Valsts intereses ir jātur augstāk par partiju interesēm

35

Komentāri (35)

josephr395 04.12.2017. 21.00

Vai jums ir nepieciešams aizdevums. Mēs esam likumīgi un garantē kredīta aizdevēju. Mēs esam uzņēmums ar finansiālu palīdzību. Mēs izsniedzam aizdevumu līdzekļus personām, kurām vajadzīga finansiāla palīdzība, kuriem ir slikta kredīts vai kuriem vajadzīga nauda, lai nomaksātu rēķinus, lai ieguldītu uzņēmējdarbībā. Es vēlos izmantot šo datu nesēju, lai informētu jūs, ka mēs sniedzam drošu labuma guvēju palīdzību, jo mēs priecāsimies piedāvāt jums aizdevumu. Sazinieties ar mums, izmantojot [email protected]

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 22.11.2017. 21.25

nu šitas teiciens nu gan ir kā no padlaikiem – pilnīgi karikatūristiski izcili –
tā disonē ar patiesību , ka škiet ādā ar žileti kāds gireztu …

un tā Grigule Birselē – kas no mums tur iefiltrējās lai aizstāvētu putinu un krieviju
un tā nespēja tādu deputātu atsaukt atpakaļ

nu jānobruņojas – jādomā, ka pirms vēlēšanām ne tādus kumdēņus vien nāksies lasīt

+1
0
Atbildēt

1

    basta > Dusma 23.11.2017. 12.50

    “tur iefiltrējās lai aizstāvētu putinu un krieviju”
    ————-\
    Dombrovskis un Pabriks to dara daudz izsmalcinātākā veidā, kaut vai poļu tautas ienaidnieku, 10.04.10. terora akta figurantu Tusku atbalstot augstā amatā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 22.11.2017. 18.24

Visas planētas liberasti, apvienojaties!
Laiks “jevropeiski domājošajiem” atkārtot 1993.g. paveikto – saukt palīgos aktīvistu Levitu:
“1993.g. 13.februārī slepenā konsultatīvā apspriedē viesnīcā “Jūrmala” tika panākta vienošanās par priekšvēlēšanu bloka – savienības “Latvijas ceļš” (LC) izveidošanu [1]. Tika panākta vienošanās starp komunistiem – “kažokapmetējiem” un Pasaules brīvo latviešu apvienības (PBLA) vadību. Kā atceras Māris Gailis: “Aktīvs bija Egils Levits, kurš faktiski arī bija saite starp šejieniešiem un trimdiniekiem. Meierovics pat izteicās, ka, ja piedalīsies Egils, tad viņš arī ies.”
Šis notikums bijušajiem disidentiem un LNNK dibinātājiem nerādījās pat ļaunākajos paredzējumos. Šī diena noteica: Latvijā nekad nebūs kolaborantu lustrācijas, VDK maisu atvēršanas, deokupācijas, dekolonizācijas, deboļševizācijas, nacionālas un starpnacionālas saskaņas. Turpmāk būs tikai matemātika.”
Andris Pauls-Pāvuls: Šī diena Latvijas vēsturē.( delfi.lv)

0
-2
Atbildēt

0

Kalvis Apsītis 22.11.2017. 17.05

>>> Uzskatu, ka valstsvīru cienīgs lēmums ir eiropeiski domājošo politisko spēku apvienošanās.
==========
No rakstītā teksta nekļuva skaidrs, kas saprotams ar “spēku apvienošanos”. Ir vairākas iespējas:
(1) A.Pabriks gatavo informatīvo augsni, lai varētu apvienoties 1 sarakstā J.Pūces partija, gabals no M.Bondara partijas, V.A.Kraukļa partija un gabals no “Vienotības”. Tad viss ir skaidrs – sak, pastāvēs, kas pārvērtīsies; uz vairākām astēm lokans mugurkauls utml. Un kā lai labāk pamato “Vienotības” sašķelšanu, ja ne ar ierosinājumu – reiz par visām reizēm tā kārtīgi apvienoties.
(2) A.Pabriks nopietni ierosina apvienoties vienā vēlēšanu sarakstā visām Latvijai lojālām partijām (rakstā teikts – “eiropeiski domājošām”). Pat ja neaplūkojam praktisko apvienošanās pusi (ņemot vērā dažādu partiju politiķu konfliktējošās ambīcijas, naudas devēju niķus un savstarpēju neuzticēšanos) – šis būtu šaubīgs gājiens.

Ne vienmēr saliekot kopā līdaku, gulbi un vēzi, koprezultāts ir lielāks kā katram atsevišķi. Uz katru vēlētāju, kurš nopriecāsies, ka ir vienotais latvisko partiju megasaraksts, atradīsies kāds cits, kam nebūs pieņemamas noteiktas personas; kura motivācija piedalīties vēlēšanās attiecīgi mazināsies. 2016.gadā amerikāņiem bija dota šāda “vienīgā saprātīgā izvēle” Hilarijas Klintones personā: viņa apvienoja visus “eiropeiski domājošos” amerikāņus – universitāšu liberāļus, mazākumtautību pārstāvjus, finansu kapitāla pārstāvjus, IT firmas, nacionāla mēroga plašsaziņas līdzekļus (avīzes, TV) un daudzus citus. Un … zaudēja vēlēšanās. Pārāk pareizi izkalkulēts un sabiedriskās domas aptaujām pieskaņots piedāvājums nevienu neiedvesmo.

Latvijas vēlētāji pēc PSRS sabrukuma ir pieraduši, ka vēlēšanās pastāv izvēle. Tautas Frontes laikos bija asa politiskā krīze – tad bija attaisnojami veidot nacionālās vienotības sarakstu, kur katrs izlēma, vai ir par Latvijas neatkarību vai nē, domstarpības par citiem jautājumiem mēģinot nolikt malā. Tomēr jau 1993.gadā LTF saraksts vispār netika ievēlēts 5. Saeimā, jo cilvēku intereses tikko pēc neatkarības atgūšanas sāka doties pilnīgi atšķirīgos virzienos. Varbūt situācija nupat kļuvusi kritiskāka kā 1993.gadā – un laiks atkal atgriezties pie aplenktā cietokšņa mentalitātes? Bet kam šī situācija kritiskāka – vai visai Latvijai, vai konkrēti A.Pabrika politiskajai karjerai?

+1
0
Atbildēt

1

    rinķī apkārt > Kalvis Apsītis 22.11.2017. 18.09

    Ilgu laiku pēc PSRS sabrukuma neviens patriots pat domu nepieļāva, kad pienāks laiki, kuros vairākus sasaukumus pēc kārtas Rīgu pārvaldīs prokremliska dome. Šobrīd jau šāda iekšpolitiskā situācija Latvijā sāk likties tīri pieņemama. Kālab gan tas pats nevarētu notikt ar LR Saeimu?

    Pabrika aicinājums LR demokrātiskajiem spēkiem likt savu ego pie malas un “pārstrukturēties,” gatavojoties nākošajām vēlēšanām, ir saprātīgs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > rinķī apkārt 22.11.2017. 18.35

    Protams,ka saprātīgs…un jau vairākas reizes izmēģināts.Visu sugu caurkritušie -savienojieties!Un tak palika vēl foršs,tīri svaigs nosaukums,kuru nepaspēja tā kārtīgi iznēsāt -PAR LABU LATVIJU!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > rinķī apkārt 22.11.2017. 18.45

    Ja vairāku partiju apvienošanās vienotā Pret-Saskaņas sarakstā būtu efektīva, to noteikti vajadzētu mēģināt. 2017.g. jūnija pašvaldību vēlēšanas Rēzeknē parāda, ka tas nav tik vienkārši. Tur A.Pabrika iecere tika realizēta pilnīgi burtiski. Rezultāti ir sekojoši:
    (1) Saskaņa: 6912 (59,03%) – 9 vietas
    (2) Latgales partija + NA + Vienotība: 1426 (12,18%) – 2 vietas
    (3) ZZS: 890 (7,60%) – 1 vieta
    (4) Vienota Rēzekne: 764 (6,52%) – 1 vieta.

    Jau trešo sasaukumu pēc kārtas Rēzeknes domi vada Aleksandrs Bartaševičs (Saskaņa). Pretlatvisko un latvisko deputātu attiecība ir 9:2 (nezinu, kurā pusē pieskaitāms Juris Vjakse (ZZS) un Igors Lucijanovs (Vienota Rēzekne)). Etniskais sastāvs Rēzeknē: Latvieši (44.83%), krievi (44.60%), poļi (2.26%), baltkrievi (1.50%), ukraiņi (1.27%), neizvēlēta vai cita tautība (5.54%). Atbalsts “Saskaņai” tātad tālu pārsniedz to, ko dotu parasts etniskais balsojums.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Kalvis Apsītis 22.11.2017. 22.17

    Kalvis Apsītis Par etnisko balsojumu mums laikam nav domstarpību.Pateicoties etniskajam balsojumam LR atguva neatkarību, iestājās NATO un ES, kā arī pārvarēja ekonomisko krīzi, bet ar to arī savas iespējas izsmēla. Punkts . Šobrīd Latvijas iekšpolitikā valda paradoksāla situācija – 18. novembra militārajā parādē piedalās NATO sabiedrotie ar visu savu bruņu tehniku, bet Latvijas drošība ir apdraudēta vairāk, kā jebkad iepriekš tikai tādēļ, ka šis apdraudējums vairs neslēpjas aiz robežas, bet meklējams valsts iekšienē.

    Tāpēc arī savā ziņā piekrītu Pabrikam, ka vienīgā izeja, kā izkļūt no politiskās krīzes, kura šobrīd apdraud valsts drošību, ir apelēt pie politiķu goda prāta un aicināt viņus uz radniecisku partiju saliedēšanos, morālo attīrīšanos utt, taču piekrītu arī tam, ka šāds uzsaukums ir naivs un nekas tāds nenotiks. Tāpēc atliek tikai Dievu lūgt un cerēt, ka pēc nākošajām vēlēšanām tomēr vēl Latvija savu neatkarību nezaudēs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

BardainaisSigne 22.11.2017. 13.07

Šie eiropeiskie spēki,kurus piesauc Pabriks, sataisījušies uz Eiropu pa garāko ceļu -caur Krieviju.

+1
-4
Atbildēt

1

    basta > Bārdainais Signe 22.11.2017. 13.33

    Uz “Eiropu”, kopā ar SC.

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > basta 22.11.2017. 20.26

    Uz “Eiropu”, kopā ar SC un NA.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 22.11.2017. 21.35

    Vienīgie, kas līdz šim bija nolaidušies līdz SC, bija bandītu un čekistu pa riņķi laistā Putina kuce, Zatļers, kopā ar viņa, čekas savākto spitālīgo varzu un tādu domu vēl pieļāva čekas mūdzis, Pabriks un vēl daži Vienotības nelietīgākie kropļi. Visiem saprātīgiem un valstiski domājošiem politiķiem SC ienaidnieks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > basta 22.11.2017. 21.58

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > basta 22.11.2017. 22.00

    Nacionālās apvienības (NA) un “Saskaņas centra” (SC) attiecības Rīgas domē un Saeimā kļuvušas tuvākas.
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/na-un-sc-attiecibas-kluvusas-tuvakas-secina-neka-personiga.d?id=43985306

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 22.11.2017. 22.06

    Politikā visādi mēdz būt, nekas nav akmenī iecirsts bet, lai atsūkātu Putinam, ir jābūt Zatļeram. Es zinu ķa pašos nozīmīgākos balsojumos, kā par prezi, silēm Rinkēvičam, Kazlovskim un Matīsam, par čekas maisiem, valsts valodu un izglītību Vienotība un SC, kā divas ūdens lāses.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > basta 22.11.2017. 22.20

    Novērojumi par aizklāto balsojumu rezultātiem liecina, ka tieši ZZS un SC balsis šīs Saeimas laikā noteica gan tiesībsarga, gan arī Valsts prezidenta vēlēšanu iznākumu.
    https://www.diena.lv/raksts/latvija/politika/zzs-atlaistas-saeimas-laika-51-balsojuma-blokejusies-ar-sc-pret-vienotibu-13897997

    0
    0
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 22.11.2017. 23.12

    ZZSam ir izdevīga stratēģiskā pozīcija,viņiem nav sarkano līniju un tāpēc viņi var sadarboties ar visiem,lai bīdītu SAVAS intereses.Viņi patlaban ir aizņēmuši centru.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 23.11.2017. 12.53

    Bez kremļa maukām, čekas kājslauķiem, zagļiem un pidarasiem, Vējonim nebija izredžu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 22.11.2017. 12.37

Valsts prioritātes augstāk par privātīpašnieku un banksteru. Kamēr liberasti nav apjēguši elementāras lietas, tikmēr Ušakovs un SC turpinās audzēt reitingu un atbalstītāju skaitu.
Mācās, liberasti:” Grausts Marijas ielā tiks sakārtots piespiedu kārtā ”
Sakarā ar to, ka Marijas ielas 6 kopīpašnieki nav izpildījuši 4.oktobrī pieņemtā domes lēmuma Par būves Marijas ielā 6, daļas avārijas stāvokļa novēršanu” prasības, tad Rīgas domes Īpašuma departaments ir uzsācis ēkas sakārtošanu piespiedu kārtā. (riga.lv)

0
-3
Atbildēt

0

kolpants 22.11.2017. 11.16

Ну так в чем проблема? почему бы не показать это собственным примером? Отказаться от очень хорошей зарплаты евродепутата, вернуться в Латвию и тут заняться объединением.
А не сидеть вдалеке на хорошей зарплате и поучать, что и как тут делать.
Напоминает латышей эмигрантов, которые не хотят возвращаться и делом помогать своей Родине, а только издалека то возмущаются, то поучают: ай -ай, российский олигарх купил историческое здание в Латвии, распродают Родину. Ну так приедьте и купите сами, отреставрируйте и подарите своей Родине.

Пабрик, когда уже возвращаешься заниматься делом, а не написанием умных и бесполезный статей?

+1
-1
Atbildēt

1

    Antons > kolpants 22.11.2017. 12.02

    Drīzāk, atgādina tos Krievijas “patriotus”, kas sen no Krievijas aizmukuši, un no turienes “mīl” Putinu un Kremli līdz ekstāzei.
    Vai, tos Krievijas funkcionārus, birokrātus, deputātus, utt., utt., kam visi īpašumi nīstajos Rietumos, ģimenes arī tur, bērni mācās Rietumos, paši arī pārsvarā dzīvo Rietumos, bet – “m’\il” Krieviju un tos Rietmus “ienīst”.
    Vai Slovjova vai Kiseļova tipa propasgandistus, kam villas Itālijā utt., bet, kuri katru dienu stāsta par “gejropu” un cik tur slikti.
    Vai tos klaunus, kas patreiz uzbruka un sāka vaj’ašanas kampaņu pret to čali no Urengojas pēc viņa lieliskas uzstāšanās Bundestagā, lai savu uzspēlēto patriotismu konverētu naudā, ordeņos, karjerā, utt.,bet, iežmiedza asti tikko kā Kremlis pateca “būdā” un turēt muti”.
    Nožēlojama publika uu nožēlojama valsts, par ko Krieviju pārvērtīs Putins.
    Un, nekad nedomāju, ka kādreiz to pateikšu, bet, ja reiz tu tik ļoti nemīli Latviju un mīli Putina rež’īmu, kāpēc gan tev neizdarīt to, ko tu iesaki Pabrikam ( tikai tāpēc to rakstu)- nepārcelties uz turieni un mīlēt Putinu un Krieviju tur?

    +6
    -1
    Atbildēt

    4

    basta > Antons 22.11.2017. 12.17

    “Nožēlojama publika uu nožēlojama valsts, par ko Krieviju pārvērtīs Putins.”
    ————-
    Tikai Krievija varēja izauklēt tādu putinu, Putins ir kolektīvais krievs.
    .
    “Если русским предоставить выбрать себе предводителя, они выбирают самого лживого, подлого, жестокого, вместе с ним убивают грабят насилуют, впоследствии сваливают на него свою вину. Спустя время церков провозглашает его святым.”
    Михаил-Евграфович Салтыков Щедрин.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > basta 24.11.2017. 23.46

    Михаил-Евграфович Салтыков Щедрин.

    Кстати, просто замечательный пример пропаганды! Потому как-увы и ах, в произведении этого автора “Помпадур и помпадурши” НЕТ такой цитаты.
    Похоже, тролли и дезинформация-это вовсе не российская придумка!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Antons 22.11.2017. 12.41

    Kas izaugs no šiem, ja ne jauni putini?
    https://www.youtube.com/watch?v=GkD6vtHjbVA

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Antons 22.11.2017. 20.29

    Nekur viņš nepārcelsies, jo Putina režīmu ir izdevīgāk mīlēt no Latvijas. Te gan dzīve labāka, gan kādu rubli par to var nopelnīt. Kas viņš būtu Krievijā- parasts krievs vai ebrejs, bet šeit viņš domā, ka ir revolucionārs, kas cīnās par apspiesto krievvalodīgo tiesībām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Antons 24.11.2017. 23.42

    Да уж, Антон, не ожидал и от тебя, что ты скатишься до уровня “раз критикуешь, значит, путинист”
    Во-первых, с каких пор критика конкретного лица стала признаком нелюбви к стране? Вообще-то это чисто советский подход “кто не любит Брежнева, тот не любит свою Родину”.
    В-третьих, где я хвалил Путина? Что это, ты уж извини, за навязываемая идиотская логика “критикуешь латышей, значит, любишь Путина”?
    Да это же просто калька с российской политики: раз критикуешь российскую власть, значит, льешь воду на мельницу США!

    Да, Пабрик в этом смысле очень похож на российских патриотов, имеющих имущество за границей. Можешь в свой список еще добавить ведущего Соловьева, у которого оказалась вилла в Италии.

    Но тогда возникает такой вопрос- а чем лучше Пабрик этих российских “патриотов”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

basta 22.11.2017. 10.58

Kamēr Vienotībai liels atbalsts, tā ir VALSTS. Tā kā taukmūlis, čekas mūdzis PABRIKS, arī ir VALSTS, tad tam vajag jaunu kulīti.

+1
-1
Atbildēt

0

Antons 22.11.2017. 10.48

Nezin vai Pabriks pats tic tam ko raksta.
Kaut, saprotams, raksta jau teorētiski pareizi.
Bet – realitāte ir tāda, ka katram “savs krekls tuvāks”.
Un tas nav tikai Latvijā, tā ir visur.
Izņemot kādus atsevišķus momentus, kad cilvēkiem kāda ideja bija svarīgāka pat par komfortu, un viņi bija gatavi daudz ko upurēt tās vārdā.
Latvijā tā bija “Atmoda”.
Un arī tad parādījās spēki, kas tagad Latvijā dominē – jebkuru ideju var izmantot sabvā labā.
Tas ir tas, ko teica aizmirsu kas – revolūciju taisa idealisti, bet, pie varas rezultātā nonāk veikalnieki, augļotāji un blēži, vai kaut kā tā.
Un Latvija nav nekāds izņēmums.

+2
-1
Atbildēt

1

    vvilums > Antons 22.11.2017. 11.53

    …. veikalnieki, augļotāji un blēži, bet Latvijas gadījumā arī kolaboracionisti, ar ko saprot apzinātu, brīvprātīgu un tīšu sadarbību ar pretinieku, darbojoties tā interesēs pret savu valsti.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    vvilums > vvilums 22.11.2017. 12.03

    Un tā kā Atmodas laikā valsts pretinieki lielāko tiesu bija visiem zināmi, tad pārējie vairāk solidarizējās, jo apzināja briesmas.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > vvilums 22.11.2017. 12.36

    It īpaši zatleristi …nu tā solidarizējās,tā solidarizējās…

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    tonijs > Bārdainais Signe 22.11.2017. 20.33

    Zatleristi Atmodas laikā? Vecīt, tu sāc iet šreijā. Nav jau brīnums, ja visu laiku drillē tikai divas plates- Citadele un zatleristi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > tonijs 22.11.2017. 22.50

    Zatleristi laikam vakar piedzimuši…
    Можно поверить в то, что так рассуждал Ельцин, только что выгнавший из Кремля Горбачёва, и “Гайдар и его команда” – мальчики в розовых штанишках?
    Это рассуждения тех, кто стоял и за Ельциным, и за этими ребятами. Староплощадные рассуждения.

    Вот откуда вырос октябрь 1993 года, вовсе не из-за того,что Съезд стал красно-коричневым.
    Вспомните – именно этот Верховный Совет почти единогласно признал Беловежские соглашения.
    Вот когда кроты уже рыли норы!

    Вот что по Гайдару было главным при развале СССР:
    “Первая и главная из них была судьба советского ядерного оружия. Это главное, что было у нас в голове во время Беловежских соглашений. С этой точки зрения, если бы мы пересмотрели отношение к происходившему в августе 1991 года, нам было бы гораздо труднее добиться решения той задачи, которого мы все-таки добились, хотя и тяжело – вытащить ядерное оружие из всех постсоветских государств, кроме России.”.

    Т.е. России нужно сохранить своё военное могущество ценой всех остальных республик СССР.
    Если учесть, что именно Россия становилась вотчиной советско-чекистской номенклатуры – всё становится на своё место.

    Ценой развала СССР получить самую богатую его часть – Россию, в частную собственность этой номенклатуры.
    И обеспечить военное могущество этой части при слабом окружении и сохранении ядерной угрозы для окружающего мира – чёткая постановка задачи.
    Андроповский проект.
    http://a-i-oksanov.livejournal.com/15318.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 22.11.2017. 10.30

…Uzskatu, ka valstsvīru cienīgs lēmums ir eiropeiski domājošo politisko spēku apvienošanās. Tas ir kritiski svarīgi, ņemot vērā ģeopolitisko situāciju un pieaugošo populismu visā pasaulē, no kura nebūsim pasargāti arī mēs tuvākā gada laikā. ,,,++++ Domu, ka ideoloģiski līdzīgām partijām Latvijas valsts vārdā būtu jāapvienojas, jo tas ir nepieciešams nacionālās drošības stiprināšanai, es esmu ierakstījis šeitvairākkārt , atliek tikai noskaidrot jēdziena populisms, jeb latviski izdabāšana, nozīmi :)

Kas kuram izdabā un kāda mērķa vārdā izdabā? Šī tēma ir veselas diskusijas vērta :))

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam