Kādām pārmaiņām jābūt gataviem pedagogiem un skolēniem
25Saistītie raksti
Viedoklis /
7. novembris
Mācību līdzekļu trūkums rada milzīgu slogu pedagogiem
Viedoklis /
1. novembris
Skolotājiem ir jāstrādā ar bērniem, nevis valsts vietā jārisina mācību līdzekļu pieejamība
Viedoklis /
16. oktobris
Jaunā vērtēšanas sistēma sākumskolā – kas mainīsies?
Viedoklis /
4. oktobris
Kā rosināt skolēnu interesi par vēsturi?
Viedoklis /
12. septembris
Kad sāksim investēt cilvēkos, nevis ēkās?
Komentāri (25)
Absints 24.08.2017. 18.33
Izskatās, ka profesore ir kompetenču izglītības tribūns.
“Lai mēs patiešām zinātu, kas un kā notiek Latvijas izglītības sistēmā ir nepieciešami plaši longitudināli pētījumi, vērsti uz izglītojamo izaugsmes izpēti noteiktu pedagoģisko pasākumu un mācību satura iespaidā, nosakot konkrētu, tieši mūsu valstij raksturīgo bremzējošo faktoru kombinācijas noteiktās izglītības vidēs, kā arī pēc stimulējošu pasākumu ieviešanas, nosakot to efektivitāti.”
Lasīju rakstu trīs reizes, lai saprastu, kas pateikts, šo citātu kādas reizes piecas. Kur nu man līdz profesores intelektam… Pat skatījos svešvārdu vārdnīcā, ko nozīmē “longitudināli”, sapratu- gari.
Varbūt, kāds pamatskolas latviešu valodas skolotājs, pirms ķeras pie Romas, varētu rakstu salabot, salikt vismaz komatus pareizajās vietās. Vērtējumu likt gan nevajag, jo profesore saka, ka mērījumi ir neobjektīvi un eksāmenu nepieciešamība jāpārvērtē.
Galvenais taču ir kompetence… Svarīgāk ir zināt par Romu, nevis latviešu valodu.
1
tapat vien > 27.08.2017. 02.53
Tieši tāpēc ir jāapgūst pētniecības metodoloģija (psihometrika)… tad būs skaidrs, kas ir longitudināli pētījumi un nebūs vienkārši jālabo latv. val. gramatikas kļūdas… Jauku dienu! :)
0