Izglītības ministre Šuplinska: centralizētais eksāmens nav vienīgais kvalitātes kritērijs
4Saistītie raksti
Viedoklis /
12. marts
Kā panākt noturīgu Latvijas tautsaimniecības izaugsmi? Cilvēkkapitāla spēcināšanas ceļš
Viedoklis /
29. februāris
Jaunas iespējas darbinieku piesaistei un motivēšanai
Viedoklis /
27. februāris
Tiltu būvēšana starp augstskolām un industrijas uzņēmumiem – visiem izdevīga sinerģija
Komentāri (4)
fzss 28.02.2019. 13.48
jaunātnei vajaga lielāku intelektu attīstošu slodzi, tad būs gan labums pašiem, gan neatliks laika un enerģijas visādām ļaunām glupībām !
0
J.šveiks 08.02.2019. 19.48
līdz šim gudrāks izglītibas ministrs par Ķīli nav bijis un diezvai būs
0
Kamielis 08.02.2019. 18.12
Laba intervija par visai sarežģītu tēmu.
Būtu jau labi, ja ministri pārredzētu savas darbības laukumu, un tas nav viegls uzdevums.
Skolu problēma atduras nevis kompetencēs, bet pašvaldībās – ekonomiski nevarīgās, tukšās iestādēs, kas bezjēdzīgi un nekontolējami trallina nodokļu naudu pamatā savām un pietuvināto vajadzībām.
0
fzss 07.02.2019. 15.37
1. eksaktās, ražojošās , jomas ir saistitas ar matematiku, fiziku, ķīmiju , un no tām atvasinatajām nozarēm, kuras pamatu pamata ir veidojusi vīrišķi- abstraktā domāšana ! bet kas mums skolā ir ? emocionāli domājošās sievietes, kas ir topošo vīriešu domāšanas un psihes sabojāšana.
2. mūsu izglitības dāmām ir paniskas bailes no patiešām plaša intelekta-padumjo laiku sekas ???
3.totāla tumsonība biznesa sfēraas izglītībā…
0