Nozagtie Irānas noslēpumi

21

Komentāri (21)

murrey 02.08.2018. 21.57

No raksta tā vai citādi izskatās, ka Irāna pašu vienošanos ir ievērojusi (cik noprotu, tur nebija prasības atteikties no jau iegūtajām zināšanām). Un Trampam vienošanos vajadzēja ievērot. Redzēsim vai pārējā pasaule ar ES priekšgalā spēs viņam vismaz šoreiz ierādīt viņa vietu.

+2
-2
Atbildēt

1

    QAnon > murrey 03.08.2018. 08.57

    Viss nebūt nav tā, kā kādam izskatās. Visas melnādaiņa noslēgtās vienošanās un viņa pieņemtie lēmumi, bija noziegums pret ASV un pārējo civilizēto pasauli un ir atceļami bez garas prātošanas. Tas izdzimtenis ir vainojams pie kremļa izveidotā IGIL, Asada visatļautības un asinsizliešanas Sīrijā un krievu fašistisko izdzimteņu iebrukuma Ukrainā. Vai “pārējā pasaule” būtu Putina kājslauķi; alkašs Junkers, bankrots Dombrovskis, 10.04.10. terora akta līdzdalībnieks, Tusks, štazi padla, Merķele un pederasts Makarons? Es domāju, ka Trampa kungs tos kropļus zemu zemu nolieks un ierādīs tiem pienākošās vietas pie parašas.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 05.08.2018. 00.07

    1. Pat, ja tā vienošanās nav laba, ja viņa ir noslēgta likumīgi, tā ir jāievēro. Nav nekā svarīgāka par iespēju paļauties uz noslēgtajām vienošanām. Alternatīva ir haoss un paļaušanās uz katram uz savu nuki.
    2. Asads tā vai citādi ir Sīrijas likumīgais prezidents. ASV atbalstīja dumpiniekus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 05.08.2018. 18.41

    Neviena vienošanās ar Krieviju un Irānas un Sīrijas prettautiskiem režīmiem nav iztērētās tintes vērta. Vai man katram staļinistu fanam jāatgādina par vienošanām, kas tika noslēgtas Krievijas un Ukrainas starpā, kas tomēr krievu fašistiskos izdzimteņus neatturēja no iebrukuma?
    Asada vara jau gadiem ilgi nebija likumīga un tika noturēta varmācīgā ceļā un tas izdzimtenis beigs savu dzīvi, kā citi krievu draudziņi: Huseins ar notrūkušu galvu, Kadafi ar resnu trubu dirsā, vai Miloševičs no savējo indes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 05.08.2018. 21.04

    [Neviena vienošanās (…) nav iztērētās tintes vērta.] Interesanta pieeja starptautiskajām tiesībām. Un esat pārliecināts, ka kāds gribēs slēgt jebkuru vienošanos ar tādiem, kuri pie šī pieturas?
    [par vienošanām, kas tika noslēgtas Krievijas un Ukrainas starpā,] Šeit jums piekrītu. Vēl vairāk – Budapeštas memorandu parakstīja arī rietumvalstis. [Asada vara jau gadiem ilgi nebija likumīga] Un tomēr tā ir starptautiski atzīta un ANO to ir atzinusi par vienīgo likumīgo Sīrijas pārstāvi. [Huseins ar notrūkušu galvu] Tas ir ASV kauna traips. Noorganizēja intervenci, apmelojot viņu ķīmisko ieroču glabāšanā un neiznīcināšanā. Pēc tam nekādi ieroči Irākas teritorijā atrasti nebija. Starp citu, kamēr bija Kadafi un un Huseins, bēgļu straumes uz Eiropu neplūda. Milošēvičs, protams, nelietis, tomēr mira kā vīrs, nevis “no savējo indes”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 06.08.2018. 10.19

    1. Nevis “neviena vienošanās”, bet vienošanās ar Krieviju un Irānas un Sīrijas prettautiskiem režīmiem.
    2. Budapeštas memorands tika pārkāpts ar Putina kuces, Obamas, piekrišanu. Atcerēsimies, ka pēc Krievijas iebrukuma Gruzijā, tas melnādainais primāts ar agresoru noslēdza Restar, tā dodot zaļo gaismu tā turpmākiem noziegumiem pret cilvēci
    3. Pērkamo morālo kropļu vadītais ANO ilgstoši par likumīgu atzina arī Baltijas valstu inkoporāciju PSRS un Mao, Ho Ši Mina un Kim Ir Sena valdīšanu.
    4. Tas, ka Irākā neatrada masu iznīcināšanas ieročus, nenozīmē, ka to Huseinam nebija, Iebrūkot starptautiskai koalīcijai, tos izveda uz Sīriju, kur Asads tos vēlāk izmantoja savu pilsoņu slepkavošanai.
    5. Balkānu krievs, masu slepkava Miloševičs, “mira kā vīrs” uzreiz pēc tam, kad bija izteicis gatavību sadarboties ar Hāgas tribunālu un bija ticies ar kremļa piestādīto advokātu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 06.08.2018. 11.59

    1. Jā, tad atliek tikai pasludināt režīmu par “prettautisku” un vienošanos var mierīgi lauzt. Pasludināšana, protams, ir atkarīga no paša pasludinātāja ieskatiem.
    2. Budapeštas memorandu, ja nemaldos vēl parakstīja arī UK. Ar to Gruzijau bija, kā nu bija. Gruzīni pret osetīniem izturējās aptuveni tāpat, kā PSRS laikā krievi pret latviešiem. Es to zinu, jo vēl 90-tajos bija iespēja tur pabūt.
    3. Par Baltiju un ANO – drīzāk jau tikai pievēra acis. Un vairums valstu pat 90-tajos nemaz nesteidzās atzīt Latvijas neatkarību.
    4. Tas, ka kratīšanā pie tevis neatradīs ko līdzīgu arī nenozīmēs, ka tev tā nav… Ja nopietnāk – iebrukuma, kas notika pietiekami strauji, laikā jau gan vairs neko izvest nevarēja.
    5,Ja precīzāk – tūlīt pēc tam, kad viņam paziņoja spriedumu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 06.08.2018. 12.46

    1. Par prettautiskiem režīmiem nekas nav jāpasludina, tie ir raksturīgi ar savu pilsoņu masu nogalināšana, kā Krievijā, Irākā, Irānā, Sīrijā un Dienvidslāvijā.
    2. Lielbritānija nevarēja nodrošināt Budapeštas memoranta izpildīšanu, kad Pirmais ASV Pederastu prezidents, Obama, pilnīgi atklāti koķetēja ar Putinu un nolasīja no tā, čekista, acīm katru mazāko vēlēšanos. Kā gruzīniem vajadzēja izturēties pret mutāciju – osetīniem, kuri Gruzijā bija guvuši patvērumu, no krievu bajāru: alkašu, sadistu un pederastu varmācības un bada, bet kategoriski atteicās integrēties cilvēku sabiedrībā un pastrādāja neskaitāmus noziegumus? Ja gruzīni savā teritorijā, Samačablo, būtu radījuši apstākļus, lai tie mēsli pāri Kaukāza grēdai aizmuktu atpakaļ, tas būtu bijis pašsaprotami, tikai tā nebija.
    3. Pārvest ķīmiskos ieročus uz Sīriju varēja ar kravas auto pārvietošanās ātrumu, kas ir krietni lielāks nekā ASV tankiem.
    4. Pieļauju, ka Miloševičs pēc tikšanās ar advokātu noindējās pats, ņemot vērā, ka pie krieviem par ķīlniekiem bija viņa brālis, noziedznieks Borjka un citi ģimenes locekļi

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 07.08.2018. 16.28

    1. Paši “konstatē” “prettautiskuma” izpausmes, paši apsūdz un paši lauž vienošanās…
    2. Kā jau teicu, par Krimu lielos vilcienos jums piekrītu. UK, ja nevarēja nodrošināt memoranda, varēja vismaz neklusēt. Osetijā esmu bijis, kā jau teicu 90-tajos un tāpēc kategoriski nepiekrītu šādam jūsu osetīnu vērtējumam. Nu, bet, ko var gribēt no rasista, kurš valsts vadītāju (un vispār kādu) publiski nosauc par “melnādaino primātu”.
    3. Vēl jau viņi`(tie ieroči) tonnām ir arī jāiekrauj, jāsadabū mašīnas u.t.t. Jāņem vērā, ka Irāku sakāva ļoti ātri un tajā laikā tur bija bardaks, kā ju karā. Bet tā vai citādi, tās ir tikai jūsu iedomas bez pierādījumiem, kam pasaulē neviens tagad vairs īpaši netic.
    4. Protams, Miloševičs noindējās pats, tikai ne pēc tikšanās ar advokātiem (vismaz ne tūlīt pēc tās), bet TŪLĪT pēc sprieduma pasludināšanas

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 07.08.2018. 20.52

    1. Amerikāņi nenomočīja atejās 50 000 čečenu bērnu un nesarīkoja Srebreņņicas etnocīdu.
    2. Kā man vērtēt osetīnus, kuri dzīvo naidā ar visiem kaimiņiem, bet krievu, kuri Beslanas skolā sadedzināja dzīvus vairāk nekā 300 viņu bērnus, labā, ir gatavi nogalināt un pat pašiem iet bojā.
    3. Primāti ir visi divkājainie: homo erectus, homo nigrum, homo russicus, homo sapiens, kā arī visi pērkaķi. Esmu rasists, nacists, “homofobs”, “rusofobs” un “antisemīts”. Nezinu, kā cilvēknīdēji lamā tos, kuri savu ģimeni uzskata par svarīgāku, nekā interventu ģimenes.
    4. Ieroči nekur nebija jākrauj, tie jau bija mašīnās gatavībā, ja Huseinam steidzīgi savajadzētos sarīkot kārtējo masu slaktiņu. Tas ko sludina Kiseļ TV un RT un “tagad vairs īpaši netic”, nav viens un tas pats. Ķīmiskie ieroči Huseinam bija, jo krievu draudziņš ar tiem indēja kurdus un piedevām visiem krievu draugiem vienmēr ir bijis uzspļaut uz vispārpieņemtām cilvēciskām normām, bet tas bija viens no koalīcijas iebrukuma iemesliem. Huseins sevi bija iedomājies par ASV Federālām rezervēm, kas var emitēt miljardus pašu saražoto dolāru. Tā nelieša režīms bija jāizbeidz uzreiz pēc Kuveitas atbrīvošanas, lai ko tur arī krievs nesmirdētu.
    5. Kā jau rakstīju, Miloševičs bija izteicis gatavību sadarboties ar tribunālu, bet, acīmredzot kremļa loma viņa pastrādātos noziegumos bija tik milzīga, ka viņam bijā jābaidās par saviem tuviniekiem, kurus Putins turēja par ķīlniekiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 07.08.2018. 21.30

    1. Ja domājat Čečenijas karu, tas tiešām nebija tas labākais, ko Krievija varēja izdarīt (kaut īsti nav skaidrs, no kurienes tieši par tiem 50 000 čečenu bērniem. Tieši tāpat ASV rīcība Vjetnamā (oranžais maisījums, rotaļlietu mīnas u.c.). Un Miloševiču tiesāja pamatoti Srebreņicas dēļ. Bet runa jau nav par to, runa ir par noslēgtu līgumu laušanu, kā rezultāts ir haoss starptautiskajās attiecībās neiespēja vispār slēgt kādus līgumus, jo nevar paļauties uz to, ka kādam prezidentam pēkšņi neienāks prātā viņus lauzt, jo redz’ viņam pēkšņi šķiet, ka tas līgums neesot labs un godīgs. Un ASV neviens nav pilnvarojis būt par linča tiesnesi.
    2. Man gan, kad es tur biju, nešķita, ka ostīni dzīvo naidā ar visiem kaimiņiem. Katrā ziņā ar krieviem nē, ja jau prasīja viņu palīdzību pret gruzīniem, kas viņus vienkārši apspieda.
    3. Šeit pat nav ko komentēt. Tikai vēl nezināju, ka cita starpā esat arī nacists. Ar to gan tā uzmanīgi – īsti nezinu vai nacisma ideju paušana nav krimināli sodāma. Bet, lai nu tas paliek, kamēr neaicināt uz vardarbību šeit un tagad.
    4. Ķīmiskie ieroči Huseinam tiešām bija, tikai viņš tos iznīcināja jau pirms ASV iebrukuma cerībā novērst iebrukumu. Vismaz nav starptautiski atzītu pierādījumu par pretējo.
    5. Es gan par to neko nezinu, bet viss var būt. Tikai kāpēc tad viņš noindējās tieši pēc sprieduma pasludināšanas? Tad jau vajadzēja ātrāk, pirms tribunāl bija beidzis darbu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 07.08.2018. 21.55

    Pret tiem, kuri lauž visus līgumus, es domāju krieviem, līgumu ievērošana ir idiotisms, to slēgšana ir idiotisms. Ņemsim kaut vai Ļeņina parakstīto miera līgumu ar Latviju. Osetīni ir naidā ar visu dzīvo uz planētas, izņemot ar saviem bendēm – krieviem.
    Loģiski esmu nacists, ja uzskatu ka latviešu zemē latvieši ir primārais. Jā, gribētos tomēr zināt, kā apsaukā tos, kuri savu ģimeni uzskata par svarīgāku, nekā savas tautas slepkavu ģimenes?

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > altinyildiz 08.08.2018. 10.28

    nu latviešu naciķus neviens krievs, ne viens arābs nodevībā pārspēt nemaz nav spējīgs, kurš to nezin – visi zin

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Dusma 08.08.2018. 11.24

    Kas “visi”, saujiņa nodzītu mauku un pederastu – pedofīlu un to, kuru pautus čeka tur “Ježova dūraiņos”? Ko tu, kuce, zini par latviešu “naciķiem”? Tev jau naciķi ir visi, kas nealkst atsūkāt Putinam, neziņo čekai, nemīl krievus un nezog. Nacisms ir Eiropas tuvākās nākotnes vektors, kas tev un līdzīgiem cilvēku nīdējiem padarīs neiespējamu turpmāko dzīvi uz Cilvēku planētas..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    murrey > altinyildiz 08.08.2018. 11.57

    [Pret tiem, kuri lauž visus līgumus, es domāju krieviem, līgumu ievērošana ir idiotisms, to slēgšana ir idiotisms] Kamēr otra puse līgumu ievēro, līgumu nevar lauzt. Neslēgt līgumus un vienošanās ar tādu lielvaru kā Krievija ir problemātiski. Alternatīva ir kodolkarš.
    No kurienes tāds vērtējums tieši par osetīniem? Esat tur bijis vai arī tuvi cilvēki ir bijuši?
    [Loģiski esmu nacists, ja uzskatu ka latviešu zemē latvieši ir primārais.] Tas gan ir tikai nacionālisms. Par nacismu tas pārvēršas brīdī, kad pārējās nācijas tiek atzītas par nevērtīgām un tiek piedāvāts zemi vardarbīgi no tām attīrīt.
    Tiem, kuri iestājas pret bēgļu plūdiem pagaidām vēl nav izdomāts atsevišķs nosaukums… Problēma gan nav tajā, ka tie afrikāņi ir nevērtīgāki. Problēma ir tajā, ka viņu zināšanas, prasmes un kultūra ir stipri atšķirīga no mūsējās un vairāk piemērota Āfrikas dabai un apstākļiem un integrēt un pārkvalificēt, tātad palīdzēt ilgtermiņā, var tikai ierobežotam skaitam, kas jau sāk kļūt pārsniegts. Bēgļu rašanās ir sistēmiska problēma un sistēmiskas problēmas nevar atrisināt ar vienkāršu labdarību.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > murrey 08.08.2018. 13.35

    “kad pārējās nācijas tiek atzītas par nevērtīgām un tiek piedāvāts zemi vardarbīgi no tām attīrīt”
    ————–
    Tas jau ir šovinistu – rusistu, kas ir pilnībā iznīcinājuši desmitiem tautu un sarīkojuši neskaitāmus etnocīdus pret ukraiņiem, latviešiem, poļiem, Krimas tatāriem, Pievolgas vāciešiem, kalmikiem un Kaukāza tautām, spilgts raksturojums.
    Jebkuru piekāpšanos absolūtam ļaunumam, ko šodien par 90% pārstāv krievu pasaule, agresors uzskata par vājuma izpausmi un provocēšanu uz aizvien lielākām nelietībām.
    Par osetīniem spriežu pēc tā, ka pēc tam, kad krievi sadedzināja dzīvus bērnus Beslanas skolā, nevienā skolā krieveļi nav deguši, tā vietā tie izdzimteņi ar lielgabaliem apšaudīja gruzīnu ciemus Samačablo.
    Pa āfrikāņu “vērtību” iesaku palasīt Mihailu Velleru.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > altinyildiz 10.08.2018. 09.50

    Laikam būs jābeidz. Raksts vairs nav priekšplānā un atrast to kļūst grūtāk.
    Ja nu vel tikai:
    Beslanā galvenie vainīgie tomēr bija čečenu teroristi, ne krievi. Viņiem gan var pārmest varbūtēju neprofesionalitāti, arī nerēķināšanos ar upuriem, gan ķīlnieku, pat bērnu gan savējo vidū (bija arī tādi). Nu, bet darām, kā nu mākam un teroristi laikam gan ir tā grupa ar kuriem labāk vienošanās neslēgt – kā jau pats teicāt, nekādas vienošanās ar absolūto ļaunumu. Piekāpšanās radīs jaunas tā izpausmes.
    Par Samačablo (vai Dienvidosetiju). Ja palūkojamies kaut vai http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/country_profiles/3797729.stm kļūst skaidrs, ka “South Ossetia is inhabited mostly by Ossetians who speak a language remotely related to Persian. Georgians account for less than one-third of the population”., tātad tā drīzāk ir osetīnu, kuri cīnās par savu neatkarību, pret gruzīnu nacionālistu spaidiem, ne gruzīnu zeme. Un metodes tajā reģionā nav gluži tādas kā šeit (Характер стойкий, нордический – kā teikts 17 pavasara mirkļos), diemžēl.
    Par afrikāņiem – Velleru lasīt nav iznācis, būs jāpalasa kādā brīvākā brīdi. No savas puse varu ieteikt Albertu Šveiceru, arī Lato Lapsas grāmatas par Āfriku. – Septiņas vai cik tur Āfrikas un zem Muhameda palmas. Savstarpēji pretēji viedokļi pausti Krustēva Toma būdā un Vējiem līdzi, pēdējais, gan ne tik iznīcinošs, kā mūsdienu rasistu. Par palestīniešiem un izraēļiem: Lato Lapsas “Zem Muhameda bārdas” , nodaļa “Vieni te ir lieki”.
    Vēl ielūkošos pēc jūsu atbildes, bet laikam vairāk ne šeit diskutēšu – pārāk dziļi jau viss apslēpts arhīvā.
    Ar tiem, kas nav vienis prātis, diskutēt ir vienmēr interesantāk – gan savus argumentus nākas uzasināt, gan precizēt, gan pamatot informāciju, gan arī šo to pārdomāt un uzzināt. Ceru, ar jums bija tāpat.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > murrey 10.08.2018. 10.10

    Jā tomēr nevarēju nociesties Vellera sakarā:
    https://infoagentura.wordpress.com/2015/09/22/kapec-lielbagatnieki-iepludina-eiropa-beglus/ , kaut arī patiesība ir gluži ne tik vienkārša.

    0
    0
    Atbildēt

    0

QAnon 02.08.2018. 12.52

Ja Bernes pērkamā temīda pēc ASV pieprasījuma būtu izdevusi aizturēto Jevgešu Adamovu, bet ne palaidusi to uz mājām, pasaule daudz būtu uzzinājusi par Irānas un z-Korejas atomprogrammām.

0
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 02.08.2018. 12.16

neticu nevienai pusei

jo Izraēlai , es saprotu ir atomieroči, par kuriem visi zin, ka r, bet skaitās, ka nezin – kaut kā tā

tiem, kas medz mānīties – neticu

+5
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam