Kāpēc samazinās bioloģijas mācību stundu skaitu?
3Saistītie raksti
Viedoklis /
22. aprīlis
Augstskolu konkurētspēja mākslīgā intelekta laikmetā – pastāvēs, kas pārvērtīsies
Viedoklis /
18. aprīlis
STEM nozare Latvijā: ar cerību nepietiks – jāinvestē cilvēkos
Viedoklis /
15. aprīlis
Ko mēs sagaidām no skolām?
Vēsture /
7. aprīlis
«Bagātnieks priekš vispārības»
Komentāri (3)
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.40
Žēl, ka nepastāv iespēja rediģēt savu komentāru. Rakstīju steigā.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.34
Iepriekšējais komentārs tika rakstīts steigā, to nerediģējot. Palaboju. MG. Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšana sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglākais organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.31
Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšanas sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglāko organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0