Žurnāliste Inga Spriņģe: Jo vairāk ar mēsliem mētājamies, jo vairāk tie pielīp

42

Komentāri (42)

vvilums 07.09.2018. 13.15

Lasot Re:baltica, Ir, skatoties LTV De facto, TV3 Nekā personīga, ir kā ieelpot svaigu āra gaisu pēc sasmakušas telpas.

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 07.09.2018. 12.38

ja mums būtu normāla tiesu sistēma – tad visi normāli gaidītu izmeklešanas rezultātus, bet – kāda ir tiesu sistēma? Kāpēc visi ir pārcietušies ļidzi jūtot dekānam un neviens pats pat neiedomājas par cietušo?
Es neticu katoļiem – ne tik cik melss aiz naga – bet tas ir nieks – neticu tiesu sistēmai –

bardaks ! – un kučinskim nav kauna teikt – ka viss ir labi – nu kā dzīvot ja visi melo – un dara pāri vājākiem

http://www.delfi.lv/news/national/politics/pikets-gavenis-autobusi-uz-rigu-rezekniesi-celas-zeilas-aizstavibai.d?id=50366675

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 07.09.2018. 10.09

KURŠ man paskaidros – izstāstīs –

lūk, lasu, ka kučinskis uz tusu saaicinājis bijušos premjerus –
normāli būtu, ja es izjustu lepnumu – lūk – tas premjers sakārtoja to lietu, tas šito , tas
daudz runāja, maz izdarīja, bet izdarīja

atbildiet – kāpēc tā nav ? kāpec man vienīgā asociācija ir valsts bandītisma vadoņi?

un vēl – žurnālisti kā pasniedza šo tikšanos – ka visi bijuši vienisprātis, ka preses klātbūtne MK sēdēs jāaizliedz – man nav viedokļa – jā vai nē – bet iznāk, ka vienīgais ko šie čomaki spēj – noslepenot visu – ko ar mūsu nodokļu, mūsu zemes un ūdeņu naudu dara –

nu tad labrītiņ – te nu mēs esam – ja to sauc par demokrātiju tad es esmu baletdejotāja – laikam jau būsu vecākā – koncertējošā

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 07.09.2018. 09.57

vēl – man tiešām ir klāt vecums , nav ko liegties – lasu tādu superīgu grāmatu par Gaujienas novadu – Grāvis, Harijs. Adzele-Gaujiena, 1111-2011 : senatne un mūsdienas : pagasta vēsture_MD
Un tai vietā, kur rakstīts kā čekisti nošāva bērnus – sāku raudāt – tas ko mūsu tauta ir izcietusi no čekistiem un tas, ka čekisti turpina mūs mocīt , izmantot, pazemot – tas ir drausmīgi – kāpēc LTV1 nav par šiem čekas asinsdarbiem?
kāpēc pieškirot pabalstus radošajem cilvēkiem pusmiljona apmērā – šai gadā vien – nav likumā paredzēts, ka šo pabalstu nedrīkst !!!! – piešķirt ne čekas ziņotājiem, ne āgēntiem –

kāpēc simti tūkstoši ir piešķirti čekas ziņotāja ziedoņa daiļrades popularizēšanai – bet piga – 0000 ir piešķirts – piemēram čekas represiju upuriem – radošajiem cilvēkiem – viņu piemiņas gramatai?

kremlis vainīgs, balticnevs ?
beidziet taču man skalot smadzness – čekisti ir starp mums – tie ,kas r kremlī – ar tiem lai galā tiek paši krievi =

ATBILDIET TAČU PAR TO KAS NOTIEK LATVIJĀ – KO MŪSU ČEKISTI DARA

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dusma 07.09.2018. 10.16

    ikstenas grāmatai mātes piens – soviet milk – kur vienīgais ļaunais tels ir padvara, bet latvietis ir absolūts upuris – valsts – cik nojaušu par to ir piemaksājusi simtus tūkstošus

    savukārt Rokpeļņa grāmata Muzejs – par radošās inteliģences sadarbību ar čeku, par šis pašas intleiģences līdzdalību LNMM kolekcijas izzagšanā – ā – to ne tikai netulkoja, to pat neapsrieda – kā tādu dīvainu augoni palika zem plakstera

    bļedj un tad valstij šie radošie čekas kalpi vēl speciāli jāatbalsta – varbūt ordeņus bērnu šāvējiem arī iedodiet – kretīni un liekuļi pretīgie – pirmie pakritīs zem putina – kaut ellē jūs sautētos

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 07.09.2018. 09.36

bet ja par lietu – par to ir vai nav mums brīva un profesionāla žurnālistika

Zvēru – patiešām -par tādu balticnews uzzināju no spriņģes bet pat nepacentos internetā viņus atrast, toties – man ir jautājums – kāpēc visa Latvijas sabiedrība – žurnālisti, politiķi, radošās savienības, represēto organizācijas , saiema utt – neprotestē ppret to ārprātu, kas notiek Rīgā – Rīgas Domē – kurā – Saskaņa nebūt nav vienīgā – tur ir tā pati smalkā CIMDIŅ AUSMA, tad – ai – nu kā to dzjenieci ā RATINĪKA, TAD DZIEDĀTAJA – DEBESS – NU TĀ AR DAUDZAJIEM BĒRNIŅIEM – tad RD ir pārpilna ar NA latviešiem , krievi tikai priekšniekos tur sēž – bet – paskatietties – kas notiek – ušakovs Feisbukā mani burtiski vajā – no rīta un vakarā stāsta – nezinu – par manu nodokļu naudu, vai par Maskavas naudu nezinu – bet no rīta lidz vakaram stāsta, cik labs vadītājs viņš ir un kā rūpējas par manu dzīvi. Vienlaicīgi – man kategoriski !!!! – nav iespēja pat iepīkstēties – ka nav ko elpot – viss putekļains netīrs, ka ceļi ir bedraini, ielas – pat tikko remontētās ir ar brūkošu klājumu un apsaimnikotājs ir bandīts – reāli – man kā ES dalībvalsts pilsonim Rīgas Dome ir atņemusi elementāras iespējas normāli komunicēt un risināt pilsētvides uzlabošanas jautājumus.

ATVERIET = riga.lv – neatradīsiet tur kontakttelefonus , bet ja piemēram kādu atradīsiet – tad ir 2 varinati – vai nu jums atbildēs automāts un jūs pasūtīs, vai cilvēks – un arī pasūtīs –
Uz kurieni – uz pieteikšanos uz konsultācijām -ā jautājums aktuāls -labi – tad ejiet un sēdiet dzīvajā rindā – varbūt jūs uzklausīs, bet varbūt neuzklausīs

jau rakstīju – tērēju savu laiku – biju administratīvajā komisijā – cīnos pret kaimiņu=suņu patvaļu – lūk, man saka – atbildi ar lēmumu jums piesūtīs – mēnesis paiet, pusotra – nav – nekā nav – nu domāju jāzvana un jāprasa- varbūt pakalļ pašai jābrauc- bet nedomājiet, ka atradu tel nr – nē – nu tad zvanīju uz admin inspekciju ( man vajadzeja komisiju) un ad man pateica, ka esot jagaida 2 mēneši – elle n indija – man 10 kremļi un 20 ptini kopā ņemot nevar nodarīt tādu ļaunumu kā bandītisms, bezatbildība un gandrīz pilnigs beztiesiskums Rīgā

tad kāpēc par to mūsu žurnālisti neraksta?
atbildu – jo RD viņiem maksā –
nu tad kas ir mauka – putins vai tie žurnālisti, kuri piemēram, visus komentārus, kuri ir kritiski par RD un Ušakovu izdžēš

pareizi bērniņi – putins ir tālu un viņam savas problēmas – ne jau putina dēļ mūs apzog un piedodiet bērniņi mīļie – nežēlīgi drāž – varas elite tai skaitā Rīgas

+3
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dusma 07.09.2018. 09.47

    lasījāt zinu , ka RD apsaimniekotājs par nepilnu pusmiljonu algos parādu piedzinēju – bet – ka RD apsaimniekotājs uzlabos vai salabos rēķinu maksātāju tiesības precīzi zināt – kādas summas par kādiem pakalpojumiem ir rēķinā – tam naudas nav

    Jau minēju to sižetu par ūdens vada avāriju vecā hruščovkā, kur dzīvo nabadzīgi cilvēki, ka viena lieta, ka avārijas dēļ stipri pieaudzis katra dzīvokļa ūdensaptēriņš un mājai ta sir jāmaksā, bet – RD Leiškalns tv kameru priekšā tā arī nespēja atbildēt – kāpēc RD APSAIMNIEKOTĀJS – ir palielinājis cenu par šo āvārijā noplūdušo ūdeni

    var jau teikt – un varas bandīti un viņu kalpi tā arī saka – tas tik nieks – nu gan liela brēka – ūdentinš – bet –
    veselums jau veidojas no mazumiņa no daļiņām

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 07.09.2018. 09.20

klausieties biedri, seksa vakar nebija, toties biju Koku operā un neskatoties uz dažām muzikālām nepilnībām – guvu absolūtu dzīves orgasmu

bet nu – kā saka – ienaidnieki neguļ – labprāt ietu uz vel kādiem HOMO NOVUS pasākumiem – bet kur lai naudu ņemu – jau nopirku biļetes uz sarunas pirms pirmizrādes un uz pašu operu – un tad uz pasākumiem Biržā arī jāmaksā , tad izdzīvošanas rēķina – ieksaitot iemaksas valsts organizētajam OIK bandītismam , paest gribas, iedzert kādu malciņu un pie māmiņas aizbraukt un jaunas sienas lampas gribu – uzreiz divas un tas tad arī viss – tas ir normāli? Es domāju, ka nē –

+2
0
Atbildēt

0

Urga 06.09.2018. 21.59

Vai Ikstena runā par konkrētiem žurnālistiem? Ja tā, tad par kuriem? Žurnālisti ir dažādi. Ir S.Točs arī, diemžēl. Vispārīgums šoreiz nevietā.
Gluži otrādi, mani uztrauc tieši lielā pret žurnālistiem vērstā agresivitāte, kā, piemēram Kaimiņš un Gobzems to dara. Nav iespējams mierīgi klausīties, kā Ušakovs runā ar žurnālistiem (protams, ja runā, ja neaizcērt durvis deguna priekšā).
Reizēm šķiet, ka tik liela patvaļa visapkārt, baisi paliek, kad lasi ziņās, ka Rīgas Satiksme ieķīlājusi braucamos un pat sliedes…
Jautājums, kāpēc un kam traucē žurnālisti?

+2
0
Atbildēt

0

Aivars B. 06.09.2018. 19.11

Protams, ka Latvijā labi žurnālisti ir. Piemēram, tie TV3 sižeti par OIK afēristiem. Izcils un drosmīgs žurnālistu darbs. Vai arī Rīdzenes sarunas un Sudrabas komisijas darba atspoguļošana tepat IR. Tie ir darbi, kas atmosfēru Latvijā jūtami izmainīja, uz labo pusi. Bet tas, ka Ikstena un Leen neko no tā nav manījušas, ir nožēlojami. Negribu apvainot, bet neliekas viņas sevišķi gudras.

+4
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > Aivars B. 06.09.2018. 20.49

    es domāju, ka ļoti būtisks, lai neteiktu Latvijas nākotnei izšķirīgs ir jautājums par tiesu varu – ja tā neattīrīsies- citiem vārdiem, ja tiesu vara paliks pērkama un manipulējama kā šobrīd – tad es neredzu iespēju Latvijai pastāvēt nākotnē un lūk, šo tiesu varas negatīvo lomu Latvijas problēmās parādīja tieši IR žurnālisti. Atcerieties, cik agresivi žurnālistiem uzbruka Buls? Kad viņu nofilmēja, kā viņš darba laikā – par mūsu valsts – kuru viņš nodevis ar apzināti vai neapzināti nepareiziem tiesas lēmumiem – mācījās un kā tiesu vara atbildēja – viss ir likumīgi un pareizi – tad jautājums par tiesu varu paliek atklāts

    un žurnālisti bija tie, kuri sprūdam palīdzēja nokļūt aiz restēm un atceramies , ka visur pasaulē pētnieciskos žurnālistus korumpanti moca nost un pat nogalina –

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Aivars B. 06.09.2018. 20.56

    no otras puses – mūsu žurnālisti patiešām nav profesionāli – jo –
    piemēram – ir kaut kas noticis – nu terorakts – vācu žurnālisti uzreiz sniedz papildus paskaidrojumus – tādus izglītojošus – kas par gāzi lietota, kādas sekas tai – vai nu vispār – mana prakse ir tāda – ja kas notiek – es uzreiz lasu, ko raksta vācu un anglu valodās – vajadzētu pieķert klāt franču valodu –
    es , ka mūsu lasītāji un skatītāji ir baigi izglītoti – bet tieši tāpēc ir svarīgi izglītot – arī – piemēram tās pašas EK regulas – nu kāpēc par to neraksta , vai tiesu normas ?

    Piemēŗam, par Ždanoku – tikai viens medijs – neatceros, kurš uzrakstīja, ka ždanoku nepielaiž pie vēlēšanām jo viņa ir ne tikai ekskomuniste, bet arī kaitē valstij. Tad mans jautājums – kāpēc brigmanis arī komunists var kandidēt – bet ždanoka nevar – ir atbildēts. Bet tā visi tik raksta – komuniste komuniste …

    Nu un protams, ka mums ir pērkami žurnālisti – saka taču , ka pile indes sašmučē visu glāzi ūdens

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 06.09.2018. 18.56

Ja kāds publiski apgalvotu, ka “Mātes piens” ir nelasāma grāmata, es domāju, ka Nora Ikstena par to neapvainotos, jo viņa ir literāts un saprot, ka ne visi, kuri māk lasīt ir tieši viņa darbu lasītāji :)

Žurnālists arī ir radoša profesija, žurnālists arī uzrunā plašu auditoriju, žurnālists cīnas par taisnību utt, taču cik žurnālistu, tik skata punktu, kur tiek analizēta kāda konkrēta situācija un tad savā interpretācijā pasniegta savam lasītājam. Ir taču atšķirība starp IR, LA, NRA utt, acīm redzot Ikstena uc vēl nav atraduši savu mēdiju, kuram ticēt. Tāpēc arī tā saka, ka Latvija’nav labu žurnālistu, tur nav par ko apvainoties.

Kas attiecas uz Kremļa briesmām, tad tās ir reālas, taču vēl reālākas briesmas ir pozicija Latvijā nekas labs nenotiek,Latvijā pilnīgi viss ir slikti. Tāds iespaids reizēm rodas, kad es lasu mūsu viedo žurnālistu darbus, un tāpēc es teiktu, ka bīstamāks par Kremli šobrīd Latvijai ir Kaimiņš, kurš šādu viedokli ir akumulējis sevī un viņa partija, kura no šādām pozīcijām startē. Domāju, ka tie, kuri seko Domburšovam šobrīd, man piekritīs. Par SC es nerunāju, viņi ir ienaidnieki.

Ja par Jurašu, Dzintaru, Lūsi utt, tad jautājums, kādēļ Juraš šo faktu neizcēla tad vēl, kad viņš bija citā amatā, bet dara to tieši mēnesi pirms vēlēšanām. Un vēl, ja par Maskavu, tad Maskavu piesauc ne tikai Dzintars, augsti god žutnālists Ozoliņš kontekstā, par kādu runā Sprinģes kundze, tā tikai raksta, tāds ir viņa – “kreisā liberāļa” sils :)

+1
0
Atbildēt

2

    Sskaisle > rinķī apkārt 06.09.2018. 21.00

    jā un tieši vācu presē – man škiet tai pašā pusdzeltenajā focus.de es noskatījos video ar skaidrojumu – kāpēc cilvēki priekšroku dod sliktajām ziņām – jo tas ir cilvēkā ieprogrammēts evolucionāri – vispirms redzēt kas apkārt ir slikts un saorganizēties, lai tajā sliktajā izdzīvotu – tāpēc es spiežu un skatos, kā uzbrūk haizivis, vai suņi vai kā noticis terorakts – teorētiski vajadzētu tikai modeslapas škirstīt – nu labi -par attiecībām un tā lasīt – bet es nē – veru vaļā – un lasu – cik valdība atkal nozagusi, cik tiesu vara mūs pārdevusi un tad jau skaidrs – saules gaismu neredzēt ….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > rinķī apkārt 06.09.2018. 21.09

    un vēl – paklausieties – ieklausieties – ikstena ir uz urrā pie mūsu vartas elites – tas pats Londonas gramattirgus – pēc viņas – ikstenas teiktā iznāk, ka tagad – kopš viņas un vēl dažu autoru darbi ir iztulkoti angliski – beidzot ir skaidrs, ka Latvijā tomēr ir kultūra – ka tagad literāro darbu kvalitāti nosaka nevis pēc tā, cik talantīgs ir vēstījuma saturs un forma, bet vai autors ir pratis izsist nauduno valsts tā darba tulkošanai – vai autors prot slapju muti slavināt pats sevi , noklusējot par slēgtajām un nabadzīgajām bibliotēkām
    jā – bet nav un nebūs mums žurnālisti, kuri to spēs vismaz mēginās argumentēti izanalizēt, tāpat kā mums nav kritiķi , kuri iedrošinās pašpasludinātajiem flagmaņiem stāties ceļā
    savulaik Ābeles darbu – laikam Paisums nokritizēja viena profesore – tas un tas nav idevies ir slitki – nu nevajadzētu man slinkot -bet te iekopēt – kā visi metās virsū profesorei

    Diskusijas kultūra kā tāda vispār mums nav – sākot jau ar pašiem literātiem

    nu labi, ejam uz Koku operu

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Dusma 06.09.2018. 21.36

    Dusma… pēc viņas – ikstenas teiktā iznāk, ka tagad – kopš viņas un vēl dažu autoru darbi ir iztulkoti angliski – beidzot ir skaidrs, ka Latvijā tomēr ir kultūra…:)))) +++ tā ir sanācis, ka pazīstu dažus rakstošus ļaužus Latvijā, cik esam runājuši, daudz kur Tev taisnība :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 06.09.2018. 17.08

“tonijs”: [Ignatjevs ] Bija labs un objektīvs, labi vadīja diskusijas, bet tagad droši vien apvainosies un aizies pie Saskaņas
====
Ja tiešām “bija labs un objektīvs”, tad arī “pie Saskaņas” tāds būs.
Bet ja ne, tad tas nozīmēs, ka strādāja LTV par “labo krievu”.

+1
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Jānis Lakijs 06.09.2018. 21.17

    Nevar zināt, jo cilvēki mainās. Mamikins arī bija labs žurnālists, bet tagad ir vienā laivā ar Ždanoku.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    kolpants > tonijs 06.09.2018. 23.50

    и В.Домбровский был нормальным. Но вы так умело “интегрируете”, что ничего другого не остается, как только или в ЦС или к Жданок. И сколько уже таких примеров…
    Можно хоть из штанов выпрыгнуть, а все равно будет в ответ “а вот докажи еще, что ты не кремлин! Мамой клялся? А теперь папой клянись! И папой клялся? Ну тогда бабушкой!” И когда в ответ слышите “да вы уже достали требованиями клятвами кидаться”, то радостно восклицаете “ну мы же говорили – кремлины они!”

    Уж насколько Игнатьев был лоялен-и того допекли!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Lakijs > tonijs 07.09.2018. 09.23

    Piekrītu, cilvēki mainās.
    Paskat, kā Ignatjevs mainījies Beltes paspārnē – parādījusies tāda augstprātība ka tik turies!
    ===
    Lūk, “sabiedriskās” televīzijas pārstāvja vēstules teksts: “Lūdzu līdz šodienas plkst. 17.00 dot ziņu par deputāta kandidātu no nacionālās apvienības, kurš būtu gatavs krievu valodā prezentēt un aizstāvēt apvienības pozīciju. Lūdzu ņemt vērā: jebkura cita atbilde automātiski tiks uzskatīta par atteikumu, par to atkārtoti nebrīdinot, un vieta uzstāšanai nacionālās apvienības pārstāvim netiks rezervēta.”
    ===

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Jānis Lakijs 07.09.2018. 12.33

    А что, ему надо было нижайше просить-ну пожалуйста, ну пришлите, ну поговорите на русском, я оккупацию признаю, на коленях стою, ну пожалуйста, опуститесь до нашего второсортного уровня.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

QAnon 06.09.2018. 12.27

Gan jau Jurašam tas pats saimnieks, kas krievu militārista, GRUšņika, atvasei, Potapovai.

0
0
Atbildēt

0

Vahamurka 06.09.2018. 10.57

Ja KNAB pārbaudē secina, ka Juraša sensacionālie paziņojumi par NA ir nekas cits kā baumas,tad kā labā šīs baumas pirms vēlēšanām tiek izplatītas?Kremlis būtu tīri labs kandidāts,kuram tāda rīcība ir izdevīga.

Iesalnieks twitterī:Lai otrreiz neceltos roka izplatīt šādus melus, šajā gadījumā pret Jurašu būtu jāierosina krimināllieta pēc KL 157.p.2.d. par neslavas celšanu masu saziņas līdzeklī.

+1
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Vahamurka 06.09.2018. 11.01

    naciķi savā elementā – kuļ duļķes un slēpjas pa kaktiem

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Vahamurka 07.09.2018. 12.36

    Ну так чего же не подали заявление ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 06.09.2018. 10.13

VĒL – vakardien savā fb laika joslā uzpeld ZZS reklāma un tai like ir uzspieduši mani skolas biedri un studiju biedri – es esmu šokēta – rakstu un zvanu

ko man atbild – viena saka – nu ko tu dusma – reizniece tācu ir mana čomene – abas ir šahistes čempiones un kas tur , otra ir mazpulku vadītāja – visa pasaule izbraukāta un beZ
zzs , bez grigules naudas tas nebūtu iespējams , tad ir studiju biedri, kuri lepojas, ka lūk – mūsējais ir deputāts un liekam like un gan jau , ka daļa arī balsos par viņiem

raivi dzintaru satiku Alūksnē – visīstākais šovmenis – un gramatinas savas sarakstītās dala – nu tās, kurās raksta , kāds patriots ir un tā – mans draugs laimīgs – bet es stingri noteicu un pie tā palikšu ka uz vēlēšanām iesim kopīgi, un viņš man atdos NA lapiņu – ja būs balsojis par NA – es attiecības pārtraukšu – man tas ir idejiskas dabas jautājums

un kā mēs zinam – ideja ir augstākais kas ir un tā žēluma nepazīst

+2
-1
Atbildēt

1

    Vahamurka > Dusma 06.09.2018. 10.40

    Uz vēlēšanām tevi būtu jāved tajā halātā ar garajām rokām,kuras var sasiet uz muguras.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Vahamurka 06.09.2018. 11.02

    nu naciki jau ne to vien spētu – par to šaubu nav …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 06.09.2018. 10.01

un par kremli es nepiekrītu – nē – jo tā atkal ir tāda dubultmorale
pamatoju – lūk, IR bija intervija ar jaunoNBS komandieri- vells piemirsu kāvinu sauc
Un izrādījās , ka zzs MINISTRS BERGAMNIS ticies ar krievu militāristu delegāciju – tepat rīgā ., par ko tas nbs leonīds laikams – neko nezināja – kā no plaukta nokritis – klau – tasir nenormāli – un tā nav kremļa vaina, tā ir mūsu vīru vaina – un es varu tikai minēt, kurš tur vairāk uzpērkams kurš nē – jo tikko jau ar bija ziņa, ka spiegi un nodevēji ir tikai igauņiem – mums viss ir tīrāks par tīru

vai – piemēram – visi mediji ir pilni ar saldumiņiem – busulītis, prāta vētriņa, vaikulīte – nu kur tad viņi naudiņu pelna? Amerikā? Vācijā? Zviedrijā? Āfrikā? nu kur – nu protams, putina Krievijā – nu paga – tad kā ir – tad krievija = kremlis ir mūsu ienaidnieks vai sadarbības partneris ?

vai ņemsim Rīgu – žurnālisti – uzrakstiet, lai mēs visi zinātu – es zinu no runām – dokumentus neesmu redzejusi , bet 90% jaunātvērtās vai izrenovetās Rīgas viesnīcas pieder -pareizi bērniņi – Krievijas investoriem – kura partija ar SV laulībā ir vienojusies Rīgas Domē – pareizi – NAcionālā Apvienība

tad kāpēc mes baidam sabiedrību ar SC ka kremļa partiju, bet tā pati Nacionālā Aovienība neļāva pat megināt gāzt SC varu Rīgā?

Kremlis vainīgs nē Inga – nē un miljons reižu nē – tā ir mūsu atbildība – pilnīgi un galīgi un noteikit

un tas ir jāsaka skaidri un gaiši – jo citādi – arī jums Inga vairs nebūs , kas tic un uzticas

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 06.09.2018. 09.44

mūsu merilas strīpas steidz reklamēties un reklamē visu – ka tik labi maksā – vai tie ir tie atmiņūdeņi, vai saskaņa vai kas vells visu zin , bet ka tik ir kas maksā

Ja politikā ietu Baiba Sipeniece – es par viņu balsotu – viņa būtībā pasaka tieši par 99,9 % manas domas – un naudu viņa nopelna bez sirdsapziņas un goda pārdošanas

mums vispār ir nenormāli maz tādu cilvēku , kuri ir morālas autoritātes , kuros gribas klausīties vēl un vēl – un kuriem es ticu – tā uz sitienu –

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 06.09.2018. 09.39

Viņa uzskata, ka sabiedrības viedokļu līderiem ir atbildība par to, ko viņi saka. “Teikt, ka Latvijā nav kvalitatīvas žurnālistikas, ir tāpat kā teikt, ka nav kvalitatīvas mūzikas vai literatūras.”

Inga – PIEDODIET – nevaru piekrist – šai čekistu nomocītajā valstī ATBILDĪBA NAV NEVIENAM !!!!
Lai cik amorāla un zemiska manā uztverē, priekš manis ir ikstena – es nedomāju, ka viņas atbildiba pret sabiedrību ir lielāka kā jebkuram citam – sākot ar prezdientu vājoni, kuru jūs Inga, nez kāpēc aizstāviet , turpinot ar meļiem ierēdņiem, noziedzniekiem priesteriem un mācītājiem un beidzot ar tantiņu , kura raksta sūdzības par kaimiņiem – visi ir atbildīgi – visi –

un tā lietu kārtība ir izdevusies tad, ja šī atbildība ir visos līmeņos – ja kaimiņu kaķi un suņi netraucē, ja priesteris labāk pašapmierinās, nevis izmanto citu, ja prezidents iemācās runu, bet literāti atceras, ka ir tāda sirdsapziņa un tautas atmiņa

+1
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 06.09.2018. 09.33

Malacis Inga, patiešām. Ja katrs žurnālists izdarītu tik daudz, cik jūs , tad mēs dzīvotu citā pasaulē – labākā. Tieši jūsu un dažu IR žurnālistu dēļ es uzskatu , ka ir absolūti būtiski pieprasīt un ieplānot budžetā finansējumu pētnieciskās žurnālistikas atbalstam.

Vienlaicīgi – par ikstenu un lindu leen es gribētu teikt veco teicienu – kura govs nu būtu māvusi – arī viņas ir viduvejības – labas – bet viduvējības

es saprotu , ka nav ne laika, ne īstas intereses un iespējas – bet ja saliktu kopā – man interesē , cik simtus tūkstošus no valsts, no vkkf , no ziedojumiem -LATVIEŠU LITERATŪRAI – nevis konkrāti ikstenai – tieši viņa – ikstena ir saņēmusi

zinu, ka nekad neuzzināšu, cik simti tūkstoši ir samaksāti tieši par ikstenas mātes pienu – kurš nav slikts romāns, bet kurš ir miljons reižu pārmaksāts – kāpēc? !!!

tieši tāpat kā –
Mana svēta pārliecība ir, ka tas ir žurnālistu, politiķu un literātu – kopīgs noziegums, kad LLC – kur goda prezidente bija VVF, bet kur izpildidrektore un atslēgas turētāja bija nora ikstena pazuda nepilni 100 000 eur –

elle un indija – par kādu labu žurnālistiku, par kādu ētiku , par kādu godīgumu un taisnīgumu var būt runa, ja vieni valsts naudas tērētāji – literāti drīkst zagt ( kā citādi to nosaukt, ja nauda ir pazudusi?) , bet citi – būvnieki, domnieki utt – nu un es , piemēram, nedrikstam ?

Tas ir normāli?
Saucam lietas vārdos . Izbeidziet šo dubultmorāli – šo vienu kaunināšanu un citu slavināšanu –

+2
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 06.09.2018. 16.06

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > tonijs 06.09.2018. 16.13

    es jau izlasīju – bet es to krievu žurnālist nezinu – labs vai slikts

    un vēl – nu naciķiem žēl nauda knabam – tāpēc pašiem šovi jātaisa – zināma lieta

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 06.09.2018. 16.19

    Bija labs un objektīvs, labi vadīja diskusijas, bet tagad droši vien apvainosies un aizies pie Saskaņas, bet “nacionālpatrioti” tik sitīs plaukstas un priecāsies, ka tikuši vaļā no “lielkrievu šovinista”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > tonijs 06.09.2018. 16.23

    Ignatjevs lieliski runā arī latviski, bet viņa raidījums ir paredzēts krievu auditorijai, tāpēc uzaicinātie viesi vienmēr pieņēma spēles noteikumus un runāja krieviski, kamēr uzradās viens īstens “nacionālpatriots”, kas uzskatīja, ka runāt krieviski ir zem viņa goda. Bet varbūt vienkārši stulbs, kas nezina krievu valodu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > tonijs 06.09.2018. 16.30

    nu labi,bet es neskatos tad jau labāk palasu kādu grāmatu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 06.09.2018. 23.17

    Raidījums, sūdēdāj, bija domāts Latvijas pilsoņiem, kuriem valsts valoda būtu jāpārvalda pēc definīcijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > tonijs 06.09.2018. 23.26

    Krievu, tā saucamā valoda, koprofāg, ir absolūtā ļaunuma atribūts un nevienam tā nebūtu obligāti jāzin.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > tonijs 06.09.2018. 16.28

    es lasīju arī par Grobiņas deputāti – zzs!!!!! – un vēl lasīju , ka nbs dusmīgi, ka nav vietējie, ko ņemt rezervē

    un ne jau kremļa dēļ – pirmkārt tomēr pašu varas elite un tad mēs visi tekuļi un aitas

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vahamurka 06.09.2018. 09.28

Un ar ko tad Jurašs galu galā sadarbojas?Kurš labs žurnālists mums to pateiks?

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 06.09.2018. 09.22

Latvijas feisfukā – šitas ir labs joks – nebiju dzirdējusi

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam