Kā pedagogiem sākt sarunu ar skolēniem par kibermobingu, integrējot to mācībās?
1Saistītie raksti
Apcere /
24. aprīlis
Mūžīgās jaunības noslēpums
Viedoklis /
19. aprīlis
Kas patiesībā kavē skolēnus sasniegt labākus rezultātus matemātikā?
Viedoklis /
18. aprīlis
STEM nozare Latvijā: ar cerību nepietiks – jāinvestē cilvēkos
Viedoklis /
15. aprīlis
Ko mēs sagaidām no skolām?
Viedoklis /
10. aprīlis
Izpratne par STEM nozīmību Latvijā ir, ar īstenošanu – sarežģītāk
Komentāri (1)
Jānis Lakijs 11.09.2019. 09.09
Sākumā nesapratu, kāpēc centrālais curiku orgāns aicina: “Iekodod pirkstā!”
Tad atradu šo rakstu
https://www.delfi.lv/calis/jaunumi/iekod-pirksta-uzsak-iniciativu-cinai-pret-kibermobingu-bernu-vidu.d?id=50425379
un tur izlasīju:
“Piemēram, lai nepateiktu ko lieku vai aizvainojošu reālajā dzīvē, mums bieži nākas “iekost mēlē”. Lai nepateiktu ko lieku vai aizvainojošu virtuālajā dzīvē, mums nākas “iekost pirkstā” – tajā pašā, ar kuru spiežam “sūtīt” vai “apstiprināt” pogu. Tieši tāpēc esam uzsākuši iniciatīvu “Iekod pirkstā!”, kuras laikā pievērsīsim sabiedrības uzmanību kibermobingam, jo apturēt to varam tikai kopīgiem spēkiem,” saka Kaspars Buls, “Bite” vadītājs.”
Tagad skaidrs, ka ne Kasparam Bulam, nedz centrālā curiku orgāna redaktoriem nav jēgas par latviešu valodas frazeoloģisma “kost pirkstos” nozīmi.
Bet to atrast nav grūti:
“Kost pirkstos (arī pirkstā) — ļoti nožēlot ko izdarītu, kas nav vairs labojams.”
https://www.vardnica.lv/svesvardu-vardnica/k/kost
0