Farmācijas uzņēmumu īpatnējā ētika – par mārketingu maksājam, budžetam nē
3Saistītie raksti
Aktuāli /
18. aprīlis
Žurnāls: Kā viens donors glāba sešu cilvēku dzīves
Viedoklis /
9. aprīlis
Mācības no zāļu viltojumu sāgas: ‘Ozempic’ lieta
Viedoklis /
28. marts
Zāles nākotnes cenā
Viedoklis /
5. marts
Kavējas iespēja ar medikamentiem novērst nieru mazspēju
Viedoklis /
28. februāris
Reto slimību plāns – lasāmviela vai rīcība?
Komentāri (3)
Sskaisle 05.07.2018. 05.34
juridiski ir viss korekti tieši tāpat kā ar visu citu –
maksātnespējas administratoru laupīšanas taču arī esot bijušas juridiski korektas
Lasu, ko raksta Gobzems – tas pats jā – tagad visi lamā pašu Gobzemu , bet nez kāpēc nekomentē viņa publicētos dokumentus – ne jau pļāpas , bet dokumentus –
vai tāpēc , ka bandītu lomās ir pati valsts ? – vid, knab, prokuratūra
nu jā – korekti, jurdiski pareizi un galvenais, ka kolektivi drāžamies uz elli
0
Lāsma Kalnozola 05.07.2018. 00.35
Faarmācija to tik vien kalkulē, lai izvairītos no nodokļa maksāšanas, bet iegulda lielus līdzekļus, lai ārstiem un aptiekām organizētu bezmaksas seminārus lepnās vietās, vai arī apmaksātu āremju braucienus, lai tikai viņu medikamentus izrakstītu
0
Z Livmane 04.07.2018. 13.09
Nodokļu nemaksātāji plus semināru rīkošanu uztaisa par lobija pasākumu…
0