Palīgā izglītības reformai!
2Saistītie raksti
Viedoklis /
21. novembris
Kāpēc vilcinās ar lēmumu par jaunā izglītības finansējuma modeļa ieviešanu?
Ārpolitika /
20. novembris
Ticot uzvarai.* Vislabākajā skolā
Viedoklis /
18. novembris
Skolotāji – vecāku draugs, nevis ienaidnieks
Viedoklis /
15. novembris
Vai nākotnēšana spēs pavirzīt publiskā un privātā sektora sadarbību?
Viedoklis /
13. novembris
Kā zinātne palīdz mācīt un mācīties?
Komentāri (2)
Andrejs Ermuiza83 07.04.2018. 18.44
Ļoti vēlētos, lai kāds no IZM dotu šī raksta vērtējumu.
Citādi izskatās, ka jekuras labas ierosmes ir tikai ministriju ierēdņu darba traucējumi, uz kuriem tiem nav jāreaģē.
0
mumss 20.03.2018. 14.42
Ļoti sakarīgs, saturīgs un lietišķs raksts. Tiesa, es kā izteikts retrogrāds, mulstu un pretojos jau pie paša jēdziena `komptenču projekts`, jo man rādās, ka atkal kaut ko grasās pārtaisīt, tādēļ , ka `citur tā ir` un tādēļ, ka vecais vīns jāielej jaunā traukā… Labs skolotājs (un man ar tādiem laimējies) pašus pamatus (domāt, vērot, salīdzināt, izprast, izjust) ieliek jau gluži nemanot (esmu habilitēts doktors!), ne par kādām kompetencēm (tolaik) vispār nedomājot un nenojaušot. Bet še, Andreja Mūrnieka rakstā, redzu nopietnu izpratni un praktisku jēgu. Blakus minot, kļūst gluži vai nelabi pie fakta, ka pamatskolā grasās mācīt (?) `kultūras izpratni. Nē, nu, protams, ka bērns to sāk mācīties jau māmiņas vēderā un varbūt dziļāk un svētīgāk vecumā no viena līdz pieciem, sešiem gadiem. Taču visas šīs inovācijas, standarti, aprobācijas, konkurētspējas izskatās kā aizsegs birokrātiskai vēlmei aiz jauniem svešvārdiem un apzīmējumiem aizsegt savu bezdarbību un NEKOMPETENCI.
0