Prezidents iesniedz Saeimai koalīcijas noraidīto nepilsoņa statusa piešķiršanas iniciatīvu (papild.)

106

Komentāri (106)

Absints 13.09.2017. 11.07

Pieņemot šādu lēmumu, mēs vienkārši ierindotu sevi civilizēto zemju sarakstā. Maksa par to ir niecīga – kādi 20 zīdaiņi, jo pārejos, ja vecāki grib, tad par pilsoņiem var padarīt jau tagad. Šis lēmums pilsonības jautājumā faktiski neko nenmainītu, toties būtu politiski skalš un pareizs, izsistu vēl vienu argumentu kremliniem no rokām. Bet NA dara tieši tā kā Zanes Nīčes citātā “Ikviens, kas dzīvo ar mērķi cīnīties ar ienaidnieku, ir ieinteresēts, lai ienaidnieks paliktu dzīvs.”

Tagad mēs stulbi demonstrējam savu aprobežotību- re kādi mēs tupi sovjetu mantinieki, kas neredz tālāk par savu degungalu.

+1
-6
Atbildēt

6

    basta > 13.09.2017. 11.21

    to Ķīps

    Ak tu, demagoģiskais maukas bērns! Latvieši viņam, kas ir pret savas zemes demogrāfisko piesārņošanu, nav civilizēti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > 13.09.2017. 11.28

    Nav jau tā, ka zīdaiņi tagad paliek aiz borta uz mūžīgiem laikiem.

    No 15 gadu vecuma var pats uzrakstīt iesniegumu.

    Līdz 15 gadu vecumam to jebkurā brīdī var izdarīt viens no vecākiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 13.09.2017. 11.56

    Tur jau tā lieta, Tas faktiski neko nemaina, tāpēc tas nav par demogrāfiju, tas ir par mūsu vēlēšanos būt civilizētiem. Negribam būt tādi!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    puika > 13.09.2017. 12.23

    Jautājums tad vairāk ir par nepilsoņu statusu ka tādu. Un maina diezgan būtiski, teiksim, no visumā pasīva stāvokļa uz aktīvu nepilsoņu statusa likvidāciju kaut ilgtermiņā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Absints > 13.09.2017. 13.26

    Nu ,nevajag vispārināt, jo te runa ir par 20 zīdaiņiem gadā. Nu nemaina tas neko!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 14.09.2017. 10.54

    Pilsonības došana jebkuram,bez jebkādiem kritērijiem ir pilsonības jēdziena devalvācija,pilsonības statuss ne ar ko vairs neatšķiras no jebkura iebraucēja statusa,tas veicina nācijas jēdziena noārdīšanu,kas ir viens no liberastu ideoloģijas stūrakmeņiem.Tā ir nevis civilizēšanās,bet gan civilizācijas noārdīšana.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 13.09.2017. 09.21

Knuts Skujenieks un Valentīna Lasmane abi – slavenākie dzīvi palikušie čekas upuri aktīvi sludina, ka čekas maisus neavajag atvērt – es domāju, ka tas ir tāpēc, ka viņi negrib neko zināt , neko vairs dzirdēt par saviem mocītājiem – viņi ir laimīgi , ka palikuši dzīvi un varēs nomirt ccivilizēti savās gultiņās – jo nāve taču bija acu priekšā …

Neko viņiem nepārmetu, bet – tieši nākotnes miera labā ir jāsoda – jānosoda , jāattur no slavināšanas un cildināšanas noziedznieki.

Valentīna Lasmane negribēja saņemt Triju Zvaigžnu ordeni, jo tas tika piešķirts čekas aģentam, kuru pat prof Lācis – kā tādu absolūto ļaunumu neiedrošinājās nosaukt vārdā – ekspremjers – prof studiju biedrs …

Ja žurnālisti vēl tramda un cenšas izspiest maksimālo no Skujenieka un Lasmanes – es to saucu par neētisku rīcību.

+5
-1
Atbildēt

1

    basta > Anonīms 13.09.2017. 11.30

    to Skaisle

    Vispār jau Lidija Lasmane, bet pilnībā piekrītu, ka čekas mērgļi izmanto vecus cilvēkus savu noziedzīgo mērķu sasniegšanai. Ja Skujenieku radio intervētu nevis pērkamā žurnaļjuga – politmauka Krauze, bet es, mēs noteikti būtu vienojušies, ka čekas maisi ir jāatver, preži, kas 9. maijā Sarkanā laukumā lec kazačoku, uzaicina un bučo roku čekas ģenerālim, krievu sātanistu sektas virspriesterim un uzdzīvo krievu bandītu, čekistu, mauku un pederastu shodņjakā, ir pelnījuši visbargāko nosodījumu un nekādi nav pieļaujams, kas valsts noslēpumu nēsātājs sēž čekas ložā un tiek publiski piesmiets. Mēs noteikti būtu vienojušies arī par to, ka WWII noziedznieki: civiliedzīvotāju masu slepkavas, sadisti, marodieri, kapu un pieminekļu apgānītāji un vecenīšu un zīdaiņu izvarotāji un to noziegumu mantinieki, ne pie kādiem apstākļiem nedrīkst cerēt uz Latvijas pilsonību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

puika 12.09.2017. 20.55

Hmm… nu interesanti.

Ko darīs nepilsoņi, kuru bērniem tad , teiksim, turpmāk iebraukšanai Krievijā būs jāiziet pilna procedūra?

Kādai daļai tad būtu vēl viens arguments, ka latvieši atkal lemj viņu vietā.

+3
-2
Atbildēt

12

    basta > puika 12.09.2017. 21.19

    to puika

    Pilnīgi piekrītu, latviešiem nav ne mazāko morālo tiesību tiem liegt repatriēties, gluži otrādi ir nepieciešams tos motivēt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > puika 12.09.2017. 22.12

    …Puika…nu-ū, nez’…tajā visā ir viena smalka fīča – ja cilvis negrib savam jaundzimušajam Latvijas valsts pilsonību, vairs nebūs iespēja izvēlēties nepilsoņa statusu un…tad nekas cits neatliek, kā krievam kļūt par Krievijas pilsoni ar no tam visam izrietošajām sekām…ar ko šobrīd nepilsoņa statuss atšķiras no pilsoņa?…vienīgi ar vēlēšanu tiesībām…visas pārējās sociālās un ekonomiskās garantijas tādas pašas kā pilsonim…bet…Krievijas pilsonim šādas privilēģijas LV negarantē…gan uzturēšanās, gan pabalstiem, gan veselības apdrošināšanai ir pavisam citi nosacījumi…

    …šobrīd būt nepilsonim Latvijā ir gandrīz vai izdevīgāk kā pilsonim…it īpaši, ja Latvijā viņš ir nepilsonis ar otru – Krievijas pasi kabatā un neviens to nespēj izkontrolēt…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    puika > puika 12.09.2017. 22.36

    >Zane

    Aha, tas par likuma anotāciju, karā sola, ka likums veicinās sabiedrības vienotību. :)

    Manuprāt, Tavu pēdojo komentāru arī tur vajadzētu pievienot pie fīčām :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > puika 12.09.2017. 23.01

    zanE. Savs prezidents jāaizstāv, lai kādas muļķības darītu. Pārbaudīts kadrs Grūzijas braucienā kopā ar Lācīti:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > puika 13.09.2017. 00.38

    …Puika…atzīšos briesmīgā grēkā – neesmu lasījusi ne Vējoņa sagatavotā likumprojekta anotāciju, ne pašu likumprojektu…vien izsaku savas domas…ja tās sakrīt ar citu domām, tātad – viedokļu apmaiņa par šo tēmu – ir lietderīga… :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > puika 13.09.2017. 00.41

    …ln0…un tagad vēl saņem dūšu un nosauc Knutu Skujenieku par sorosīdu…varbūt nosauksi viņu par valsts nodevēju, jo Knuts Skujenieks atbalsta Vējoņa ierosinājumu?…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    puika > puika 13.09.2017. 00.51

    >Zane

    Es mazliet ironizēju. :)

    Ja ticam aptaujām, krietns vairākums gan pilsoņu, gan nepilsoņu atbalsta tādu ierosinājumu. Sabiedrība te vienojas.

    Taču tie vecāki ir izdarījuši izvēli. Iemesli var būt dažādi.

    Un fiška sanāk tāda, ka vairākums var nolemt par jautājumu, kas tos nemaz neskar.

    Teiksim, apgrūtināt braucienus uz Krieviju – bizness, radi, mācības Tas viss ar …hmm… saukli – palīdzēsim bērniem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 13.09.2017. 01.00

    >zanE

    Un jā. Bērnu dārzu jautājums ir, pirmkārt, jāsaista nevis ar pilsonību, bet ar audzinātāju sagatavošanu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > puika 13.09.2017. 01.26

    …Puika…kamēr nebūs pieņemts lēmums par bērnudārziem – arī pedagogu sagatavošana atvirzīsies nezināmā nākotnē…nu, labi, var to saukt par represīvām metodēm, bet jāsāk no pamatiem…piemēram, lēmums no 2019./20.m.g. pāriet b/d uz latviešu valodas apmācību piespiestu sagatavot arī pedagogus…un kāpēc tas nevarētu notikt izglītības reformas ietvaros?…

    …mūsu valstī kaitinošākais ir bezgala garā likumu pieņemšanas kārtība…pamazām, palēnām, nesasteidzot, nesatraucot, netraumējot, bla, bla, bla…līdz pienāk brīdis, kad visas idejas ir novecojušas, aizmirstas un viss jāsāk no gala…un atkal – lēnām, pamazām, nesasteidzot, netraumējot, bla, bla, bla………..

    …tieši izmaiņas Pilsonības likumā var sasaistīt ar izglītības reformām – ir īstais brīdis…ja jau sunim tā aste jācērt, tad cērt uzreiz, ne pa mazam gabaliņam un necenšoties nocirstos – no jauna pieaudzēt atpakaļ….

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    puika > puika 13.09.2017. 01.46

    >zanE

    Mani vairāk kaitina vēlmju domāšana likumu pieņemšanā.

    Bērnu dārzu audzinātaji/as ar nu jau obligāto augstāko izglītību, pieņemamu latviešu valodu par pašreizējo algu VND rindā nestāv.

    Un galu galā tas nozīmē, ka ir tā būs lielākā vai mazākā mērā bilingvāla vide. Pamēgini pamodelēt variantus mikrorajonos ;)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    basta > puika 13.09.2017. 11.15

    to zanE …

    “kā krievam kļūt par Krievijas pilsoni ar no tam visam izrietošajām sekām”

    Sekas tādas, ka par noziegumu pastrādāšanu Krievijas pilsoni var izraidīt un pat Junkers ar Dombrovski tur nevar neko iebilst.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > puika 13.09.2017. 14.29

    zane – …nosauc par sorosīdu…

    ——————

    Par Stokholmas sindromu zane kaut ko ir dzirdējusi?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

basta 12.09.2017. 20.42

Skatos Pornorāmu kur prātu izkūkojušais Skuts Kujenieks sašutis par nepisoņu statusu, bet it nemaz par to, ka LC komunistu cūkas un čekas pidarasi tiem atņēma PSRS pilsonību.

+5
-2
Atbildēt

0

rinķī apkārt 12.09.2017. 19.53

Tāda varena diskusija par tik vienkāršu jautājumu, proti – vai tiešām tik gari ir jāpierāda, ka Vējoņa iniciatīvas rezultāts būs – Saskaņai papildus balsis ar visām sekām?

Ķīps saka- “… Neiedodot zīdainim pilsonību, viņš automātiski tiek nolikts frontes otrā pusē. Bērni nav jāsoda par tēvu grēkiem. Nesam tak ne komunisti, ne ziemeļkorejieši…”

Nesaprotu šo loģiku. Vai tiešām tas nav pašsaprotami, ka bērna attieksmi pret apkārtējo vidi ieaudzina ģimene? :) Un, ja par to, ko katrs uzskata par Dzimteni, tad Latvijai šajā kontekstā ir īpaša situācija. Protams, visiem kuri ir uzauguši Latvijā, Latvija ir dzimtene, bet…:) Vienam šī Dzimtene tika dibināta 1918. gada 18. novembrī, otram 1940.gadā 17. jūnijā, kad PSRS karaspēks pārgāja LR robežu. Un šīs atšķirīgās izpratnes par to, kura tad no abām Latvijām ir Dzimtene tiek ieaudzināta ģimenē.

Mana paaudze tam piemērs. Man varēja rībināt pionieru bungas pie ausīm un darīt visu ko, bet pateicoties manai ģimenei – vecākiem, vecvecākiem, onkuļiem un tantēm utt, man kopš brīža, kad skolā sāka mācīt vēsturi, bija skaidrs, ka skolotājs runā nepatiesību. Turpretī “mūsu sētas bērniem” :), kuri runāja krieviski, Dzimtene nenoliedzami bija LPSR.

Tieši tā pat būs ar šiem nepilsoņu bērniem, viņu dzimtene joprojām būs LPSR, kur viņiem atņēma fašisti. Neredzu nevienu ticamu argumentu, kurš pamatotu, ka tas tā nebūs, jo, kā jau teicu iepriekš – attieksmi pret valsti savam bērnam ieaudzina vecāki. Bet ja šie vecāki – nepilsoņi 26 gadu garā laika posmā nav kļuvuši par LR pilsoņiem, tad viņu attieksme pret Latvijas Republiku ir skaidra.

+7
-1
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 19.33

“un Saeimas komisijas ir tā vieta, kur šo problēmu risināt, diskutēt, piesaistīt valodas jautājumu, izglītību latviešu valodā u.c. …vieglāk ir nedarīt neko, nodarboties ar populismu un sanaidot visus, jo tā vieglāk izsist politisko kapitālu… ”

mana svēta pāriecība ir tā, ka Latvijas Republikas saeima ir prokrekmliski orientēta. Visas rīcības no saeimas puses – viss man ļauj secināt, ka šīs saeimas mērķis ir viens – ne tikai sagraut, bet pilnībā iznīcināt Latvijas pilsoņu ticību Latvijas valstij, tās Satversmē sludinātajām vērtībām, principiem, uzdevumiem.

Tāpēc zane – jebkuru pagrīdes mauku māju darbiniekiem es ticu vairāk kā kaut vienam vārdam, kas nāk no šīs saeimas , valdības , oligarhu prezidenta

+1
-1
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 19.29

“mums ir nevalstiskās organizācijas un Saeimas komisijas cita citai galā, bet neviena nav centusies noskaidrot, kāpēc nepilsoņi savus bērnus nolemj nepilsoņa statusam”

zane, pilnīgi par velti – par tavām skaistām acīm – paziņoju – nepilsoņi neprasa Latvijas pilsonību, jo viņiem to nevajag. Viņi plāno paņemt Krievijas pilsonību tai brīdī, kad viņiem tā būs izdevīga – jāiet pensijā, vai vienkārši pārcelsies uz dzīvi Krievijā

Krieviem Briselē , atsķirībā no latviešiem ir pārstāve Ždanokas kundze – viņa ir izcīnijusi nepilsoņiem visādas tiesibas – tai skaitā – tiesības bez vīzas ceļot pa Eiropu – nu nevajag viņiem tavu sasodīto žēlastību – kuru vietu nesaprati , mīļā zane ?

+1
-1
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 19.25

neaizliedz man kliegt, kad es gribu kliegt – mani solīja aizvest uz jūru , bet piemānīja – bet labi, ne par to

piemēram, piedod tu man – ko Tu gribi man pateikt – ka tiem, kam krievvalodīgajiem, kuriem pilsonību piespiedīsim pieņemt – ka tie turpmāk balsos par pilsonības devējiem – tām partijām , kuras balsos par Vējoņa priekšlikumu ? Zane – uz naivumu es pārbaudījusies? Nē? Aizej mīļā , man nupat šķiet, ka šitā vaina Tev smagi skārusi. Nē – tas nav nāvējoši,kaut gan dažās situācijās uzliesmo un var tomēr nobeigt.

” esam par lepniem…un…iegrūžam saskaņiešu ķetnās, kuri uzdodas par Latvijas mazākumtautību aizstāvjiem…””

+3
-1
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 16.58

ZANE – BET NU ELLE UN INDIJA – KĀ BŪTU , JA MĒS PASTRĪDĒTOS PAR TIEM, KAS JAU PIEDZIMUŠI?

Varbūt nepilsoņi negrib kļūt par pilsoņiem šitai bandītbanān valstī?

Kad Dobelē nomira tie bērni, Reirs pateica tv raidījumā, ka tas ir normāli, ka klāt nevar visiem izstāvēt.

Kad Liepājā pazuda Ivans – un māte ziņoja pēc pus dienas, jo bērns izrādās bija klaiņojošs jau kopš iemācījās staigāt – un Liepājas bāriņtiesa pazinoja , ka gimene ir labvēlīga bērniem – viss kārtībā

Zini – es saku vienu lielu un mizlīgu ne Latvijas pārkrievošanai – nemēgini man iestāstīt, ka vējoni vai kaut vienu saeimas deputātu uztrauc cilvektiesību jautājumi vai nedzimu so bērnu liktenis, ja viņiem absolūti pie kājas piedzmušo liktenis

visvairāk mani tracina, ka par to naudu, ko tie maukas notriec šitajos šovos – varētu paēdināt un nodrošināt iztiku pusbada un badā dzīvojošiem bērniem – tas ir tas, kas manā vērtējumā ir lielākais absurds

+2
-3
Atbildēt

2

    zanE. > Anonīms 12.09.2017. 18.33

    …Skaisle…nekliedz!…ar lielajiem burtiem…tā dara Skumjais Bruņinieks pēc daudzdienu “metiena”…

    ..nu, pastrīdēsimies, ja Tev tā tīk…Tev ir informācija, cik no piedzimušajiem 50 nepilsoņiem ir krievi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši utt.?…ir zināms?…esmu pārliecināta – nav!…visi nepilsoņi nav krievi, kāpēc Tev vēlme visus pataisīt par krieviem?…

    …atceros, kā pirms valodas referenduma visus cittautiešus dēvējām par krieviem, bet nemēģinājām saprast, ka tas viņiem var būt aizvainojoši…necentāmies uzrunāt un joprojām necenšamies cittautiešus-pilsoņus valstij svarīgos iesaistīt to risināšanā, ignorējam viņus, jo esam par lepniem…un…iegrūžam saskaņiešu ķetnās, kuri uzdodas par Latvijas mazākumtautību aizstāvjiem…

    …mums ir nevalstiskās organizācijas un Saeimas komisijas cita citai galā, bet neviena nav centusies noskaidrot, kāpēc nepilsoņi savus bērnus nolemj nepilsoņa statusam…līdz 2007.gadam nepilsoņa statuss ļāva izvairīties no obligātā militārā dienesta, to izmantoja ne tikai krievi, bet pat Nāgels šeit ir.lv portālā atzinis, kāpēc emigrējušie latvieši saviem bērniem neatjaunoja Latvijas pilsoņa statusu…ceļošana bez vīzas uz Krieviju?…mazākumtautību nepilsoņu bailes par savas valsts pilsonību, jo nav starpvalstu līgumu par dubultpilsonību?…iemesli var būt daudz un dažādi, bet tas ir risināms jautājums, ja tikai tiek atmesta lepnība un ir vēlme sarunāties…

    …no vienas puses Vējoņa rosinājums ir pareizs – vai, nu, kļūsti par pilsoni vai pieņem citas valsts pilsonību, zīdainim izvēlēties nepilsoņa statusu vairs nav iespējams…

    …un Saeimas komisijas ir tā vieta, kur šo problēmu risināt, diskutēt, piesaistīt valodas jautājumu, izglītību latviešu valodā u.c. …vieglāk ir nedarīt neko, nodarboties ar populismu un sanaidot visus, jo tā vieglāk izsist politisko kapitālu…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 12.09.2017. 19.28

    to zanE …

    “cik no piedzimušajiem 50 nepilsoņiem ir krievi, ukraiņi, baltkrievi, lietuvieši utt.?…”

    Ukraiņi, baltkrievi, vai poļi savus bērnus sūta mazākumtautības (ne krievu), vai latviešu skolās, kur viņi labi apgūst latviešu valodu, kur viņus neaudzina ar naidu pret Latviju un viņiem nav nekādu problēmu iegūt Latvijas pilsonību. Putina favorīta, Vējoņa, un citu prokremlisko mērgļu rūpes nav par tiem, bet gan par bidlomasu, kas nekad nebūs ar cilvēka seju.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

lno 12.09.2017. 16.20

Ja nepilsoņiem nebūs jāvelk ķeksītis, tad Latvija plauks un zels, bērni dzims kā ķenguriem, emigrācijai svītra pāri, ja būs ķeksītis jāvelk ar valsti cauri, koncentrācijas nometnes, pilsoņu karš un bads :):):) Idiotiem pamesta kārtējā “problēma”, lai neuztrauktos par “veco zupu”, aizklātu VP vēlēšanu, Magoņa procesu u.t.t.. Tanī pat laikā neviens “progresīvais” neuztraucas par sirmgalves izlikšanu no dzimtas mājas…

+7
-3
Atbildēt

3

    Austras koks > lno 12.09.2017. 19.07

    Jā, var būt arī tā, ka tas piedāvājums ir, lai novērstu uzmanību no citām lietām. Jo Vējonis zina, ka NA neatbalstīs un būs attiecīgi kaut kāda cepšanās, neatkarīgi no rezūtāta. Ka arī var novērtēt publikas attieksmi šajā jautājumā, lai zina arī ko uz vēlēšanām teikt attiecīgos jautājumos.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 12.09.2017. 21.38

    no tvitera

    Jānis Bordāns‏ @Bordans

    Jānis Bordāns Retweeted Valsts prezidents

    Pārspīlēta problēma + sabiedrību dezintegrējošs un pretkonstitucionāls risinājums. Žēl.

    Rita Eva Naseniece‏ @RitaEvaNa

    Rita Eva Naseniece Retweeted Valsts prezidents

    Etniski segregētas izglītības izbeigšana, izglītība valsts valodā, bērnudārzu/skolu pieejamība latviešu valodā:TAS izbeigtu pretnostatījumu!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > lno 13.09.2017. 11.12

    to lno

    Ļoti ērti, kamēr Bordāna varza nepiedalās Saeima balsojumos, var arī Ušmeriku pakritizēt, kas tāpat neietekmē RD balsojumus.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

zanE. 12.09.2017. 14.49

…te īsti vietā būtu atziņa, kas šodien cirkulē tviterī:

– “Ikviens, kas dzīvo ar mērķi cīnīties ar ienaidnieku, ir ieinteresēts, lai ienaidnieks paliktu dzīvs.” F.Nīče

…NA uzlika veto…uzlika arī veto diskusijai, kas ietvertu pāreju uz bērnudārziem latviešu valodā un mācībām latviešu valodā skolās…loģiski būtu, ja bērns piedzimstot kļūst par valsts pilsoni, arī valsts valoda kļūst par obligātu nosacījumu….diemžēl, NA šo problēmu nevēlējās risināt kompleksi…apzināti?…kāpēc?…

+5
-13
Atbildēt

14

    Anonīms > zanE. 12.09.2017. 15.01

    vispār jau ir tā, ka par ienaidnieku ir Latvijas pilsoņiem ir kļuvusi Latvijas valsts.

    Kā atveru medijus – tā viena zagšana un netaisnība pēc otras.

    Tu zane rakstīji, ka reverta valstij atgriezusi naudu – bet – vai Tavos aprēķinos ir ieskaitīta tā nauda, ko Latvijas valsts ir maksājusi parex īpašniekiem , ko tie ir iztiesājusi no valsts?

    pietiek.com bija raksts par Deglavu,

    kurai valsts maksājusi

    neprātīgas

    summas –

    parko?

    https://www.pietiek.com/raksti/revertas_deglavai_uz_atvadam_no_valsts_lidzekliem_sesos_menesos_izmaksats_ceturtdalmiljons

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 12.09.2017. 15.05

    kāpēc LTV1 organizēja tribīni un izteikšanās iespējas lembergam, bet par parex nozagšanu mums vēl sodien nav skaidrība?

    pēc skandāla ar apšamukto pensionāri – lasu , ka uzdots laboties tiesu izpildītājiem, bet , ka jāizmeklē un jāzibeidz īpašumu izkrāpšana – par to nekur neesu lasījusi – nezinu – varbūt kaut kur ir rakstīts – tad kā iznāk – šī valsts nespēj garantēt pilsoņiem elementāras cilvēktiesības , lai risinātu šādus jautājumus – metas pasaulē ar Latvijas pilsonību kā preci – spiežot to ņemt tiem, kuri to nemaz negrib – kuri gribēja – sen paņēma un dzīvo cepuri kuldami °°nolādētā mauku māja ne parlaments – tas ir tas pats maigākais , ko es spēju pateikt par to, ko redzu kas Latvijā notiek

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 12.09.2017. 15.09

    to zanE …

    Nejauc, izbijusī čekistu un komuņjagu dežūrzanE, visu vienā putrā?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 12.09.2017. 15.20

    …Skaisle….šoreiz Tev padevies visu sajaukt vienā čupā…visas pretenzijas vienā katlā…un?…ja šī brīža problēma ir pilsonība zīdaiņiem, tad – risinām to!…risinām gudri, kopā ar valodas jautājumu…par bērnudārziem valsts valodā NA un V rosināja jau pirms vairākiem – neizdevās šo jautājumu izkustināt, jo abām partijām pietrūka balsis, lai šo priekšlikumu atdotu komisijām lemšanai…ja pilsonības piešķiršana būtu sasieta kopā ar valodas jautājumu, tad dedzīgie pilsonības piešķīrēji būtu spiesti balsot ar par latviešu bērnudārziem un valsts valodu skolās…nebalsotu par valodu – arī pilsonības jautājums izčākstētu…kāpēc vajadzēja mētāties ar “veto” un draudiem gāzt valdību – nevis rīkoties gudri?…

    ….atliek secināt, ka tā kārtējā populistiskā poza no NA puses…vienlaikus – atņemot tiesības pārējiem paust savu nostāju balsojot…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Austras koks > zanE. 12.09.2017. 15.20

    zanE, kā reiz tagad var diskutēt, ja otra puse grob ko tādu likumā par nepilsoņiem ielikt, nevis pieņemt likumu un tad kaut kad diskutēt. Tad šie nepilsoņu aizstāvji vairs nekādās diskusijās vispār neiesaistīsies.

    Un vispār, lai diskutētu par apmācibu bērnu dārzos un skolās tikai latviešu valodā, un lai to ieviestu, tas vispār nekādi nav jāsaista ar nepilsoņu jautājumu. Kas neļauj par to diskutēt tāpat? Laikam tas, ka šie pilsoņu loka automātiskas paplašināšanas bīdītāji vispār vienvalodīgas vides ieviešanā nav ieinteresēti un diskutēt nemaz negrasās.

    Kā jau rakstīju iepriekš, jebkādas izmainas pilsonības iegūšanas jautājumos nav apspriežamas, kamēr Latvijā mācības un eksāmeni nav tikai valsts valodā.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 12.09.2017. 15.34

    ZanE un pārējās čekas kuces piedāvā visiem nelegāliem imigrantiem un to atvasēm piešķirt Latvijas pilsonību un tad, varbūt, atgriezties pie diskusijas par apmācībām bērnu dārzos.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 12.09.2017. 15.36

    Jā zane, es putrojos – piekrītu, bet kā man citādi justies šai valstī, kur cilvēki apzināti tiek mānīti un maldināti – sasodītā saeima zane , tu man pasaki – tas ir normāli tagad skriet pakaļ ar pilsonību nepilsoņiem, kuri to nemaz negrib

    zini kā dara zagļi ? sunim pamet gaļainu kaulu lai tas grauž to un netraucē zagļus zagt

    zemiskie maukas – oligarhu lietu atdeva kremļa sudrabai – lai tai krīt virsū un to noknabā reizē ar visu lietu – jārisina jautājumus par bērnu nabadzību Latvijā – nerisisna – NA piškirs jaunus miljonus ar ko vizināties pa pasauli un skatities, kā tur bērniņi dzīvo

    Protams, ka NA ir populistiski – naciķi – nekas vairāk un prezidents – tiešām prezidenta goda cienīgs ? deputāti – kas ir deputāti – kādus likumus

    pieņemuši ? tie ir likumdēvēji ? – pēc likumiem varētu spriest ka no palīgskolām – evienu taisnu likumu nevar pieņemt

    , bet tas nekādā gadījumā nenozīmē , ka Latvija tapēc ir jāpārkrievo

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Baiba. > zanE. 12.09.2017. 15.38

    >Austras koks

    Diskutēt tāpat? Ko tāda parunāšanās līdz šim ir devusi? Neko. Paskaidrojiet arī man, kāpēc pilsonības un valodas jautājumu nevarēja risināt kopā?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 12.09.2017. 15.42

    to Skaisle

    Viss, pret ko tu, jakobi, izrādi savu nepatiku, ir tavējo kropļu: Vienotības kremļa mauku, čekas un bandītu kājslauķu, zagļu un pidarasu pastrādātie noziegumi pret latviešu tautu un valsti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > zanE. 12.09.2017. 15.49

    Baiba,

    kaut kā neredzu, ka kāds būtu iepriekš gatavojies diskutēt. Nepilsoņu bērnu likumprojekts kaut kā netika no tā piedāvātājiem iesniegts kopā ar likumprojektu par pāreju uz apmācībām latviešu valodā. Par mācību valodu vispār jautajums parādijās, kad atsevišķi cilvēki tviterī norādija, ka bez mācību valodas jautājuma šis nav vispār apspriežams. Nu un tad, kad NA pateica, ka nepiekrīt idejai, tad nu visi Vejoņa idejas atbalstītāji kā argumentu iemeta, ka tādējādi tiekot nogriezta diskusja par mācibu valodu.

    Vienkārši filigrāna demagoģija un propaganda. Vējonis ar atbalstītājiem būs pie saviem ru saimniekiem kursus izgājuši demagoģijas un propagandas lietošanā.

    Bet par mācību valodu jautājums ir celts jau n-tās reizes, bet vienmēr diskusija ir tikusi nogriezta saknē gan no pārējiem koalīcijas partneriem, gan opozīcijas. Un tagad pēkšņi šie par diskutēšanu atcerējušies. Smieklīgi.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 12.09.2017. 15.54

    …Skaisle….mēs runājam par zīdaiņiem, kas vēl tikai dzims…kuriem iespēja balsot būs tikai pēc 18 gadiem, protams, ja Parādnieks atkal nesāks vicināt Šlesera karogu par vēlēšanu tiesību piešķiršanu no 16 gadu vecuma…vai Parādnieks un Iesalnieks ir tik pārliecināti, ka viņu tikušo dzimušie bērni pēc 18 gadiem nebūs pirmie, kas pametīs Latviju?…kā ar tiem Latvijas pilsoņu bērniem, kas dzimst pat nezinot, kādā valodā un kādas valsts pilsoņi tie būs pēc padsmit gadiem?…

    …ieciklējamies uz 50 zīdaiņiem, kas vēl tikai dzims un esam pilnīgi pārliecināti, ka tie būs ļaunie un mūsu valstij nepiederīgie…ja mums tik milzīgas bailes no pārdesmit zīdaiņiem, kuri katru gadu vēl tikai piedzims – nudien, esam nespējnieku valsts…

    …vai kāds ir centies noskaidrot, kāpēc pēdējā desmitgadē dzimušajiem – vecāki izvēlējušies savu bērnu nākotni kā nepilsoņiem?…kādas tautības ir bijuši šie nepilsoņi…jo tie nav tikai krievi…

    …lūk, tie ir problēmjautājumi par kuriem būtu jādiskutē nevis jānorobežojas ar veto uzlikšanu…

    ….hmmm…nedaudz dīvaini un tomēr ceru, ka mūsu urrāpatrioti nav pārņēmuši lielās kaimiņvalsts tradīcijas, lai izvairītos no problēmas risināšanas – izmantot veto tiesības, piemēram, kā tas regulāri notiek ANO…un visi pārējie bezspēcībā noraugās…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 12.09.2017. 15.56

    …Robert…vai NA tik aprobežota, ka nespēj izsmadzeņot vienu gājienu uz priekšu?…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > zanE. 12.09.2017. 16.16

    Vai ir gājiems, ir atkarīgs no situācijas un skatījumauz jautājumu. Ja NA ir principā pret šādu automātisku piešķiršanu, un par to, ka tas ir jāatstāj vecāku izvēles, nevis valsts varas ziņā, neatkarigi no tā, kādā valodā notiek mācības, tad jau tur nekāda gājiena nav.

    Es nezinu kā NA, bet es pieturos tieši pie šāda viedokļa, un to nekad nebiju uzskatījis par kaut kādu tirgošanās variantu, jo manā skatijumā tas ir princips, un ne tikai šajā jautājumā – par bērnu maksimāli ir jālemj ģimenei, un valsts varai jājaucas tur iekšā minimāli, tikai trakos izņēmuma gadījumos.

    Bet šeit vēl ir jautājums, kas praksē novedīs pie nākotnes nelojālo pilsoņu loka paplašināšanas, tā kā te vispār neredzu vietu diskusijai. Tāpēc sākumā, kad parādijās tie teksti no dažiem, ka var šo priekšlikumu pieņemt, bet tad jāsasaista ar mācību valodu, biju pārsteigts, jo manuprāt te ir principiāls jautājus un nekāda tirgošanās neiederas.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 12.09.2017. 16.35

    Baiba. Tie jau sen ir saistīti, tikai nezin kāpēc pilsonību bieži piešķir bez valodas zināšanām:) Ja Jums tomēr tāda prasība, tad ar to vajadzētu griezties pie Vējoņa, nevis pie Austras koka:) Neesmu dzirdējis, ka Vējonis uztrauktos par rindām pie latviešu bērnudārziem vai segregēto izglītību.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 12.09.2017. 14.26

vēl – ķip , es nezinu, kur Tu gūsti info – es lasu , ka visi bēgļi no Latvijas ir aizbēguši

+2
-2
Atbildēt

3

    Absints > Anonīms 12.09.2017. 16.52

    Skaisle, kur es rakstu, ka Latvijā visi bēgļi ir aizbēguši?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 12.09.2017. 17.24

    nē – tu raksti, ka nevaja te laist bēgļus, bet viņi te atlido un uzreiz aizlido – tā es to domāju

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > Anonīms 12.09.2017. 17.45

    Jā, kā teica Rībena – “mūs glābs bads un aukstums”. Tas strādā, paldies Dievam!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Anonīms 12.09.2017. 14.13

Nepilsoņiem ir jau brīva griba un maksimāli atvieglota iespēja kļūt par pilsoņiem. Mēs zinam. ka daudzi nevar izškirties kļūt par pilsoņiem, jo Kreivijā pensija ir 10 gadus agrāk un 10-x lielāa

mūsu maucīgā politmafija – kas nespēj elementāras tiesiskuma lietas valstī atrisināt – ar Vējoni priekšgalā nu leks augstāk par savām resnajām pakaļām un skries ar Latvijas pilsonību pakaļ un bāzīs pa visiem galiem iekšā

Ej sasodītais Vejoni – beidz pazemot Latvijas pilsoņus – tev nav tiesību – nelieti!

+9
-2
Atbildēt

0

basta 12.09.2017. 14.13

«Vienotības» «četrinieks» plāno atbalstīt Vējoņa iniciatīvu par nepilsoņu bērniem; NA iestājas pret

http://apollo.tvnet.lv/zinas/vienotibas-cetrinieks-plano-atbalstit-vejona-iniciativu-par-nepilsonu-berniem-na-iestajas-pret/806636

Par noziegumiem pret valsti ir jāatjauno nāvessods, lai tādi nolādēti prokremliski izdzimteņi raustītos par nodarītā iespējamām sekām, bet varbūt vispār atteiktos līst politikā.

+4
-3
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 14.10

ķīp, kur tava vīrieša loģika ? nepilsoņi vairošot ienaidniekus, bet ja neuzņemsim bēgļus – mums būs vairāk draugu? to Tu gribi teikt?

PPaskaidro, lai varu saprast.

Cirkā tu dzīvniekus arī gribēji mocīt, jo lūk, neatceļot medības – man tava domāšana šķiet dīvaina , es to nesaprotu

+3
-2
Atbildēt

2

    Absints > Anonīms 12.09.2017. 16.04

    Skaisle, redzēju, ka man nepiekrītat, bet atkārtoju vēlreiz – jebkuram cilvēkam Dzimtene ir tur, kur tas pavadīs bērnību un skolas gadus. Tāpēc gan ekonomiskajiem bēgļiem no Krievijas savulaik, gan musulmaņiem no Somālijas Dzimtene ir un būs tur.

    Un, lai cik skumjai tas nebūtu- arī latviešu ekonomiskajiem bēgļu bērniem Īrijā, Džersijā, Anglijā… Dzimtene ir/būs šīs valstis, kamēr viņu vecākiem tā paliks Latvija, lai cik labi viņi nebūtu asimilējušies. Tā vienkārši ir cilvēka dabā. Tāpat kā , piemēram, tas, ka patīk tā muzika, kas patika jaunībā…

    Tāpēc šeit dzimušie un augušie nepilsoņu bērni nezinās, kas ir Krievija, un neasociēs sevi ar to. Musulmaņi, toties mēģinās celt mošejas un staigāt parandžās- kā viņu Dzimtenē bija. Es neapgalvoju, ka vis šeit dzimušie kļūs par lojāliem Latvijai, bet nevajag viņus sodīt par tēvu grēkiem un uzreiz atgrūst.

    Tāpēc man nav saprotama NA duālā attieksme- kategoriju, kam ir potenciāls būt Latvijas patriotiem – atgrūž, bet kategoriju, kas tāda nekad nekļūs- pieņem..

    Un piekrītu oponentiem, ka pilsonības un apmācību valodas jautājumu vajadzētu risināt kopā. Vajadzētu, jā, taču šeit risks izdarīt vienu soli vajadzīgajā virzienā ir mazs, jo citādi sasienam visu kopā un progresa nav vispār…

    Tagad progresa nebūs, toties parandžas ielās būs..

    A par medībām – jā, man uzkrita šis uzpūstais humānisms- papagailim mācīt runāt nedrīkst, suņus dresēt nedrīkst, ar ponijiem jāt nedrīkst, bet zvērus slepkavot prieka pēc mežā var uz nebēdu. Pie kam mednieki pat nespēj nodrošināt lauksaimnieku aizsardzību pret meža zvēriem, nespēja tik galā ar meža cūkām, tā veicinot cūku mēra izplatību,un pat likumīgi drīkst nogalināt lauku suņus. Citas funkcijas nav. Vienkārši tā ir slepkavošana prieka pēc. Es vienkārši esmu par konsekvenci, nevis neadekvātu puritānismu atsevišķās vietās.

    Cirkā bija jānovērš dzīvnieku mocīšana Piekrītu. Taču vieglāk bija aizliegt to izmantošanu vispār. Un pat tad valsts šī likuma ievērošanu nodrošināt nespēj. Izrādes notiek… Jēga?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 12.09.2017. 17.01

    ķīp – tu nelasi ko es rakstu bet kā traka dzeguze kūko savu

    tiem bērniem ir vecāki, kuri pieņem lēmumu par viņu likteni –

    atbildi man – ir tiem vecākiem izvēle – kādu pilsonību pieņemt?

    ne prezidents, ne saeima nespēj nodrošināt elementāras cilvēktiesības jau šeit dzimušajiem un dzīvojo sajiem bērniem – tad nu pēkšņi tādi humānisti – pilsonību piespiedīs pieņemt

    nē un miljons reižu nē –

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

andrejs 12.09.2017. 13.10

Varam sagaidīt pirmo Saskaņas un kustības “Par” kopistisko balsojumu…

+11
-4
Atbildēt

0

rinķī apkārt 12.09.2017. 13.07

Likumprojekta anotācijā norādīts, ka tā pieņemšana veicinās saliedētas un uz Latvijas tautas kopīgajām vērtībām balstītas Latvijas sabiedrības turpmāku attīstību. +++

Jāatkārtojas, bet šis sauklis jau reiz ir dzirdēts. Pirms nieka 26 gadiem, kad tika atjaunota LR neatkarība. Tad arī pacilāti runāja par to, ka paies daži gadi, cittautiešu jaunā LR paaudze kļūs lojāla atjaunotajai LR, jo visi taču vēlamies dzīvot Eiropā :)

Kā redzam, ne visi. Saskaņas Centrs uc šāda griezuma “politiķi” nebūt to nevēlas. Viņu mērķis “citāds”, bet neskatoties uz to, Vējonis vēlas papildināt LR ienaidnieku rindas ar jauniem atbalstītājiem, lai arī tikai ar piecdesmit balsīm gadā. Šāda “iniciatīva” ir LR pilsonības institūta devalvēšana – mēģinājums “iešķiebt” pilsonību ļaužiem, kuri to nevēlas.

Par to, ka “Par” šādu soli atbalsta – tas ir loģiski. Mūsu “neoliberāļi” darbojas saskaņā ar savu Manifestu.

+15
-5
Atbildēt

11

    andrejs > rinķī apkārt 12.09.2017. 13.13

    Bez liberāļu atbalsta Saskaņai pie varas nenonākt.
    Brīvi sveiks!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > rinķī apkārt 12.09.2017. 13.16

    Uz riņķi_apkārt. Istenībā ir otrādi. Neiedodot zīdainim pilsonību, viņš automātiski tiek nolikts frontes otrā pusē. Bērni nav jāsoda par tēvu grēkiem. Nesam tak ne komunisti, ne ziemeļkorejieši. Pie kā zīdainis ir “vainīgs”, ka piedzimis nepareizajiem vecākiem? Esam taču humāna valsts, kāpēc sodam zīdaiņus?. Mums taču būtu jādeldē nelojālo iedzīvotāju skaits, nevis jādara viss iespējamais, lai to palielinātu.

    Man, piemēram, nav svarīgi, kādā valodā cilvēks mājā runā, man ir svarīgi, lai viņš būtu Latvijas patriots. Neiedodot zīdainim pilsonību, mēs atņemam viņam pat iespēju par tādu klūt. Kur loģika? Visi augstāk esošie komentāri attiecas uz viņu tēviem un mātēm.. Kā te zīdainis nogrēkojies?

    Hitlers savulaik vērsās pret žīdiem. Visiem, bez šķirošānas pēc vecuma. Mēs tak tādi neesam, vismaz gribas tā domāt.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.09.2017. 13.21

    jēēziņ,ķīps,tu runā tā,it kā mēs gribētu zīdaiņiem atņemt pamperus.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 12.09.2017. 13.39

    Ķīps palicis pavisam traks. Prasību 1 vecākam uzrakstīt iesniegumu salīdzina ar Hitlera attieksmi pret žīdiem…Nevienā Eiropas valstī pilsonību automātiski nedod, ir papildus nosacījumi.

    Čigāne saka, ka jāievelk tikai ķeksītis, tad jau to var izdarīt pat anafabēts:)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.09.2017. 13.41

    to Ķīps

    “Bērni nav jāsoda par tēvu grēkiem.”

    Ko nozīmē jāsoda? Cilvēki priecājas par krokodīlēnu, kuru var novietot uz plaukstas, bet ar laiku tas izaug un ir tik pat bīstams, kā viņa senči un tad iznāk rūgti nozēlot, ka nepalaida to peldēt kanalizācijā.

    http://ipvnews.org/hegemon/articles/ar090/images/001_right.jpg

    “Hitlers savulaik vērsās pret žīdiem.”

    Žīdi kopā ar Staļinu gatavojās visu planētu pataisīt par konclāģeri un labi, ka atradās, kas to laikus atklāja un bija gatavs to nepieļaut.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > rinķī apkārt 12.09.2017. 16.55

    Uz lno, vē jo vairāk tāpēc – ja tagad jau var to ķeksīti ievilkt, tad, cik ir tādu, kas to nedara? Tad tie vairs nav 50, bet 40, 30, vai 20.. Un Latvijas valsts ir tik švaka, ka baidās no šiem 20 zīdaiņiem… Smieklīgi un skumji par šitādu aprobežotību…

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.09.2017. 17.00

    Latvijas pilsonība tik nevērtīga,ka jāvelk ar varu un jāskrien pakaļ kolonistam?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.09.2017. 17.05

    to Ķīps

    Arī viens lieks smerdelis, ar iespējām ietekmēt titulnācijas dzīvi, ir drauds, bet tu taču gribētu 100 miljoniem civilizācijas pabiru dāvāt pilsonību.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 12.09.2017. 17.42

    Ķīps. Nedod Dievs sastapt tik uzbāzīgu tipu veikalā – ar labu vaļā netikt. Negribi vilkt ķeksīti? Piespiedīsim, bez ķeksīša no pilsonības vaļā netiksi!:):):) Ja Dievs kādu grib sodīt, tad atņem tam prātu – sāk jau rēgoties žīdu šāvēji:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Absints > rinķī apkārt 12.09.2017. 17.43

    zīdainis == smerdelis? Zīdainis? Vai tas nav rasisms?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 12.09.2017. 21.14

    to Ķīps

    Par krievu nepiedzimst, tas tiesa, taču gadi pieci latviešu valstij un tautai naidīgā vidē, par krievu neizbēgami padara. Iedzimtību, kā pēcteču pazīmju un īpašību ģenētisko determināciju arī vēl neviens nav varējis apstrīdēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Neticis 12.09.2017. 13.00

Svētdien biju pastaigāties gar jūru Jūrmalā.

Spēlēju spēli — vai varu pēc izskata un izturēšanās noteikt pretimnācēju tautību. Pēc laika sapratu, ka nolemjot bez domāšanas — krievs, varu iegūt daudz precīzāku rezultātu, nekā vērojot un analizējot.

+5
-5
Atbildēt

4

    andrejs > Neticis 12.09.2017. 13.50

    Es pēc valodas atšķiru. Metode darbojas perfekti.
    P.s. palestīniešus no ebrejiem arī grūti atšķirt

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Neticis 12.09.2017. 13.56

    to andrejs

    Jebreji, konkrēti sefardi, ir palestīnieši. Tie kurus dēvē par palestīniešiem, ir tur ieceļojušie arābi. Izcelšanās tiem viena, taču uzvedība un manieres būtiski atšķirās. Jebreji ir eiropeizēti, bet arābi palikuši 7. gadsimtā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Neticis 12.09.2017. 17.52

    ka nolemjot bez domāšanas — krievs

    —————–

    Kā Tu nosaki citas tautības – ukrainis, baltkrievs vai burjats?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Neticis 12.09.2017. 19.14

    to andrejs

    Katrs Latvijā dzīvojošais krievvaldīgais ir krievs pēc definīcijas, neatkarīgi no viņa izcelšanās. Ušakovs nav krievs lielākā mērā, kā Kravcovs, Ai Jobeness, vai Rubiks ar savām defektīvām atvasēm, kas abi kā no rusoloģijas grāmatas titullapas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

gustaps 12.09.2017. 12.16

> Ķīps

“NA ,kā parasti, ir tuvredzīga…” – blēņas. Gruzdums ir NA pastāvēšanas nosacījums.

+4
-14
Atbildēt

9

    Absints > gustaps 12.09.2017. 12.26

    Jūs sakat, ka viņi jau ir sagruzdējuši, un tas ir tāpēc?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 12.09.2017. 12.31

    Prasība pēc kolonizācijas seku likvidēšanas esot gruzdēšanas izraisīšana,bet padošanās kolonizācijai ir ceļš uz vienotību un saskaņu,vai ne?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > gustaps 12.09.2017. 13.22

    9.maijā mūsu (Latvijas :)) krievi nevis gruzd, bet liesmo. Cik tur ušaks viņus saskaita pie Uzvaras pieminekļa? 200 tūkstošus? Tajā skaitā milzīgu daudzumu pusaudžu, kas auro “Rossija!”

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    tonijs > gustaps 12.09.2017. 13.23

    Taisni tā, NA ir nepieciešami nepilsoņi Latvijā, citādi ar ko tad viņi biedēs savus aprobežotos vēlētājus? NA ir lieli liekuļi- no vienas puses populistiski iztaisās par lieliem demogrāfijas veicinātājiem, bet no otras- nodarbojas ar zīdaiņu diskrimināciju.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 12.09.2017. 13.26

    Ķīps laikam domā,ka viņi auro tāpēc,ka zīdaiņu vecumā viņiem pilsonību atņēmuši…a būtu iedevuši pilsonību,viss būtu citādāk,tad bļautu ”Латвия”.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 12.09.2017. 13.29

    Nuja,īsti liekuļi tie NA,būtu saveduši zīdaiņus no Sudānas un viss būtu kārtībā,ātri,lēti un labi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > gustaps 12.09.2017. 13.37

    to tonijs

    “Taisni tā, NA ir nepieciešami nepilsoņi Latvijā”

    Zārkā mēs jūs, civilizācijas pabiras, redzējām. Pēc taisnības, jums ir jāatgriež LC atņemtā PSRS pilsonība, ar visām no izejošām sekām un proti, vispirms tas nozīmē, ka par pārkāpumiem pret latviešu valsti vai pilsoņiem vai nepiedienīgu uzvedību, jums ir mūsu valsts jāatstāj, Toņa.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > gustaps 12.09.2017. 13.38

    tad bļautu ”Латвия”.
    ———-
    27×50 = nemaz tik daudz nesanāk… ☺

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > gustaps 12.09.2017. 13.39

    citādi ar ko tad viņi biedēs
    —–
    Mūs biedē Ukraina, kurā nebija NEVIENA nepilsoņa.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

Absints 12.09.2017. 12.01

ap 50 nepilsoņu bērnu gada laikā. Šausmīgas briesmas!

Mums vajadzētu būt stingrākiem pret bēgļiem, nevis pret Latvijā dzimušiem bērniem.

Tos simtus NA akceptē, mazos bērnus ne..

Un kā jau teicu agrāk – cilvēks par savu Dzinmteni uzskata to vietu, kur pavadījis bērnību un jaunības gadus. Nepilsoņu vecākiem tā vienmēr paliks Pleskava vai Orenburga, bet viņu bērniem Latvija, ar vai bez statusa.

Nepilsoņu stauss vairos ienaidniekus, nevis otrādi. NA ,kā parasti, ir tuvredzīga un nepārredz laukumu.

Un, protams, segregācija izglītībā ar jāizbeidz. Nu nedrīkst valsts nodalīt krievus. Visiem ir jābūt līdzvērtīgiem, un izglītība jāiegūst valsts valodā.

IZM tantukiem gan ir svarīgākas lietas- bēru dārza infrastruktūras pārnešana uz skolu, un “visam pa virsu, no visa pa druskai” principu ieviešana.

+6
-13
Atbildēt

14

    Ēriks > 12.09.2017. 12.18

    Krievus nevajag atgrūst,vajag atgrūst kolonistus,liekot viņiem saprast,ka te nebūs nekāda Krievija.Kolonistiem pašiem laiks izvēlēties -iekļauties latviešu izveidotas valsts sabiedrībā,vai turpināt sapņot par Latvijas pārkrievošanu. Mēs esam gājuši pretī pietiekami tālu,ienaidniekus vairojam nevis mēs,bet gan kolonistu domāšana.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 12.09.2017. 12.22

    zīdainis == kolonists?

    Ziemeļkorejā soda 3 paaudzes. Jūs cik?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.09.2017. 12.26

    Ābols no ābeles tālu nekrīt.Lai tas aizripotu tālāk,vajadzīgi daži priekšnoteikumi.Ja Vējonis šo priekšlikumu iesniegtu paketē ar pāreju uz apmācību valsts valodā,tā būtu cita lieta,tad varētu padomāt.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 12.09.2017. 12.29

    Principā piekrītu, bet es domāju, ka Latvija ir pietiekami stipra, lai nebītos no 50 zīdaiņiem, un izdarītu vienu soli vienā laikā, nevis plānotu desmit, un neizdarītu nevienu…

    Citādi būs tāpat kā bija ar nodokļu reformu – pozitīvo reformu apkarināja ar nosacījumiem tā, ka tā pārvērtās negatīvajā..

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.09.2017. 12.36

    No piecdesmit zīdaiņiem neviens nebīstas,bet tas būtu signāls visiem atlikušajiem kolonizatoriem pacelt galvas un kļūt nekaunīgākiem prasībās.Jau tagad redzam,ka daļa krievu demonstratīvi nelieto latviešu valodu,pats esmu saskāries.Pat tie,kas piedāvā pirkt preces pa telefonu,sākuši runāt krieviski un mudināt potenciālo pircēju runāt krieviski,nevis paši pielāgojas potenciālajam klientam.Iedod velnam mazo pirkstiņu…

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Absints > 12.09.2017. 13.04

    Un zīdaiņi te kā?

    A pie jums nēģerus sit, tāpēc 50 zīdaiņiem pilsonību nedosim, bet musulmaņu bēgļu simtiem gan!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.09.2017. 13.17

    Zīdaiņiem pilsonība ir kā cūkai piektā kāja,viņi vēl neies vēlēt,viņiem galvenais-pazīst un pagulēt.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > 12.09.2017. 13.23

    to Ķīps

    “Nepilsoņu stauss vairos ienaidniekus, nevis otrādi.”

    Kā ar tiem fašistu izdzimteņiem, kuriem latviešu valsts ir uzdāvinājusi pilsonību, bet tie vienalga balso par kremļa “bļjaģinaja rossija” pārstāvošo SC un piedalās civiliedzīvotāju masu slepkavu, sadistu, marodieru, kapu un pieminekļu apgānītāju un vecenīšu un zīdaiņu izvarotāju šabašā 9. maijā?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > 12.09.2017. 13.30

    to Ēriks

    “Ja Vējonis šo priekšlikumu iesniegtu paketē…”

    Kādā vēl sūda paketē? Lai homo russicus humanizētos, pēc izglītības iegūšanas valsts valodā, tiem vēl daudzas paaudzes vajadzīgas. Nedomā, ka tie, kam ir ģenētiski iemantota slepkavošanas kāre, kuri mutes iepletuši, klausījušies savu vectēvu un vecvectēvu varoņsāgas par sievietēm nogrieztām krūtīm, dzīvi sadedzinātiem sirmgalvjiem, uz durkļiem sadurtiem zīdainīšiem un trofeju pulksteņiem, vešiņām un klozetpodiem, ar burvja kociņa mājienu, ķļūs par cilvēkiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 12.09.2017. 13.41

    Es cerētu,ka paši lielākie tāda tipa debīliķi aizvāktos prom no Latvijas,jo viņu kolonista gods neatļautu laist mācīties savus otpriskus pārkrievojamās tautas valodā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > 12.09.2017. 13.43

    Ķīps. Tik grūta galva, ka nesaproti, ka likums attieksies ne tikai uz 50, bet uz visiem, kuri līdz šim nav uzrakstījuši iesniegumu?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > 12.09.2017. 14.53

    ….ln0 raksta: – “Ķīps. Tik grūta galva, ka nesaproti, ka likums attieksies ne tikai uz 50, bet uz visiem, kuri līdz šim nav uzrakstījuši iesniegumu?”

    …domas gigants ln0 iedomājies likumu pieņemt ar atpakaļejošu datumu?…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > 12.09.2017. 16.07

    zanE. Tas būs 1. gadījums?:) Man lai reģistrētu pilsonību pēc neatkarības atgūšanas vajadzēja doties uz attiecīgo dienestu, nepilsoņiem grūti ievilkt ķeksīti? Tu nu gan tagad esi nonākusi krustcelēs – it kā esi par V, bet atbalsti dezertierus. Nemoci sevi un dodies pie Urbanoviča:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > 12.09.2017. 18.02

    daļa krievu demonstratīvi nelieto latviešu valodu,pats esmu saskāries.

    ——————-

    pirms divām nedēļām man bija līdzīgs gadījums – piezvana kaut kāds krievs (pēc balss škita jauns – nu tāds “Latvijas izglītības sistēmā” izaudzis patriots, par kādiem runā mūsu Vējonis) un piedāvā ātros kredītus. Pāris reizes viņam atbildēju latviski, kad šis turpināja okupantu valodā, noliku klausuli. Nekaunības kalngals.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Austras koks 12.09.2017. 11.45

NA pateica, ka neatbalstīs, Kučinskis pateica ka šī jautājuma dēļ koalīciju najauks ārā, to pašu pateica Vienotība. Ko tas Vejonis tagad te vēl resursus tad par velti tērē? Lai ievilktu ķeksīti atskaitē krievu simniekiem, ka darījis visu iespējamo?

Bet tiem, kas atbalsta šajā jautājumā Vējoni, ieteiktu padomāt. Pilsonība šiem bērniem ir viena ķeksīša attālumā, kas jāievelk vecākiem. Bet, ja vecāki to negrib, tad padomājam kādā vidē bērns augs? Laikam jau ka ne Latviju atbalstošā. Tad kādēļ mums būtu jāveicina pilsoņu kopuma palielināšana ar nākotnē nelojāliem pilsoņiem. No tā, ka tagad ar varu uzspiedīs pilsonību, nākotnē viņi lojāli nekļūs.

Šo jautājumu var pacelt un diskutēt tad, kad Latvijā vismaz 5 gadus pilnībā visi valsts un pašvaldību finansētie bērnudārzi un skolas, kā arī visi eksāmeni, uz kuru pamata tiek izsniegti kādi valsts izglītības papīri, būs funkcionējuši latviešu valodā. Tā kā līdz gadam vismaz 2030. par šo jautājumu varam aizmirst.

Bet jebkurā gadījumā, plsonībai ir jābūt prestižam un iebraucējiem tā būtu dodama tikai 3. paaudzē un arī tad, ja ir pierādīta lojalitāte. Nav mums par jebkuru cenu jāpalielina pilsoņu loks.

+20
-6
Atbildēt

1

    Anonīms > Austras koks 12.09.2017. 11.56

    Būtībā Latvija jau ir pārkrievota, Vējonim būtu jāuztraucas, ka Latvijā – jo ipaši Rīgā latviešu valodu tikpat kā vairs nedzird

    Vējonim būtu jāuztraucas par Latvijā mirstošiem bērniem un nabadzībā dzīvojošiem bērniem – bet nē – tā vietā NELP te sūta iekšā krievu putina krievijas tv kanālus, sabiedriskajos medijos liek iekšā krieviskus raidījumus krievu valodā – atkal – gluži kā psrs laikos

    tikko biju Gētes institūtā – pat tur vācieši ir sadrukājuši materiālus divās valodās – latviešu un krievu –

    tad tāda ir Latvijas valsts savos simts gados? Krievijas apskāvienos skrienoša?

    Nē – e s negribu , lūdzu man citu prezidentu – godīgu un taisnīgu un patriotisku !

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

andrejs 12.09.2017. 11.23

V prezis izmisīgi cenšas pildīt maakavas norādījumus

+20
-5
Atbildēt

0

Anonīms 12.09.2017. 11.16

ja nu Vējonim būtu kaut puse tādas neatlaidības tiesiskuma un taisnīguma nodrošināšanā oligarhu lietā, vai īpašumu veciem cilvēkiem izkrāpšanas lietās …

nožēlojamības kalngals !

+18
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam