvains paradokss.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 01.10.2019. 17.46

    Liecība ir tas, ko dod tiesā, apstiprina ar zvērestu un par ko melošanas gadījumā iestājas atbildība. Tas ir no skolas tiesību kursa, pārējo jautājiet advokātam.
    Nevienai pusei nav pienākuma komentēt jūsu apgalvojumus, tāpat kā jums nav tiesību nevienu pusi pratināt.
    Vēl labāk – publicējiet burlakromānu. ”Kīīījāāāā!!!” iebrēcās komponists, ar vienu spērienu ietriecot VDK majora žokli papēdī. Pārējie čekisti veicīgi manījās uz izeju, nu viņus, tos pagrīdes karatē klubu apmeklētājus…

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 17.50

    … ja lemsiet par burlakromānu – 50. kalibrs nozīmē nevis 50 mm, bet collas daļas, apmēram 11, komats, aizmirsu cik mm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 01.10.2019. 16.56

    Un kas Veidemane tāda ir? Kāpēc lai viņa būtu lielpratinātāja ar absolūtām tiesībām nopratināt jebkuru par jebko, tāds tiesnesis Dreds bez šaujamā? Kāpēc Sandra Veinberga domā, ka ir absolūtās patiesības nesēja un nemaldīgāka par pāvestiem, kuri, kā zināms, reizēm kļūdās? Nekā nebija kundzītes, jūs dzīvojat demokrātiskā sabiedrībā, kur tiesības ir nevis jums vienām, bet visiem un ne tikai slavens komponists, bet jebkurš vidusskolnieks drīkst jums nepiekrist vai iebilst un drīkst ar jums nerunāt, ja piesienaties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > Atis Priedītis 02.10.2019. 11.36

    Ar šim metodēm esmu iepazinies pirms 11 gadiem, dzīvojot Zolitūdē. Latvijā joprojām saimnieko šie VDK aģenti. Lai kaut ko mainītu šeit ir jāsaprot, ar ko nāksies cīnīties. Tai jābūt nevis Atmodai vai demokrātiskai kustībai, bet pilnvērtīgai Pretestībai.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > Svešinieks 02.10.2019. 12.12

    Pirms 11 gadiem bija 2008. gads, tātad, bravūrīgais pretestības varoni, uzstājoties ar bezaargumentu apsūdzībām jū pats riskējat tikt atzīts par vainīgu apmelošanā. Rēgu apkarotājiem un raganu medniekiem par nelaimi, mums ir tiesiska valsts, kurā tiesu spriež tiesa, nevis komentāru spītnieki.
    Un vispār, biedri tukšvārži, jūs tuvākajā laikā riskējat palikt bez darba. No neatkarības atjaunošanas ir pagājuši 28 gadi, tātad 50-gadīgo paaudze jūs, makartisma varoņus, jau var pasūrtīt ar rupjībām, nesākot atbildēt uz jūsu fantāzijām. Šodienas 50-gadīgajiem PSRS pēdējos gados bija 20, tāka apmelot viņus ir jau neiespējami.
    Visa šī ķīvēšanās ap nepierādāmiem apgalvojumiem var būt vai nu no ķēdes notrūkušu padomju cilvēku takošana (tādu bļāvēju netrūka jau 1980. gadu beigās un viņu ieguldījums neatkarības atjaunošanā ir pilnīga nulle) vai varbūt tomēr apzināta uzmanības novēršana no reālām lietām, tas ir, hibrīdtrollinga paveids?

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Svešinieks > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 10.10

    Cik es atceros, kartīte ar Latvijas AT priekšsēdētāja uzvārdu tika atrasta VDK arhīvos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 02.10.2019. 12.50

    Nevis ”oficiāli nav psihotrono ieroču”, bet vispār nav tādu. Ne oficiāli, ne neoficiāli. Un nekad nav bijis. Labākajā gadījumā ir pētīts, vai pastāv paranormālas parādības, bet pētījumu reultāts bija pilnīga nulle.
    Starp citu, Džeimsa Rendi fonds joprojām piedāvā miljonu amerikāņu dolāru katram, kas parādīs kādu ”paranormālu” spēku pastāvēšanu. Kāpēc jums kārtīgi nenopelnīt, uzbūvējot kaut vai vienkāršu tāda brīnumieroča versiju un parādot to ekspertu komisijai, biedri konspirolog? Tā vietā lai melotu un ar saviem meliem diskreditētu tos, kas patiešām cietuši no padomju represijām?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 17.28

    Fakti sakauj viltus upuru melus. Konkrēti par Lihtenbergu nekas nav aizliegts un ir pavisam droši zināms, kādas pretenzijas pret viņu bija režīmam, bet viņa pēdējos brīžōs neviens viltus upuris klāt nav stāvējis un tāpēc nevar neko par tiem pilnīgi droši apgalvot. Variantu ir daudz – radošā krīze/neizturēts pārbaudījums ar slavu un skaistu dzīvi, iepriekš notikušu ”audzinošu pārrunu” rezultātā pieņemts lēmums, ziņa par drauga arestu un no tās izdarīti secinājumi vai jebkuru/visu iepriekš nosaukto faktoru summa. Tā kā mums te ir tiesiska valsts, nevis linčotava, tad iedarbojas seno romiešu tiesību princips ”in dubio pro reo” – ja ir šaubas, tātad nav pierādīts. Tieši tas pats ar Podnieku, neviens konspirologs vai interneta trollis nav tur klāt bijis un nevar neko pierādīt. Tātad nepierādīti apgalvojumi, bet, ja konspirologs iespītējas, tad jau meli. Nepārbaudāmu versiju uzdošana par pierādītiem faktiem arī ir meli un jums, konspirologi, ir paveicies, ka ar jums nestrīdas kāds PSRS apoloģēts, viņš jūsu melu versijas sakautu, atmaskotu un nesaudzīgi izsmietu, neaprobežotos ar secinājumu, ka nepierādīts ir nepierādīts.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 03.10.2019. 13.50

    Cik es atceros, jūs pats neesat atskaitījies par savu dzīvi PSRS laikā, lielais atmaskotāj un naida runas šovmeni. Kas bijāt jūs – nacionālo partizānu grupas komandieris vai vismaz par aizliegtu uzskatu izteikšanu tiesāts disidents?

    0
    0
    Atbildēt

    0

QAnon 28.09.2019. 18.27

It kā jau nomazgāt var, lai vizuāli izskatītos pēc cilvēka, bet no krievu impērastu smakas nekādi nevar atbrīvot.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 27.09.2019. 08.25

Čekistu propaganda.
Bez čekistiem Atmodā mums būtu vismaz Igaunijas labklājība.

+7
-4
Atbildēt

1

    PukitisLaunitis71 > Drosma 30.09.2019. 23.26

    Ar profesionāla līmeņa vaimanoloģēšanu komentāros jūs vēl dzīvojat pārāk labi

    0
    0
    Atbildēt

    0

vvilums 26.09.2019. 22.41

Valsts patriots noteikti iestātos par valsts valodu, un skolās latviešu valodā bija jānotiek mācībām jau pirms 30 gadiem. Ne fizikas, ne ķimijas skolotājas krievietes nav idiotes, lai nevarētu savu priekšmetu pasniegt latviski jau toreiz, kur nu vēl šodien, un Latvijas valsts patriotam nav ko svinēt 9. maijā, jo šajā datumā 1945 g. sākās jauns, bezcerības pilns Latvijas valsts okupācijas un nebrīves periods, neskatoties uz to, ka šajā datumā tika sakauts viens pasaules ļaunums , otrs ,vēl briesmīgāks ,- tai brīdī palika visvarens un savus nedarbus varēja veikt netraucēti nežēlīgi vēl 50 gadus.

+7
-1
Atbildēt

0

Atis Priedītis 26.09.2019. 11.26

Mēs šobrīd esam 30!
Pēc Kangera komisijas datiem, cilvēki, kuri šobrīd ir dzīvi un kuri tika 80.to gadu beigās vajāti ar psiholoģiskā terora metodēm, ir 30. Viņi ir savas liecības snieguši, bet tās nedrīkst publiskot, jo vajāšanu pasūtītāju un organizatoru vidū bija arī šobrīd ļoti populāri un slaveni cilvēki.

Mēs palikām dzīvi atšķirībā no tiem, kuri gāja bojā – pašnāvības, nervu sabrukums, “nelaimes gadījumi”. Tie ir skumji un traģiski stāsti, bet tos tiešām nedrīkst atklāti publicēt. Es gan to savās divās izdotajās grāmatās esmu izdarījis un saņēmis apmēram šādu slavenu cilvēku novērtējumu – “Nevienu tas neinteresē”. Bet mēs tomēr esam un visu viņu vārdā es publikācijas turpināšu.

+4
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Atis Priedītis 26.09.2019. 14.12

    tā ir tikai lietas viena puse –
    otra puse ir tā, ka mūs turpian baidīt, ka čekisti kārsies un šausies nost , jo nupat sākušās raganu medības – parādiet – kur ir tie raganu nomedītie nabaga stukačotāji?

    nosauciet vienu tiesas procesu, kurā čekas klaudzinātājs nebūtu atzīts par nevainīgu
    sāksim vispār ar to, ka Latvijas valstī līdz šim tāda iespēja aizstāvēties no pagātnes ir tikai čekistiem un čekas klaudzinātājiem
    čekas upuri klusē – atbildiet- kāpēc – pareizi – tāpēc ,ka tiesu sistēma, valsts sargā varmākas – nevis upurus

    kad Dundagā bija protesti – ievērojāt – lidz zobiem bruņoti specvienību puiši ar gariem stekiem bija vairāk kā protestētāji –
    par to , protams, klusums – par Maskavu -protestiem tur var teikt, ka info bāza mums iekšā pa abiem galiem –

    tūlīt būs 11. novembris , tad 18. novembris – un visi tie nolādētie maukas atkal laistīs savas krokodiļa asaras un lepni sazagušies sēdēs pirmās rindās ar bezmaksas ielūgumiem

    maukas – prasti maukas – nekas vairāk

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    PukitisLaunitis71 > Atis Priedītis 30.09.2019. 23.25

    Es pieņemu, ka 1980. gadu beigās cilvēku, kas atradās ļoti grūtās situācijās, cieta neveiksmes, strīdējās un nevarēja panākt savu, bija tūkstošiem. Tāpat kā viņu bija tūkstošiem jebkurā desmitgadē un jebkurā valstī un ir šodien. Kur te būtu jāmeklē ”terors un VDK”? Un, ja jūs ”nedrīkstat publicēt liecības”, kāpēc netraucēti publicējat tukšvārdīgus pārmetumus (klačas)? Varbūt tādu liecību, ko jūs un tie pārējie 29 varētu publicēt, nemaz nav?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 19.21

    Ja jūs kaut ko saprastu no liecībām, tad zinātu, ka ”pasūtījuma lietās”, piemēram, slepkavībās, izpildītājus vēl atrod, ar starpniekiem jau sarežģīti, bet pasūtītājus praktiski nekad. Laikam tāpēc jūsu varenie ”liecinieki” arī klusē, lai nebūtu jāatbild par bezargumentu apsūdzibām, t.i. apmelošanu.
    Nav arī skaidrs, kāpēc valsts varai kuras rīcībā bija 1001 superiedarbīgs paņēmiens, no lietām par pretpadomju darbību līdz sodiem, piemēram, pa partijas līniju (ar visām no tā izrietošām sekām) būtu njāķeras pie kaut kādu lētu kašķu organizēšanas. Starp citu, eksistē tāda grupa – uz konfliktiem tendētie. Vai gadījumā neesat viens no viņiem?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 12.14

    Jebkurā pasaules valstī protestus novēro policija (kaut vai tāpēc, lai novērstu iespējamus protestētāju masu kautiņus ar antiprotestētājiem) un policisti dienesta pienākumus pildot nēsā ieročus Ir jābūt štata štata trollim, lai to nesaprastu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 12.39

    Publicēt drīkst visu, tikai jūs paši labi saprotat, ka tad jums būs jāpierāda (tiesā, kā lieciniekiem, kuriem pašiem iestājas atbildība par meliem) ka ”populārā persona” būtu pret jums kaut ko ”organizējusi”. Otrkārt, jūsu raganu medību kampaņai acīmredzami trūkst sabiedrības atbalsta. Tāpēc arī nekas vairāk par idiottrollingu (ir tāds termins) karojošajiem makartistiem, tukšo saukļu kliedzējiem un nepierādāmu lietu (Lihtenberga, Podnieka utt.) apcerētājiem neizdodas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.09.2019. 09.47

“Pie sienas viņu,nošaut !”-

Nu nekas nav beidzies – lūk, mans stāsts . Pat īsti netaceros vai digitālās tv vai Nacionālā teātra sakarībā , bet žurnālā IR bija runa par Ojāru Rubeni. KOmentāros es izteicos ļoti skarbi – ka lūk, mūsu īpašumi tiek izpārdoti kremļa investoriem, bet mūsu valsts un kultūras iestādes vada čekas klaudzinātāji. Un tādā garā – ar visiem bļedj un urrā

Tai pašā vai nākošajā dienā iegāju FB – man ziņa mesendžerī – ar apmēŗam tādu tekstu – tu domā, ko tu raksti komentāros? Tev dzīvot apnicis? Līdz 50 gadiem nodzīvot negribi? Tev par saviem bērniem nav bail? Uzreiz metos pētīt, kas ir autors, bet tāda nav. Nekautrējos – paaicināju talkā kolēģi, jo neesmu pati veiklākā ar tehnoloģijām. Nav tāds fb reģistrēts. Nu labi.
Ja tā tad, tā – un uzrakstīju atbildē – tādu tekstu – ka ja man vai maniem bērniem vai bērnu bērniem tevis un tavu līdzzinātāju – čekas assinsuņu dēļ nokritīs kaut matiņš no galvas – tu elles izdzimimums septiņās paaudzēs stāvēsi pie savu bērnu kapiem un raudāsi. Nepietiek ar tiem noziegumiem, ko esi nodarījis – vēl te man draudēsi – neceri – uz mani neceri.
Tad darbojos pa savām lietām, bet izdomāju, ka nē – nevajag to tā atstāt – vajag nosūtīt ziņu fb , ka man lūk , tā draud un izprintēt un uzrakstīt iesniegumu policijai. Galu galā – tie bija reāli draudi man , bet galvenais bērniem
Bet- tavu brīnumu – iegāju atkal fb un gan čekista teksts, gan mans teksts no mesendžera bija izdzēsts. Nu nebija vairs. Kā Bulgakova M&M – vieni nelabo redz, citi neredz. Lec kaut uz eža. Saucu atkal to pašu kolēģi, lai palīdz man saprast – vai nav manu pirkstiņu kļūda uztraukuma dēļ. NU NAV – NAV NEKĀDA TĀDA TEKSTA MANĀ MESENŽERĪ.

Es nezinu, kas to draudu ziņu fb mesendžerī man rakstīja, nezinu. Ojāru Rubeni piesaucu tikai tāpēc, ka tai dienā komentāros es biju viņu kā čekas klaudzinātāju saukusi vārdā un izteikusi domu, ka tādus cilvēkus nevajadzētu likt amatos. Es tā domāju joprojām . Nekādā gadījumā neapgalvoju , ka tas bija viņš vai viņa aizstāvji, bet ka tie nāves draudi man tika izteikti fb saistībā ar manu viedokli par viņu – to gan es apgalvoju

30 gadus pēc Atmodas

+6
-6
Atbildēt

1

    murrey > Drosma 27.09.2019. 01.11

    Nezinu, kā ar klaudzināšanu, bet bez Labvakara, varbūt, arī atmodas nebūtu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > murrey 27.09.2019. 08.22

    Tas ir kārtējais čekistu mīts,ko paši čekisti un viņu kalpi turpina uzturēt dzīvu.
    Tāds pats mīts,kā tas ,ka atverot čekas maisus sāksies raganu medības un būs pašnāvību vilnis. Kur tas ir?

    Igaunija mums ir 100 gadus priekšā,pirmkārt,jau ir apturēta b
    negatīva demogrāfijas līkne.
    Par labklājību nemaz neminot.

    Un pirmā atšķirība ir tā,ka Igaunijā Atmoda notika bez čekistiem un komunistiem un otrā atšķirība ir tā,ka notika lustrācija, trešā – ka čekas cilvēki netika pieļauti amatos.

    Atgādinu par interviju ar LU rektoru Lāci,kurš stāstīja par premjeru,čekas kalpu,kurš viņu šantazējis esot amatā. Lai dabūtu no LU ēku, hotel Rīga,ar kuru tagad miljonus pelna NVS investors……kaut gan novēlējums jau bija cits….

    Mīti un runas par labajiem čekistiem ir tikai pašu čekistu interesēs. Ja tā nebūtu ,mēs būtu vismaz pusceļā uz Igaunijas labklājību.

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > Drosma 30.09.2019. 23.30

    Raganu medības ir jau sākušās. Tikai tie mednieki tādi neprofesionāli. Bet draudētāju komentāros vienmēr ir pieticis. Iesaku nekomentēt ar to pašu vārdu, kas ir jūsu profilam,

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 01.10.2019. 17.09

    Katram laikmetam savi mīti. Tātad Igaunijā vispār nepastāvēja padomju vara un padomju likumi? Un kur mums ir tie šausmīgi bīstamie “čekisti”, kas vispār ir Ļeņina laika termins? Viens pēc profesijas jurists, saistīts, cik saprotu, ar OBHSS (padomju ekonomisko policiju). Otrs komandējis robežsardzes kuģi, kurš skaitījās, tāpat kā visa robežsardze, pakļauts VDK (statistiska mānīšanās, lai PSRS varētu turēt lielāku armiju – robežsardze ir karaspēks, bet armijas statistikā neuzrādās, jo skaitās VDK, bet iekšlietu karaspēks arī armijā neuzrādās, jo skaitās iekšlietu ministrija.) Un te vēl kādi vārdā nenosaukti, par kuriem tiek klačots, bet faktu nav. Pēdējais laiks uzrakstīt vienu normālu lielformāta darbu, par VDK, līdzīgu tiem, kas ir par leģionāriem vai mežabrāļiem. Interneta diskusijas ne tikai neko nedod fsktu noskaidrošanā, bet ir kontrproduktīvas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    PukitisLaunitis71 > PukitisLaunitis71 02.10.2019. 12.17

    Biedri apmelotāj, kāpēc jebkurš jums nepatīkams teksts uzreiz ir ”čekista” rakstīts? jūs te ļoti daudz atļaujaties unnekādu vainu nejūtat, kāpēc tad cits nevarētu uz jūsu emocionālo komentāru atbildēt tikpat emocionāli un uzskatīt, ka rīkojas normāli? (protams, ja visa šī sarakste vispār ir notikusi un par to netiek melots).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.09.2019. 09.30

Raudsep , KOsteņcka? – jums ir sirdsapziņa?

Ko mums sludina Kosteņecka – ka lūk, čekas maisus nedrīkst atvērt, jo tad Neatkarīgas Demokrātiskas Latvijas valsts tiesu sistēma un sabiedrība ar čekistiem un čekas klaudzinātājiem izrīkosies tāpat kā noziedzīgais VDK
citiem vārdiem – Raudseps un Kosteņecka cēli pasludina, ka padomju okupācijas represīvais režīms un Latvijas Republika ir viens un tas pats

Lūk, kārtējais apstiprinājums tam, ka Atmodu vadīja un šodienas Latvijas valsti vada čekisti, komunisti un viņu tiešie kalpi čekas klaudzinātāji.

Marina KOsteņecka, paskaidrojiet, kā tas nākas, ka jūs pretendējiet uz inteliģentas dāmas stautusu latviešu un krievu sabiedrībās, bet jūs uztrauc tikai komunistu, čekistu un čekas klaudzinātāju bērnu un bērnu bērnu liktenis? Kā tas nākas ,ka Raudseps – takšu par gudru vīru sevi tur – ka tas nākas , ka RAUDSEPS nepajautāja, bet ka tad ar tiesībām uz taisnīgumu, kā dzīvot čekistu un komunistu upuru bērniem un bērnu bērniem ?

vecās komunistes skulme un zālīte un viņu bērni un bērnu bērni zeļ plaukst

valsts par šīm gādā miljons dažādos veidos – dzīvojās pa mājām un savrupmājām ceļo, saņem vienu balvu pēc otras – dzīve izdevusies

mana mamma un mans tēvs abi bija no represēto ģimenēm, ar aizliegumu dzīvot Rīgā un netika pielaisti studijām augstskolā

apmēram pirms 15 gadiem es paņēmu brīvu dienu un savā mazpilsētā aizgāju noskaidrot , kāpēc manai mammai ar 44 gadu stāžu un 5 bērniem – visiem augstākā izglītība, visi strādā maksā nodokļus, pensija ir 228 ls –
vispirms jau vajadzēja redzēt to valsts iestādes darbinieci – karalienes balsī man augstprātīgi prasa vai tad tik jauna un jau strādāt negribot. Nu es tādā pašā tonī pateicu, ka gribu noskaidrot , kāpēc manai mātei ir tik maza pensija , vai valsts iestādes darbinieki nav pielaiduši kārtējās kļūdas – izrādās nē – esot pārtrauktais darba stāžs – un ar paēdušas čūskas smaidu sejā darbiniece noteica, lai nu bērni arī uztorot mammiņu

čekistu- komunistu mauku un suteneru valsts – zemiskie lopi – komunistus turpina godāt un slavināt, kamēr to upurus – spārda un mīca un zombē acis nemirkšķinot

+5
-12
Atbildēt

1

    PukitisLaunitis71 > Drosma 02.10.2019. 17.30

    Fakti sakauj FSB troļlā melus. 1. Viltus upurus. 2. Viltus upura meli sabiedriskā vietā tiks neizbēgami atmaskoti , Satversmes 100. pants dod tādas tiesīubas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam