Kāpēc samazinās bioloģijas mācību stundu skaitu?
3Saistītie raksti
Viedoklis /
21. novembris
Kāpēc vilcinās ar lēmumu par jaunā izglītības finansējuma modeļa ieviešanu?
Ārpolitika /
20. novembris
Ticot uzvarai.* Vislabākajā skolā
Viedoklis /
18. novembris
Skolotāji – vecāku draugs, nevis ienaidnieks
Viedoklis /
15. novembris
Vai nākotnēšana spēs pavirzīt publiskā un privātā sektora sadarbību?
Viedoklis /
13. novembris
Kā zinātne palīdz mācīt un mācīties?
Komentāri (3)
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.40
Žēl, ka nepastāv iespēja rediģēt savu komentāru. Rakstīju steigā.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.34
Iepriekšējais komentārs tika rakstīts steigā, to nerediģējot. Palaboju. MG. Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšana sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglākais organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0
Mihails Gorskis 29.05.2019. 22.31
Plānveidīga dabaszinību cikla mācību priekšmetu sistēmas iznicināšanas sākas ne jau vakar, bet krietni ātrāk. Piemēram, priekšpēdējās reformas (kad tika pasludināta dabaszinību mācību priekšmetu prioritāte) rezultātā ķīmijas stundu skaits vidusskolā tika samazināts no 7 stundām nedēļā līdz 6 (tika “nogriezta” 1 stunda 12. klasē, kad jāpaspēj ne tikai apgūt ne jau vieglāko organiskās ķīmijas komponenta saturs, bet arī jāpaspēj sistematizēt būtiskākais no visa skolas ķīmijas kursa, lai absolvents izietu no skolas sienām ar kaut cik strukturētu materiālās pasaules uzbūves kopainu.
0