Vīķe-Freiberga: Neesam bezdibeņa malā, bet rietumnieciskajai orientācijai vajag stingrāku atbalstu

78

Komentāri (78)

Pandora 07.10.2018. 18.18

Kanādas Brīnumputnam laikam Im. Kalniņa dziesmas par grūtu. Piedodiet, prostitūcija un grafiti nav Latvijas retorika. Feikziņas un eiropiešu sajaukšana ar zemcilvēkiem – gan.

0
0
Atbildēt

0

Vahamurka 04.10.2018. 21.15

“Ekonomistu apvienības 2010” vērtējumā Nacionālajai apvienībai ir labākais piedāvājums IZGLĪTĪBĀ un TAUTSAIMNIECĪBĀ
http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/ekonomistu-apvienibas-2010-vertejuma-nacionalajai-apvienibai-ir-labakais-piedavajums-izglitiba-un-tautsaimnieciba/

+3
-4
Atbildēt

1

    tonijs > Vahamurka 04.10.2018. 22.03

    Ar muti Rīgā, ar darbiem aizkrāsnē. Tā senie latvieši teica par Nacionālo apvienību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Vahamurka > tonijs 04.10.2018. 22.06

    Tie nebija nemaz tik seni,tie paši liberasti vien ir,kuri Latviju grib vilkt pavisam citā virzienā un bagātīgi sastopami mūsu parlamentā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 05.10.2018. 09.10

    Senie latvieši pirms Pētera I karapūļiem un krievu popiem: alkašiem, sadistiem un pederastiem pat nezināja apzīmējumu, kādā dēvē tevi un tevis atbalstītos neliešus

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 15.47

ko nozīmē izglītota, gudra, neatkarīga dāņu tauta, un ko nozīmē čekistu un viņu bļodlaižu nosūkta un nomocīta latviešu tauta –

lūk, Dānija, arī šogad 2018 neuzņems nevienu bēgli – un pasaule, to arī nepārmet ….

https://www.focus.de/politik/ausland/fluechtlingskrise-im-news-ticker-deutlich-mehr-abschiebungen-nach-algerien-mehrere-tausend-ausreisepflichtig_id_9579755.html

+4
-4
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 04.10.2018. 20.12

    Ko ta nu pārmeties uz dāņiem,zviedru nēģeris tev iedeva kurvīti?

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Vahamurka 04.10.2018. 21.06

    Nu ja, zviedru nēģeris izvēlējās tevi.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 04.10.2018. 21.12

    Zviedru nēģeris uz Latviju nebrauc,tur jābrauc pie viņa.Ceru,ka prāmja atiešanas laikus pats atradīsi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > Vahamurka 04.10.2018. 22.11

    Lūdzu, te būs:

    RĪGA–STOKHOLMA 17:30–10:30
    Kajītes klase C Pamatcena, € 160.00

    Laimīgu ceļu!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 04.10.2018. 22.16

    Paldies,bet šogad jau biju pie skandināviem,Islandē, kur nevienu nēģeri,paldies dieviņam, nemanīju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

vitalisvita 04.10.2018. 15.34

Kāpēc es balsošu tieši par šo partiju un ne citu…? Un izsaku šeit nelielas pārdomas par to. Uzskatu ka svarīgi ir novērtēt, kas mums ir svarīgāks – valsts vai tauta…? Kurai no viņām būtu jāpiešķir tiesību prioritāte?

Globalizācijas scenārijs paredz valstu savienības un tautu transformēšanos “vienotā atvērtā sabiedrībā”, „sabiedrībā bez robežām” un “vienotā ekonomiskā telpā” (pēc Sorosa traktātiem), kas nozīmē, ka netiek radīta nekāda jauna demokrātijas pakāpe, bet gan jauna, no impērijām aizgūtās, vecās „demokrātijas” substance, kas faktiski, pēc savas ļaundabīgās ieceres – tautu unificēšanas un faktiskas globālas impērijas veidošanas, kurā paliek vien divi politiskie spēki – “darba devējs” un “darba ņēmējs”… ir pielīdzināma politiskai (Ginesa rekordu grāmatas cienīgai) avantūrai!

Un izejot no šiem apsvērumiem, es uzskatu, ka jebkura politiskā darbība, kas vērsta pret sabiedrības etnisko attīstību, ir vērsya arī pret tās garīgo – valodas un kultūras attīstību, un tā ir noziedzīga darbība, kas apkarojama principiāli un visos politiskās darbības līmeņos.

Un tāpēc es balsošu par šo dabisko un mūžam nemainīgo – etniski integrēto vērtību kopumu – par latvisku Latviju, kuru pārstāv Nacionālā Apvienība.

+5
-5
Atbildēt

1

    Sskaisle > vitalisvita 04.10.2018. 15.50

    tev neviens to prieku neliegs –
    es nekādā gadījumā nebalsošu par Na – kaut vai tās ļaunprātīgās kultūrpolitikas dēļ -bļedj – kādi maukas no 6 milj – tautai – nodokļu maksātājiem tiek tikai ziņas radio un tv kā bļodlaižas pa smalko šo naudu notriec – mums tik siekaliņa notek domājot – jā skaisti dzīvot neaiziegsi

    kremļa slepenie draudziņi – pacieties ga jau biedrs putins jums ordeņus sados , tādai antinacionālai kultūrpolitikai nevar nebūt sekas – drausmīgas sekas tautai , uzvarošas naciķiem

    starp citu – ar esošo koalīciju na esot gauži apmierināti …. ai labi – tautas bendes – visīstākie

    +3
    -3
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 04.10.2018. 15.56

    Interesanti, ka NA atbalstītājs (tāpat kā to dara ZZS vadoņi un atbalstītāji) piemin Sorosu negatīvā nozīmē, lai gan Soross Latvijā dažādos izglītības un kultūras projektos ir ieguldījis kaudzi naudas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    4

    Sskaisle > tonijs 04.10.2018. 16.01

    saprotama lieta – naciķi taisni kā zirga loki –
    nav kauna sevi par patriotiem saukt – drīz jau vārds patriots būs sinonīms vārdam melis

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > tonijs 04.10.2018. 16.01

    vitalisvita, kas biedē ar varenā Sorosa globālo scenāriju, kura rezultātā tautas transformēsies un unificēsies, ir tipisks piemērs VVF pieminētajiem populistiem. /”Pēc viņas domām, sliktākais ir tas, ka tiek apelēts pie cilvēku bailēm. “Populisti apelē pie emocijām vairāk nekā pie racionālā, pie negatīvā vairāk nekā pozitīvā. Saliekot to kopā, tas noved uz ļoti bīstama ceļa,” saka Vīķe-Freiberga.” / Tāpēc es nebalsošu par NA populistiem, bet balsošu par JKP, kas sola cīnīties ar reālām, nevis izdomātām problēmām.

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 16.47

    Но мировая тенденция действительно есть, что стираются этнические границы. Особенно в Европе, при таких миграционных потоках.
    Ну и федерализация Европы-если ЕС хочет развиваться, а не существовать, то этот процесс неизбежен. Это ни хорошо, ни плохо, это просто факт.

    +1
    -3
    Atbildēt

    2

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 17.35

    Kā tad pazūd tās etniskās robežas, piemēram, Vācijā? Tur rodas jauna nācija – vācturki vai turkvāci? Un kas mainīsies Latvijā, ja Eiropa būs federālu valstu savienība? Ja arī tādi procesi notiek, tad 1) lēni un 2) tie neapdraud ne Latvijas valsts, ne latviešu pastāvēšanu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    2

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 21.58

    Этнические рубежи пропадают хотя бы в том смысле, что все больше принадлежность определяют гражданством, а не этническим происхождением. То есть и турок, гражданин Германии, уже немец. Уж не говоря о Франции. Приходилось бывать в Париже? Сколько там темнокожих французов?
    По прогнозам, в Лондоне к 2050 коренных (белых) англичан будет менее 50%.
    При федерализации ни Латвия ни латыши никуда не пропадут. Просто идет централизация принятия важных решений, иначе ЕС все больше теряет оперативность в реагировании. Теперь вот уже говорят о едином министре иностранных дел. Уже идет центральный контроль финансовых показателей. Например, Латвия (как и другие страны) не может сама решить, какой будет дефицит бюджета.
    Хотя я понимаю, раз это говорит русский, это же сразу воспринимается как пропаганда Москвы и голос Путина. Как это и видно по комментарию ниже

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 05.10.2018. 09.04

    Federālu valstu savienība bez nēģeriem, arābiem, krieviem, komunistiem un pederastiem, kur cilvēki mīlēs savas tautas un cienīs citas

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > kolpants 04.10.2018. 20.56

    Eiropu federalizēt un pārpludināt ar islamistiem,,lai Putins var pievākt visu uzreiz?

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    kolpants > Vahamurka 04.10.2018. 21.59

    Это ваши проблемы, что везде Путин мерещится.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > kolpants 04.10.2018. 22.04

    Tad priekš kam tā federalizācija vajadzīga?Centralizēt varu,ko vēl?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Vahamurka 04.10.2018. 22.15

    Да, централизация для более быстрого как принятия решений, так и его исполнения. Отсюда и появились все эти реформы и система голосования двойного большинства, а не 100% единогласного решения.
    Возможно, и для единой политики в вопросах иммиграции. Это уж как решат. Но пока основные тенденции в экономике, финансах и внешней политике.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > kolpants 04.10.2018. 22.18

    Svārsts iet atpakaļ.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Vahamurka 04.10.2018. 22.38

    Да, это возможно. Тогда или ЕС застынет в своем развитии или даже уменьшиться в размере за счет выхода некоторых стран

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 04.10.2018. 20.28

    Par to, ka tas izdzimtenis rupji iejaucās latviešu valsts iekšās, palīdzot LC un DPS īstenot kremļa pasūtīto Pilsonības likuma “0” variantu, kas ir būtiski izmainījis pilsoņu loku par labu homo russicus, elli tam būtu jāredz vēl šai saulē

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > tonijs 04.10.2018. 20.29

    Ak vai,kāds filantrops,izgāž sūri grūti pelnītu naudu,lai atvērtu visas robežas,īsts malacis!

    Es eju pār robežām paceltu galvu,- Man nokusīs kājas, tik Dzimtene liela, Līdz dienvidu dārziem ar smaržīgiem augļiem, Līdz sniegiem, kur dienai un naktij pusgads.
    .Ai, Sorosa saule, kas tāls bij, ir tuvu, Ar tevi es mājas un pasauli guvu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    QAnon > Dusma 05.10.2018. 09.21

    Tevi arī pie pie prāta neviens nevedīs, tikai nežēlojies, krople, uz latviešiem par to, ka tavējie izdzimteņi notrallinājuši VM budžeta līdzekļus un nav naudas sanitāriem, kas tevi apmazgātu un pagrozītu, kad gulēsi jēla apdirsusies un apmīzusies asiņainos palagos

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 15.10

Ar Āfriku un Ķīnu ir tā, ka atškirībā no ASV un Eiropas – viena lieta, ka ķīnieši neievēro absolūti nekādus vides aizsardzības noteikumus, otra lieta, ka atved 100 % savus strādniekus, neļaujot vietējiem nopelnīt pat apakšbiksēm, un treššais – apaēduši visus apkārtnes suņus, vietējiem pat suņu astes neatstājot.

Nerunājot nemaz par to, ka atšķirībā no ES un ASV , Ķīna no Āfrikas tikai ņem, neko nedod. Nu labi – gandrīz neko, jo oficiāli skaitoties, ka ķīnieši drīkstot mācīties un ka tas, ka šiem nedodot žēlastības dāvanas – tas ceļot afrikāņu pašapziņu ….

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 04.10.2018. 15.06

https://www.youtube.com/watch?v=kDF0kjBOGrY – kā darbojas ķīniešu smadzeņu skalošana

https://www.youtube.com/watch?v=DnKu3cFyUds – ko mums noteikti vajadzētu zināt par Ķīnu

+1
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 04.10.2018. 15.04

tas ir normāli?
Jau kuro reizi lasu – nodokļus nemaksā miljoniem vai simtos tūkstošos, bet sods ir vienkārši smieklīgs. Tātad – ja parāds bija 204 000 eur un cietumā jāsēž 19 mēneši , tad iznāk, ka neko nedarot – vienkārši apzogot bandītu lielvalsti Latviju – veiksminieks tik un tā katru mēnesi būs nopelnījis – nepilnus 11 000 eur

Skaties , kurā virzienā gribi – pie varas esošie valsti ir padarījuši par prastu bandītu, kurš apzog nabagus , bet pašaizliedzīgi kalpo bagātajiem un negodīgajiem

https://www.la.lv/uznemejam-piespriez-cietumsodu-par-nodoklu-nemaksasanu

+1
0
Atbildēt

0

kolpants 04.10.2018. 12.32

http://puaro.lv/politika/intelektualie-idioti/

Kad kāds plebejs iedomājas, ka viņš pats zina, kas viņam labāk, tad intelektuālais idiots izmanto terminu – neizglītots. Politiskos procesus intelektuālie idioti apzīmē ar diviem atšķirīgiem jēdzieniem: ar «demokrātiju» tad, kad tie atbilst viņu vēlmēm, un ar «populismu», kad plebeji uzdrīkstējušies balsot pretēji intelektuālā idiota vēlmēm. Tā kā intelektuālais idiots savā darbībā nekad ne ar ko reāli nav riskējis, viņš neapzinās savu rekomendāciju sekas. Sēžot uz dīvāna savā komfortablajā miteklī, viņš iestājas par Kadafi gāšanu, jo pēdējais ir diktators, tajā pašā laikā nesaprotot, ka šādai gāšanai var būt arī kādas nevēlamas sekas.

0
-3
Atbildēt

1

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 12.58

    Kad Nasimam Nikolasam Talebam nepatīk kāda gudrāka cilvēka uzskati, viņš to nosauc par plebeju.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 04.10.2018. 12.59

    …vai intelektuālo idiotu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 13.03

    Может и сам он из них, не исключено. Но его версия имеет право быть. И выглядит вполне логичной. Многие из них действительно становятся небожителями. Я уже не помню, у нас это было или в России, когда кандидатов попросили ответить, сколько стоит проезд в общественном транспорте. Один только правильно назвал. Вроде мелочь, но…
    Сын профессионального обеспеченного политика, ставший таким же после элитой школы, элитного вуза-он много может понять чаяния простого обычного избирателя?

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > kolpants 04.10.2018. 13.06

    В свою бытность президентом ВВФ приехала в Латгалию. И на одной из встреч заговорили о питании. Что регион бедный, питание однообразное, чуть ли не хрестоматийное картошка, творог и селедка. На что последовала ее реплика-но это ведь так замечательно, это же питание прям вот от крестьянских корней!
    Народ был в шоке, поняв, что они просто на разном языке говорят, у них разные пороги оценки ситуации

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 13.10

    Varbūt viņa skumji pajokoja, apzinoties, ka nevar īsā laikā pacelt Latgales iedzīvotāju dzīves līmeni.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 13.23

    Есть старая мудрость-не шутить о веревке в доме повешенного. Один русский на КВН в Юрмале пошутил про Сибирь -несколько месяцев латышское общество бурлило.

    Но это действительно факт-элита действительно отрывается от реалий. Особенно когда вступает в игру второе поколение.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 04.10.2018. 11.28

Dziļi gan IR curiki norakuši šo Kairiša rakstu:
“Šajās vēlēšanās mums ir izvēle — nekļūt par dekoratīvajiem latviešiem”
https://ir.lv/2018/10/03/aicinu-nesamierinaties

+6
0
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 04.10.2018. 13.04

    “Mēs savu radošo valsti esam prasmīgi pārvērtuši par rāpojošu. Tas ir lielākais zaudējums, ko nodarījusi viduvējību vara. Tieši radoša un gudra valsts ir mūsu neatkarības atslēga, nevis šis tautai tik mīļais, papelējušais ulmanisms.”

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > tonijs 04.10.2018. 13.44

    Jā, Vienotība bija īsts “kolektīvais Ulmanis”, gatavs uz visu, lai tikai dabūtu Šveices pasi. Bet tagad, pirms vēlēšanām, tas sadalījies kā amēba, lai kaut vai ar mazo pirkstiņu aizķertos “pie kloķiem”.
    ===
    Ministru prezidenta amata kandidāti šajās Saeimas vēlēšanās no dažādām partijām:
    A. Pabriks (Attīstībai/Par) – no Vienotības
    J. Bordāns (Jaunā Konservatīvā partija) – no Vienotības
    Vj. Dombrovskis (Saskaņa) – no Vienotības
    E. Smiltēns (Latvijas Reģionu Apvienība) – no Vienotības

    +4
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > Jānis Lakijs 04.10.2018. 13.48

    Un visi viņi būtu cienīgi ieņemt šo amatu, Vienotība viņiem bija vērtīga skola. Ja nebūtu sadalījušies, viņiem būtu lielākas iespējas “aizķerties”pie kloķiem””.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Jānis Lakijs 04.10.2018. 14.53

    kāds tu bļedj nelietis esi, ieliec savus naciķus, kuri uz saskaņu ir pārgājuši !!

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > Dusma 04.10.2018. 15.29

    Ja kāds bijušais NA biedrs kandidētu uz Ministru prezidenta amatu no Saskaņas, es viņu noteikti pieminētu. Bet nekandidē.
    Un es publiski neteikšu, kas tu esi ar savu krievisko lamāšanos. Pati zini.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Jānis Lakijs 04.10.2018. 15.59

    bet tu nebāzies te visu laiku ar mp – tu labāk papurini savu načiķu blusaino kažoku – un ko tādi nelieši kā tu un tavi parteigenossen par mani domā , man 100 gadus neinteresē

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > Dusma 04.10.2018. 16.21

    Jā, saprotu tevi. Kā tik papurina Saskaņu, tā izkrīt lielgabarīta vienotībēns :D

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Jānis Lakijs 04.10.2018. 16.48

    un ja vēlreiz papurina saskaņu -tad lēni rūcot un dūcot izlido naciķu bari – tādi , ka bail paliek – lūk, jānīti brālīti – maziņais tu nelietīti

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 10.33

par labo – šorīt klausos , ka Leipcigā Andris Nelsons atskaņos Andra Dzenīša jauno lieldarbu .
Godīgi – man Dzenīša mūzika ir par sarežģītu, bet – mani no rīta pārņēma patiess prieks, ka beidzot latvietis atbalsta latvieti , latvietis virza latvieti ….. un nevis nabagiem atņemot 2 miljonus un tad mānīt tautu, ka nu visi lasa bļodlaižu grāmatas , bet ….

un vēl – lūk, nezināju, ka ir tāda gelotoloģijas zinātnes nozare – zinātne par smiešanos – cik ļoti ļoti mums pietrūkst humoristu – pat runa nav par labiem vai sliktiem, bet vienkārši – humoristu – lai var pasmieties uz uzlabot imunitāti

https://www.youtube.com/watch?v=luk8x1szxrE

Gehirn-gerechte Einführung in die Gelotologie (Wissenschaft vom Gelächter) Oder: Die Rolle von Humor in unserem Leben. Gehirn-gerechte Einführung in die Wissenschaft der Gelotologie: Insider wissen, dass Vera F. Birkenbihl seit Jahren in ihrem November-Happening an der TU in München einen nagelneuen Vortrag hält und ihre ca. 1000 Hörer gehirn-gerecht in ein Wissensgebiet einführt, das eigentlich als trocken oder besonders schwierig verschrien ist. So auch diesmal Stichpunkte aus dem Inhalt: — Witze beurteilen als Strategie zur besseren a) Selbst-Erkenntnis: wenn wir erkennen, worüber wir besonders laut/herzlich lachen und b) Menschenkenntnis: wenn wir lernen, worüber jemand lacht. In beiden Fällen können wir viel über uns/ihn lernen — das MUROH-Prinzip (mit Samariter-Effekt) — das psychologische schwarze Loch als Metapher für a) die Pointe eines Witzes, der uns lachen macht und für b) die Bisoziation (nach Arthur KOESTLER), die sowohl für Humor als auch für Kreativität extrem wichtig ist. — unsere Humor-Fähigkeit (5 Stufen), durch die Humor zum großartigen Anti-Streß-Mittel für uns werden kann (das überdies unser Immun-System stärkt!)

+2
-3
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 04.10.2018. 10.40

    Vakar partijas līderu diskusijā visus uzjautrināja Žuravļovs.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 04.10.2018. 11.52

    kāpēc anekdotes par blondīnēm ir tik īsas?
    lai arī vīrieši tās varētu saprast …

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 04.10.2018. 12.19

    Nesapratu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Jānis Lakijs > tonijs 04.10.2018. 12.55

    Tad varbūt neesi vīrietis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Jānis Lakijs 04.10.2018. 14.19

    Sskaisle > tonijs 04.10.2018. 14.58

    mēģini šito
    trīs vīrieši lidinās gaisa balonā, bet vienā brīdī saprot, ka ir pazaudējuši orientierus un nezin, kur atrodas. Tad lielā klajuma vidū ierauga vienu vīrieti. Nolaižas zemāk un jautā šim , kur mēs atrodamies? Vīrietis atbild -jūs esiet gaisa balonā

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 04.10.2018. 15.31

    Es stabili tā atbildētu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 04.10.2018. 15.57

    labi, mīļais Tonij, tad priekš tevis vēl viena – no VB krājuma

    sēž vīrietis Kalifornijā – jūras krastā – pīpē. Vilnis izmet viņam pie kājām pudeli, tas to pudeli atver un tur – tavu brīnumu – izlien džins. Tas džins vīrietim saka – nepriecājies un neceri, es tev nekalpošu, bet man ir labs noskaņojums – vienu tavu vēlēšanos es izpildīšu . Labi – tas vīrietis saka – nu man dikti gribas tikt uz Havajām – grib u četrjoslu ātraigaitas šosejas tiltu uz turieni. Džins saka – tu ko , vēlies taču kaut ko normālāku, pat es tev nevaru tādu tiltu uzcelt. Vēlies sev kauto ko citu. Tas vīrietis saka – nu labi. Nu man tāda problēma – nespēju sievietes saprast – ko viņas domā, kāpēc tā rīkojas – te raud, te smejas. Lūk, gribētos viņas saprast, viņu domas.
    Džins saka – ā , nu labi , cik joslu tiltu uz tām Havajām tu gribi …

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 04.10.2018. 16.08

    Tā ir ar tām sievietēm. Pēc savas pieredzes saku – nemaz necenties viņas saprast, mīļā Dusma.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 04.10.2018. 16.22

    redzi, Mīļais Tonij, būtu Tu noklausījies to lekciju ko es iekopēj u , Tu uzzinātu , ka vīriešu smadzeņu attīstība nav beigusies, tās vēl tikai attīstās. Nu bet vēl trakāk – pēc apmēram 100 000 gadiem , visticamāk – vīriešu kā tādu nebūšot – ģenētiski attīstība esot uz to, ka vīrieš dns iet uz iznīcību

    nu bet – labi – es nopirku saldo krējumu – vakarā putošu un ēdīšu ar dzērvenēm :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 10.25

par Krimu – Krievijas mērķi ir nevis prasta vara, bet ļoti konkrēti – pilnīga Melnās jūras un attiecīgi Bosfora šauruma kontrole, lai palielinātu Krievijas ietekmi Tuvajos Austrumos un lai pasaulei atkal būtu jārēķinās ar Krieviju

Kapēc Krievija ir Sahel zonā Centrālāfrikā ? Lai ķertu teroristus ? Ne, lai atkal pieteiktu savas tiesības uz Āfrikas bagātību sadali, kurā Ķīna jau ir pastumta malā , bet aktīvi un draudzīgi tur darbojas NATO valstis

Par Arktiku un Antarktīdu ir tieši tas pats – nevajag te pūst miglu, ka krievu mužiku barbarisms un mačisms un čekisms – tieši un konkrēti runa ir par to, kurš izmantos šo teritoriju dabas bagātības un Krievija liek durvīs kāju un piesaka savas tiesības

Skumji, ka VVF mūs par dumjiem āžiem un kazām uzskata. Nu nedzīvojam mēs mucā, lasam visādās valodās un sekojam līdzi, kas notiek pasaulē

+1
-2
Atbildēt

1

    kolpants > Dusma 04.10.2018. 10.41

    Кривые источники. Это Китай всех подвинул в Африке. Потому что громкими рассказами о поддержке демократии ЕС и США себя загнали в угол-не могут явно поддерживать диктаторов, приходится это делать через коммерсантов. А это не так эффективно. А вот Китай заявил-мы тут ради экономики, мы не оцениваем режимы. И активно кредитует. И даже уже первая военная база создается.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 10.18

vēl – nē, nav jāklausās tas, ko piedodiet – muld populisti. Viņus pie vārda nevajadzet laist. Bet – ir jāliek cietumos un jāspriež reāli cietumsodi korumpantiem.
Piemēram, sorīt no laimes šļupstot , ka varēs notriekt simtus tūkstošus – Ārlietu ministrijas darbiniece lielās , ko tik visu nestastīs un nerādīs ārzemniekiem , kas mēs par brašu tautu un vēl brašaāku valsti …..
bļedj – kāda maucība nolādēta – mums – nodokļu maksātājiem tikai šīs saldās runas – par to kā mūsu sūri grūti pelnīto naudiņu tērē korumpanti, izsaimniekotāji un vienkārši pretekļi
Lūk, bija izcils raidījums – https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/03.09.2018-aizliegtais-panemiens.-operacija-persona-non-grata.id138487/ Ārlietu ministrija, kura starptautiski iestājas par vārda brīvību demokrātijā, pašu mājās cenzē un ierobežo arhitektūras žurnālisti, kura atklāj sūnu ciemu Latvijas vēstniecībā Vašingtonā, saunu Londonā un uzdevusi pārāk daudz jautājumus.

Ciemojamies arī Romā, bijušās politiķes Solvitas Āboltiņas nākamajā darba vietā.
Un vēl eksperiments, kā darbiniekiem apiet nodokļus piedāvā Saeimas deputāta Askolda Kļaviņa veikalā «Gandrs». Sveiciens ZZS kolēģei finanšu ministrei.

Neviens no šiem būtībā – valsts naudas izsaimniekotājiem un jebkādu elementāru demokrātijas vērtību izņirdzējiem no LATVIJAS MINISTRIJAS taču sodu nesaņēma – pat aizrādījumu nē .

Nu kur mums – tautai sprukt – par ko mums balsot – par RInkeviča Jauno Vienotību, kuras lozungs ir Latvija ir izdevusies valsts, kamēr dzīvē viņa ministrija pierāda- ka vien dažiem mauku bērniem tā ir izdevusies

Nu par ZZS čakšu , kura tiešām ir šīs tautas nāves eņģelis – vispār vārdu aptrukstās

Tad , ko mums -tautai domāt un spriest – skaties kur gribi – visās !!! – ministrijās ir nevis pozitīvi darbi, bet prastas, alkatīgas , prettautiskas izzgašanas un shēmošanas

tā kā – nezinu – es iešu uz vēlēšanām, bet joprojām nezinu , par ko balsošu – nezinu –

+1
-2
Atbildēt

0

kolpants 04.10.2018. 10.12

Про Запад красиво сказала! Только как это соотносится к тому пути, который она выбрала, чтобы выбить себе место на кладбище?
Или ситуацию с часами Радо.

Вроде мелочь, могут возразить. Но как раз на мелочах и раскрывается суть человека.

0
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > kolpants 04.10.2018. 10.20

    ej dirst kolpant – izvāc tos krievu ģenerāļus no Brāļu kapiem, kurus okupanti glabāja virsū mūsu karavīriem – Brīvības cīņu varoņiem

    tev nav morālas tiesības par kapiem runāt , ja nu vienīgi gribi apspriest sava varoņa ušakova izpirktās goda vietas Rīgas kapos

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Dusma 04.10.2018. 10.47

    Имею полное право и не ты мне будешь рот затыкать. Совсем уже с катушек съехала. Слюной не захлебнись.

    Хочешь морализаторствовать, других поучать-сама соответствуй своим же словам. А то похулить чужих горазда, а как сама окружными путями выбить себе место попрестижнее-так уже и не в счет. Это не тебе, а бывшей президентше.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > kolpants 04.10.2018. 11.34

    tas, ka ir tāda tauta, kura prot kačāt pravas , bradājot pa citu sirdīm un dvēselēm – to jau mēs zinam ,kolpant
    tā kā – nevajag te lieki atkārtoties

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 10.45

    Nu nav kristāldzidru cilvēku, neviens nav bez grēka. Varam priecāties, ka arī dižgariem piemīt parasto cilvēku vājības. Bet tie tiešām ir sīkumi, salīdzinot ar VVF milzīgo devumu Latvijas prezidentes amatā – viņu cienīja visi pasaules valstu līderi, bet Krievija no viņas baidījās, tāpēc arī uzlika veto viņas kandidatūrai uz ANO ģenerālsekretāra amatu.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 10.53

    А как так может быть-великой честности и справедливости человек, который уже несколько раз крысятничал для своих нужд?
    Честно говоря, я не смогу доверять партнеру дела о сотнях тысяч, зная, что он подворовывает десятки евро.
    Но наверно я что-то совсем не понимаю-очевидно, главное, что человек красиво говорит, а не что делает.

    Это типа она так Путина испугала своей беседой? Серьезно?)
    А почему не утвердили, так это абсолютно логично-так как уже сразу было понятно, что она не будет объективной с учетом ее риторики до этого. А если учесть, как подобострастно побежала аж в самолет президента США встречать в нарушение всех протоколов, то можно только представить, насколько она смогла бы быть “объективной” к инициативам и поведению США.

    Это был бы такой же цирк, как представитель НО как председатель комиссии в Сейме по интеграции и единению общества Латвии. Что, собственно, сейчас и наблюдается.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 10.56

    Но твою логику я понимаю. Свое не пахнет..Своих будем защищать. Это не упрек, сам такой же с ЦС)

    Но это всего лишь означает, что мы не можем упрекать друг друга, так как …”свое не пахнет”.
    Но тут мы не первооткрыватели. В конце концов, не мы авторы фразы “он сукин сын, но он наш сукин сын”. Я думаю, ты в курсе, кто автор фразы и о ком.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 11.08

    Es neaizstāvu VVF pulksteņa lietā, viņai bija arī nekvalitatīvi veikts pasūtījums Liepājas domei. Es tikai saku, ka tie ir sīkumi, kas neaizēno viņas spožo prezidentūru. Un nav godīgi vērtēt VVF tikai pēc šīm šaubīgajām lietām.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 11.20

    Но я не спорю, что она умелый оратор, которая могла грамотно и красиво сказать речь. Плюс свободный английский. То есть с точки зрения репрезентативных функций она свою роль выполняла хорошо. В этом плане на ее фоне, конечно, Вейонис вообще никакой…

    Но если говорить именно о личности… О моральном лидере нации, который своим примером подвигает быть лучше, честнее…

    То такие мелочи, которых слишком много (еще и ремонт квартиры), ее совсем не красят. И ее роль как роль морального лидера..ну так, скажем..

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > kolpants 04.10.2018. 11.25

    Вот например, я неверующий, атеист. Но как морального лидера я могу принять папу Франциска, так как вижу не только его слова, но и его дела: простоту в быту скромность и т.д. А есть Кирилл-которые говорит такие же правильные вещи. Но при этом у него на руке какие-то запредельно дорогие часы и роскошный Мерседес. Да еще эти суды с квартирой. Ну это ему подарили, он не виноват, в суд не он лично подавал и т.д.-вроде логичные пояснения. Но почему же дарят тогда дорогие часы, а не делают пожертвования на ремонт храма? Наверно, что-то знают и что-то понимают, раз оказывают внимание и уважение часами, а не пожертвованием на ремонт храма?

    И поэтому Франциск для меня-авторитет, хоть и не мой “папа”. А вот Кирилл-увы нет, эти “мелочи” просто убивают весь его авторитет.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > kolpants 04.10.2018. 11.46

    Domāju, ja labi pameklētu, arī par Francisku varētu atrast kādu kompromatu, bet es to nemeklēšu, lai nelaupītu Tev un citiem ilūzijas, ka vismaz viens cilvēks ir tīrs un godīgs.

    +1
    0
    Atbildēt

    3

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 12.08

    Я думаю, что были бы такие заметные “мелочи”, то их бы очень быстро бы нашли. Быстро же всплыло и про часы и про квартиру Кирилла

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Lakijs > tonijs 04.10.2018. 12.56

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > tonijs 04.10.2018. 13.24

    ну вот и про него нашли.
    Что же тогда у нас за лидеры, все отличие которых от нас-умение красиво говорить?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 04.10.2018. 10.06

Pirmkārt, tiešām ir milzu prieks, ka mums ir vismaz viena eksprezidente, kuras viedoklī ir vērts ieklausīties.
Par populismu es piekrītu.
Savulaik, 1;1 raidījumā uzstājās Lancmanis – otrs mans prieks . Viņš atsaucās uz Perikla Atēnām , ka arī tur demokrātija gāja bojā pēc Perikla nāves. Bet – viņš – Lancmanis nepateica, ka gāja bojā, jo varas nesēji nelietīgi manipulēja ar mazizglītoto pūli. Tas, ka nebija internets, nebija šķērslis palaist viltus ziņas un sajaukt galvas jau tā nemierīgiem un nezinošiem prātiem. Tāpēc- tas, ko vakar nepateica PROF. ROŽUKALNE un ko šeit nepasaka VVF – milzu milzu loma ir izglītībai un medijiem – kuri manipulē ar informāciju.

Lūk, vakardien ieliku saiti uz Vera Birkenbihl lekciju https://www.youtube.com/watch?v=PIKuDKxyc24 – tā notika Tautas universitātē.
Mani radi visi , kuri ir Skandināvijā – visi iet – apmeklē visādus kursus Tautas skolās un tautas augstskolās.
Iedomajieties – mēs 6 milj !!!! – tērējam valsts simtgades svētkiem – un no šiem 6 milj ir 0 eirocenti kādam lekciju kursam – lai izglītotu sabiedrību. Pat izstāde LNVM ir 8 eur un es nekādi nespēju nodzīt skopumu, lai vēlreiz šo naudu maksātu, kaut gan – tik ļoti loti vērtīga n laba ir šī izstāde.

Nu labi – lai jau – varu gulēt gultā un lasīt gramatas – lai jau valsts un tautas iznīcinātājiem tiek tas prieks lidināties pa pasauli par mūsu naudu un stāstīt, cik citur labi dzīvojās

ja VVF saka A, tad ir jāsaka arī B un Z –

Piedodiet, ko lai cilvēki domā – ja sabiedriskos medijus kontrolē un inffo tajos filtrē divas partijas ZZS – un NA?
Piedodiet – vēl neviens!!! – nekad!!!! – nav uzlēcis augstāk par savu pakaļu

+1
-2
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 04.10.2018. 20.59

    Skandināvijā noteikti ir labākie kursi,kā sev dabūt nēģeri.Visiem taviem radiem jau noteikti ir pa kādam nēģerim,tik tev vienai vēl nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam