Veinbergas nodokļi Porziņģim jeb ko zaudējam, pakļaujoties pūlim

75

Komentāri (75)

J.šveiks 03.10.2017. 10.13

http://tautaruna.nra.lv/slavenibas/222582-publiciste-sandra-veinberga-sasutusi-ka-porzinga-apdrosinasanu-izmaksaja-no-valsts-budzeta/
nesaprotu , par ko satraukums , kad notika Latvijas un leišu pārbaudes spēle , tika izpārdotas pāri 10 000 biļešu , ieņemot pāri 310 000 eu , spēles laikā paziņoja , ka no šīs summas tikšot dzēsta Porziņģa apdrošināšana , zandra var gulēt mierīgi tālāk , nez vai vispār viņa savus nodokļus nemaksā Zviedrijā?

+1
-1
Atbildēt

0

Dainis Berzins 02.10.2017. 09.05

Ja cienījamā Porziņģa kunga PR speciālisti būtu kaut ieskatījušies Sandras Veinbergas grāmatās par PR un komunikācijas zinātni, tad zinātu, kā arī šo viedokļu saduri veiksmīgi izmantot sev par labu! Ja Porziņģis paziņotu, ka neatbalsta šādu rupju cienījamas sievietes, zinātnieces un žurnālistes vajāšanu par viedokļa izteikšanu, ticiet man, daudzi tūkstoši EUR, kas paredzēti publicitātes kampaņām varētu nonākt labdarībai! Jo daudzi padomātu, redz kāds drosmīgs un ļoti cienījams vīrietis! Arī es tā sāktu domāt! Bet šeit ir Latvija un aprobežots provinciālisms domāšanā! Skumji! Sandra Veinberga gadu desmitiem ar visu savu darbību – gan žurnālistikā, gan zinātnē pašaizliedzīgi ir centusies skaidrot! Tie, kas ir spējuši saprast ir kļuvuši zinošāki un laimīgāki, bet pūlis – aizvien agresīvāks….

+2
-1
Atbildēt

0

lno 01.10.2017. 01.32

…ko zaudējam, pakļaujoties pūlim
_________________________________
Kad atbalsta tad tauta, kad iestājas pret, tad pūlis:)

+4
-1
Atbildēt

3

Dainis Berzins 30.09.2017. 13.23

Būtībā ir jārunā par sistēmu, kā vajā un izrēķinās ar tiem, kas aizskar “neērtus” jautājumus un zina vairāk nekā vajadzīgs. Viņi jādegradē par neko nejēdzošiem vai jāpārvērš par neliešiem sabiedrības acīs! Pirms 2 gadiem modes dizainers Gints Bude atļāvās aizrādīt uz valsts pirmā pāra apgērba etiķetes nezināšanu. Atbildes reakcija nebija ilgi jāgaida. Medijos un soc. tīklos tika inspirēta viltus ziņa par to kā publiskā lekcijā skolā par skolas formas ievērošanu raudinātas meitenes! Būtībā atombumba jebkura cilvēka jūtās! Tas nekas, ka neviena raudoša meitene tā arī netika atrasta, bet aicinājumu nolinčot šārēja tūkstoši! Kas viņus vadīja? Pat visai prominenti viedokļu līderi ar labu izglītību un ietekmīgām darba vietām. Diemžēl arī Sandru Veinbergu ir par ko vajāt. Izskatīga, gudra, veiksmīga! Ar to pietiek, lai daudzu komforta zona un ietekmes jomas būtu apdraudētas. Tā diemžēl, jau ir sistēma!!!!

+4
-9
Atbildēt

1

    edge_indran > Dainis Berzins 01.10.2017. 16.54

    Sistēma, kas pašu rokām un galvām radīta, padomdevēju veinbergu ieteikumus uzklausot ( no 1992.g. kad Latviju iekļāva SVF, līdz pat 2016.g., kad pievienoja OECD).
    Par sekām, kas radušās objektīvu ekonomisko un sociālo likumu darbības rezultātā, uzņemties atbildību veinbergieši nesteidzas – labāk vainot pūli.
    Kā tādās reizēs izsakās – arī gudrinieks pārskatās:” …tieši LZA zinātnisko institūtu intelektuāļi bija Trešās atmodas iedvesmotāji un tribūni. Šodien viņi vairs nespēj dalīt savu spēku zinātnei, ģimenei un vēl kolektīvai idejai. Nav jūtams, ka indivīdam, vienalga – intelektuāļu vai vidusslāņa pārstāvim, piemistu instinkts glābt pasauli. Glābjas kas var, kā var un cenšas izglābt vien savu tuvāko. Gara un ētisko spēku nosaka arī intelektuāļu kritiskā masa. Pirms 25 gadiem Latvijā bija ap 12 000 zinātnieku. Tagad [2015]– 3700. Nav brīnums, ka inteliģences pārstāvju starojuma intensitāte kļuvusi vājāka. Var gadīties, ka apsīkusi arī sabiedrības griba šo gaismu meklēt un ieraudzīt. Jo paši esam ierobežojuši savu apvārsni un kļuvuši pašpietiekami.” Ojārs Spārītis: Nu mēs klājam gultas peļņas dēļ (nra.lv)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Dainis Berzins > edge_indran 02.10.2017. 13.32

    Sandra Veinberga nepārstāv nekādu kustību! Ja viņas teiktajā un rakstītajā būtu vairāk ieklausījušies, tad tagad mēs būtu daudz citādāki un veiksmīgāki!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Dainis Berzins 29.09.2017. 22.09

Paldies Sandrai Veinbergai un Ivetai Buiķei par drosmi izteikt viedokli. Kas civilizētā sabiedrībā ir ikdienas norma, bet Latvijā diemžēl varoņdarbs. Vajadzētu izsludināt morāles normu degradācijas ārkārtas stāvokli. Kad pietrūkst argumentu – “svētajā cīņā” der viss – matu krāsa, dzimums, personība, dzīvesvieta, seksualitāte… Esmu gatavs saprast, ka uz linča tiesu aicina kāda tante dziļos laukos, viņa var nesaprast, bet tā dēvētie inteliģenti – viedokļu līderi ar labām izglītībām un augstiem ieņemamajiem amatiem? Tā vairs nav nejaušība, konkrēta nepatika pret kādu, bet gan sistēma….

+5
-11
Atbildēt

1

    Sskaisle > Dainis Berzins 29.09.2017. 22.26

    es jau sen sen – var teikt aizlaikos – esmu uzstādījusi diagnozi mūsu sabiedrībai un valstij – tā ir čekistaina – čekistiska , čekiska – čekas konrolēta un domāju, ka tas beigsies ar Latvijas atkapievienošanu Krievijai – nē – ne šodien, ne rīt, pat ne aizpārīt

    darbā man jāsarakstās gan ar valsts , gan pašvaldības, gan privāto iestāzu cilvēkiem un ar skumjām secinu – ka visur palielinās krievvalodīgo skaits. Raksta man ar latīņu burtiem , bet krieviski ….

    Šorīt pa šauru ielu ejot pakāpos malā u palaidu garām sava vecuma sievieti – nu tā – likās , ka esmu tajā pusē vairāk – bet man pat paldies nepateica, nerunājot par smaidu
    slavenajā pieturā pretī LNB – kur iedzīvotāju ērtībām ir arī open air wc un atkritumu izgāztuve – jā tur šorīt piebrauca busiņš un lika laukā preces – RD neguļ – iekasē nodokļus un gādā par cilvēku ērtībām …

    par kādu inteliģenci mūsu sabiedrībā var būt runa ….

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

kirshblac62 29.09.2017. 20.07

Cik cilvēki, tik viedokļi. Arī šī raksta autorei ir tiesības to paust. Es biju viens no tiem, kurš piemeta ogles ugunskurā un blogā uzrakstīju ko domāju. Linča tiesas mediju vidē tāpat vien nenotiek. Jebkurai personai, kura pauž savu viedokli publiski, ir jārēķinās ka tā izraisīs kaut kādu rezonansi. Veinberga jau gadiem ir krāmējusi virsū visiem, tāpēc šāda sabiedrības reakcija bija likumsakarīga. Kā saka mikrorajonā .. bazars ir jāfiltrē un par to ir jāatbild.

+9
-4
Atbildēt

1

    Sskaisle > kirshblac62 29.09.2017. 20.58

    Sandras Veinbergas viedokis vienmēr ir bijis pamatots, tie nav bijuši tukši apagalvojumi ar kādiem šeit uzstājas kāds kungs ar mellām brillē m. Sandrai Veinebergai vienmēr ir bijusi drosme izteikties tieši un neslēpties aiz brillēm. Un tas nepatik tiem, kurus viņa kritizēja.

    +3
    -5
    Atbildēt

    1

    kirshblac > Dusma 29.09.2017. 22.11

    Vērtēšanas kritērijs ir tikai viens, un tā ir sabiedrības reakcija. Neviens netraucēja aizstāvēt Veinbergu, tādi bija vien daži cilvēki, un to skaits vistiešākajā mērā ir atkarīgs no viņas publikācijām. Loģika.

    +7
    -5
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > kirshblac 29.09.2017. 22.19

    ja raksti, ka bija nevis jādiskutē par viņas viedokli, bet jāaizstāv viņa, tad tu atzīsti, ka uzrbukāt Veinbergai kā personībai – viņas viedokli apzināti pagrūžot pagultē … nu ko varoņi – ar to arī jūs apsveivcu – čekistu un oligarhu kavalēristi !

    +5
    -7
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 23.38

    Skaisle gan māk dot labus padomus,kurus citiem vajadzētu ievērot,kamēr pati apstrādā visus naciķus,čekistus,oligarhus un kavalēristus bez kādas izšķirības,vai galva vai kāja.

    +4
    -5
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 30.09.2017. 10.09

    nu tu ērik par čekistu gailīti pietiecies esi, interesanti – Iesalnieks piespieda, jeb atkal brīvprātīgais ?

    +3
    -4
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > Dusma 30.09.2017. 11.37

    Nemuldi,skaisle,pati aizstāvi un reklamē visādus čekistus un augstākās partijas skolas beigušos.Un slavēt tos RIGVIR nomelnotājus,kuri māk tikai no stūriem kvekšķēt,bet aci pret aci runāt diskusijā nobijās.

    +3
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 30.09.2017. 13.22

    tev ērik viegli – ģenerālis iesalnieks iedod instrukcijas un tu tik dragā
    man jāpārtiek no tā, ko izlasu medijos
    rigvir diskusijas sakarībā tvnet lasīju, ka onkologi atteikušies piedalīties diskusijā, jo rigvir juristi ar visiem runājuši un piedraudējuši šos sūdzēt tiesā, ja turpinās liecināt pret rigvir. Arī žurnāla IR intervijā onkologu biedrības vadītājs atteikumu runāt par rigvir pamatoja ar saņemtajiem draudiem no rigvir īpašnieku juristiem.

    Savulaik esmu lasījusi, ka staļina laikā bija tiesas prāvas , kurās apsūdzētie ar parakstu apstiprināja , ka ir vainīgi tur kur nav vainīgi.

    Mans jautājums – pēc rigvir skandāla – cik tālu esam no staļina laikiem? Kāpēc Baltiņa drīkst palikt visos amatos par spīti interešu konfliktam? Visi likumi uz visiem neattiecas?

    +1
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 30.09.2017. 16.02

    Nu bet skaidrs,ka nobijās iesēsties par apmelošanu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Dusma 30.09.2017. 13.33

    Ak tu, kuce nodzītā! Tu pat no iedzeršanas atteiktos par iespēju pasūkāt čekista daiktu, pat ja tas tikko kāda jaunieša dupsī pabijis.

    0
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > basta 30.09.2017. 13.37

    basta – tu esi homoseksuāls un tev kāds puisis ir piekrāpis un pametis -zini – man nav nekas pret tavu orientāciju, bet šitā vaidēšana par zaudēto puiša mīlu un tā tavu dusmu un naida par to virzīšana uz mani – tā nomāc. Nu nevaru es tev neko šai ziņā palīdzēt – nu tik daudz tev būtu jāsaprot

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    basta > Dusma 30.09.2017. 18.56

    Vai apjēdz ko raksti? Ja es būtu pidaras, tad būtu tev tikpat mīļš, cik Rinkēvičs un dzēris49.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Dainis Berzins > kirshblac 30.09.2017. 13.30

    Kirshblac kungs!
    Vai Jūs nezināt, ka tikai ebreji aizstāv savējos? Latviešiem kopš klaušu laikiem nav šāda gēna! Latvieši izliekas, ka neko neredz un nesaprot… Turklāt lai par kādu iestātos ir jābūt godprātam, drosmei un sirdsapziņai. reti sastopamām vērtībām, kas nepakļaujas visu varenajai NAUDAI. Diemžēl pār visu zemi valda ne vien mīla, bet arī NAUDA.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

zanE. 29.09.2017. 15.02

….Sandras Veinbergas jautājums bija īsti vietā, protams, 140 zīmēs Twitterī tas varbūt izlasījās neveikli, kas satracināja pūli, jo kāds uzdrošinājās aiztikt viņu elku…tiem, kuri satrakojās par uzdoto jautājumu, iespējams, nebija zināms cēlonis, kas šādu jautājumu radīja….

…2017.gada 21.jūnijā tika publicēta ziņa:
-“Iepriekš IZM Sporta departamenta direktors Edgars Severs skaidroja, ka Latvijas Basketbola savienība (LBS) informējusi par to, ka ir vairāki izlases kandidāti, kuriem ir ļoti augstas apdrošināšanas summas. Kopumā LBS apdrošināšanas izmaksām lūgusi vairāk nekā 200 000 eiro.

Kā pastāstīja Nacionālās sporta padomes priekšsēdētāja vietnieks Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis, padome atbalstīja apdrošināšanas summas papildu piešķiršanu LBS 135 000 eiro apmērā, tādējādi sedzot Porziņģa apdrošināšanas izmaksas. Taču pārējo basketbolistu apdrošināšanai LBS jāmeklē pašai, norādīja Vrubļevskis, piebilstot, ka finansējums pašiem, nepaļaujoties uz valsts atbalstu, būs jāmeklē arī Porziņģa apsarga apmaksai.”

…un 2017.gada 15.septembrī:
– ” Latvijas basketbola savienība (LBS) par latviešu zvaigznes Kristapa Porziņģa apdrošināšanu samaksājusi 123 000 eiro, kas gan nav tik liela summa, cik sākotnēji tika saņemta no valsts, atklāja LBS ģenerālsekretārs Edgars Šneps.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas “Knicks” spēlētāja Porziņģa apdrošināšanas izmaksu segšanai, lai basketbolists šovasar varētu būt Latvijas izlasē, LBS no valsts saņēmusi 135 000 eiro. Tiesa, no šīs summas tika izmantoti aptuveni 123 000 eiro, bet 12 000 palikuši pāri. Tie novirzīti otra Latvijas NBA spēlētāja Dāvja Bertāna apdrošināšanai.

“Summas bija lielas, Latvijā līdz šim neredzētas. Valsts piešķirtā nauda mūs sasniedza vēlāk, nekā mēs to reāli bijām samaksājuši. Summa, kas bija vajadzīga Porziņģa apdrošināšanai, beigās izrādījās aptuveni par 12 000 eiro mazāka, tāpēc lūdzām valdībai, lai tā ļauj šo pārpalikušo naudu izmantot Bertānam. Tāds bija sākotnējais mērķis – prasījām vairāk, lai varētu apdrošināt abus spēlētājus, kuri nāk no NBA,” norādīja Šneps. “Uzsvars gan bija uz Kristapu, bet nauda nedaudz palika pāri, un varējām to novirzīt Dāvim. Tā gan nebija visa viņa apdrošināšanas summa. Vēl joprojām no valdības gaidām atbildi, vai tie 12 000 eiro mums tomēr nav jāatgriež atpakaļ.”

“Par Porziņģa apdrošināšanu samaksājām 123 000 eiro, no kuriem 12 000 eiro palika pāri. Par Dāvi kopumā bija aptuveni 35 000 eiro,” atklāja Šneps.”

…neizpratni radīja “spēlēšanās” ar pieprasīto summu = prasīsim vairāk, gan jau kaut kā iztērēsim…pielietojumu atradīsim…vieniem apdrošināšanu sedz valsts, otriem jāmeklē no citiem avotiem…
…nemaz tik sen tika organizēti labdarības un ziedojumu vākšanas pasākumi, kad bija jāglābj jaunu māmiņu un slimnieku dzīvības, jo valstij tādu finanšu līdzekļu nav/nebija, tā nespēj tos atrast, novilcināja palīdzības sniegšanu, ka rezultātā cilvēku dzīvības izdzisa…pat gads nav pagājis no deputātu kvotu dalīšanas ar domu, gan jau noderēs kādam, esam tik dāsni…vajag vai nevajag, dosim!….un deva ar’….
….tāpēc Sandras Veinbergas jautājums, cik viegli un pamatoti tiek tērēta nodokļos samaksātā nauda = bija pamatots…izteiksmes veids?…kas ir svarīgāks: izteiksmes veids vai problēmas būtība?…pūlis savu attieksmi pauda….

+6
-12
Atbildēt

2

    BardainaisSigne > zanE 29.09.2017. 15.30

    Un kurš konkrēti bija vainīgs,ka nemaz tik sen tika organizēti labdarības un ziedojumu vākšanas pasākumi, kad bija jāglābj jaunu māmiņu un slimnieku dzīvības, jo valstij tādu finanšu līdzekļu nav/nebija, tā nespēj tos atrast, novilcināja palīdzības sniegšanu, ka rezultātā cilvēku dzīvības izdzisa…?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > zanE 29.09.2017. 15.44

    ES JAU RAKSTĪJU – VALSTS PERFEKTI DEMONSTRĒ SAVU BANDĪTISKO DABU – VECIE UN SLIMI PALIKUŠIE TAI NAV VAJADZĪGI – JO AGRĀK UN ĀTRĀK NOMIRS – JO LABĀK

    tas ir drausmīgi to saprast , bet citus secinājumus es izdarīt nespēju !

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 15.58

    Valsts,tie esam mēs…tu,es,viņš…un tad vēl vesels bars ar skaislēm,kas savēl Saeimā čekistus nacionālistu un patriotu vietā,kuri kā valsts PERFEKTI DEMONSTRĒ SAVU BANDĪTISKO DABU

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Siguldietis 29.09.2017. 13.23

Autore saka, ka žurnālists drīkst provocēt. Teorētiski droši vien, bet praksē…. Man vēl šodien kauns Prezidentes priekšā, par Sandras Veinbergas izlēcienu kapavietas sakarā. Riebīgi, citu vārdu neatrodu.

+13
-5
Atbildēt

2

    Sskaisle > Siguldietis 29.09.2017. 14.24

    man gan nav kauns – bļedj – čekistu maisus atvērt neļāva, kapēc mums nav paskaidrojusi – uz mūsu nabagu rēkinA DZĪVO KĀ LIELMĀTE – mums nav tiesību zināt ? 1

    par ko mēs savus kungus uzturam? lai vini runātu tikai tad kad grib un tikai to ko grib ?

    tad lai atsakās no visām privilēģijām

    ja vvf kapavietu kārtoja nevis oficiāli, bet pa pakaļas durvīm – tad sabiedrībai bija tiesības zināt – kāpēc –
    pretīgie čekas kalpi –

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    basta > Siguldietis 29.09.2017. 19.29

    Vari nokaunēties čekas viķirānes vietā par kapuvietu, par mēģinājumu pievākt Jūrmalas zemi, par izblēdīto pulksteni un daudz cita, jo pret tādu neērtību, kā kauns, viņa kļuva imūna, noslēdzot līgumu ar šaitanu, čekas personā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.09.2017. 12.17

vēl – man ir draugs, kurš mašīnā līdzi vadā beisbola nūju un viņš saka, ka bez sitamā ir bīstami –
savukārt, es nevaru saņemties un nopirkt kaut ādu pipargāzi vai ko tādu, ko , pirmkārt, pūst virsū riteņbraucējiem – nu viņi mani katru dienu daudzas reizes apdraud – kā pret viņu mēmumu un bīstamību cīnīties – nezinu

feisbukā tika slavināta Dace Rukšāne – es uzrakstīju, ka es cienu viņu kā māti. bet ne kā publisku personu – saprotama lieta, ka mani uzreiz nosauca par traku, ļaunu, bezseska nomocītu utt

feministes , Otto Ozols, VRudzītis – tie mani atdraugoja , Manfelde par manu viņas romana
kritiku mani draudēja atdraugot – nezinu – varbūt ari jau esmu atdraugota –
tā kā – cilveki nav gatavi sarunāties – esam nabadziga, čekistu nomocīta un iebaidīta sabiedrība – gļēvi u n jēli

+1
-8
Atbildēt

1

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 12.38

    Ar tevi sarunāties ir tas pats,kas mīcīties pa mēsliem,riteņbraucējiem pašiem vajadzīga kārtīga aizsardzība no tevis.

    +4
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 29.09.2017. 14.20

    tādā gadījumā basta tu to vien dari kā mīcies pa mēsliem -staigā , nē velcies man visur pakaļ , lai kā tāds traks mežakuilis izvārtītos pa maniem mēsliem un tad vēl bruktu man par to virsū – tu čekistu puņķis pretīgais !

    +2
    -4
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 15.24

    Basta lai atbild par sevi,bet man mēsli ir vajadzīgi,tūlīt siltumnīcās jāierok,lai tomāti labi nākošgad aug.Tiesa,tavējie ir pārāk indīgi,nederēs,viss nokaltīs,Latvija ar tikko elpo,kad visādas skaisles Saeimā savēl čekistus īstu nacionālistu un patriotu vietā..

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 29.09.2017. 15.42

    NEDUBULTOJIES,DOMĀ KA GAIĻA MASKU UZVILCIS NU TEVI NEPAZĪS – JOKS UN SPOKS UN VĒL SILTUMNCĪCU MĒSLOŠOT – NU PATIEŠĀM GALĪGI JOCĪGS ….

    +1
    -3
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 15.51

    Mīļā māsa Olga,gailis ir no manas vistu kūtiņas,ja kas,ar personīgo aparātu fočēts.Tavs sagrazi šodien nestrādā nu nemaz.

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 29.09.2017. 16.09

    bļāviens – ēriks, zvēru – nesapratu uzreiz – ķēms tu sasodītais

    es jau domāju, ka ģenerālis iesalnieks tevi padzinis – IR tavu arhīvu iznīcinājis, darba atskaite, ko iesniegt nav – viss – troļļa alga nav, nekā nav – bet taču nē – pliks un nabags bet rakstīs uz nebēdu –

    nu skaidrs

    un tad vēl šito izdomu – bārdainais signe – brīnumi kas brīnumi

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 29.09.2017. 12.11

es gan piekrītu Sandrai Veinbergai par miljons un vienu procentu un Ivetai Buiķei par miljons un diviem procentiem.

Klusais – tas, ka Tev škiet, ka Veinbera ir augstprātīga un Tev nepatīk viņas pamācošais tonis ir Tavas un visas mūsu sabiedrības mazvērtības problēma. Sandra ir gudra, skaista, neatkarīga, dzīvo sasodīti laimīgajā , relaksētajā visas pasaules iekārotajā Zviedrijā , viņa ir tāda sieviete , kuru tūkstošiem Latvijas vīriešu vislabprātāk sauktu par savu , bet sievietes – nožņaugtu pašas rokām. Un kad nu tas nav iespējams – tad , protams, katrs nu nīcina viņu kā prot.

Otra lieta, mana svēta pārliecība ir tāda , ka jo Latvijas valsts kļūst rekacionārāka – materiālie labumi ir izlaupīti, palikuši cilvēkresursi, kurus laupīt – tātad – jo valsts kļūst reakcionārāka – jo vairāk tā iegulda reklāmā un propagandā – cik laba valsts, cik laimīgi cilvēki.
Valsts simtgadei iedoti 60 milj !!!! – vienliacīgi – vecie un slimie mirst bez medicīnas, bez naudas – ar ko nodrošināt ēdienu, siltumu , zāles

Porziņgim bija tiesības atteikties no palīdzības no valsts, kuras vara ir reakcionāra- vardarbīga pret saviem pilsoņiem

Nevajag Porziņgi tēlot par bezatbildīgu bezdomu puisi –

+4
-8
Atbildēt

2

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 12.36

    Vardarbīgi ir tevis savēlētie čekisti,no tevis vajadzēja paņemt divtik Porziņģa apdrošināšanai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Dusma 29.09.2017. 12.38

    Dusma – Porzinģis atšķirībā no Veinbergas vispār neiesaistijās diskusijā , savukārt arī atšķirībā no Veinbergas par savu naudu ir jau Liepājā uzbūvējis 2 basketbola laukumus , bet brāļi atvēruši kafejnīcu , kas dod darba vietas un maksā nodokļus ( Latvijā ) :)
    P.S. Es protams neesmu skaists un droši vien arī gudrs , bet nu neatkarīguma trūkumu gan man nevajadzētu piedēvēt :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > klusais 29.09.2017. 14.17

    es domāju tā, ka ja jau atvēra kafejnīcas, tad varēja arī sevi apdrošināt

    Protams, zinot, kā Latvijas čekisti un politiķi par sportam piešķirto naudu, kaut vai tos pašus Latvijas mežus izpārdodot, ceļo uz sporta pasākumiem – protams, kāpēc Porziņgim sevi apdrošināt – bija kaut kur minētas summas, cik miljonus mūsu sporta funkcionāri notrieca Brazīlijas spēlēs un kuri sportistu treneri savējiem nemaz līdzi netika

    Un, protams, pēc spēlēm tika saorganizētas paraugvēlēšanas, kurās visām sporta biedrībām un apvienībām bija jānodemonstrē , cik labi viņas jūtas šajā sistēmā – kādā sajūsmā ir par saviem sūda kaklakungiem – es par to secināju , ka sportisti – vispār sporta cilvēki ir ar sejām dubļos un vispār nav ko cerēt, ka viņi iedrošināsies kaut ko mainīt

    jeb īsāk – man tas bija tikai kārtējais čekas visvarenības apliecinājums

    kas attiecas uz Tavu smukumu , Klusais – Tu Veinbergai pārmeti augstprātību – es domāju, ka viņai ir pamats – atšķirībā no tiem, kas viņai to pārmet

    +2
    -7
    Atbildēt

    2

    BardainaisSigne > Dusma 29.09.2017. 15.45

    2011. gada emigrācijas apjomi ir lielākie, kādus Zviedrija jebkad pieredzējusi un pārspēj pat 1887. gadā piedzīvoto masveida izceļošanu uz Ameriku.

    Arvien populārāks zviedru galamērķis esot Ķīna, uz kuru pērn no Zviedrijas pārcēlušies 1787 cilvēki. Tas ir piecas reizes vairāk, kā, piemēram, 2000. gadā. Tomēr vispopulārākie galamērķi bijušas ziemeļu kaimiņvalstis – Norvēģija, Somija, Lielbritānija, kā arī ASV.

    2011. gadā auguši arī imigrācijas rādītāji – Zviedrijā ieradušies 96 467 cilvēki, no kuriem lielākā daļa nāk no Polijas, Irākas un Afganistānas.https://www.diena.lv/raksts/uznemeja-diena/pasaule/zviedri-parcelas-uz-citam-valstim-lidzi-uznemumiem-13932735

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Dusma 29.09.2017. 18.23

    Dusma – es savukārt domāju , ka būt augstprātīgam principā ir slikti pat ja kā Tu raksti pat ir pamats ( par ko gan varētu padiskutēt ) . :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > klusais 29.09.2017. 21.07

    jā iedomība =augstprātība=lepnība skaitās lielākais vai nāves grēks, bet dažreiz un es domāju, ka šī ir tā reize – ka tā vairāk ir mūsu subjektīvā izjūta par otru cilvēku, nevis patiesība

    esmu jau stāstījusi, ka janvārī biju bārā Stokholmā un man uzmanību nepievērsa neviens zviedrs, bet tikai emigrants no Turcijas, man škiet , ka viņš bija kurds. Viņš žēlojās, ka zviedri ir iedomīgi un augstprātīgi, jo īpaši sievietes tādas esot, bet …. es ar viņu – to turku runāju kādu stundu un man palika garlaicīgi . Ja es būtu viņa kolēģe vai kaimiņiene, kurai viņš ir garlaicīgs, viņš mani arī dēvētu par augstprātīgu, kaut gan -Svētā Debess ir lieciniece, ka es tāda neesmu.

    Ņem vērā, ka V einberga ir finansiāli neatkarīga un viņa var atļauties to, ko neatļaujas vietējie. Reku oligarhu cilvēks nupat tiks iecelts LR valdē un pēdējām brīvas domas izpausmēm Latvijā būs gals.

    Domāju, ka šis reakcinārais varas vertikāles projekta īstenošanas laiks or patiesais iemesls ažiotāžai ap Sandru Veinbergu. Tādi neatkarīgie žurnālisti kremļa varas vertikālē ir tikai traucēklis – piemini manus vārdus

    +3
    -4
    Atbildēt

    2

    klusais > Dusma 30.09.2017. 09.44

    Dusma – Veinberga nekādā mērā netraucē Tevis nosauktajai varas vertikālei . Bet ja tā uzskati , tad tas protams ir Tavs viedoklis . Es uzskatu , ka principā neviens nopietni neņem vērā viņas publikācijas – uzrakstīja , nu uzrakstīja , pateica , ka te viss slikti , bet Zviedrijā labi , pateica . Vismaz es personīgi lasu viņās rakstus ar smaidu un vislielakais smaids man bija tajā brīdī , kad viņa sāka taisnoties par savu pagātni … man kādreiz bijušais kolēģis , toreiz vēl jauns cilvēks – nedaudz pāri 20 gadiem izstāstīja kādu amizantu stāstu no dzīves un beigās pateica – nekad nevajag taisnoties , pat tad , ja tev ir taisnība. Es šo atziņu esmu iznesis cauri savai dzīvei un sapratis cik patiesībā tajā ir liela taisnība .
    Ja par sākumtēmu – tad varbūt ejam plašumā un debatējam par to vai valstij vispār vajag atbalstīt profesionālo sportu , tad aiziesim tālāk un ķersimies klāt kultūrai u.t.t. jo esam nabadzīga valsts un pensionāri mirst badā . Otra puse atkal liks argumentus un teiks , ka panākumi sportā ceļ nācijas apziņu , bērni sāk nodarboties ar sportu , paliek veselīgi , nostiprina disciplīnu , galu galā kļūst par tiem , kas tiem pašiem pensionāriem pelna iztiku . Pirmie atkal vilks ārā tāmes, budžetus un oponēs – redz Murjāņu internātskola gadā patērē tik un tik miljonus, tos varētu atdot pensionāriem , priekš kam mums tie profesionālie sportisti un tā bez gala un malas … Veinbergas pārdomas bija balstītas uz emocijām un tas priekš profesionālas žurnālistes/publicistes kā viņa sevi dēvē nav tas labākais veids kā sevi pasniegt :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > klusais 30.09.2017. 10.17

    Labrītiņ, es Tev protams, nepiekrītu.
    Bet – es steidzos un atkal būs kā ar kazas kāju nevis roku rakstīts. Mana svēta pārliecība ir tāda, ka Veinberga zelta ordeni būtu pelnījusi par to vien, ka Tu esi gatavs diskutēt tālāk par to vai valstij būtu jāatbalsta profesionālais sports. Saproti – tas ir Veinbergas, nevis Tavs nopelns, ka Tu par to esi gatavs spriest.

    Un tā pamatproblēma ir tā , ka lielāko kumosu no valsts naudas sportam aprij politiķi, sporta funkcionāri – politmafija. Sporta skolas slīgst nabadzibā, kamēr uz Brazīliju puse politiķu bija aizdrāzušies . Tad jautājums būtu par padlaiku palieku likvidēšanu – nost maitas politiķus no sporta padomēm.

    Ja es būtu valsts amatā vai pati politikā – es drīzāk cepuri apēstu nekā to skaļi pateiktu, jo tie kuriem es tās privilēģijas gribētu atņemt – mani pataisītu par zagli, mauku, narkomāni un ar kāju pa pakaļu un miers. Tāpēc par to klusējam un padlaiki Latvijā turpinās.

    +3
    -3
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Dusma 30.09.2017. 10.24

    Zviedrija ,protams, ir sapņu zeme. Stokholma man ir kā Svētā pilsēta.

    Tikko pusotru nedēļu biju Maltā – Debess – pat tur – Eiropas galā viss bija tīrs, kārtīgs, civilizēts. Vakaros mammuki sēž uz ielas mājas priekšā – sveicina Tevi, pasmaida …
    Kāpēc pie mums ir tā, ka cilvēki nevis smaida, bet kvēlo naidā. Lec laukā no mašīnām – sitas, kaujas, brauc virsū bērniem – kā krievu sādžās ….

    Veinberga ir kā tāds putniņš , kas knābā šo čekistu klinti – šo čekas saplavaino roku, kas tiek turēta uz Latvijas valsti un sabiedrību

    +3
    -4
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 30.09.2017. 10.43

    Klusais – zini – kā es neciešu šitādu tukšu muldēšanu – celt nācijas pašapziņu … nu kā Tu to iedomājies ? Man – pašā Rīgas centrā , pretī Birkerta LNB katru dienu jāiet garām sabiedriskā transporta pieturai – kura ir piedirsta un piečurāta, kura smird, kurai blakus tirgo pārtikas produktus un tad es izlasu, ka Porziņgi pazīst pat Ņujorkā un man jākļūst lepnai – redz kādi mēs latvieši varoņi?

    Vai kad lasu – nē noklausos, savas valsts prezidenta runu Ņujorkā un no kauna gribu atteikties no šīs valsts pilsonības, jo pat Āfrikā ir desmitiem valstu prezidenti, kuri savas valstis spēj pārstāvēt godpilni un cieņpilni . Ko viens Pozriņģis mums labu padara, to viens prezidents – olligarhu kājslauķis kā tāds sesks apmīž un sabojā uz mūžiem …

    Un tad kā ir – Tu strādā čaklāk un labāk tāpēc, ka Ostapenko ieguva balvu?

    Es dievinu LR 3 ORFEJA sarunas – gūstu baudu un prieku un mammai saku, ka gribu kādu no tiem vīriešiem sev par vīru, bet !!!!! vai tad Orfeja sarunu esamība, attaisno beztiesiskumu valstī, to, ka te bāreņus sit, pazemo, seksuāli izmanto , aiztirgo uz ārzemēm?

    Es domāju citādi – es domāju, ka valsts tēls javeido sākot ar to, ka cilvēki šeit grib dzīvot , jo viņiem te ir labi, nevis tikai sporta un kultūras zvaigznēm.

    No tā, ka tu rakstīsi, ka baudi labu konjaku man labāk nepaliks, es pati labprāt to iedzertu , jo baigi auksts ir.

    +2
    -3
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 30.09.2017. 10.51

    Protams, ka baigais plus Latvijas valstij un Ceļu policijai ir tas, ka par spīti Porziņģa slavai viņam atņēma tiesības. Vienkārši malači policisti!

    Viena lieta , ka glābta paša Porziņģa dzīvība, otra lieta – glābti tie, kuri varētu tikt apdraudēti, varētu tikt pakļauti riskam.

    Ļoti bieži lasu – gājis bojā uz ceļa, notriekts, vainīgais aizmucis ….

    Jā – patīkami, ka kaut jel kas funkcionē tā kā tam jābūt

    +2
    -2
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > Dusma 30.09.2017. 12.10

    Skaisle,tu taču esi gatavs tēls no Skalbes Kaķīša dzirnaviņām – īsts ķēniņš:
    Tas bij pavisam, pavisam savāds ķēniņš. Visas sāpes, kas pasaulē gadījās, kā bultas atrada viņa sirdi. Viņš sēdēja salīcis savā krēslā, ar rokām sažņaudzis krūtis. Gan veikli galma dakteri deva viņam padomu apkalt sirdi ar zelta stīpām, tad viņa nedrebēšot tik viegli pretim katrai nopūtai. Bet ķēniņš neklausīja. Viņam bij mīļas nelaimīgo nopūtas, kas maldījās caur laikiem un tālēm. Viņš sildīja tās pie savas sirds kā nosalušus bērnus, kuri spiedās klāt pie viņa krūtīm ar sastin­gušām rociņām.

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Bārdainais Signe 30.09.2017. 13.33

    karalis raudāja,jo viņam karaliene bija nomirusi, bet man ta vīra vēl nemaz nav
    Man jau vispār būtu kāda pretskumju un pretdusmu terapija jāsāk, bet kur to naudu tik smalkai lietai ņemt

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Dusma 30.09.2017. 12.58

    Dusma – un kādu ordeni būtu pelnījusi Veinberga kad paralēli diskusijām par sporta finansēšanu es iesaku padiskutēt par kultūras finansēšanu ? Arī Zelta ? :) :) :)
    Pasmaidi kā es pasmaidu par Veinbergu . Varbūt daudz vairāk auditorijas sasniegtu Veinbergas domas , ja viņa spētu nolaisties no saviem augstumiem un kļūtu vienkāršāka … kā tur krieviem bija tas teiciens … :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > klusais 30.09.2017. 13.29

    ko nozīmē kļūt vienkāršākai?

    Par kultūras finansēšanu. Man atkal ir viedoklis – jo rekacionārāka kļūst valsts , jo vairāk naudas tiek tērēts propagandai. Mūsu vājo literātu darbi pasaulē patiešām nevienu neinteresē, bet – valsts tagad maksās cik tur lielas naudiņas , lai tomēr tos darbus tulkotu. FB lasīju, kādds pārbaudījis, ka tādas angļu izdevējfirmas, kas pieteikušās tulkot mūsu grāmatas, ja reiz par to viņiem maksā – jā -ka tādas pat neesot uzņēmumu reģistrā.

    Pēc LLC pazudušajiem 100 000 eur – es domāju, interesanti – kas tad atkal te briest…

    Londonas grāmatizstādē uzstājamies ar saukli par introvertajiem latviešiem – nu labi, ka vismaz to izdomāja, jo kā saproti – mums nav neviena paša darba, kas runātu par šodienas Latviju, par to kā tauta zaudē cīņā ar čeku , kā iznīkst.
    Dažreiz domāju, ka varbūt tāp

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > klusais 30.09.2017. 13.50

    es piemēram,tvnet nerakstu, arī zem Veinbergas rakstiem nerakstīju, jo viņi nemitīgi dzēsa laukā manus komentārus

    RMM -rakstniecības un mūzikas muzejā uzrkastīju, kāpēc es domāju, ka Bankovska romāns 18 nav labs, to izdzēsa. Kaut gan tur bija mani argumenti, tiem nebija jāpiekrīt, bet vai kritiskai domai nekur vairs nav vietas?

    Cik Tu, klusais , esi lasījis no jaunākās latviešu literatūras?
    Raups NAC DĀRG saka, ka ja viņa dzeju nesarotot , viņš priecājoties, jo cilvēki tad domājot. Smieklīgi – kurš gan ies mocīties šodien , lai saprastu ko kāds ir gribējis , bet nav spējis pateikt.

    Izlasīju Gailes Stikli. Ļoti samudžināts, it kā apzināti jauktas domas visiem varoņiem vienlaicīgi ļaujot izteikties es formā. Man tas bija stipri par grūtu un lai saprastu visu , ko autore gribēja pateikt – romāns jālasa otrreiz, ko es , protams, nedarīšu. Kaut gan ideja un romāna valoda – mani ļoti piesaistīja, bet …

    Orfeja sarunās man tā patīk, kad dzirdu pilnīgi pretējus viedokļus un katram ir pamatojums – tas ir izcili , tā ir jāprot sarunāties un tas būtu jāveicina. Protams, tie smukie un gudrie tur runā tikai par klasiku, viņi neaizskar laikabiedrus – tāds līmenis vēl nav

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Dusma 30.09.2017. 12.40

    “ka janvārī biju bārā Stokholmā un man uzmanību nepievērsa neviens zviedrs, bet tikai emigrants no Turcijas”
    .
    Reiz viens nabaga vīrelis pažēlojās seksapatalogam, ka kļuvis impotents. Dakteris pārbaudīja viņa mantiņas un, neko neatradis, pateica, lai tas atved savu sievu. Kad dakteris to ieraudzīja, iepriecināja vīreli, ka viņam viss ir kārtībā. Līdzīgi ir ar tā saukto “četrdesmitgadinieku krīzi”, kas patiesībā ir četrdesmitgadinieču krīze.
    Būtu tos zviedrus bārā piedzirdījusi, atklātos, ka tur nebija vieni impotenti nolasījušies, kaut gan racionālāk būtu šeit uz vietas ar krutku dzirdīt krievu bomžus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > basta 30.09.2017. 13.41

    basta, tā tu savus puisīšus piedzirdi un izmanto – liecies takš vienreiz ar to mierā
    es neko nevaru izdarīt, ka novecoju, tāpēc to pieņemu un nejūtos par to vainīga un ttava mobingošana par to man kā pīlei ūdens

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    basta > Dusma 30.09.2017. 14.04

    Ne visi tantuki, gadiem ejot, paliek par zvēriska naida pārņemtām kroplēm, kā tu, krievu garnizonu slampa. Ja naids, tevi kuce, tuvākā laikā vēl nebūs aizsūtījis pie tava radītāja uz elli, gan jau kārtējo reizi sadzērusies, izrunāsies kādam ne īpaši iecietīgam latvietim dzirdot.

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    klusais > basta 30.09.2017. 22.43

    bastam ir taisnība … lai cik trā skarba neliktos :) un lai ar akmeni man tas . kurš tam nepiekrīt ( izņemot sievies :) ) tas par 12:40 …

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > klusais 01.10.2017. 08.20

    labrītiņ.
    Nū …. par sliktajiem vīriešiem, vai sliktajām sievietēm – vai otrādi, diskusiju padziļināt es negribu. Viens gan ir cieti – kāds katliņš – tāds vāciņš, vai kāda krūzīte, tāda osiņa. Savus vīriešus es izvēlamies un tāpēc mūsējie , kamēr ir mūsējie, ir paši foršākie, un sievietes arī vīrieši paši izvēlas. Otra cietā lieta, ka lai kādi trūkumi būtu vīrietim – bez viņa, nevaram. Neviens sejas krēms, neviena kleita vai blūze m nepadara tik skaistu kā mana vīrieša komplimenti, vai vienkārši – ja gadās klusētājs, runāt nepratējs,

    Lēni, bet sapratu, ka basta kādā čekistu sekspārtijā ir palicis aiz durvīm un tā tad viņa lielā trauma ir uz mūžu. Lai pats ārstējas, es piedāvāju palīdzēt viņam, viņš atteicās – ar varu neder, nedrīkst vispār.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > klusais 01.10.2017. 08.26

    es domāju, ka daudz vērtīgāk diskutēt būtu par Tavu apgalvojumu, ka Veinebrga neko netraucē varas vertikālei .

    Tam nu es nepiekrītu un kategoriski nē. Pat Ļeņins jau pamatoja, cik izšķiroša nozīme ir medijiem. Kā Tu domā, kāpēc LR, kur vēl bija kaut cik brīvi – izglītojoši raidījumi , kāpēc LR tika nomesta no amata Roķe? Kāpēc šīs oligarhu saeimas apstiprinātais NELP deva naudu prēmijām LTV1 – 4000 eur, nevis LR?

    Tagad Vācijā ir beigušās vēlēšanas. Bet paskaties vācu medijus – tur tiek intervēti cilvēki – jautāts – kāpēc balsojāt par AfD, tiek skaidrots un spriest , kāpēc esam tādi kādi esam.

    Mūsu sabiedriskie mediji jau tagad ir zem oligarhu = čekas akmens. Mums nav diskusiju raidījumu , jo īpaši LTV1 , šovi, šovi , vieni vienīgi šovi.

    Kam ir izdevīgi, ka sabiedrība tiek distancēta, norobežota no sava likteņa, savas dzīves lemšanas? Nabagiem ?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 01.10.2017. 08.34

    Par kultūru – es sekoju līdzi kultūras norisēm un mana svēta pārliecība ir, ka NA kremļa uzdevumā kultūras dzīvi veido absolūti elitāru, aboslūti pēc kremļa vertikāles paraugiem.
    Kaut vai mani miljons reižu jau pieminētie LLC nozagtie 100 000 eur. Kā mums VVF neprata paskaidrot , kāpēc netika atvērti čekas maisi, tā LLC ar KM starpniecību mums nepaskaidroja , kur palika nauda. Kāpēc literāti drīktēja zagt, kamēr – ja es nozagšu grāmatas bibliotēkā, vai grāmatnīcā – mani taču arestēs, tiesās . Bet cik es saprotu – LLC bija zagšana grupā – organizēts pasākums.

    Nu cilvēki to nesaprot? Saprot, protams.

    Ja es atveru vācu medijus, britu medijus, franču utt. – visur cilvēki sarunājas , spriež – pie mums – monologi, monologi. Kā interesēs tas ir?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Dusma 01.10.2017. 08.48

    Ja man būtu jānotic tam, ko stāsta Dace Rukšāne, vai Gundega Repše, tad latviešu literāti ir ģeniālākie no ekvatora uz ziemeļiem. Bet vai tā ir?

    Labi, viņu darbi nav tik slikti, kā es rakstu – labi, tad spriedīsim, kas ir tas labais un kas ir tas sliktais, nevis – barosim padlaiku kremļa un šodienas naciķu politiku – vai nu tikai labu vai neko – kā par nelaiķiem …

    Vēsturisko romānu sērijā Berelis sarakstījis vispretīgāko darbu, Repše pilnām mutēm – tāda ir kara pretīgā seja. Es tam kategoriski nepiekrītu – kara pretīgā seja ir smalkie kungi un viņu smalkās dāmas, kuri smalkos kabinetos izlemj, ka bumbas metīsim tur un tur, karavīrus cīnīties sūtīsim tur un tur … Karš Irākā – asinis, asinis un līķi un šie supermalkie – Blērs, Bušs, VVF,ŠIRAKS …. un iznīcinātā tauta, valsts, lielo kungu izmantotie Irākas naftas lauki …. tāda ir kara seja …. nevis viens debīls cilvēks , ar kuru manipulē nedebīlie.

    Vai Gailes Stikli – manuprāt, tik ļoti ļoti bija vajadziga diskusija – vai valstij ir tiesibas lemt , iejaukties par to vai mentāli slimi cilvēki drīkst dzemdēt. Es nezinu, bet pieļauju, ka grūtnieciba var būt traumējoša gan slimajai mātei, gan vēl nedzimušiem bērniem. Ko par to saka likumdošana pie mums, ko citās valstīs. Es nezinu, es tikai zinu, ka pansionāti ir pilni ar smagi slimiem bērniem, pie kuriem vecāki nebrauc.
    Manai skolasbiedrenei dēls kopš dzimšanas dzīvo pansionātā. Reiz viņa saka, ka dēlam griezti nagi un katrā otrā pirkstā nogriezti līdz asinīm. Pirmais, ko es teicu – kāpēc Tu pati vismaz reizi nedēļā neapkop savu dēlu, otrais – par šo konkrēto gadījumu sūdzi pansionātu tiesā. Jo atkal kā es redzu Stiklus – Gaile brēc par cilvēktiesībām – piekrītu – es arī, bet – tomēr – kā būtu ja tiesības “ietu” rokrokā ar pienākumiem?

    Un tā par visiem darbiem varēja būt diskusijas – sabiedrības iesaistīšana, jo – naudu taču raksntieki saņēma milzīgu – par gramatu, uzturēšanās visos tajos smalkajos radošajos namos – kas mums no tā tiek? Pieņem romānu ar visu tajā nepieņemamo un klusē … un tas ir kremļa uzdevums , ko pilda naciķi – mūsu kultūras kuratori

    Nu labi – seksīgu dieniņu – man arī jāpadarbojas drusku – lai būtu seksīgi un smuki!

    0
    0
    Atbildēt

    0

klusais 29.09.2017. 11.18

Patiesībā te uzreiz vairākas tematikas tematikas tiek skartas … RA principā divas no tām labi pieminēja.
Es gribētu pieskārties subjektīvajai pusei , proti domāju , ka Veinberga izsauca uguni uz sevi ne tikai ar tvītu kā tādu , bet gan ar pašu komunikācijas formu , kas neaprobežojas tikai ar konkrēto gadījumu. Nezinu kā citi to vērtē , bet pirmais ko es intuitīvi jūtu Veinbergas rakstos ir tas , ka viņa netieši norāda uz savu pārākuma sajūtu , no sērijas ka jūs jau neko nesaprotat , bet Skandināvijā … tas skan zemtekstā cauri . Tapēc arī lielā mērā tāda pretreakcija. Uz to arī norāda kā piemērs viņas atbildes publiskotajos materiālos kaut vai blogā – nu kaut vai stāstā par nomaksāto nodokļos un to ka redz viņa investē Zviedrijā , ne Latvijā ( es esmu daudz reiz vairāk nomaksājis nekā viņa , ko tad man tagad vajadzētu par to bļaustīties un gānīt valsti ) vai taisnošanās par “krievu laikiem” un ko vērta ir šī viņas frāze – ” Jā, esmu bijusi spiesta piedzimt un uzaugt Latvijā, kuru bija okupējusi Padomju Savienība. Protams, ka man tas nepatika. Man būtu bijusi iespēja piedzimt arī Dānijā, no kuras pēc kara (idiotiski!) atgriezās mana mamma un vecvecāki. Tas bija muļķīgākais solis, kurus viņi varēja izdarīt. Ar tēti pēc tam to viņiem pārmetām diezgan regulāri. Taču bija tā kā bija.” Manuprāt stāsts ir par to ,ka cilvēkam ir kaut kas aizgājis ciet ar lieluma māniju un tā iemesla dēļ arī lielā mērā ir šis viss te ūdens sakults. JA es sevi pozicionētu kā profesionālu žurnālisu/publicistu , kurš konkrētajā gadījumā arī atsaucas uz Zviedriju kā piemēru , tad varbūt piemēram varēja uzzināt kas maksā apdrošināšanu zviedru hokejistiem , kuri piedalās PČ , jo tur ar ir daudz augstākās raudzes hokejistu , kuru apdrošināšana kādam ir jāsedz. Un vēl – klasiski raksturojošs teksts – ” Šādi notiek personas novākšana no publiskās skatuves” … nu kam Tu esi interesanta , kam Tu traucē ? Nu nevienam nevajag neko novākt no skatuves , drīzāk vajag nolaisties uz zemes pašai :)

+17
-2
Atbildēt

1

    edge_indran > klusais 01.10.2017. 12.04

    Domāt – tas nozīmē rakstīt par esošo, par objektīvo. S.Veinberga un viņas idejiskie sekotāji uzskatāmi apliecina Rietumu masu mediju būtību (nevis propagandas pasaciņas par kādu tur “misiju”).
    Īsi, skaidri, saprotami:” Masu mediji tā pārblīvē cilvēku apziņu ar informāciju, ka viņi vispār pārstāj kaut ko saprast. Te darbojas pēc principa:” Lai zina visu, nesaprot neko.” A.Zinovjevs, “Rietumi” (1993)
    Priekš kam šumēties par veinberģiešu sensācijas un skandāli, ja būtiskas problēmas paliek nerisinātas? Bet tādu mums aizvien vairāk un vairāk:
    ” Valdis Valters: Latvijā neviens nevirza bērnu un jaunatnes sporta attīstību”
    Politiski nav pievērsta pienācīga uzmanība bērnu un jaunatnes sporta attīstībai, kam nepieciešams arī lielāks finansējums, lai veicinātu plašāku iesaistīšanos sportā, sacīja Valters. “Neredzu, ka bērnu un jaunatnes sportu kāds virzītu, aizstāvētu un lobētu,” viņš teica.
    Valters gan atzina, ka līdzekļus var ieguldīt, ja ir programma, taču arī tādas bērnu un jauniešu sportā nav. Skolu sports, viņaprāt, ir ļoti zemā līmenī, un pirmais, pie kā vajadzētu strādāt, ir sporta stundas. (Lsm.lv, 05.07.2017.)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    klusais > edge_indran 02.10.2017. 09.27

    Edge – lai cik pretrunīga persona nebūtu Valters , viņam viennozīmīgi ir ļoti būtiska loma šodienas basketbola līmenī Latvijā . Tas ir kā ar bobsleju un Upatnieku vai Ekmani šodien . Starp citu Ekmanis ar nav nekāds pasaku tēls , bet tas , ko viņš dod bobsleja attīstībai ir nenovērtējams .
    Ja runājam par profesionālo sportu , tad manā ļoooti subjektīvā vērtējumā nacionālo sportistu panākumi starptautiskā arēnā rada interesi tai skaitā arī bērnos par sportu kā tādu . Katrs protams nekļūs Porzinģis un tāds arī nav mērķis , bet vesels , spēcīgs un mentāli stiprs ( ko arī sports netieši māca ) sabiedrības loceklis ir vērtība . Un tad ir stāsts kas mums kā nācijai ir vajadzīgs vairāk – tādi cilvēki ka Visvaldis Lācis , kurš 93 gados nosoļo Berlīnes maratonu vai daudz pieminētie naba pensionāri , kuri diemžēl vada dzīves pēdējos gadus daudz jaunākā vecumā pansionātos …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 29.09.2017. 10.10

Vienā rakstā divas aktuālas tēmas. Pirmā par valsts atbalstu sportam, otrā par ļaužu tikumību.
Pirmajā gadījumā- jautājums – kādēļ par pārējiem valsts izlases basketbolistiem neradās pārdomas – ir nodokļu maksātājam par viņiem jāmaksā apdrošināšana, vai ne? Vai tādēļ, ka viņi nespēlē “Knick” un tāpēc nav tika turīgi? Ja tā, tad šāda spriešana ir ar īstu komunista piegājienu, proti – esi ar savu darbu sapelnījis naudu – vainīgs :)Par linčošanu – tādi nu mēs esam, ar melnām dvēselēm. Tik melnām, ka jēdziens tikums ir kļuvis tik nepanesams mūsdienu kultūras revolūcijas avangardam :) , ka kļuvis ir par lamu vārdu un šodienas atpakaļrāpulības simbolu. Šāda realitāte ir jāpieņem un vnk jāievingrina sevī vienaldzīga attieksme pret pūli, kas nav viegli, bet sasniegt šādu gara stāvokli ir iespējams, ja esi izvēlējies kļūt par publikai aizsniedzamu personu :)

+4
-5
Atbildēt

2

    andrejs > rinķī apkārt 29.09.2017. 10.55

    kādēļ par pārējiem valsts izlases basketbolistiem neradās pārdomas – ir nodokļu maksātājam par viņiem jāmaksā apdrošināšana, vai ne? Vai tādēļ, ka viņi nespēlē “Knick” un tāpēc nav tika turīgi?
    —————-
    acīmredzot pārējo basketbolistu komandas nav tik alkatīgas, vai arī apdrošināšanas summas nav tik lielas, lai LBS vadība par tām plašāk runātu un informētu sabiedrību

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 29.09.2017. 10.58

    Par linčošanu – tādi nu mēs esam, ar melnām dvēselēm. Tik melnām, ka jēdziens tikums ir kļuvis tik nepanesams mūsdienu kultūras revolūcijas avangardam
    —————————-
    Vai atceries kā anonīmi mūsdienu kultūras revolūcijas avangarda pārstāvji centās nolinčot Zigmaru Liepiņu un pārējo Operas vadību?

    +5
    -1
    Atbildēt

    1

    BardainaisSigne > andrejs 29.09.2017. 12.05

    Ko nu tik tālu skatīties atpakaļ,pat šodien daudzi grib aizliegt izteikties Lembergam masu medijos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Rigerts 29.09.2017. 08.40

Daudzām domām piekrītu, bet ne visām. Cienītā autore, vai rakstam pievienoto fotogrāfiju izvēlējāties Jūs, vai redakcija? Kāpēc ne Sandras Veinbergas? Pašam Porziņģim ar šo visu nav nekāda sakara. Arī virsrakstā bez viņa uzvārda pieminēšanas varēja iztikt, jo raksts jau patiesībā nav par viņu. Kad šie jautājumi tiks atbildēti, būs arī vieglāk saprast, par ko bija pārmetumi Veinbergas kundzei. Par visu pārējo var un vajag diskutēt (protams, abpusēji pieklājīgi), bet Porziņģis lai spēlē basketbolu.

+11
-4
Atbildēt

1

    andrejs > Rigerts 29.09.2017. 10.48

    Cienītā autore, vai rakstam pievienoto fotogrāfiju izvēlējāties Jūs, vai redakcija? Kāpēc ne Sandras Veinbergas?
    —————-
    Kāpēc ne Olivera Perverta smukās muguras bilde?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam