Vita Matīsa: Balsošanas kritērijiem Saeimas vēlēšanās jābūt visaugstākajiem

28

Komentāri (28)

Vahamurka 01.10.2018. 20.28

Nez ko Matīsa domāja,rakstot,ka mums jāskatās uz Skandināviju,Vāciju un Franciju?Vai tiešām viņa domāja tos islamistu pūļus,kurus šo valstu valdības salaidušas savā teritorijā?

0
-2
Atbildēt

2

    tonijs > Vahamurka 01.10.2018. 22.16

    Nē, Matīsa nav tik bailīga kā tu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > tonijs 01.10.2018. 23.31

    Jā,jā,varbūt tev taisnība un viņa jau pārgājusi Muhameda sekotāju rindās,un viņai skapī stāv nikābs,hidžābs un josta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Vahamurka 02.10.2018. 10.13

    es domāju, ka Matīsa gribēja pateikt, ka pirmkārt, mums jāizvēlas vērtības – Rietumi vai Austrumi.
    Maskavas tikumība – kuru mums uzspiež NA ciešā sadarbībā ar SC , tieši tāpat nozīmē tikai to, ka Maskavā puse iedzīvotāju ir islāmticīgie. Man slinkums meklēt un te likt iekšā foto no Maskavas, kad tur musulmaņi svin savus svētkus. Pabaro vistiņas un samīļo gailīšus un tad pats sameklē tās bildes

    Savukārt, Matīsa piedāvā tād tikumību, kas mūs dara brīvus , pašcieņas , godīguma, taisnīguma , kritiskuma pilnus un vienkārši smaidīgus un laimīgus …. NA tas nav pieejamas – kā tad viņi dzīvos, ja tauta sāks apšaubīt viņu kremliskos pātarus

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Dusma 02.10.2018. 21.38

    Kā tad nu sanāk…Tad jau iznāk,ka Vācija ar savu musulmaņu ievešanas politiku grib panākt Maskavu?Tad jau viņiem nākamais solis būtu,ka Vācija pieņem arī tikumību no Maskavas?Un mēs pieņemam musulmaņu ievešanas programmu un arī būsim ieviesuši pilnu Maskavas vērtību paleti?Es pareizi sapratu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2018. 17.21

būtībā jau tas , kas notiek Latvijā ir vienkārši drausmīgs posts
Es uzskatu, ka Latvijas mediji, žurnālisti ir ļoti negodīgi nerakstot un sabiedrībai nestāstot – kā tad tā – kāpēc LLC varēja pazust apmēram 100 000 eur, un pamēram 67 000 eur joprojām nav valstij atdoti .

LLC direktore -dibinātāja un juridiski pilnvarotā bija Nora Ikstena. Savukārt , goda priekšsēdētāja bija , nezinu – varbūt joprojam ir Vaira Viķe Freiberga – eksprezidente ir sausu muti norunājusi par demokrātiju visās pasaules valstīs pabūdama, bet redz , cik ironiski – cik dzīvē viss ir citādāk.

Vai tad demokrātija pirmkārt, nav līdztiesība ? Vieni likumi, viena tiesa visiem? Jeb tomēr mums – nabagiem savi likumi – tādām ikstenām, vvf utt – savi?

Ansi Bērzinu tur apcietinājumā – svēta lieta – kungs neievēroja Latvijas likumus un žēlastība šim nebūs un viss , bet paga – kā tad tā ?

Kāds ir tas morālais un ētiskais ļaunums ko nolādētie čekas kalpi – radošā inteliģence mums – mūsu kopējām vērtībām – taisnīgums,godīgums, atklātība, līdztiesība un bla bla bla – nodara ?

Un tad – kā saka – lai meli un ļaunums sistu augstu vilni – Ikstenai nav kauna paziņot, ka Latvijā nav demokrātija un ka Latvijā nav labi žurnālisti ?
Man arī nav kauna tā paziņot – es arī tā domāju, tikai es tai katlā ar žurnālistiem – nelabajiem metu iekšā arī ikstenu un vvf

Smagi , ja domāju un es to mēdzu darīt – tad es joprojām uzskatu , ka zivs pūst no galvas –

Kāpēc lai Jūrmalas Truksnis atkaptos no amata , ja melo, mānās, liedzās , alkatīgi rij -visi pie varas esošie?

+1
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 01.10.2018. 22.35

    1) Kas ir LLC pazudušie 100 tūkstoši pret vairākiem miljoniem, kas pazuda Jauno “Trīs brāļu” projektā vai digitālās kultūras kartes veidošanā? 2) Ansis Bērziņš pārkāpa likumu un, kā lasījām intervijā, nenožēlo izdarīto – kāpēc lai viņu atbrīvotu? 3) Latvijā ir gan demokrātija (attīstības stadijā), gan labi žurnālisti, piemēram var saukt visus IR žurnālistus pēc kārtas. 4) VVF bija un vēl ilgi paliks Latvijas labākā prezidente un ne jau viņai kā goda priekšsēdētājai vajadzēja kontrolēt LLC finanses. 5) Truksni atlaidīs vēlētāji 6.oktobrī (ceru). 6) Visi pie varas esošie nemelo, piemēram, Vējonis.

    +1
    0
    Atbildēt

    5

    tonijs > tonijs 01.10.2018. 23.28

    7) Kartupeļu raža šogad ir laba, bet ābolu, bumbieru, biešu, burkānu un ķirbju – vienkārši lieliska!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 09.50

    Pagaidi, Tonij – cenšos Tevi saprast. Vai naudas “pazušana ” – nav likuma pārkāpums? Varbūt, ka 3 Brāļu naudas pazušanu un LLC naudas pazušanu kādi konkrēti iesaistītie cilvēki no sirds nožēlo. Jautājums – kā pateikt, ka no sirds un nevis ciniski ņirgājoties par sabiedrību, kurai šī nauda ir izkrāpta? Vai man ir tiesības ieiet rimi veikalā un apēst kaut ko nesamaksājot un kad apsargs mani pratinās – es pateikšu , ka patiesi nožēloju un mani palaidīs mājās.
    Paskaidro savu domu, es to nesaprotu.

    Demokrātija ir dialogs, diktatūra ir monologs. Pierādi man, ka mums Latvijā ir sabiedrības dialogs ar varu ? Ja konkrēti par kultūru – kur ir sabiedrībai pieejama informācija par to, kā konkrēti tiek izmantota kultūrai pieskirtā nauda. Kāpēc par Londonas grāmattirgu sabiedriskajos medijos man nav pieejama tāda pati informācija kā par PĀVESTA vizītei piešķirto 1 miljonu? Londonā iztērēja 2 milj.

    Rakstnieku mājāi Venstpilī valsts tērē miljonus -internetā ir ieliktas summas – bet kā tās tiek sadalītas – kam tās tiek un kam netiek – es nezinu. Es tikai esmu dzirdējusi baumas, ka vadītāja Konste maksā milzu naudu savai meitai , ka amati meitai tiek nodrošināti – cik no tā ir vai nav patiesība – es nezinu, bet …

    a tik vien būtu bēda – nu kā saka – gan jau kādā brīdī to lietu sakārtotu, bet …Tonij – vai mums ir kaut viens diskusiju jautājums LTV1 par kultūru ? Kāpēc mums ir desmitiem šovu, ceļojumu aprakstu, kuri arī izmaksā miljonus – bet nav raidījumu , kur sarunātos n e tikai maukas politiķi, bet pati sabiedrība – kultūras cilvēki savā starpā un kultūras cilvēki ar sabiedrību?
    IR vismaz reizi gadā intervē repši gundegu – dāmai ir dzīvoklis Rīgas centrā, laukos milza māja , par kuru paspēja pažēloties, ka nav kas apkopj jau žurkas – domāta tauta – aizbēgušas – bet 56 gadu vecumā – esot VKKF ekspertei viņai piešķira mūža stipendiju – klau – kad 80 % Latvijas pensionāri dzīvo ar minimālo pensiju , kad 40% mēs dzīvojam uz nabadzibas sliekšņa – kur pirmais no kā esam spiesti atteikties ir kultūra – tas ir normāli?

    Vai par ikstneu pat rakstīt negribu – kā tur bija ar to gobzemja dibināto Latvijas kultūras biedrību – kur viena jau bija ? Vai – ne žurnālistu atbildība informēt sabiedrību, kur un kā paliek ziedojumu nauda, kas tiek vākta latviešu literatūras attīstības vārdā.

    Savulaik, VKKF bija info, ka nauda piešķirta arī toreiz Iktensas līgavainim, tikai tagad vīram . Es uzdevu jautājumu – kāpēc. Arī šis jautājums nav atbildēts. Kam to ētikas kodeksu VKKF ir publicējis? Kā padlaikos visur bija ļeņina portreti n sarkani galdauti ?

    Laba žurnālistika ir tāda, kas spēj sabiedrību informēt par jautājumiem, kuri to interesē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 09.54

    PAR VĪĶI FREIBERGU – es domāju, ka tas patiesībā ir ļoti ļoti būtisks jautājums – runa ir par goda pienākumiem – nu ja VVF apņēmās būt goda prezidente LLC – tad tā bija un ir viņas atbildība, kas īsti ir noticis ar šo iestādi – kam esi bijusi par reklāmas seju – ko tu kā goda cilvēks reklamēji? Vai arī ļāvi sevi izmantot kā izkārtni?

    Kas tā par lietu , ka prezdinte pasauli māca dzīvot demokrātiski, taisnīgi un godīgi, bet pati nespēj to konsekventi ievērot. Saka – liels cilvēks, liela ēna, bet – tam nav obligāti tā jābūt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 09.59

    un vēlreiz – kas kuram ir laba žurnālistika – lūk – lsm ziņa – ma tā būtībā neko nepasaka – nav atgriezta nauda valstij – tā bijusi nozagta? pazudusi un to nevar atrast? runa ir par 67 000 eur ? Kuri ir konkrētie atbildīgie par situāciju? Vai tie bez -atbildīgie turpina saņemt valsts finansējumu – kamēr šī nauda nav atdota?

    Es valstij atdodu pusi no sava nopelnītā, bet valsts mani nespēj nodrošināt ar elementāru informāciju – nu tad es spriežu no tā info, kas man ir pieejama –

    kur nav info – tur ir vieta sazvērestības teorijām

    https://www.lsm.lv/raksts/kultura/kulturtelpa/valstij-aizvien-nav-izdevies-atgut-67-000-eiro-paradu-no-latvijas-literaturas-centra.a293629/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 02.10.2018. 10.04

    lūk, latviešu literatūra – par to, ka 1941.gada 14.jūnijā latviešu literāti Rīgā pulcējās uz konferenci, kurā apliecināt uzticību staļinam – par to ne pušplēsta vārda nevienā no mūsu apmaksātajiem tā sauktajiem vēsturiskajiem romāniem –

    repšei dūša par to pateikt bija tikai pēc grāmatas uzrakstīšanas, tāpat kā apšaubīt naudas sadali Londas tirgum – arī krietni pēc notikušā –

    savukārt, Svina garšā – ko daži tā liela – šis fakts uzvedumā parādījās uz mikrli – uz skatuves sienas – kurā bija slaidi par Latvijas vēsturi, kuriem pa priekšu lēkāja aktieri ar plikām pakaļām un pliku krāniņu

    perfektāk savu augstprātīgo attieksmi pret vēsturi un nicinājumu pret sbaiedrību inteliģence nodemonstrēt nevarēja

    un tas nav normali Tonij, tas nav normāli !

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 02.10.2018. 10.53

    Sveika, Dusma, man tagad jāstrādā, bet vakarā es Tev kaut ko uzrakstīšu (ja sapratīšu, par ko ir Tava lielākā sāpe).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2018. 11.01

nav laika, bet …
savulaik Vērpe no VKKF man atbildēja , ka VKKF neesot naudas, lai īstenotu fonda mājas
lapā publicēto ētikas kodeksu – piemēram, aktīvi komunicējot ar sabiedrību

vienlaicīgi atradās – joprojām nezinu – 20 000 vai 12 000 eur – jo vkkf mājas lapā šo info nevaru atrast – tātad atradās nauda Vērpes dēlam un draugam Matulim, par pētījumu, kurā secināts, ka VKKF jābūt aktīvākam demokrātisko vērtību iedzīvināšanā

Ak, jā – pats matulis uzlika uz papīra savas pārdomas par dzīvi – steidzīgi draugi to pasludināja par augstas raudzes literatūru un mums tagad ir tāds kārtējais smalkais rakstnieks Matulis ….

kamēr patiess literārais talants Jānis Einfelds …. nu labi – nnav man te ko dzesēties –

mauku mājā viss bez pārmaiņām ….

+2
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 01.10.2018. 10.57

es daudziem jautāju – par ko balsosiet, kāpēc – un cilvēku atbildēs mani pārsteidz izvēles pamatojuma neesamība – vai nekritisks pamatojums
piemēram, par NA balsos tikai tāpēc , ka esot vienīgie patrioti,vai balsos par ZZS , jo lembers esot vienīgais saimnieks – lai pavērtēot . cik labi cilvēki dzīvo Venstpilī, ja lemebers saimniekotu visā Latvijā – visa Latvija būtu tik sakopta un tik bagāta kā Ventspils ….

Un saku vēlreiz – kaimiņa un saskaņas raušanās pie varas un viņu panākumi ir tikai sekas patreizējās varas – saeimas, mk, viņu apkalpojošās inteliģences alkatībai un bezatbildībai

+2
-3
Atbildēt

1

    QAnon > Dusma 01.10.2018. 11.01

    Salīdzinot ar Vienotības kremļjaģām, čekas kājslauķiem, zagļiem un pederastiem, Lembergs vēl arī dalās ar sabiedrību.

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > altinyildiz 01.10.2018. 11.04

    nu varbūt ar NA alakatīgajām rīklēm lemebers dalās – es nezinu , cik noprotu no pieejamās informācijas – arī ar literātiem – lembergs dāsni dalās

    bet man no tā tik vien kā kreņķi , ka tie tikai tiem – zemiskajiem bļodlaižām –

    un vispār – tu neciķu kretīn – nekasies man virsū – esmu dusm iga

    +4
    -4
    Atbildēt

    1

    QAnon > Dusma 01.10.2018. 11.10

    Ventspilnieki saka ka Lembergs dalās, par tavējiem koprofāgiem neko tādu neesmu dzirdējis.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Sskaisle 01.10.2018. 10.49

Piemēram, visā demokrātiskajā pasaulē līdzās literatūrai – braši un eleganti – par spīti visam , elpo literatūrkritika. Skaties vienalga , kurus literāros raidījumus gribi -vācu, angļu, franču , kaut vai krievu tv – visur ir arī kritiski izteikumi par grāmatām – pie tam – visur tike skatīta un apspriesta gan klasika, gan mūsdienu autori . Pie mums – ir tikai vai
nu sajūsmas šļupsti, vai klusums un ignorance. Vai kā Rokpeļņa Muzeja gadījumā – kur autors jau netieši atzinās par sadarbību ar čeku, vai par to, kā inteliģence izzaga LNMM kolekciju – par to klusums. RS avīzītē Konteksts – Eva Mārtuža vien ierakstīja, ka daudzi tēli Rokpelnim palikuši neizstrādāti, ka autors par daudz par sevi jūsmo un tā un pilnīgs klusums – ko viņa domā, kā viņa vērtē – muzeja darbinieka sadarbību ar čeku , kļūstot par čekas ziņotāju – vispār – it kā tas romānā nebūtu bijis.

Mums ir literārās balvas, fondi -101 – patiešām zemas raudzes literatūrai. Bet mums nav neviens pats fonds, neviena pati balva – literatūrkritikai. Cik saprotu, tad Naumaņa balva Baklānei pagājušajā gadā bija tāds spontāns izņēmums.
Kaut kad atkal tiks pasniegta gada balva literatūrā – laikam 5 vai cik tur nominācijās. Saprotama lieta, ka ne kritikā – jo kritika kā tāda – literatūrā nepastāv. Tā traucē pašiem literātiem savas pļāpas tautai pasniegt kā labu literatūru. Kritika traucētu tautu barot ar literārajām sēnalām.

Ieejiet – RMM mājas lapā – tur ir Lasītāju klubs un ievadā ļoti pareizi un konkrēti ir ielikts sekojošs paziņojums -” Kritika ir atļauta, bet aizvainojoši komentāri tiks dzēsti. Diskusija ilgs līdz 31. maijam. Aicinām diskusijas dalībniekus piedalīties ar savu īsto identitāti.” Tiktāl viss ir pareizi – es piekrītu – bet – ja jums ir pacietība – palasiet – jūs tur neatradīsiet – es neatradu noteikti – nevienu pašu patiešām kritisku viedokli, kritisku komentāru par katru konkrēto darbu.
Līdz ar to mans viedoklis ir tāds, ka visi – jebkuri kaut cik kritiski komentāri uzreiz – automātiski tiek uzskatīti par aizvainojošiem un tiek izdzesti.

Savulaik, kad šajā LK bija Bankovskis ar savu romānu 18 – es centos maksimāli gramatiski pareizi un precīzi ierakstīt, ka man nepatika 18, jo romāns man atgādina komiksus, tādu ļoti vieglu piedzīvojumu žanru ,manuprāt, tādējādi devalvējot to, ko mums nozīmē 18.novembris. Šis ieraksts tika dzēsts. Es kā saka – ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta,aizgāju uz tikšanos , kurā bija Bankovskis, Zvaigzne, G.Godiņs un vēl viens vīrs no valodas aģentūras. Kad 5 min tika dots vārds lasītājiem – es piecēlos un to pašu domu pateicu Bankovskim vēlreiz – viņš no sašutuma gandrīz aizrijās , uzbrēca man , ka vajagot kārtīgi lasīt un tad tikai izteikt ātrus un nepārdomātus viedokļus … pārējie – Godiņš un Zvaigzne no pārsteiguma palika mēmi , bet vadītājs paziņoja , ka lasītāju jautājumu daļa tiek slēgta. Pēc tam man pienāca klāt vairāki cilvēki un izteica paldies un piekrišanu manai drosmei paut tādu viedokli …. tikai jautājums – ja viņi man piekrita – manam viedoklim -kur viņu drosme savu viedokli paust skaļi … man tā bija precīza padlaiku sajūta – viena patiesiba skaļi, otra -klusi …

Pastāstiet man – kur lai cilvēkiem – manas paaudzes cilvēkiem rastos un nostiprinātos kritiskā domāšana ? Vai čekas maisu zinātāji nesaka, ka tur visvairāk iekšā ir inteliģence un vai nav tā, ka tieši inteliģence = NA , kurai būtu jādod spārni brīvībai Latvijā – to tur cieši zem savas alkatības, negodīguma un ļaunuma smagās dūres???

Man paliek nelabi, kad es domāju, kā to pašu Ziedoni ir izvarojuši un nelāgi izmanto visi šie glumie inteliģentie bļodlaižas
Bet labāk par Ziedoni nepateikt – ka brīvībai ir jāpalīdz piedzimt. Manā vērtējumā tieši NA= inteliģences dēļ notiek pretējais – tā tiek smacēta nost.

+5
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 01.10.2018. 10.22

es domāju, ka situācija pirms vēlēšanām un attiecīgi – vēlēšanu rezultāti būs loti dramatiski. Varu mēgināt paskaidrot, kāpēc es tā domāju. Lūk , divas manas patiesas autoritātes – Viesturs Kairišs un Vita Matīsa – abi saka un ne reizi vien – cilvēki – domājiet taču kritiski, neļaujieties taču reklāmai – prastai, vai rafinētai – bet nelaujieties.
Vēl mana autoritāte ir ST priekšsēdētāja Ineta ZIEMELE – viņas dēļ nopirku oktobra UNU un izlasīju ar vinu interviju. Arī Ziemele saka, ka mūsu problēma ir postotalitāras sabiedrības sindroms, visas padlaiku tradīcijas – sākot ar čeku varas augstienēs, inteliģenci čekas varas apkalpošanā u nabagu beizierunu, bezdomāšanas pakļāvībā.

Un – manā vērtējumā – manā sapratnē – tas milzīgais noziegums = bezatbildība – par šo situāciju gulstas uz mūsu inteliģences, mūsu kuļturščiku , kurus valstiski vada NA – sirdsapziņām.

+3
-4
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 01.10.2018. 20.23

    Labi jau labi,neļaušos es tavai posttotalitārai reklāmai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 01.10.2018. 10.05

Citāts no raksta:
Matīsa atgādina, lai cilvēki ir uzmanīgi, jo vecie oligarhi un citi politbiznesmeņi atkal var “uzpeldēt” caur jaunām partijām. Tas attiecas arī “uz spēkiem, kas nav draudzīgi Latvijas valstij, bet ir „draudzīgi” sevis un savējo labklājības nodrošināšanai, kas ir citu vērtību atbalstītāji, nevis to, uz kurām Latvijas valsts tika dibināta pirms 100 gadiem”.
=======
Ministru prezidenta amata kandidāti šajās Saeimas vēlēšanās no dažādām partijām:
A. Pabriks (Attīstībai/Par) – no Vienotības
J. Bordāns (Jaunā Konservatīvā partija) – no Vienotības
Vj. Dombrovskis (Saskaņa) – no Vienotības
E. Smiltēns (Latvijas Reģionu Apvienība) – no Vienotības

+9
-3
Atbildēt

2

    tonijs > Jānis Lakijs 01.10.2018. 10.33

    Kuru tu gribi apmuļķot, demagog? Tevis nosauktie politiķi nav nedraudzīgi Latvijai, nav izmantojuši politiku savs labklājības nodrošināšanai un nav arī saistīti ar oligarhiem. Jaunā Vienotība ir saprātīga izvēle šajās Saeimas vēlēšanās, bet Bordāna JKP – vēl labāka izvēle.

    +3
    -5
    Atbildēt

    1

    QAnon > tonijs 01.10.2018. 10.57

    Tie visi ir ienaidnieki, tādi paši, kā Urbanovičs, Ušakovs, Ždanoka, vai Gapoņenko. Par to, ko Latvijai nodarīja LC, ko tagad pārstāv tās mūdzis, Bordāns, ir pilnīgi pietiekami, lai tūkstotis tādu bordānu veselu gadu simts reižu minūtē lūgtos sev indi.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    QAnon > Jānis Lakijs 01.10.2018. 11.12

    Vispār jau Bordāns no LC, bet Ušakova sirdsdraugs Slaviks, no ZRP.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Jānis Lakijs > altinyildiz 01.10.2018. 11.36

    Jānis Bordāns 2010. gadā 10. Saeimas vēlēšanās kandidēja Vienotības sarakstā (nesekmīgi), pēc tam bija Ministru prezidenta Valda Dombrovska padomnieks un parlamentārais sekretārs.
    Vjačeslavs Dombrovskis 2014. gadā 12. Saeimas vēlēšanās kandidēja Vienotības sarakstā (nesekmīgi). Vēlāk tomēr kļuva par Vienotības deputātu Jāņa Reira ministrēšanas laikā.
    Protams, ka abi bijuši arī citās partijās, bet tik un tā ir guvuši īpašo “Vienotības rūdījumu” :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    QAnon > Jānis Lakijs 01.10.2018. 12.18

    Vienotībā tie pieslīpējās, bet viņu morālais pagrimums visā pilnībā bija noticis jau pirms tās.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > altinyildiz 01.10.2018. 12.22

    Lai nu kurš būtu runājis par morālo pagrimumu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam