Loterija uz Latvijas autoceļiem

2

Komentāri (2)

Sabîne Sîle 15.03.2018. 03.16

Šīs skumjās statistikas analīzē nedrīkst ignorēt ceļu uzturētāja lomu un atbildību. Pat, ja satiksmes ministrija vai ārēja eksperts veiktu auditu, jau policijas protokolos pēc negadījumiem neparādās pilnīgs situācijas apraksts. Pēc traģiskas avārijas mans tēvs aizgāja mūžībā. Policijas protokolā nebija nekas ierakstīts par ceļa stāvokli, kaut arī Lietuvas šoseja( A- līmeņa ceļš) plkst 10:00 no rīta nebija tīrīts un bija pilnībā klāts ledū/sniegā. Stundu pēc avārijas sāka parādīties ceļa uzturētāju auto. Nākamajā dienā ceļš bija kā nolaizīts- ne miņas no ledus vai sniega. Publiski pie šīs statistikas vienmēr ierēdņi min un vaino braucējus, bet vispār netiek minēts vai runāts par ceļu uzturētāju līdz-atbildību.

0
0
Atbildēt

0

J.šveiks 14.03.2018. 14.27

mums tur nekas nesanāks , mums dramatiski pietrūkst naudas valsts budžetam , kurš ar katru gadu piepampst arvien lielāks ,kā uzrūgstoša speķaraušu mīkla , bet ēnu nekonomika izsaka visu , ja mums nebūtu Eiropas piešprice , mums ceļi vēl jo vairāk butu mantoti no cēcēpisa laikiem , ikgadu nožēlojamas summas valsts investē savu naudu ceļu būvniecībā , jo budžts kā caura kule aprij arī to naudu , kura tiek iekasēta nodokļos no valstī esošā autoparka , kā arī no degvielas akcīzes, nezin kāpēc kaimiņzemē leišos , ceļi daudz neatpaliek no rietumeiropas , poļi savus briesmīgos ceļus sakārto ievērojaā ātrumā un nepārtraukti būvē jaunus autobāņus , kas mums tas par bardaku??? mums satiksmes ministrija domāta vecu klamu iepirkšanai , kā tas bija ar nolietoto lokomotīvju cenšanos iepirkt?

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam