Spānijas premjers atlaiž Katalonijas valdību un parlamentu (papild.)

93

Komentāri (93)

Viesturs Vecbastiks Burvis 30.10.2017. 16.01

Bez komentāriem:
CARTA ABIERTA
a la redactora de la revista “IR” MĀRA MIĶELSONE
como respuesta por la “violación” de dos mis artículos incluso poniendo en mi “boca” palabras insultantes contra todos letones (“pajoliņi” – palabra letona, significa algo parecido: payazo, chapucero, imbécil) cambiando el título decente de mi artículo a insultante “Sobre los payazos letones y deseos de los catalanes.”
ATKLĀTA VĒSTULE
žurnāla IR redaktorei MĀRAI MIĶELSONEI
Baltijas Atmodas sākumā pēc daudziem ķengu rakstiem par patriotisko grupu “Helsinki 86” laikrakstam “CĪŅA” (Jums labi zināms – kā “rupors” bija šī avīze) tika dota atļauja nopublicēt arī vienu “helsinkiešus” aizstāvošu rakstu ar, protams, garu “galma žurnālista” K.Pakalna (nu jau aizsaulē) iznīcinošu pēcvārdu. Raksta virsraksts bija “TIKAI FAKTI, TIKAI KOMENTĀRI” un tā autors bija, kā teiktu spāņi, “Jūsu padevīgs kalps” t,i. es (raksts bija publicēts “CĪŅA” 1988.gada 14.decembrī). Mana atbilde uz K.Pakalna aizskarošo komentāru, protams, vairs netika publicēta. Gluži kā tagad ar Jūsu rediģēto IR. Nevarēju pat iedomāties, ka “CĪŅA”s gars vēl dzīvs…
Kā Jums labi zināms, 23.oktobrī nosūtīju Jums publicēšanai 2 materiālus – rakstu “NEKUR NAV RAKSTĪTS, KA LATVIETIM JĀBŪT VIENTIESĪGAM (U.ĢĒRMANIS)” un “AICINĀJUMS visiem godīgajiem un saprātīgajiem tautiešiem”. Jūs atbildējāt jau pēc 12 stundām, citēju: “Jūsu raksts ir publicēts […]. Saīsināju rakstu un izvēlējos vienu no iesūtītajiem variantiem, kas būtībā ir līdzīgi.” Mani mazliet pārsteidza Jūsu formulējums, jo viens bija raksts, bet otrs – aicinājums (vai būtu vajadzējis rakstīt “uzsaukums”, lai pat Jūs saprastu atšķirību?). Vēl vairāk mani pārsteidza mana raksta “NEKUR…” Jūsu pārmainītais tīši provocējošais virsraksts: “PAR LATVIEŠU PAJOLIŅIEM UN KATALĀŅU VĒLMĒM” (par Jūsu “īsināšanas stilu”,“izmetot” tieši nozīmīgus un paskaidrojošus fragmentus, es pat nepieminēšu). Vai, mainot visa raksta mērķa domu un pat virsrakstu, žurnālista profesionālā ētika neprasa pirms publicēšanas parādīt autoram rezultātu, lai saņemtu piekrišanu? Vai šajā konkrētajā gadījumā man nebūtu tiesības Jūs pat iesūdzēt tiesā? Starp manu virsrakstu un Jūsu provokatīvo virsrakstu ir milzīga atšķirība, kas liek skaidri saprast Jūsu mērķi – jau ar virsrakstu Jūs panācāt, ka 90 % lasītāju radās loģiska nepatika pret autoru, kurš nepamatotā augstprātībā it kā liek saprast, ka viņš visus latviešus uzskata par pajoliņiem (es arī tā uzskatītu viņu vietā). Kā lai kvalificē šādu Jūsu tīšu manis nomelnošanu? Abi zinām – no kurienes nāk šāda darbība… Es varu Jūs pelnīti salīdzināt tikai ar padomju laika tipiskām redaktorēm, kurām savu ideju (vai izdabāšanas priekšniekiem) dēļ nekas nelikās par netīru. Jūsu “izrīkošanās” ar mani bija gan negodīga, gan netīra, it sevišķi Jūsu tālākajā rīcībā, publicējot NEKORIĢĒTU (neizlabotas pat gramatiskas un stila kļūdas) un NEĪSINĀTU (pie tam ar zemas kultūras lasītāju visai jēlas piegaršas citātiem pat par manu privāto dzīvi) kādas man līdz tam nepazīstamas žurnālistes IVETAS BUIĶES rakstu “PAR LATVIEŠU PAJOLIŅIEM SPĀNIJĀ”ar klaji izteiktiem nepamatotiem apvainojumiem man kā autoram un personai (nodēvējot mani ne tikai par meli, bet arī par fašistu, rasistu utt.). Domāju, ka jebkuram normālam cilvēkam būtu skaidrs, ka šādā situācijā man bija tiesības atbildēt (pat uz nāvi notiesātajiem dod pēdējo vārdu…). Uzrakstīju un nosūtīju Jums rakstu “PAR REĀLIEM FAKTIEM UN “KAT-LATVIEŠU” IZTĒLI” 26.oktobrī. Lai Jums aiztaupītu pūles meklēt iespēju demagoģiskai atbildei, “apspēlējot” manus vārdus, pārkopēšu pagaru fragmentu no mana E-pasta pie raksta nosūtīšanas:
Skumji, protams, bet ne es, ne mani domubiedri (spāņi un latvieši) nevaram pieļaut mūsu zemes apmelošanu un apvainošanu. […] Ivetas Buiķes rakstu Jūs ne rediģējāt, ne palabojāt (citādi nebūtu ne gramatiskas, ne stila kļūdas), ne īsinājāt. Tā kā žurnāliste mani personīgi publiski apvainoja (arī konkrētu faktu neminēšanā), uzskatu, ka man tiesības lūgt ievietot arī manu rakstu bez rediģēšanas un īsināšanas, arī nemainīt vārda “katalonieši” formu – katalonieši, ne katalānieši vai katalāņi (nav taču Katalānija, bet Katalonija, bez tam, cik atceros, agrāk tika pieļautas vairākas gramatiskās formas). I.Buiķes rakstā bija 4 lappuses, mans ir nedaudz garāks, bet – tā kā man izsmējīgi pieprasīja konkrētus avotus – biju spiests atbildēt konkrēti un pat ar statistikas datiem.
Nezinu Jūsu personiskos uzskatus Katalonijas jautājumā, bet protu novērtēt un ļoti cienu Jūsu objektivitāti, publicējot pretējus viedokļus. Tādēļ arī Jums uzticu pirmpublicēšanas tiesības šodien. Katrā ziņā, ja manu atbildes rakstu “IR” tīši ignorētu, rezervēju sev tiesības to publicēt citur ar manu paskaidrojošu komentāru, kas, iespējams, “IR” varētu nepatikt. Dieva dēļ – tikai neuzskatiet manus vārdus par “šantāžu” vai “draudiem”, esmu tikai, kā jau rakstīju sākumā, ļoti atklāts un tiešs. Nekad neesmu “cīnījies” par savu rakstu publicēšanu, taču šoreiz esmu ticis publiski (pat zemiski) nomelnots un man loģiskas tiesības uz argumentētu atbildi, kaut faktu konkretizēšanas dēļ bija jāatkārtojas. Ceru, ka to saprotiet?
Diemžēl Jūsu atbilde bija īsa – arī pārkopēju: “Par atbildes rakstu. To nepublicēsim, pieliksim punktu šai nu jau pārāk personīgajai sarakstei. Paldies, ka saprotat, kāpēc publicējām par Kataloniju arī Jūsu saīsināto viedokli. Redaktoram ir šādas tiesības – uz īsināšanu. ”
Tātad – ja publiski nomelno un apvaino mani pat kā personu, tad viss kārtībā, bet, ja es pieklājīgi atbildu ar minēto faktu avotiem un precīzu statistiku – žurnāls IR kļūst par “PĀRĀK PERSONĪGU SARAKSTI”… Uzskatu, ka Jūsu rīcība un demagoģiskās atbildes ir ļoti rupjš žurnālista profesionālās ētikas pārkāpums, ko var salīdzināt tikai ar PSRS laiku cenzūru. Pat iedomāties nevarēju, ka demokrātiskā Latvijas valstī vēl pēc 25 brīvības gadiem joprojām varētu būt jāsastopas ar tik negodīgu un, piedodiet, arī netīru žurnālistes rīcību un kādas redaktores nepamatotu cenzūru… Nešaubos, ka Latvijā ir arī godīgi un saprotoši žurnālisti, ar kuru palīdzību varēšu Jums publiski darīt zināmu šo vēstuli un varēšu publicēt arī manu faktoloģiski precīzo rakstu par Kataloniju, atbildot uz situāciju Spānijā nezinošu žurnālistu nepamatotiem apvainojumiem Spānijas valdībai, valdības prezidentam Mariano Rahojam un arī man (kā vairāku rakstu – ar mērķi izskaidrot no pirmavotiem Spānijas un Katalonijas problēmas latviešu publikai autoram).
Gribētu nobeigt kā esmu paradis: “ar cieņu”, bet…
parakstos vienkārši:
Viesturs Vecbaštiks
(Valensijā un Katalonijā)

+1
-1
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Viesturs Vecbastiks Burvis 30.10.2017. 20.58

    Nu re,pirmavots atradies,kā tajā Bulgakova grāmatā ”Meistars un Margarita”,Vecbaštiks piedalījies rekonkistā tāpat,kā Sātans bijis klāt Kristus notiesāšanā pie Poncija Pilāta.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

J.šveiks 29.10.2017. 13.28

Kataloniju ar Latviju nu nekādi nevar salīdzināt , pēc Latvijas okupācijas no psrs puses , Latvija de fakto zaudēja savu neatkarību , taču no starptautiskā tiesību viedokļa Latvija de iure pastāvēja kā starptautisko tiesību subjekts , ko atzina vairāk nekā 50 pasaules valstis , kas kalpoja par tiesisko pamatu Latvijas neatkarības atjaunošanai 1990./1991. gadā, kurpretim Katalonija nekad līdz šim nav pastāvējusi un starptautiski atzīta kā neatkarīga suvērēna valsts , visa Katalonijas cīņa par neatkarību ir viņu pašu rokās , man nav iebildumu , lai viņiem izdodas un pēc neatkarības iegūšanas jācer ka tiks atzītas de iure , kā Latvija 1921. gadā.

+3
0
Atbildēt

0

oo 29.10.2017. 11.28

Nekas tūlīt būs atkārtotas ,cerams leģitīmas katalonijas parlamenta vēlēšanas . Un tad būs redzams kā veiksies neatkarības piekritējiem .

+1
0
Atbildēt

0

edge_indran 29.10.2017. 10.03

“Jānis Peters un Mavriks Vulfsons iet uz PSRS Tautas deputātu kongresa sēdi 1989.gadā. Tur sākās Latvijas pārstāvju aktīvais darbs pie PSRS demontāžas.” (IR, 29.12.11 – 04.01.12.)
======================================================================================
Ja Katalonijas politiskie līderi ir spējuši apjēgt PSRS demontētāju paveikto, tad arī var pacensties “dermokrātiskā” veidā padarboties Madridē, lai Spānijas parlamentā īstenotu vēl vienu “ģeopolitisko katastrofu” (V.Putins)?
Droši vien Jānis Peters neatteiktu konsultāciju katalāņiem, ja Dž.Šārps pieprasa pārāk lielu honorāru?

0
0
Atbildēt

0

Viesturs Vecbastiks Burvis 28.10.2017. 21.15

Cik maz ir to latviešu, kuri spēj loģiski domāt (runāju par šo “komentētāju” auditoriju) – Katalonijā taču balagāns praktiski ir beidzies. Ja “prezidents” Pudždemons (jau bijušais, jo viņš ir atcelts) ko vēl dara, tad tikai tādēļ, ka viņam gribas vēl kādu gadiņu cietumā klāt – pie tā, ko jau sapelnījis. Sastrādāja, piedodiet, “mēslus” un tagad (kā vienmēr) nāksies Spāniju (valsts nozīmē) lūgties. Nav, nudien nav, kataloniešu nacionālistiem ne prāta, ne saprašanas – latvieši vai jebkura īsta, ne izdomāta, tauta visu būtu veidojuši savādāk – ar gudrību, viltību, spēku vai kā citādi, bet no meļiem un viltvāržiem neko citu arī nevar gaidīt. Ja katalonieši būtu tauta – visa tauta arī celtos kājās (kā to darīja kaut vai latvieši), bet šī saujiņa (jā-jā, nepilns miljons apmāto ir tikai saujiņa Spānijas un pat Katalonijas mērogā) ir tikai apmātu “aitu bars”, kuri, tāpat kā daļa latviešu, tikai seko sava auna blējieniem. Drīz, pavisam drīz, Spānijā viss būs normālās sliedēs un tādi pudždemoni & kompānija aiz restēm. Paši to gribēja…

+3
-4
Atbildēt

3

    lno > Viesturs Vecbastiks Burvis 28.10.2017. 21.28

    Viesturs Vecbastiks Burvis – Katalonijas Ždanoka:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    3

    Viesturs Vecbastiks Burvis > lno 29.10.2017. 02.49

    Bet Jūs, cienītais, Ždanokai pat kurpes neesiet cienīgs noslaucīt, jo viņa vismaz ir kaut kas, bet Jums pat smadzeņu vietā žults…

    +3
    -4
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 09.08

    nu šitā var rakstīt vien pļurkšķīgs neasatūrīgs vīrietis, akkurāt kā IR neldzīgo naciķu un čekas kalpu stils ….nu bet ko darīt …. ne tu pirmais , ne pēdējais vieni krīt un izkrīt no aprites – citi uzreiz vietā …

    +1
    -2
    Atbildēt

    2

    basta > Dusma 29.10.2017. 11.58

    Tavējās mirlas, čekas apteksnes: bordāni, dombrovski, zatļeri un pabriki nu nekādi nevar būt naciķi, pat simts gadi pārmācības namā tos par “naciķiem” neizaudzinātu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Dusma 29.10.2017. 16.15

    Lūk, “naciķim” visobjektīvākais viedoklis https://ritvars.wordpress.com/2017/10/28/par-brivu-un-neatkarigu-kataloniju/

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > lno 29.10.2017. 19.50

    nu ko tu mani kacini – tur nav pateikts nekas jauns –
    piesaukti čečeni -kāpēc latvieši ieguva savu valsti, bet čečeni nē?
    Kāpēc kurdiem netiek dota sava valsts?

    Kāpēc Latvijai pasaule nodrošina savu valsti, bet latvieši šajā valstī paši savu nāciju iznīcina? Kā tāda autoimūnā slimība ?

    Vai Katalonijas neatkarība atrisinās problēmas – piemēram, kataloņu valoda tiekot nīcināta laukā. Kā ar latviešu valodu – mums nav neviena paša latviešu valodai veltīta ne drukātā, ne digitālā medija .Rīgā latviešu valodu nedzirdu .

    Par varu Rīgā latviešu partijas pat necīnījās – esmu absolūti pesimistiska

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Viesturs Vecbastiks Burvis > lno 31.10.2017. 17.44

    Jūsu uzrādītā linka raksts – pilnīgs nonsenss – Ritvars ne tikai par Spānijas politiku, bet arī par valodām “izgāzies”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 11.53

    Staļiniskā fašistu padla, Ždanoka, ir KAUT KAS ar lielu mīnuss zīmi un viņa būtu ļoti priecīga, ja krieviem izdotos Barselonā izvietot savu kara floti.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Viesturs Vecbastiks Burvis > basta 31.10.2017. 17.52

    Bez šaubām, pilnīgi piekrītu – ne mirkli neesmu domājis kaut ko labu par Ždanoku. Ja viņu minēju kā “kaut ko”, tad tikai saistībā ar tādiem “puskoka lēcējiem” kā anonīmais “Ino”, jo tiem, atšķirībā no Ždanokas, pat savu domu nav – ko saka Otto/Haims, to “atgremo” un apvaino tos, kuri ZINA (starp citu, Jūs šajā nožēlojamo nezinīšu lappusē esiet viens no pavisiem nedaudzajiem, kuri DOMĀ un saprot…). Patīkami.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > lno 29.10.2017. 09.06

    kur tu biji pazudis LNO? čekistu paradīzē Maiami sauļojies?
    Bet nu par Ždanoku Tev izdevās komentārs …. neko ne pielikt , ne atņemt!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 29.10.2017. 10.36

    lno – bet varbūt Viktors Alksnis ? Miljons ielās ir maz ? Tad loģiski , ka 100 000 krastmalā proporcionāli bija vēl mazāk …

    +2
    -2
    Atbildēt

    2

    lno > klusais 29.10.2017. 16.17

    klusais. Atzīstu, Tu biji precīzāks.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > klusais 29.10.2017. 16.22

    Klusais. Krastmalā bija visi 500 tūkstoši.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 10.42

    Interesanti par neīsto katalāņu tautu … varbūt valoda ar nav īsta , bet izdomāta … tad Andorā oficiālā valsts valoda ir neīsta :) . Kaut kā viss šitais velk uz 80 gadu beigu PSRS propogandu .

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    oo > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 11.25

    Jā tas referendums ar 90% balsu bija fars ,balsoja cik reizes grib un balsoja tādi kam nemaz nebija tiesības to darīt ,nelegālie imigranti . Bet kā reģionālais katalonijas parlaments ar vairākumu nobalsoja , ja par neatkarību saujiņa

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Viesturs Vecbastiks Burvis > oo 31.10.2017. 17.55

    135 – 70 = mjā, labs rēķins…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

oo 28.10.2017. 14.47

Domāju ES krietni papūlēsies darīt visu lai citiem reģioniem pat sapņos nerādītos atvienošanās .

+4
-5
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > oo 28.10.2017. 15.25

    Protams.Tagad Krievija varēs ieslēgt savus ruporus uz pilnu klapi,visiem stāstot,ka Eiropā demokrātijas nav,tautu pašnoteikšanās tiesību nav,un Krievijai ir pilnas tiesības neievērot tās arī savā teritorijā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 28.10.2017. 20.15

    Ko tev spāņi tādu ļaunu nodarījuši?

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 28.10.2017. 22.22

    Spāņi ir sačakarējuši šo pasākumu,un tas nāk par labu Krievijai,citādi jau neko.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 29.10.2017. 12.02

    Pār mēru mīkstsirdīgs bija Franko, ja Katalonijas seperātisti atļaujas to pašu, ko 80 gadus atpakaļ.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 29.10.2017. 13.07

    Katalonijā seperātisms ir bijis gandrīz vienmēr,un nacionālisms kā likums pastiprina revolucionāros noskaņojumus,tad var pieslieties kaut vai pašam velnam,lai tik iegūtu neatkarību.Arī Krievijas impēriju sagrāva galvenokārt ar nacionālo nomaļu palīdzību,kad apspiestās tautas aktīvi pieslējās boļševikiem.Krievijā tas izgāja cauri,neviens Franko neuzradās un mēs ieguvām neatkarību,Spānijā kataloņiem nesanāca,Franko apspieda dumpi.Vienīgā atšķirība,ka Katalonija nebija okupēta no ārpuses,vienkārši spāņi jeb kastīlieši dominanci Spānijas valstī ieguva ar ekonomiskām metodēm(tirdzniecības monopols ar Amerikas kolonijām),lai gan sākumā Spānijas valsts tika veidota uz līdztiesīgiem pamatiem un katalāņi droši vien nedomāja,ka nonāks atkarībā no kastīliešiem. Kad veidojās Polijas -Lietuvas valsts,Lietuva bija pat lielāka nekā Polija,bet tur arī poļi pamazām sāka dominēt un izplesties un lietuviešu elite sāka pārpoļoties..Nez kā tas būtu beidzies,ja vien Krievija nebūtu abus aprijusi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 29.10.2017. 13.30

    Ko murgo, kāds nacionālisms? Katalonijas seperātisti ir prokremliskas komunistu cūkas.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 29.10.2017. 16.56

    Tas ir pretrunā vēstures faktiem,Kremlis radās tikai 1917.gadā bet katalāņu dažādas izdarības pret centra varu notikās jau ilgi pirms tam:
    Sākoties 1701.—1714. gada Karam par Spānijas mantojumu, Katalonija sākotnēji atzina franču Burbonu dinastijas karali Filipu V, taču pēc iekarošanas 1705. gadā, 1706. gadā sāka atbalstīt Habsburgu Kārli VI. Pēc Katalonijas kapitulācijas Burbonu armijai 1714. gada 11. septembrī, Filips V atriebās, 1716. gadā izsludinot dekrētus, ar kuriem aizliedza visas vēsturiskās Katalonijas politiskās institūcijas, likvidēja jebkādu autonomiju, slēdza Barselonas universitāti, pārvēršot to par centralizētas Spānijas provinci. Vienīgais, kas turpināja darboties, bija Katalonijas civillikums. Taču karalis aizliedza katalāņu valodas lietošanu administrācijā un tiesās.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    Viesturs Vecbastiks Burvis > Bārdainais Signe 31.10.2017. 17.59

    Lai nu ko, bet Spānijas vēsture Jums absolūti tumša bilde… Kārtējās muļķības…

    0
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Viesturs Vecbastiks Burvis 01.11.2017. 10.51

    Acīmredzot jums ir pieejama uzvarētāju sarakstītā vēsture,kurā citas tautas ir notēlotas sliktā gaismā vai vispār aprakstītas kā nenozīmīga saujiņa neliešu-dislektiķu,kuri nespēj runāt spāniski,tāpēc sev izgudrojuši jaunu valodu…un jūs mīlat pieslieties uzvarētājiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran 27.10.2017. 23.57

Tagad arī Eiropai būs sava “Brīvības sala”. Katalonija-Kuba-Kosova……process sācies, kā mīlēja izteikties Gorby. Saturies, Jevropa!

0
-4
Atbildēt

2

    tonijs > edge_indran 28.10.2017. 00.04

    Jevropa saka krievi, re kā sevi nodevi, kremļa trolli.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > edge_indran 28.10.2017. 08.15

    Un kāpēc tad aizmirsāt tādu salu kā United Kingdom, kura esot tā kā lielāka par Kubu…he he? Kas par lietu …kāpēc tad tik liela “Brīvības sala” nepatīk?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

V.Vecbaštiks 27.10.2017. 22.19

BRAVO !!! BALAGĀNS BEIDZIES – KATALONIJAI VAIRS NAV NE VALDĪBAS, NE PARLAMENTA !!

+4
-9
Atbildēt

2

    tonijs > V.Vecbaštiks 27.10.2017. 22.30

    Uzmanies, sieva jau nāk ar mīklas rulli.

    +5
    -3
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 28.10.2017. 13.43

    Vai tavs vīrs, Antoņka, tevi bieži dauza?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    oo > V.Vecbaštiks 27.10.2017. 23.16

    Pēc Wikipēdija kataloņu valodā runājošie 35% . Bet viņu parlaments ar vairākumu nobalso par izstāšanos . Tātad arī katalonijā dzīvojošie spāni par neatkarību ?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

edge_indran 27.10.2017. 20.49

Savējos pilsoņus savaldīt būs grūtāk kā kādus svešiniekus – serbus, afgāņus, sunnītus, lībiešus. Zīmīga sociologa A.Zinovjeva prognoze, 2003.g. intervijā almanaham “Austrumi”:
“Galvenais drauds Rietumu pasaulei nāk no pašiem rietumunoīdiem. No pašiem. Lūk kā tas notiks [dezintegrācijas process], gluži kā par komunisma galvenajiem grāvējiem kļuva komunisti. Pašlaik [2003] pasaulē nav kāda ārēja spēka, kas spētu sagraut Rietumu pasauli. Nav tāda spēka. Taču saskaņā ar likumiem, sociālajiem likumiem, par kuriem nezina, bet kurus es [A.Zinovjevs] aprakstu savā teorijā [loģiskā socioloģija], galu galā pati Rietumu pasaule, sākot ar kādu brīdi, sāks iekšēji sašķelties.”
http://www.situation.ru/app/j_art_108.htm

0
-5
Atbildēt

1

    basta > edge_indran 29.10.2017. 12.06

    «Единственная причина милитаризма в Европе — это Россия.. Eдинственный оплот деспотизма и военщины который распространяет вокруг себя ужас и зарожает им, это Pоссия» /К. Маркс/
    «Россию можно сколь угодно далеко завести в дебри любой свободы, но она все равно найдет дорогу обратно в деспотизм, маразм и солдафонщины» /Энгельс/
    «НАТО — это психическая болезнь России.» /А.П.Никонов/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

west 27.10.2017. 20.08

Gudrs meklē draugus, bet muļķis ienaidniekus. Vēl muļķis nemācās no svešam kļūdām (PSRS) un taisa tās pašas.. Iedzīt problēmu vēl dziļāk ar spēku, nozīme to ,ka vienalga drīz būs saspiestās atsperes efekts.
Ja bērns niķojas , tad viņu nevajag slānīt ar sētas mietu m bet parunāties un iedot konfekti.
Taču spāņiem vēl joprojām smadzenēs sēž bijusī vispasaules impērija, lai gan viņi izliekas par demokrātiskiem eiropiešiem. ,kad tas ir izdevīgi.
Kam ir vajadzīga Eiropas valstu sašķelšana – tā jau ir pavisam cita tēma. Atbilde uzprasās pati no sevis. Tāpēc šeit nav tikai melnās un baltas krāsas

+10
-4
Atbildēt

1

    Sskaisle > west 27.10.2017. 20.28

    ka niķīgam bērnam jādod konfekte nepiekrītu, bet ka jāizrunājas ar bērnu – jāuzklausa – kas par vainu, ka niķojas, un jāvienojas, kā pārstāt nķoties – lūk tam es piekrītu un tā centos darīt

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 27.10.2017. 20.32

    Šis bērns neniķojas, viņš jau ir pieaudzis un iet prom no ģimenes, un viņu vairs nenoturēt ne ar konfektēm, ne pērienu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 27.10.2017. 20.41

    kur nu tā skries tagad
    bet labi – pkalusēšu

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

gustaps 27.10.2017. 20.06

Madridei acīmredzami pietrūcis gudrības. Tvaiku bija iespējams nolaist lēni un nesāpīgi.
Katalāņu līderiem savukārt acīmredzami trūkst elementāra krietnuma. Viņi cer, ka Rahojs šos patrieks ar rupju spēku, revolūciju noslāpēs un tādējādi vadoņi ieies vēsturē. Un nebūs jāskaidro faniem, kā tas sanācis, ka jaunā valsts nav nodrošinājusi sev kaut minimālu starptautisko atbalstu, ka ekonomikas attīstībai nav reāla plāna, Bet ir reālas izredzes nonākt Dienvidosetijas statusā, taču bez dāsna kaimiņa dāvātās haļavas. Jo nav Katalonijai tāda kaimiņa.
Ja Madridei pietiks gudrības neuzķerties uz šīs viltības, avantūristiem šikā iespēja – patverties cietumā kā varoņiem – netiks piešķirta.
Nu būsim paskatīties.

+11
-7
Atbildēt

2

    oo > gustaps 27.10.2017. 23.22

    Tādi dīvaini tie kataloņi ,labprātīgi staigā ar padomju simboliku , arī imigranti izskatās vairāk kā pārējā Spānijā . Varbūt labāk Spānijai gudri atkratīties .

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > oo 28.10.2017. 10.30

    Nelaime,ka Katalonija ir bagātāka par pārējo Spāniju,haļava var pazust Madridei.

    +2
    -3
    Atbildēt

    2

    oo > Bārdainais Signe 28.10.2017. 14.19

    Nezinu kā ir patiesībā ,kurš bagātāks kuru dotē . Milzīga starpība nav , kā piemēram Irākā vai nu tuksneša smiltis vai miljardi no no naftas . Kā sāksies rīvēšanās tā izmaksas pieaugs visiem ,pozitīvā lietderība pazudīs . Nu nekad neesmu sapratis mūsdienās kultivēto vienotību par katru cenu , vienmēr tik biedē ja sadalīsies tad būs oi oi . Nu lai iet . Nezinu kā ar katalonijas enisko apdzīvotību pa reģioniem ,pilsētām .

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Bārdainais Signe 28.10.2017. 14.28

    Kad ventiņu tauta ķersies pie neatkarības pasludināšanas, viļumiem un kairišiem haļava beigsies.

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > basta 28.10.2017. 20.31

    Ventiņu tautai vispirms derētu pasludināt neatkarību no smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    basta > tonijs 29.10.2017. 12.10

    Pamāci Antoņka ventiņu tautu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivars15 > gustaps 28.10.2017. 14.24

    Neatkarības piekritēji negrib plānot, jo tad nākotne no pasakas par skaisto nekonkrēto neatkarību jāzīmē realitāte, ar robežām ar Spāniju un Franciju, muitu, atteikšanos no eiro, ko darīt ar Spānijas pilsoņiem Katalonijā un ko darīt ar kataloņiem Madridē un Parīzē, utt.

    Pirms refernduma aptaujas rādīja, ka referendumu vēlas 70%, bet vairākums nebalsotu par neatkarību. Tad, kad problēmas tiktu skaidrāk iezzīmētas un lielās kompānijas ietu prom no Katalonijas, piekritēju skaits nepalielinātos.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

tonijs 27.10.2017. 19.33

Katalonijas televīzijas tiešraide:
http://www.ccma.cat/tv3/directe/tv3/

+3
-4
Atbildēt

1

    Sskaisle > tonijs 27.10.2017. 19.38

    taču nesaprotam ne kataloniski ne spāniski

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 27.10.2017. 19.51

    Kas nesaprot, paskatās bildes :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 27.10.2017. 19.08

Madride un Barselona savstarpējā mijiedarbībā situāciju Katalonijā un Spānijā kopumā ir iedzinušas strupceļā. Nav ne jausmas, kā pēc Katalonijas parlamenta balsojuma par neatkarību Madride Katalonijā ieviesīs tiešo pārvaldi, tā pat nav skaidrs uz ko cer Katalonijas līderi, kuriem sapnis par Katalonijas neatkarību būs tagad jārealizē. Referendumā par neatkarību piedalījās mazāk par pusi balstiesīgo kataloņu, pie tam referendums notika bez ierastās neitrālās uzraudzības. Vienīgais veids kā reāli varēja pārliecināties par patieso kataloņu noskaņojumu bija – jaunas vēlēšanas. Šobrīd notikušais referendums nav arguments ar kuru varētu uzrunāt, piemēram, Briseli.

Nebūs nekāds pārsteigums, ka vieni no pirmajiem, kuri apsveiks kataloņus ar neatkarības iegūšanu būs Piedņestras Moldāvu Republika, Doņeckas tautas republika uc līdzīgas “valstis”. Šobrīd notiekošais Katalonijā, tādā mērcē kāda tā ir šobrīd, tie ir lieli mēsli visai Eiropai.

+4
-10
Atbildēt

1

    Sskaisle > rinķī apkārt 27.10.2017. 19.32

    nē – neoiekrītu – notikušais Katalonijā ir KĀRTĒJAIS pierādījjums tam, ka ja problēmas netiek risinātas maksimāli iespējami labi , tikko tās tiek nosauktas – apzinātas, ja nē tad tās pašas risinās un tu nebrēc par spāniju ra – tie tiks galā paši – kā ar mums padomā ? krievi mums jau matus no galvas ēd nost – par mums turi raizi !

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 28.10.2017. 10.33

    Referendums ir arguments tādā nozīmē,ka centrs to neļāva veikt normāli.

    +4
    -3
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 28.10.2017. 14.21

    Jaukā kompaškā, kopā ar čekas mērgļiem: Ďombrovski, Pabriku un Antoņku esi nonācis.

    +1
    -5
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 28.10.2017. 15.41

    Tev labāk patīk Rinkēviča,Tuska un Junkera kompaškā?

    +4
    -4
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 28.10.2017. 19.44

    Tie nolādētie izdzimteņi atskaņo to, ko kremlis tiem liek. Kremlis viennozīmīgi grib, lai tiktu sagrautas visas ES valstis, tikai lai nebūtu ne mazākās runas par federarizāciju Krievijā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Viesturs Vecbastiks Burvis > basta 28.10.2017. 20.39

    Mani tiešām iepriecina, ka visā šajā”komentētāju” loģiski domāt nespējošā “aitu barā” Jums nav problēmu pateikt savas uz zināšanām un loģiku balstītos uzskatus. Varbūt varam kontaktēties tieši? Kā mani sauc? – Jūs ziniet. Esmu gan “Draugos”, gan Facebook. Varētu Jums nosūtīt arī autentiskus, ne “Delfi” vai kādu citu ārzemju neobjektīvos un kataloniešu separātistu falsificētos materiālus, kas Jums palīdzētu apkarot melīgos vai ar savu galvu domāt nespējīgos.

    +2
    -5
    Atbildēt

    2

    tonijs > Viesturs Vecbastiks Burvis 28.10.2017. 21.53

    Nu ir dimbā- burvis un basta apvienosies un sāks mūs apkarot. Ko mums tagad darīt?!

    +3
    -2
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > tonijs 28.10.2017. 22.32

    Lai Eiropas tautas sadzīvotu mierā un saticība,tad vajadzētu ievērot dažus vienkāršus noteikumus,piemēram – divdesmit pirmajā gadsimtā neviena tauta nedrīkstētu uzspiest savu gribu citām tautām,to drīkst atļauties tikai diktatori valstīs,kur cilvēki vēl nav pieraduši pie demokrātijas.Citādi būs ziepes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Viesturs Vecbastiks Burvis > Bārdainais Signe 29.10.2017. 01.44

    Pilnīgi piekrītu – katrai TAUTAI tiesības uz savu valsti, brīvību, valodu utt., BET – ja nav nekas no minētā?… Starp citu – cik ilgu laiku Jums prasīja vēstures grāmatu saraksta sameklēšana – neesam taču pilnīgi idioti, lai ticētu, ka kaut vienas grāmatas divas lappuses Jūs esiet izlasījis. Man par Jums nav ilūziju, jo viss, ko rakstiet ir, Jums saprotamā valodā sakot, NEKAS, tukša “muldēšana”, mans cienījamais aitu bara sastāvdaļa bez savas domāšanas… Lūdzu tautiešus man piedot, bet šī Jūsu “vāvuļošana” bez seguma man sāk apnikt…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Viesturs Vecbastiks Burvis > tonijs 29.10.2017. 01.29

    Ko darīt? Vienīgā izeja Jums ir sākt domāt ar galvu, ne ar to vietu, no kurienes sākas kājas. Tādi kā Jūs, ja nesāksiet DOMĀT, nekad nesapratīs loģiku un patiesību – kam lemts rāpot, lidot nekad nespēs…

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    tonijs > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 16.34

    Viestur, es domāju ar savu galvu, bet tu gribi, lai es domātu ar tavējo. Tu nesaproti pat tik vienkāršu lietu, ka dažādiem cilvēkiem var būt dažādi viedokļi un pasludini savu viedokli par vienīgo pareizo, un vēl grasies apkarot citādi domājošos. Tev ir visai vāja izpratne gan par demokrātiju, gan par tautu pašnoteikšanās tiesībām. Ja esi arī Spānijas pilsonis, tad, protams, tev ir tiesības uz savu viedokli par (pret) Katalonijas neatkarību, tikai, lūdzu, Spānijā neuzsver, ka esi latvietis, jo tu dari kaunu mūsu tautai, kuras centienus pēc brīvības un neatkarības tās pretinieki raksturoja tieši tādiem pašiem vārdiem, kādus tu lieto attiecībā uz katalāņiem. Latvija kļūva brīva un arī Katalonija būs brīva. Visca Catalunya lliure i sobirana!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Viesturs Vecbastiks Burvis 29.10.2017. 12.18

    Paldies, pagaidām palikšu anonīms, kaut gan Mežvieta un Maizīša kantoru plintniekiem viss par mani zināms un gan jau arī Centram, kam ļoti svarīgi zināt Latvijas sabiedrības noskaņojumu, tiek noziņots.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 29.10.2017. 12.28

    Ko nozīmē -domāt ar galvu?Ticēt uz vārda Vecbaštikam un ignorēt informāciju par Eiropas vēsturi,ar kuru pilns internets gan tekstu gan bildīšu veidā?Nopietni?

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 29.10.2017. 12.54

    Esmu saņēmis vispusēju informāciju un man arī bez cienījamā Vecbaštika ir savs viedoklis, lai neticētu uz vārda manas valsts ienaidniekiem: Dombrovskim un Pabrikam..

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 29.10.2017. 13.21

    Nu tad varbūt tici Sputņikam:

    RĪGA, 24. oktobris — Sputnik. Referendumi Lombardijas un Veneto apgabalos Itālijā ir valsts iekšējā lieta, žurnālistiem norādīja Krievijas prezidenta preses sekretārs Dmitrijs Peskovs, vēsta Sputnik Igaunija.

    “Tas, kas ir kopīgs Katalonijai un šiem apgabaliem Itālijā, — viņus tomēr apvieno fakts, ka tā ir viņu iekšējā lieta. Pirmajā gadījumā Spānijas, otrajā — Itālijas,” — Dmitrija Peskova teikto citēja RIA Novosti.

    Viņš uzsvēra, ka Krievija neplāno iejaukties valstu iekšējās lietās, ar kurām Maskavu saista siltas un plašas attiecības.

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    basta > Bārdainais Signe 29.10.2017. 13.26

    Kāds sakars ar Sputņiku, man pietiek jau ar Dombrovski un Pabriku, kuru pavadā esi aizgājis

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > basta 29.10.2017. 16.51

    Nesekoju,ko runā šie personāži.Ko tad Pabriks ir teicis?Aha,nevarot konfliktu atrisināt ar policijas vardarbību…nu skaidrs,ka nevar,var tikai uzkurināt un padarīt stāvokli sliktāku,kas patiktu krieviem,kas tur nepareizs?Dombrovskis vai tad pēdējā laikā ir izteicies par Kataloniju?Neesmu dzirdējis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tonijs 27.10.2017. 18.59

Apsveicu katalāņus un visus latviešus, kas vēl viņiem labu! Ceļš līdz pilnīgas neatkarības iegūsānai nebūs viegls, bet mērķis- brīva un neatkarīga valsts- ir tā vērts.

+8
-7
Atbildēt

3

    Sskaisle > tonijs 27.10.2017. 19.04

    nu nez …. patiešām nez…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > tonijs 27.10.2017. 20.40

    Nesaprotu, par ko Tu te līksmo? Pēc šī scenārija, kāds risinās šobrīd, kataloņiem nekāda neatkarība nespīd. Komentāros bieži notiekošo Katalonijā salīdzina ar Latvijas vēsturi un velk paralēles,kuru nav. Es nezinu, cik Tev gadu , vai atceries to, kā notika Atmoda Latvijā. Kā soli pa solim tika sagatavota augsne neatkarības deklarācijai, kā tika sagaidīts īstais brīdis, lai šo deklarāciju pieņemtu. Tajā brīdī, kad Latvija pasludināja savu atjaunoto neatkarību, mums jau bija spēcīgs starptautisks , tai skaitā ASV un Eiropas lielāko valstu atbalsts. Latvija pasludināja savu neatkarību brīdī, kad tāda valsts kā PSRS praktiski vairs neeksistēja, pēc puča.

    Spānijā šobrīd nekā tāda nav un kataloņiem nekāda starptautiska atbalsta nav. Vienīgais, kas var notikt šajā situācijā – ilgstoša krīze, kuras rezultātā Katalonijas valsts tā arī netiks reāli uzcelta, bet tā vietā iestāsies ļoti ilga spriedze Spānijā, kas nozīmē vājinātu valsti un tas nozīmē – arī NATO un ES ir kļuvusi ievainojamāka. Viss sausais atlikums.

    +4
    -7
    Atbildēt

    1

    tonijs > rinķī apkārt 27.10.2017. 20.52

    Labi atceros Atmodu un barikādes, arī piedalījos. Katram savs ceļs ejams. Kā gan Katalonija varētu iegūt starptautisku atbalstu neatkarībai, ja pati skaidri nepateiktu, ka vēlas kļūt neatkarīga? Tagad tas ir izdarīts, un Skotijas premjere Stērdžena ir pateikusi, ka kataloņiem ir jābūt tiesībām lemt par savu nākotni. Arī Dombrovskis savulaik izteicās līdzīgi, par ko vēl Spānija, šķiet, izsauca mūsu vēstnieku uz paklāja. Tas nenotiks ātri, bet Katalonija būs neatkarīga, un es priecājos par to, jo jau sen sekoju līdzi viņu cīņai.

    +8
    -5
    Atbildēt

    3

    rinķī apkārt > tonijs 27.10.2017. 21.14

    Arī es uzskatu, ka katrai tautai ir tiesības veidot savu nacionālu valsti, bet diemžēl daudzām tautām tas neizdodas un arī kataloņi šodien savu iespēju zaudēja, vismaz uz ilgu laiku. Nevar tā, bez sabiedrotajiem, iznākt uz laukuma un paziņot, ka tagad mēs esam neatkarīgi. :) Skotijas premjere kataloņiem nepalīdzēs, bet ne Merkele, nedz Makrons un domāju, ka arī ne Tramps, tie nebūs, kuri sāks atbalstīt Barselonu. ES jau paziņoja savu nostāju – tā ir Spānijas iekšēja lieta. Ar to arī jautājums ir izlemts- vismaz tuvākajā piecdesmitgadē. Ja nu vēl Krievija mēģinās paduļķot ūdeni, droši vien, tā arī būs.

    +5
    -3
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > rinķī apkārt 28.10.2017. 06.50

    kāpēc nevar? Vai ir kāda likumu grāmata – kāds likumu kodekss kā iegūt brīvību?
    Laulātie arī šķiras dažādi – citi klusi un mierīgi, citi sitoties un dauzoties uz nebēdu.

    Krīzi latvieši pārdzīvoja aizbraucot no valsts, stiprinot oligarhu, politmafijas un birokrātijas varu, bet Grieķijā , gāja protestos, pat šāvās un tur ES Grieķijai deva milzu naudas, tikko biju atkal Grieķijā – tauta dzīvo labi, viņu oligarhi – tik labi, ka labāk nevar.

    Tā kā es nedomāju, ka Latvija ir paraugs.
    Tu ne reizi neesi izteicies vai tavuprāt, tas ir normāli, ka Latvijas valsts ir finansējusi romāmu par okupantu ssievu ciešanām Latvijā, bet mums nav ne daiļdarbs, ne dokumentāls darbs par Litenes virsnieku sievām , kur nu par pašiem virsniekiem nerunājot.

    Tas, ka esam tik pazemīgi un atkarīgi – tas ir labākajā gadījumā spriežams jautājums. Nedomāju gan , ka ļoti pozitīvs

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > Dusma 28.10.2017. 10.03

    Manfeldes “Virsnieku sievas” vēl neesmu izlasījis, man šo romānu drīzumā atvedīs, tad varēsim turpināt šo sarunu :) Taču man jau tagad ir skaidrs, ka Līvu balvu šis romāns saņēma nepārdomāti, jo vnk neatbilst balvas radīšanas idejai. Pret pašu Manfeldi, pēc trača ap Millera “Cukrus. Herberts Cukurs”, kur tiesāšanās laikā rakstniece izmantoja advokāta Girsa pakalpojumus, nejūtu nekādas simpātijas.
    Kāpēc nav romāna par Litenes virsnieku sievām? Tas tāpēc ka 21. gs latviešiem jautājumi, kuri vijas ap mūsu tautas nacionālajām vērtībām vairs nešķiet pietiekami aktuāli, tie ir kļuvuši “par šauru”, nespējam ieraudzīt to “praktisko noderību”:), tādēļ sākam pievērst uzmanību “eiropeiskām vērtībām, ” kas laikam ir kaut kas daudz “pilnasinīgāks” :) Ar to mūsdienu latvieši atšķiras no pagājušā gadsimta, teiksim trīsdesmito gadu un arī Atmodas laika latviešiem, kuriem varam pateikties par to, ka Latvijā vēl joprojām runā latviski.

    Kas attiecas uz to -ir, vai nav Latvijas vēsture piemērs un paraugs kā veidot jaunu valsti un atgūt zaudēto neatkarību. Es domāju, ka no latviešiem ļoti daudz ko var mācīties. Abas reizes, kad tika izvirzīti mērķi – pirmo reizi dibināt valsti un otru – atgūt zaudēto neatkarību, mērķi tika sasniegts. Atlika tikai vienu reizi no abām kļūdīties un sapnis par valsti būtu izsapņots.
    Tas pats ir arī ar katalāņiem. Vakar daļa no viņiem pasludināja savu neatkarību. Ja šis lozungs netiks īstenots tuvākajā laikā, katalāņu neatkarības stāsts ar to arī beigsies. Un domāju, ka tieši tā arī tas beigsies vnk tādēļ, ka šobrīd katalāņu līderiem nav sarunu partneru ar kuriem par šo problēmu runāt. Acīm redzot steigā bija piemirsuši šādu nebūtisku niansi, proti, pirms pasludināt neatkarību ir faktiski sava topošā valsts līdz šādam statusam ir jāaizved, tieši tā, kā tas notika Latvijā un tika tad var paziņot visai pasaulei, ka valsts ir dzimusi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > rinķī apkārt 28.10.2017. 18.28

    ra – un tomēr …. cenšos sevi savaldīt un nesaukāt, bet tu taču raksti kā visīstākais čekists

    elle u n indija – pēc tavas loģikas iznāk , ka padomju okupācijas atzīšana par sirsnīgu pasākumu, kurā okupanti dvēseliski smagi cieta un to “apdziedāšanu” mēs apmaksājam no valsts budžeta, bet pašu vēsture, tautas ciešanas nav aktuālas, nav laikmetīgas

    zini – piedod nu man pirms svētvakara es tomēr atļaušos pasūtīt tevi dirst un iecelt tevi neliešu kārtā – naciķi ar savu propagandu tomēr ir apaļāki stulbeņi par tavu izsmalcināto nodevību -ej dirst ar visiem saviem čekistiem – es drīz viena pati palikšu ar tīru un svētu pārliecību par Latviju – katrs ir glumjš un pretīgs nodevējs pa savam

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > rinķī apkārt 28.10.2017. 18.30

    tu pats sev tos plusus liec, jeb tomēr tie čekisti te dežūrē un katram tavam nelietīgam uznācienam plusus saliek – nodevēji sasodītie!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 28.10.2017. 14.10

    Pasludināt kataloņus par tautu, tas jau ir pussolītis kremļa un tā pakalpiņu: Dombrovska un Pabrika, virzienā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > tonijs 27.10.2017. 21.24

    Kas būs ar Eiropas Savienību, ja sekos vēl kādas “neatkarības”? Visa šitā kašķēšanās jau globālajām biznesa struktūrām ir “pie vienas” vietas, jo nekādu neatkarību Katalonija pat teorētiski nevar iegūt, vienīgi nomainīt pārvaldniekus – iztikt bez starpposma Madridē, pakļauties pa tiešo Briselei. Pareizi jau Maija Kūle secināja:”Filozofe Maija Kūle: Eiropas Savienība šobrīd irst pa vīlēm.”

    0
    -4
    Atbildēt

    1

    tonijs > edge_indran 27.10.2017. 23.48

    Filozofe saka- irst,
    Es tev saku- pietiek .irst!

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    edge_indran > tonijs 27.10.2017. 23.54

    Šitie tikai “ziediņi”….vēl būs arī “puķītes”!
    “Eiropas Komisijas (EK) prezidents Žans Klods Junkers piektdien brīdināja par draudiem, ka līdz ar Katalonijas neatkarības pasludināšanu 28 valstu blokā var rasties jaunas plaisas.
    Eiropas Savienībai (ES) «nav vajadzīgas jaunas plaisas, jaunas šķelšanās», žurnālistiem vizītes laikā Franču Gviānā paziņoja Junkers.
    «Mums nevajadzētu iesprausties procesā, kas ir Spānijas iekšējās debates, bet es negribētu, lai ES nākotnē sastāvētu no 95 dalībvalstīm,» viņš piebilda, brīdinot, ka šīs krīzes dēļ iedrošinātas var tikt arī citas separātistu kustības.(apollo.tvnet.lv)

    0
    -1
    Atbildēt

    2

    tonijs > edge_indran 28.10.2017. 00.02

    Lielbritānija ārā, Katalonija iekšā un status quo ir saglabāts. Kas tas par vārdu – iesprausties?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    oo > edge_indran 28.10.2017. 09.28

    Te “porgresīvais ” portāls kataloņu pusē , delfinārijs arī . Kādas būs sajūtas kad vajadzēs mainīt viedokli . Jo ES vadošajiem progresīvistiem ir citas domas .

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 28.10.2017. 14.16

    Vai kopā ar Ždanoku ASK stadionā piedalījies, zatļerast?

    0
    -2
    Atbildēt

    1

    tonijs > basta 28.10.2017. 20.38

    Bīsties zatļerastu, jēlais rupekli! Zatļerasti jau iet pa tavu ielu, viņi tuvojas tavai mājai, viņi kāpj augšā pa kāpnēm, viņi apstājas pie tava dzīvokļa durvīm, viņi nospiež durvju rokturi… Tev neizbēgt no zatļerastiem, jo viņi ir visur! (Arī zem tavas gultas.)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    basta > tonijs 28.10.2017. 14.01

    Esi drošs, ka visas krievu fašistu lopu paverdzinātās tautas būs brīvas un krieviem uz Cilvēku planētas pat 1 cm2 nepaliks,kur smirdēt. Esi tam gatavs!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam