Karalis ir miris; lai dzīvo karalis?

117

Komentāri (117)

Atis Priedītis 11.10.2018. 07.16

Viens no variantiem kā piespiest cilvēku kļūt par paklausīgu komunistiem, bija tam uzrīdīt VDK aģentus un stukačus. Prasmīgi organizējos vājāšanas izmantojot psiholoģiskā terora metodes, upuris tika novests līdz stadijai – vai nu mirt (pašnāvība vai sajukšana prātā) vai iet un pašam pieteikties un apsolīt laboties (kļūt par stukaču). Šo faktu komunisti joprojām slēpj un apgalvo, ka nekas tāds nav bijis.

Ļoti liela daļa cilvēku ar pretpadomju uzskatiem tika apstrādāti tieši tā. Vajāšanas bija tiešām ļoti nežēlīgas. To visu izturēt bija gandrīz neiespējami. Un plus, fakts, ka centīgākie vajātāji un vajāšanu organizatori bija tie, kuriem kaut kādu iemeslu dēļ bija izveidojies personisks konflikts ar vajāto cilvēku. Un pats briesmīgākais – vajātajam tika iedvests, “Ja tu nepakļausies, smagi cietīs tev kāds ļoti tuvs cilvēks”.

Izejas patiesībā nebija nekādas. Tikai divi varianti – pakļauties un kļūt par stukaču, vai arī sabrukt: izdarīt pašnāvību vai nonākt psihiatriskajā slimnīcā. Tāda ir patiesība par 80.to gadu vajāšanām. Bet oficiāli nekas tāds nav bijis. Visi masu mediji apgalvo, ka 80.to gadu vajāšanas ir tikai meli un fantāzijas. Un lielākie cietēji ir tieši stukači.

0
0
Atbildēt

0

andrejs 10.10.2018. 16.30

Jūs izsakāt abstraktus pārmetumus. Bij tāda krievu filmaSļedstvije vedut znatoki: Jesļi kto-to, gde ņibudj, kogda to…
Es tā nedaru.
Vēl jūs gribat, lai Jūsu vietā runā Pauls. Komiski.

0
0
Atbildēt

2

    tonijs > andrejs 10.10.2018. 16.32

    andrejs nojūdzās :(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Atis Priedītis > andrejs 11.10.2018. 14.29

    Un kā Jūs domājat – kuram pirmajam uzdos jautājumus. Atbilde – tieši Paulam. Viņš par visu notikušo zina vislabāk. Gan par aizliegtajiem komponistiem, aizliegtajām dziesmām u.t.t.
    Un skaidrs arī tas, ka Pauls klusēs vai arī visu noliegs. Un Latvijas tauta kā nikni suņi metīsies virsū, tam kurš kaut ko tādu ir uzdrošinājies Paulam pajautāt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 10.10.2018. 13.58

https://www.la.lv/viktoram-aicinajums-uz-bezmaksas-veselibas-parbaudi-beidzas-ar-milzu-paradsaistibam

Jelgavnieks Viktors saņēma aicinājumu uz bezmaksas veselības pārbaudi privātā veselības centrā, kas beidzies ar milzu parādsaistībām, vēsta TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Viņam pārdesmit minūšu laikā noteikta diagnoze un piedāvāta ārstniecības programma.

Standarta cena ārstēšanās kursam bija 1908 eiro, bet Viktoram dod atlaidi – būs jāmaksā 1399 eiro. Vīrietis atbildējis, ka tādas naudas viņam neesot un pēc pāris minūtēm uz galda jau gulējis kredīta līgums.

Vīrietis to parakstījis un tikai vēlāk sapratis, ka krietni pārsteidzies. Ģimene uzskata, ka viņš apvārdots.

Par tādu naudu jau mašīnu var nopirkt, bet mani jaunu uztaisīt nevar, vīrietis ironiski saka.

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 10.10.2018. 15.00

    Te laikam tomēr valsti nevar vainot, bet paša cilvēka pārsteidzību, lai neteiktu muļķību.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 10.10.2018. 16.15

    Ситуация как с кредитами. Ой, я не прочитал, что я подписал, меня банк обманул. Ну блин…Ну не про 5 евро же речь идет и не 10 лет человеку!

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 10.10.2018. 16.36

    nē – cilvēkam varbūt pateica – nu lūk – tik slikti ar tevi, ka vai nu ārstējies vai pērc zārku –
    tāpāt – par ĀK – tv reklāmā kaut kāda kūku cepēja par cukur saldākā balsī saka – ak – ja man pietrūkst naudiņa – ak – tepat aiz stūra ir ĀK kantorītis – un pietiek uz viņiem paskatīties – viņi aizdod naudiņu un atrisina visas manas problēmas

    paga – ko tā saldā tantiņa nepateica , ka 5 aizņemsies , bet 10 eur jāatdod

    izbeidziet to melošanas un krāpšanas aizstāvēšanu !!!

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 11.10.2018. 10.11

    Ага, и сказали, что прям решение надо принять прям сегодня, потому что завтра уже операция? И показали подготовленный операционный зал?

    То есть прям вот так ни дня не давали прийти домой, прочитать договор, проконсультироваться у других врачей?

    Прям как с пылесосами-если сегодня примете решение, мы вам скидку сделаем, вместо 1400 евро “всего лишь” 1000 евро. А завтра вот уже никак не можем скидку. Человек подписывает, это ж такая экономия, какой он молодец! А нужен ли ему пылесос даже за 1000?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Vahamurka 10.10.2018. 12.51

Vienotība ir visus apčakarējusi.Sadalījās pa trīs partijām un nosauca sevi par jaunajiem spēkiem.
Pareizs aprēķins,lielākā daļa cilvēku neseko līdzi notikumiem,turklāt daudziem vienalga. Polittehnologi aprēķinājuši pareizi.Tagad jāuztaisa JKP+A/P+JV+KPV,un vēlāk varēs piesaistīt Saskaņu.

0
-4
Atbildēt

1

    puika > Vahamurka 10.10.2018. 13.12

    Priekš kam viņiem Saskaņa vajadzīga tādā kombinācijā?

    +3
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > puika 10.10.2018. 13.20

    Viņiem nav vajadzīga, Vahamurkam tā gribētos. Ja viņš nepiederētu pie lielākās daļas cilvēku, kuri neseko līdzi notikumiem, tad zinātu, ka visas viņa minētās partijas ir noraidījušas iespēju sadarboties ar SC.

    +2
    0
    Atbildēt

    3

    tonijs > tonijs 10.10.2018. 13.24

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 10.10.2018. 13.29

    Tikai Bordānam to nevajadzēja tik ātri paziņot, jo tagad NA sajutīsies dikti svarīga un izvirzīs nesamērīgas prasības.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 10.10.2018. 13.36

    Neuztraucies,NA netiks ņemta,tas tik tā,lai parunātos,parādītu labo gribu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 10.10.2018. 13.49

    Varētu,piemēram uztaisīt tādu variantu:KPV dot komandu taisīt kādus mēslus,lai šos pēc kāda laika izlidina no koalīcijas,bet vietā paņem Saskaņu,kura pa to laiku sirsnīgi reklamēta kā īsteni eiropeiska partija.Pa to laiku uztaisīt vēl kādu kompromatu par nacionāļiem,lai tos neņemtu,un ģelo v šļāpe.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 10.10.2018. 13.34

    Tiesa,viņiem pietiek balsu pat bez Saskaņas,tas ir liels panākums.Bet,lai tā riktīgi nostiprinātu kremļa varas leģimitāti,viņiem pamazām jāsāk iesaistīt Saskaņu varā.Varētu sākt ar to,ka vēlētājus vajadzētu pārliecināt-Saskaņa ir kapitāli mainījusies.Priekšā četri gadi,laika ir daudz,lai tik sabiedriskie mediji strādā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 10.10.2018. 14.13

    Я думаю, все проще. НО опасается, что могут не взять в коалицию. Поэтому опять включает уже стандартную пугалку – смотрите, если нас не возьмут, то ЦС возьмут! НЕ сегодня, так завтра. Не завтра, так послезавтра.
    Чтобы напуганное общество еще раз сказало-не берите ЦС, берите хотя бы НО. Но, похоже, его опасения совершенно беспочвенны – Бордан уже не против НО.
    http://www.delfi.lv/news/saeimas-velesanas/zinas/cela-uz-jauno-valdibu-jkp-un-na-sarezgito-attiecibu-vesture-netrauces-sadarbibai.d?id=50476417

    Хотя он летом с Зиле такими “комплиментами” обменялся, что непонятно, как они вместе работать будут

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > kolpants 10.10.2018. 14.26

    Tas ir tikai uzvarējuša karavadoņa reveranss uzvarētam pretiniekam,lai nopelnītu skatītāju ovācijas par diženumu un cēlumu,turklāt dūmu aizsegs,lai parādītu sevi kā sabiedrības vienojošu elementu.Nākošais solis loģiski būs Saskaņas ņemšana koalīcijā ar jau visiem zināmajiem argumentiem-lai pamēģina utt.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > Vahamurka 10.10.2018. 16.17

    У 70 летней дамы спрашивают “почему Вы не выходите на улицу гулять?”
    Она отвечает-это неприлично, там мужчины!
    Ей – ну так они же одетые!
    Она – но под одеждой же они голые!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    puika > kolpants 10.10.2018. 14.49

    Zīle bija tikai uz viesizrādēm uzaicināts. Par premjera vietas izpildītāju tagad nekļūs.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > puika 10.10.2018. 16.20

    В данном случае это детали. После такого обмена. Тем более это же шло и в контексте мнения одной партии о второй.
    А теперь это выглядит так-обе партии поняли, что пахнет реальной властью. И так же поняли, что если будут обе строить из себя обиженных, могут оказаться и за бортом коалиции или в роли младших партнеров. Вот и снова стали дружны.
    Но есть и другая версия-все эти взаимные нападки были по типу как у врестлеров. На потеху публике друг друга обкладывают до матчей, потом красиво якобы борются, а по вечерам мирно дружат, вместе пиво пьют. Хотя там публика это прекрасно понимает, что это просто часть шоу.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    puika > kolpants 10.10.2018. 17.05

    Tās divas konkurē par vienu elektorātu. Izplūkšanos mēs vēl piedzīvosim.

    Zīle bija partijas priekšsēdētājs. Beidzās tas ar TB/LNNK pilnīgu izgāšanos. Ja ne VL svaigās asinis, tad mēs to abriviatūru mēs vairs neredzētu. Tie, kam atmiņa garāka kā zelta zivtiņai, to atceras.
    Zīle var būt ekonomists. Bet nav ne līderis, ne premjers. Mugurkauls par mīkstu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > puika 10.10.2018. 17.33

    Kas tad pēkšņi noticis,mums obligāti vajadzīgi kādi napoleoni valdībā,nevis zinošs cilvēks?

    0
    0
    Atbildēt

    2

    puika > Vahamurka 10.10.2018. 17.58

    Zīle bija Straumes, Birka, Jakrina utml. izvirzīts un atbalstīts cilvēks. Tie tad arī bija īstie partijas vadītāji un lietu kārtotāji. Zīli tas apmierināja.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > Vahamurka 10.10.2018. 20.33

    Tad jau uzreiz liekam akadēmiķi Jāni Stradiņu par Ministru prezidentu, viņš ir vēl gudrāks un zinošāks par Zīli.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 10.10.2018. 23.15

    Labi jau labi,dabūsi savu Gobzemu vai Bordānu ar Urbanoviču pie sāniem.
    Baiba Strautmane:
    Tiem, kam nav 20 min, lai noklausītos visu sprediķi, ziņoju: kpv aicinās uz sarunām saskaņu, šobrīd (!) nepiedāvā iesaistīties valdībā, nekādas (!) līnijas nevelk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > puika 11.10.2018. 14.18

    Неважно, хочет он быть лидером или нет. Сейчас он кандидат. Который до выборов нелестно отозвался о другом, а тот-о нем. И теперь они собираются работать вместе. Значит, или лицемеры или тогда был цирк для избирателя

    0
    0
    Atbildēt

    0

puika 10.10.2018. 00.39

‘’Es nenožēloju, ka biju ar taisnu muguru un man bija nelabvēļi, kas apliecina, ka biju uz pareizā ceļa. Nevienu no nelabvēļiem – kremlistus, kreisos liberāļus un bandītus – nekad neatbalstīšu!”
Dz.Rasnačs

+1
-1
Atbildēt

3

    Sskaisle > puika 10.10.2018. 10.38

    https://www.la.lv/paradniekam-ir-skaidrojums-kapec-nav-ievelets

    Parlamentārietis Imants Parādnieks (VL-TB/LNNK) savu neievēlēšanu jaunajā Saeimas sasaukumā saista ar melu kampaņu.

    “Pret mani vērstā melu kampaņa savu darbu padarīja,” aģentūrai LETA sacīja Parādnieks. Viņš gan bija domājis, ka “labie darbi ģimeņu ar bērniem atbalstam vairāk atspoguļosies novērtējumā”.

    http://jauns.lv/raksts/zinas/300138-paradnieks-pardzivo-neievelesanu-saeima-un-posas-versties-policija-pret-jurasu
    Parādnieks arī plāno vērsties Valsts policijā pret politiķi Juri Jurašu (JKP) saistībā ar “melīgiem apgalvojumiem”. Viņš skaidroja, ka priekšvēlēšanu laikā to nedarīja, jo gatavošanās vēlēšanām bija svarīgāka. Runājot par nākotni, Parādnieks pauda – ejot jau uz vēlēšanām tika definēts mērķis vadīt Labklājības ministriju, lai realizēto Demogrāfisko lietu centra izstrādāto programmu “Māras solis”. “Šis mērķis nav mainījies,” sacīja Parādnieks, kurš ir nacionālās apvienības izvirzītais labklājības ministra amata kandidāts.

    Zaudēt ir jāprot. Manā vērtējumā to pratuši tikai Jaunā Vienotība. Nekur neesmu dzirdējusi vai izlasījusi , kādu JV pārmetumu vēlētājiem. Tikai paldies tiem, kuri tomēr uzticējās un ka ir jāturpina strādāt. Es ļoti novērtēju JV intelektuālo un inteliģento stāju. Es tiešām viņiem ticu – drusku, protams.

    Parādnieks un vispār NA ir populisti. Kāpēc žurnālisti un NA vēlētāji nespēj panākt, ka tiktu publicēti visi finanšu dati, kā pārādnieks iztērēja to naudu 2 milj eur ģimenēm – cik reāli tika ģimenēm, cik nokopa naudas apsaimniekotāji.

    Esmu gatava saderēt uz 100 eur , ka tas nekad nekad nenotiks – t.i. – mēs neuzzināsim detalizētu naudas – 2 milj izlietojumu , jo jau neoficiāli ir zināms, ka par šo naudu tās apsaimniekotāj i ceļoja pa pasauli, lai redzētu !!! – kā citās valstīs cīnās par bērnu labklājību …

    +4
    -2
    Atbildēt

    4

    andrejs > Dusma 10.10.2018. 11.28

    Zaudēt ir jāprot. Manā vērtējumā to pratuši tikai Jaunā Vienotība.
    ——
    “Jaunā” – tas ir joks?
    Te jau Lakijs rakstīja, ka 2/3 no Vecās vienotības čļeniem ir citās partijās. Par ir VV klons, tikai agresīvi liberastisks ar narcisu kā izkārtni pie stūres

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    puika > Dusma 10.10.2018. 11.45

    JV nezaudēja vēlēšanās. Vienu brīdi taču bija tuvu tam, ka netiks vispār iekšā.
    Par izdzīvošanu vēl būs jāpacīnās.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 10.10.2018. 11.58

    es gan domāju, ka zaudēja, k tie nelieši naciķi – par gobliniem kaimiņiem nemaz nerunajot – dabūja vairāk ….

    Vai nebija tā, kā teica Ločmele , ka Vienotības Judins A – bija vienīgais, kurš spēja drosmīgi un adekvāti reaģēt uz to ārprātu, kas bija ap oigarhu šovu?
    Naciki zem galdiem rukšķēja kā rukši – ai labi – man tik lamāties vien gribas , bet – brīnums, ka vēl to gribas –

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    puika > Dusma 10.10.2018. 12.16

    Vienotība pamatīgi zaudēja krietni pirms vēlēšanām, tapēc tagad var būt apmierināti ar rezultātu. Savu sāpi jau paspēja izbļaut laikam. Es gan īsti nesekoju tām peripetijām.

    Vienotība bija tāds krīzes laika risinājums. Šis sadalījums man šķiet dabiskāks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 10.10.2018. 12.22

    Šadurskis: Šajās vēlēšanās sabiedrībai patika populisti, nevis darba darītāji
    /Delfi.lv.09.10.2018/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Dusma 10.10.2018. 13.09

    Parādniekam ir dažādi trūkumi un arī pa skeletam skapī, bet par demogrāfiju viņš domā nopietni. (bez ironijas)

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 10.10.2018. 13.22

    nu izbeidz – domā – bļedj – mums bērni dzīvo pusbadā un badā tur viens jāklis domājot – tu domā, ko tu raksti –

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 10.10.2018. 13.32

    NA tiešām panāca lielākus pabalstus par bērniem. Dusma, turies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 10.10.2018. 13.53

    NEMELO NU ATKAL – NA jeb tomēr visa saeima?
    tu nekar ordeņus tiem, kam nepienākas , ka es saku un es saku!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    puika > Dusma 10.10.2018. 15.00

    Demogrāfija bija viena no VL(NA) prioritātēm, ar kuru viņi gāja koalīcijā.
    Lai cik raibas nebūtu Parādnieka attiecības ar sievietēm, par bērniem viņš gādā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > puika 10.10.2018. 10.50

    otri populisti – es tiešām uzksatu, ka tā melot ir jāprot , ir jābūt amputētai ne tikai sirdsapziņai, bet arī godaprātam

    lūk čakša apgalvo, ka cīnīsies lai visiem būtu pieejami veselības pakalpojumi – un tā viņa stāsta jau kuro gadu, kamēr cilvēki mirst jo talāk par runāšanu ministre nav tikusi

    lūk, mans draugs , rūdīts un lielīgs patriots – izspļauts naciķis – latvju zīmju jostas ap abam rokām, brīnums, ka ap pieri vēl nav uzsējis prievīti
    un visu laiku mani bar, ja sūdzos par Latvijas valsts čekismu = bandītismu. Nu es nepadodos, protams.
    Bet – pavasarī pats nonāca gan ātrajos , gan slimnīcā, gan pēc tam ambulatoriski ārstējās. Bet nu kā tad pats šo valsti lamāja un lādēja! To vajadzeja dzirdēt. Bet es vinu sapratu – viņš pusi no savas lielās algas atdod valstij nodokļos – precīzi nezinu, bet ap tūkstoti tas ir un – kad viņš saslima – viņam pat par marli un smēri , ko viņam lietoja bija jāmaksā – nerunājot par visu citu – sākot ar nepieejamiem speciālistiem ar norīkojumu un uzreiz – tai pašā dienā pieejamiem , ja maksā – bargi utt utjprj
    Labi, viņa ir nauda, viņš strādā un labi pelna, bet ko darīt, ja nav nauda? Atbildu – neko – ej uz mežu – roc bedri un mirsti nost. Ja negribi apgrūtināt tuviniekus – pats ej uz kapiem – skan drausmīgi – bet pasakiet – ko citu darīt, ja nav nauda – ātrie kredīti ? Tiešām?

    sputņik laikam skaitās kremļa ziņu aģentūra, bet es nebrīnītos, ja čakša tā patiešām būtu teikusi – un tas ir drausmīgi, nu tas ir nezinu – vel noziedzīgāk kā vienkārši populisms

    un arī par to būtu jārunā – ja ne tā ZZS un NA milzu propaganda , oligarhu aizmugure ar NRA un DIENU un LTV1 un LR1 – tad viņi noteikti netiktu ievēlēti –

    https://sputniknewslv.com/Latvia/20181009/9615498/latviesi-ar-visu-apmierinati-caksa-paskaidroja-zemo-veletaju-aktivitati-saeimas-velesanas.html

    https://www.youtube.com/watch?v=Gow0O1Ur4LQ

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > puika 10.10.2018. 11.13

    visi politiķi ir gatavi vērsties tiesā un tiesāties – esot gods un cieņa aizskarti un kas tik vel nē

    mani reali terorizēja un apzaga apsaimniekotajs – man Latvijas valsts tiesu sistēma ir nepieejama dārdzības dēļ – es nespēju tiesāties ļoti augsto nodevu dēļ

    un nepārmetiet man , kad es apgalvoju, ka Latvija nav izdevusies valsts – man viņa nav izdevusies, jo nenodrošina man elementāras cilvektiesības

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 10.10.2018. 11.52

    Sametieties un iesniedziet tiesā kolektīvo prasību pret apsaimniekotāju. Vai prasi atbrīvojumu no tiesas nodevām sakarā ar savu mantisko stāvokli.

    “No Satversmes 92.panta un Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību aizsardzības konvencijas 6.panta, kas paredz ikvienam tiesības uz taisnīgu tiesu, izriet ne tikai valsts tiesības, bet arī pienākums atbrīvot trūcīgas personas no valsts nodevas un citiem izdevumiem, lai minētās personas varētu īstenot savu civilo tiesību vai ar likumu aizsargāto interešu aizsardzību tiesā.” https://lvportals.lv/skaidrojumi/247116-kas-un-ka-atbrivojams-no-tiesas-izdevumu-samaksas-2012

    Dusma > andrejs 09.10.2018. 21.33

    es nekad nesaku – nerakstu , ka Latvija ir neizdevusies valsts, es saku, ka Latvija ir čekistu izlaupīta un nomocīta valsts un stipri apšaubu, ka tā spēs atkopties – jo īpaši , ja tā vietā, kur būtu steidzīgi jāglābj ZZS un NA laika bezatbildības sekas – notiek teatrāli šovi. https://ir.lv/comments-page?post_id=372856

    0
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > tonijs 10.10.2018. 12.01

    kā tev nav kauna, tonij:)
    kā tad – sameties … kā tad lūdz ….

    mans draugs saka – nenīdi -es tev sarunāšu – viņam visur draugi arī policijas spicē – bet es saku – nē – principa pēc- ja tik zemu kritīšu pati čekai kurpes laizīšu un rokas bučošu –

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 10.10.2018. 12.07

    jā un tās cilvēktiesību deklaŗācijas vari uzlikt mazmājiņā uz nagliņas , piedod, bet ir zemiski tās piesaukt , zinot to milzīgo IGNORE , kas tām ir Latvijā.

    vispirms ir jāsakārto politiskā vide, mediji, tiesu vara, jāierobežo korupcija, jāatčeko valsts drošības strktūras = pelēkā ekonomika – tad arī cilvēktiesības kļūs pieejamākas –
    leiputrija jau nekur nav un jācīnās ir visur

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 10.10.2018. 12.18

    на самом деле иногда хватает просто общего письма и намека, что в случае чего просто сменим. Но это же надо людей организовывать, что-то делать
    Проще во всем обвинить рижскую думу и тут метать гром и молнию

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 10.10.2018. 13.23

    nu tava rīgas dome jau ir tik dziļā buļļa pakaļā ka nekādas vēstules līdz viņiem neaiziet – konkrēti es domāju divvaldībai – ušakovs – ameriks –

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 10.10.2018. 16.23

    Логично. Это только в воспаленном мозгу бешенной тетки РД должна и имеет право вмешиваться в хозяйственный спор между получателем услуги и оказывающей услугу компанией.
    Как это еще бешеные тетки не стали бомбить РД гневными письмами, что в Максимах на территории Риги продают просроченный сыр-за это же явно должен Ушаков отвечать! Максима же на территории Риги расположена!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 10.10.2018. 15.57

    un nepārmetiet man , kad es apgalvoju, ka Latvija nav izdevusies valsts – man viņa nav izdevusies, jo nenodrošina man elementāras cilvektiesības

    Tad tāpēc Dusma tik bieži dodas ārzemju ceļojumos, nabadzīte…

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 10.10.2018. 16.38

    starp citu – es ceļojumos dodos reizi 100 gados, bet man ir komandējumi , kuros es braucu ļoti labprāt, jo tad maksā komandējuma naudu – bet tev budzim to nesaprast

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 09.10.2018. 16.26

Nekas nemainīsies kamēr mēs netiksim galā ar smago pagātnes mantojumu. Uz meliem būvēta pils nekad nebūs droša. Jo tās stutētājus joprojām varēs aiz aukliņām raustīt tie, kuriem brīva un demokrātiska Latvija ir nepieņemama.

+5
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > Atis Priedītis 09.10.2018. 16.39

    cilvēks bez atmiņas – nav cilvēks -vinš var funkcionēt fiziski , pat var runāt 5 valodās utt, bet bez atmiņas – viņš tomēr vairs ir tikai puscilveks

    tieši tas pats ir ar tautu – tu tikai par sevi raudi, Ati, bet es par visu tautu – ievēro – valsitj ir simtgade – ieklausies vārdos – VALSTS SIMTGADE – kur ltv1 ir raidījumi par vēsturi? tās 15 min atslēgas , kad vidauskis kaut ko gremo mutē un omulīgi runā – nē – tas man ir stipri stipri par maz – tu saproti ? Varas elite mums atņem mūsu vēsturi un mēs klusējam – lūk ….

    nu traki –
    bet, kad tev tā pensijas diena ? :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > Atis Priedītis 09.10.2018. 21.05

    Kā Jums patīk Ķibilda “vēstures atradumi” LTV1?

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > andrejs 10.10.2018. 06.16

    Cilvēki TV šobrīd skatās ļoti reti. Es, atklāti sakot, neskatos vispār. Atklāšu noslēpumu – Ne jau tikai raksti masu medijos veido patiesu vēstures ainu. Ļoti rūpīgi tiek fiksēti un analizēti arī komentāri pie tiem. Dziļi maldās tie, kuri uzskata, ka var publicēt kaudzi ar meliem, un ka tā arī ir patiesā vēsture. Vēsturnieki jau nav muļķi. Viņi ir sapratuši, ka vairāk patiesības ir tieši komentāros.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    andrejs > Atis Priedītis 10.10.2018. 10.55

    Vēsturnieki jau nav muļķi.
    ——-
    Viņi strādā lai izpatiktu pašlaik pie varas esošajiem

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 10.10.2018. 11.27

    tas ir tas, ko populsiti NA gribētu – ka visi viņiem kalpotu tikai viņu – naciķu debilitāti popularizejot, bet laimīgā kārtā tā nav

    Mum ir izcili un godprātīgi vēsturnieki un tieši varas elite – čeistainā tur viņiem uz mutēm savu smago zābaku

    Valsts ceļi vienu pieturvietu vientuļā ceļa posmā taisa par 100 000 eur, bet nauda vēstures popularizēšanai – izzināšanai – nav – kā interesēs tas ir ? protams, naciķu

    īsi sakot – stipri turos lai tevi nepasūtītu rupji un konkrēti

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 10.10.2018. 11.54

    Turamies, Dusma, un jauku dienu! https://www.youtube.com/watch?v=qRqP_pQTXqk

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 10.10.2018. 17.34

    TONIJ, vai tiešām tu klausies šitādu nešķīstu zombēšanu ?
    JĀVĒLAS IR LAI NĀK SAULAINA VEIKSMĪGA DIENA

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 10.10.2018. 12.28

    Mum ir izcili un godprātīgi vēsturnieki un tieši varas elite – čeistainā tur viņiem uz mutēm savu smago zābaku
    ——-
    Tieshi par to es arī uztraucos.
    P.S.Rīt LTV1 būs čekistu meli par Kārli Ulmani (izcilāko latvieti pēc latviešu tautas domām)

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 10.10.2018. 13.24

    naciķi nav un nekad nebūs visa latviešu tauta

    un ulmanis noideva Latviju!!!!
    nodevējs ir ulmanis – ja to nesaproti tava problema

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kolpants 09.10.2018. 16.03

Позитивные тенденции в стране могут происходить:
– или благодаря правительству и госаппарату;
– или вопреки правительству и госаппарату.

В случае Латвии такое ощущение, что все хорошее происходит вопреки, или, скорее, параллельно действиям правительства. Которое в случае позитивных тенденций тут же записывает их себе в заслугу. Но зато в случае негативных тут же ищет внешние причины (рука Москвы, мировой кризис, кризис ЕС и т.д. и т.п.)

Как можно записать в достижение правительству, если учителям подняли зарплаты только из-за приближающихся выборов, а медикам после угроз забастовками?
Вот в итоге и не оценили учителя Шадурского.

+2
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 09.10.2018. 15.07

kaimiņam viegli nebūs – komunisti sola nepadoties un korumpanti paši uz cietumu nepieteiksies

nu bet jādomā, ka tas lejiņa kngu neuztrauc

http://www.delfi.lv/news/saeimas-velesanas/zinas/neceriet-ta-nebus-brigmanis-politiku-negrasas-pamest.d?id=50471413

+2
-4
Atbildēt

1

Sskaisle 09.10.2018. 14.42

par NA

https://www.tvnet.lv/6425040/rasnacs-kremlisti-kreisie-liberali-un-banditi-par-mani-radija-mitisku-telu/comments

uz Kairiša jauno Klīstošo holandieti biju kopā ar savu draugu. Pēc izrādes viņam jautāju – kā patika. Viņš pavisam drūmā sejā un neomā man atbild, ka ļoti smaga izrāde, ka sieviešu neuzticība esot milzu problēma. Nu es uz mirkli zaudēju reakciju – puspasauli izjājis, piedodiet nu man, divas oficiālas un div reiz vdivas neoficiālas laulības, bet lūk – nelaime šim – sieviešu neuzticība. Un , protams, ka par spīti maniem draudiem viņš balsoja par NA. Tāda lūk mūsu NA un tādi ir tās vēlētāji. Man prieks , ka rasnaču neievēlēja, bet nu es patiesi būtu laimīga, ja viņu tomēr pievilktu pie kāda kirminālpanta. Domāju, ka viņa Latvijai nodarītais posts ir liels

+4
-2
Atbildēt

2

    kolpants > Dusma 09.10.2018. 15.58

    Nu es uz mirkli zaudēju reakciju – puspasauli izjājis, piedodiet nu man, divas oficiālas un div reiz vdivas neoficiālas laulības, bet lūk – nelaime šim – sieviešu neuzticība.

    И что не так? А кого же он драл? Кто ему “давал”?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 09.10.2018. 16.34

    pajautā naciķiem – kuri par viņiem balsoja

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 17.09

    Sieviešu neuzticība nav milzīga problēma, tā ir iespēja tikt vaļā no neuzticīgām sievietēm un tikt pie uzticīgām sievietēm (ja tādas ir pieejamas).

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 09.10.2018. 17.17

    piekrītu , milzīgā problēma ir vīriešu neuzticība , lai neteiktu – visu nelaimju cēlonis

    0
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 21.20

    Nezinu, ar vīriešu neuzticību neesmu saskāries, bet manuprāt tā nav milzīga problēma.
    Sievietēm tā ir iespēja tikt vaļā no neuzticīgiem vīriešiem un tikt pie uzticīgiem vīriešiem (ja tādi ir pieejami).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Dusma 10.10.2018. 09.29

    Есть такая грубая, пошлая, но очень точная поговорка “сучка не захочет, кобель не вскочит”.
    В Германии провели анонимные опросы, по результатам которых процент изменяющих женщин был практически равен проценту изменяющих мужчин.
    Это миф из области “плохие отношения между зятем и тещей”, хотя по факту очень часто плохие отношения между женой и матерью мужа.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Dusma 09.10.2018. 21.19

    Pašai nešķiet, ja tāds draugs tieši tev ideāli atbilst?
    ……
    puspasauli izjājis, piedodiet nu man, divas oficiālas un div reiz vdivas neoficiālas laulības

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 09.10.2018. 21.36

    man tā ir glābšanas misija – atkarība no naciķu propagandas tāpat ir smaga atkarība – cīnos – cilvēks jau labs, bet redz – visi tie naciķu niķi

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    andrejs > Dusma 09.10.2018. 21.56

    cilvēks jau labs,
    ——-
    Klīst runas, ka visvairāk jau partnerus maina pediņi – jāskatās PARistu (un progresīvo virzienā) domāju ka tur vēl vairāk “labu” cilvēku ko glābt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > andrejs 09.10.2018. 22.11

    ej gulēt andrej , ko citu tev teikt
    lūk, man šausmīgi ir iepatikusies tāda Vera Birkenbihl -fantastiska dāma
    un viņa saka, ka naids un neiecietība pret homoseksuāļiem un transpersonām ir ļoti dabiska reakcija, jo mūsu gēni jūtas apdraudēti dzirdot vien par nespēju vairoties , bet – viņa saka – mēs taču esam 21.gs. –

    Rinkevičs bija labs ministrs, jo pirmais no visiem spēja uzrūkt Krievijai, bet nebija labs, jo nebiju varējusi iedomāties, ka arī ĀM ir tik nedemokrātiska, lai neteiktu čekistiska – un tam absolūti nav nekāda sakara ar seksuālo orientāciju -tikai tik daudz, ka naciķiem ir par ko vaukšķet

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 23.06

    Ievēroji, ka “andrejs” raksta “Jāņa Lakija” stilā, liekot vārdus pēdiņās?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Vahamurka 09.10.2018. 12.54

Kā tad,uz vēlēšanām Vienotība sadalījās,gabalos,vēlētāji ir veiksmīgi apčakarēti,nu var vilkties atkal kopā.

+3
-5
Atbildēt

1

    Džerijs Šterns > Vahamurka 09.10.2018. 13.41

    Kādos gabalos? Būsim godīgi, kas nu tā par šķelšanos, ja no organizācijas ar divarpus tūkstošiem biedru aiziet pieci (nemaz nerunājot par tādu sīkumu, ka gandrīz visi ir atkal atpakaļ).

    +3
    -4
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Džerijs Šterns 09.10.2018. 15.04

    Toties kādi!Īsti organizatori un iedvesmotāji!Pabriks,Vinķele,Čigāne,Vj.Dombrovskis,Matīss,Bordāns,zatleristu rezerve (Pavļuts) lai iesaukta.Viss gods godam nostrādāts.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Sskaisle 09.10.2018. 12.39

Ati Lejiņ,
vai nav vainas sajūta , ka jauniešus uzrunājāt tikai pirms vēlēšanām?

Pavērojiet, kas notiks ar ievelētajiem – cik grāmatas sarakstīs,, cik filmas safilmēs un visādus citus piedarbiņus sadarīs. Un saprotama lieta, ka ar vēlētājiem komunicēt nebūs laika – dikti aizņemti .

Par spīi visiem sodienas komunikājācijas modernismiem

tākā – man patiess prieks, ka nu jumss būs laiks arī lumpeņiem ….

+1
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 09.10.2018. 12.33

Un teorija ir tāda – revolūcija notiek tieši tāpēc, ka ir uztverta pārmaiņu garša un ir tā sajūta, ka paliek labāk, bet pārāk lēni.

es domāju citādi- ka revolūcijas noteik tāpēc, ka tās pārmaiņas tiek kavētas un ta rezultātā – laba dzīve ir tikai supermazam procentam cilvēku
vēsturnieki ir ļoti uzmanīgi vērtējot garšas vai dzejas ietekmes nozīmi sabiedrības attīstībā

+1
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 09.10.2018. 12.29

Latvijā nekad nav gājis tik labi kā tagad, parlaments un valdība beidzot ķērušās pie ilgi gaidītām reformām- nu kāpēc tā jāmelo , kāpēc?

kam iet labi , lūdzu uzraktiet –

+1
-3
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 13.23

    Man iet labi.

    +3
    0
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 09.10.2018. 13.28

    Nevar būt,nav taču vēl kopdzīves likuma,un nēģeri ar tak vēl par maz ievesti..

    +1
    -4
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Vahamurka 09.10.2018. 17.17

    tu skaties maziņais – ka viens mellais tevi vienreiz nenoķer – tad varēsi spiegt un spirināties , es palīgā neiešu – tas tev jāsaprot

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Dusma 09.10.2018. 17.42

    Kā tad tā,tu neietu palīgā savam nēģerim?Nodevēja!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 09.10.2018. 14.42

    JĀ, BET KĀPĒC TU MELO, TONIJ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 17.00

    Manai labiešanai ir mazs sakars ar valdības/parlamenta darbu. Katrs pats savas laimes/nelaimes kalējs.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 09.10.2018. 17.16

    tad jau tu nodokļus nemaksā
    Tonij?! – stāsti – kas tur īsti ir
    ja tu pusi nopelnītā atdotu valstij tu šitā nerakstītu … to es zinu

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 09.10.2018. 17.38

    Manas konsultācijas par nodokļu optimizāciju nav bezmaksas.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 09.10.2018. 21.37

    tu arī tonij …
    nu lūk, visi gudrie nooptimizejas, vid bardaks un rezultātā nabagi vienīgie maksā nodokļus

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 10.10.2018. 09.30

    Правительство так не считает) Правительство считает, что именно благодаря его работе у тебя все хорошо)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 09.10.2018. 11.48

Vispār jau ir izstumto cilvēku kategorija. Tie ir cilvēki, kurus VDK vajāja 80.tajos gados. Viņu esamība tiek noliegta, jo tie kas viņus vajāja to kategoriski noliedz. Tiek noliegta arī psiholoģiskā terora pielietošana. Un to noliedz psihiatri, kuri paši piedalījās šo metožu izstrādē un vajāšanās. Pat šo cilvēku atmiņas ir aizliegts publicēt. Visi masu mediji atsakās to darīt. Izņemot portālu IrIr, kurš tomēr uzdrīkstējās publicēt dažus manas atmiņu grāmatas “Gan jau rīts mūs atradīs” fragmentus. Šobrīd esmu jau izdevis arī otru grāmatu “Neparastā misija” 1.daļa “Kristaps”. Blakus tiešām safantazētiem fragmentiem ir arī aprakstīti reāli notikumi saistīti ar vajāšanām. Abas grāmatas ir pieejamas brīvai lejupielādei.
https://files.inbox.lv/ticket/35ac5d902237cafc898841ae12bb67c5aa4407af/Makets_Prieditis_GanJauRitsMusAtradis_TIPOGR-02.pdf
https://files.inbox.lv/ticket/2ffcbf07fea6c336776cf5d12896a512cff23281/Neparasta_Misija_makets_Andris_Marts.pdf

+2
-3
Atbildēt

2

    Sskaisle > Atis Priedītis 09.10.2018. 12.11

    tu te izbeidz tācu ar to copy paste – un lūdzu raksti konkrēti un tieši un kad būs tas Tavs pikets – zvēru, ka paņemšu vbrīvu dienu un iešu kopā ar tevi piktetēt

    organizē gan labi ātri, jo nāks sali un man ir zems asinspiediens un tad es nevaru ilgi stāvēt aukstumā – man salsts pirksti un paliek sakrans deguns

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Dusma 09.10.2018. 12.27

    Kamēr 80.to gadu vajāšanas tiek noliegtas, cita varianta vispār nav. Pamēģiniet nosaukt kāda “augstu stāvoša” cilvēka vārdu. Raganu katls sāks vārīties ne pa jokam. Un vārīs ne jau viņu, bet mani!

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Atis Priedītis 09.10.2018. 12.30

    ATāls Valdis nosauca – es tik piemirsu – laikam strautmanis vārdā

    nedomāju , ka Atāls tapēc ir novārīts va nošmorēts

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Dusma 09.10.2018. 13.41

    Es nosaukšu tikai dažu cilvēku vārdus, kuri man drīzāk ir palīdzējuši. Tad Jūs sapratīsiet, kādi varētu būt to cilvēku vārdi, kuri darīja pretējos. Žurnālists – Ābrams Kļeckins, bijušais ministru prezidents – Valdis Birkavs. Ceru, ka Jūs sapratīsiet kāpēc es nenosaucu tos otrus.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Atis Priedītis 09.10.2018. 16.34

    nesapratu

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Atis Priedītis 09.10.2018. 17.03

    Blakus tiešām safantazētiem fragmentiem ir arī aprakstīti reāli notikumi saistīti ar vajāšanām.
    Но конкретные имена я вам не скажу.. Но поверить вы мне должны

    Как-то не очень убедительно

    +1
    -4
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > kolpants 09.10.2018. 18.45

    Esmu ticies ar Kangera komisijas pārstāvi. Viņi pārbauda faktus ko esmu publicējis. Visi notikumi, kuri līdz šim ir pārbaudīti ir apstiprinājušies. Vārdus publiskajā telpā būtu jānosauc tikai tad, ja ir vēlme tiesāties vai atriebties. Es to netaisos darīt. Lai katrs pats tiek ar savu sirdsapziņu galā. Pie tam tikko bija kuriozs. Šaurā cilvēku lokā vienu uzvārdu nosaucu. Tas bija kāds bijušais Saeimas deputāts. Momentā masu medijos parādījās šo cilvēku slavinoša intervija. Tātad ir skaidrs, kas sagaidītu mani – dubļi un apmelojumi.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Atis Priedītis 09.10.2018. 22.00

    man jau gribas teikt – priecājies, ka neesi čekas maisos
    manuprāt, patiesa traģēdija , kur mēs tā īsti nemaz ne aptvert, ne novērtēt spējam – kad cilvēks dēļ dzīvotgribas kļuva par stukaču un tās pašas savas dzīvotgribas dēļ pazudināja citu – arī dzīvotgribētāju

    ja Tu Ati biji tikai čekas tramdīts un mocīts, bet nesalauzts – tad iznāk, ka esi kaut kādā ziņā veiksminieks

    ja sirdsapziņu amputē – kā šodien viens otrs – tad ir ok – var dzīvot, bet ja jādzīvo ar sirdsapziņu un nodeveja apziņu – nespējot izbēgt ….klau – nu mums visiem ir tikai viena konkrētā šī dzīve – saproti

    būtu mums sengrieķu talanta spēks – vai holokaustu pārcietušās tautas spēks – mums būtu , ko pasaulei pastastīt un pabrīdināt, bet – tagad – paši izšķīstam sava gļēvuma putās

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Dusma 10.10.2018. 05.04

    Un tagad pavisam konkrēti. Iespējams, ka īpašai VDK attieksmei pret mani sākotnēji ir kalpojis fakts, ka mani senči ir vācieši. Vācu uzvārds – Skalbergs bija manai mammai pirms apprecēšanās. Mans tēva brālis Valfrīds Priedītis, pirms Otrā pasaules kara pierādīja, ka ir vācietis un repatriējās uz Vāciju. Dzīvoja un arī mira Rietumvācijā – Minhenē. Savukārt mans tēvs – Jānis Priedītis ir bijis Latvijas brīvības cīņu dalībnieks. Skaidrs, ka tie ir pietiekoši iemesli lai par mūsu ģimeni tiktu izrādīta ļoti liela VDK interese. Un pats galvenais – jau 1980.gadā mana Latvijas Radio ierakstītā dziesma “Izkapts ābelē”. Dziesma bija vērsta pret Latvijas okupāciju. Par to šai laikā runāt neuzdrošinājās neviens. Rezultāts – 15 gadu ilgs aizliegums ierakstīt savas dziesmas Latvijas Radio (no 1980.g līdz 1995.g), VDK vajāšanas un ļoti lielas problēmas arī pēc tam, it kā demokrātiskajā Latvijā. Pie varas taču palika “tie paši”.
    Pievienoju saiti uz dziesmu:
    https://youtu.be/h8BwGPhzs6g

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Atis Priedītis 10.10.2018. 09.32

    Я вашу логику не очень понимаю. Вы хотите, чтобы все смогли узнать и оценить события 80-тых. Но при этом не готовы ничем рисковать, не хотите судов и т.д.
    То есть типа пусть кто-то другой это все сделает? Ну ну, успехов в ожидании

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > kolpants 10.10.2018. 09.42

    Daudz svarīgāk ir par visu notikušo atklāti un patiesi uzrakstīt. Jo šobrīd masu mediji izplata tikai melus. Nekādu vajāšanu nav bijis, nekāda psiholoģiskā terora. Un tos cilvēkus lai tiesā viņu sirdsapziņas tiesa. Esmu vērsies pie LTV un LR vadības. Jau pusgadu gaidu atbildi. Ja jau Valsts iestādes turpina uzskatīt, ka nekādu radošo cilvēku aizliegšanas un vajāšanas nav bijušas, tad skaidrs, ka atliek tikai viens. Par visu rakstīt atklāti un lai cilvēki paši izvēlas kam ticēt, kam nē.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    kolpants > Atis Priedītis 10.10.2018. 10.39

    Daudz svarīgāk ir par visu notikušo atklāti un patiesi uzrakstīt

    Для этого надо упоминать конкретные факты и конкретные фамилии. Без этого всего-это просто уровень “на М настучал Н”. И что?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > kolpants 10.10.2018. 10.54

    Nu labi. Par visu, kas notika vieglajā žanrā ļoti labi bija informēts Raimonds Pauls. Un Jūs tiešām naivi ticat, ka Pauls kaut ko pastāstīs? Viņš visu noliegs un tieši tāpat visi citi. Pie tam neticu, ka Latvijā ir kāds kurš uzdrošinātos Paulam šāda tipa jautājumus uzdot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > Atis Priedītis 10.10.2018. 11.42

    Не попробуешь-не узнаешь. Как можно от общества требовать какое -то осуждение событий, не давая никаких конкретных фактов?

    Остается только согласиться с комментарием ниже-чека не боялись, а теперь вдруг боитесь.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    andrejs > kolpants 10.10.2018. 12.32

    Pa ilgiem laikiem atkal piekrītu kolonistam okupantam

    0
    0
    Atbildēt

    2

    kolpants > andrejs 10.10.2018. 14.15

    Вот так и не заметишь, как ЦС окажется в коалиции..там согласились по мелочи, тут по мелочи..
    Один Вахамурка бдит

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > andrejs 10.10.2018. 16.44

    ņeskromņičaj andreičik

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > Atis Priedītis 10.10.2018. 11.36

    No čekas nenobijāties, bet no kozļika policijas baidāties? Diezgan simptomātiski.

    +4
    0
    Atbildēt

    2

    Atis Priedītis > andrejs 10.10.2018. 14.25

    Esmu izdevis četras autorgrāmatas. Vēl divas tūlīt tiks izdotas. Visi masu mediji kategoriski atsakās par mani kaut ko rakstīt. Man nesen bija 65 gadu jubileja. Padomājiet kāpēc? Tiek darīts viss lai par mani neviens neko nezinātu. Padomājiet kāpēc? Sameklējiet kaut vienu interviju ar mani masu medijos. Tādu NAV! Pēdējās bija ap 2000 gadu. Padomājiet kāpēc? Man bija jāaiziet bojā, bet es paliku dzīvs un turpinu radoši darboties! Un tas ir mans lielākais grēks, kuru komunisti un VDK man nepiedod vēl šobrīd. Un Jūs gribat lai es tagad pret to sāku cīņu. Pati latviešu tauta taču mani iemīcīs dubļos un nozākās. Un tas nav mans mērķis.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Atis Priedītis 10.10.2018. 16.27

    А мне недавно было 40 лет. Отцу 75. Тоже вот ни одной статьи. Почему? Да потому что ну вот не интересно. Почему? Да потому что таких сотни и тысячи.
    И почему вы думаете, что все должны взахлеб и постоянно читать о ваших страданиях в чека? Таких были сотни и тысячи.
    Вы уж извините, но похоже, что вы из вашей личной трагедии хотите сделать фетиш национального масштаба-чтобы все только и делали, что постоянно читали ваши интервью. В которых, кстати, не будет никаких конкретных фамилий.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > kolpants 10.10.2018. 21.12

    Domāju, ka Jums ir pilnīga taisnība. Vajag turpināt apjūsmot komunistus un “stukačus” un ņirgāties par viņu upuriem. Tikai tā mēs uzcelsim skaistu un labu Latviju.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Atis Priedītis 11.10.2018. 10.17

    Какие-то детские обидки в ответ. Так вы же боитесь хоть одного стукача по фамилии назвать!
    Или извините меня, мне надо сейчас всех остальных считать за стукачей-ну за исключением вас, конечно?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Atis Priedītis > andrejs 10.10.2018. 14.42

    Un piedodiet, Jūs taču visi paši baidāties. Es savu vārdu aiz nika neslēpju. Tā kā pārmetumi ir muļķīgi!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam